Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Offline
#1 PostWysłany: 13 Gru 2018 00:40 

Rejestracja: 13 Gru 2018
Posty: 2
Proszę o pomoc bo już sam nie wiem co robić...
W zimie postanowiłem wybrać się do Tajlandii dlatego zakupiłem bilety na stronie tickets.pl niestety nie wszystko poszło zgodnie z planem - już tłumacze dlaczego

W dniu 4 listopada 2018 roku na email otrzymałem wiadomość z informacją o zmianie lotów, z powodu zbyt krótkiego czasu na przesiadkę, na jednym z odcinków trasy. Email niestety nie pojawił się w folderze: odebrane, ani nawet w spamie, co poskutkowało tym, że nie został on przez mnie zauważony. W dniu 10.12.2018 przypadkowo przeglądając swoją pocztę Email i wyszukując po nazwie strony: Tickets.pl, nagle pojawiła mi się dotąd niewidoczna wiadomość.
Po przeczytaniu wiadomości, odnośnie wcześniej wspomnianych zmian w harmonogramie lotów, natychmiast sprawdziłem zasady dotyczące takiej sytuacji. Nie odnajdując na str informacji o ograniczeniach czasowych, w którym należy zaakceptować alternatywę oferowaną przez przewoźnika, natychmiast udałem się na swoje konto na stronie tickets.pl w celu sfinalizowania zmian. Ku mojemu zaskoczeniu, otrzymałem nagle maila z informacją, że linie lotnicze odrzuciły wniosek o bezpłatne przebookowanie biletu, ponieważ od czasu zmian w harmonogramie lotów minęło ponad 30 dni. Dzwoniąc na infolinie uzyskałem informacje że bilet został anulowany, a jakiekolwiek zmiany w tym momencie spowodują dodatkowe koszty.
Strona tickets.pl drogą mejlowa wysłała mi wiadomość odnośnie zwrotu pieniędzy :
"Po wysłaniu wniosku o zwrot miejsca w rezerwacji od razu zostaną anulowane w systemie. Aplikacja zostanie przekazana na opracowanie do linii lotniczej. Linie lotnicze mogą opracowywać wniosek w terminie 1-3 miesięcy. Zwrot środków zostanie opracowany w terminie od 10 do 60 dni roboczych na kartę płatniczą, z której dokonywano opłaty z momentu potwierdzenia kwoty do zwrotu liniami lotniczymi. Prosimy zwrócić uwagę, iż oprocentowanie systemu płatniczego nie podlega zwrotowi. Po uzyskaniu odpowiedzi od przewoźnika natychmiast poinformujemy Państwa."

Dowiedziałem się również ze jest możliwość złożenia aplikacji o nowe loty , niestety za dopłatą. Zabrałem się wiec do szukania jak najtańszego lotu z Warszawy do Bangkoku .Po wysłaniu aplikacji z nowym lotem otrzymałem wiadomość o dokonanej przez nich kalkulacji kosztów
Grzywna za dokonane zmiany według taryfy — 773.0 PLN
Dopłata do taryfy i opłata lotniskowa — 2468.0 PLN
Opłata serwisowa — 88.0 PLN
Opłata za przebookowanie „Aeroexpress” — 0.0 PLN
Oprocentowanie systemu płatniczego — 37.03

3300 zł za zmiane trasy to cena z kosmosu,
a ja nie wiem co zrobić żeby nie płacić fortuny za zmianę kilku lotów I nie czekać pół roku na zwrot kosztów
Czy spotkaliście się z podobną sytuacją ?


Ostatnio edytowany przez Abcn 18 Lut 2019 06:37, edytowano w sumie 2 razy
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Ale cena 😮❗️ Wycieczka do Gruzji za 288 PLN 🔥 Loty do Kutaisi i hotel w cenie 😎 Ale cena 😮❗️ Wycieczka do Gruzji za 288 PLN 🔥 Loty do Kutaisi i hotel w cenie 😎
Stambuł i Goa za 1297 PLN 🔥⚡ Egzotyka na wyciągnięcie ręki i w supercenie 👋☀️🌴 Stambuł i Goa za 1297 PLN 🔥⚡ Egzotyka na wyciągnięcie ręki i w supercenie 👋☀️🌴
Offline
#2 PostWysłany: 20 Gru 2018 08:54 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4273
platynowy
Najlepiej poczekaj na zwrot całości zapłaconej kwoty wcześniej a osobno kup nowe bilety.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group