Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 06 Lis 2013 13:31 
Awatar użytkownika

Loty: 103
Kilometry: 259 331
niebieski
Proszę Was o radę, ponieważ nie latam często i nie mam dużego doświadczenia jeśli chodzi o obecne standardy linii lotniczych.
Szykuje mi się lot do Las Vegas lub Los Angeles i potem powrót z Chicago do Polski. Na długiej trasie wszelkie niedogodności są bardziej odczuwalne - jeśli ceny biletów byłyby porównywalne, bądź różnice niewielkie, to którą linię lotniczą polecilibyście?

- Lufthansa
- British Airways
- Brussles Airlines
- Air France
- Delta Airlines
- Finnair
- American Airlines

Osobiście pozytywne opinie słyszałam o British Airways a negatywne o American Airlines.

Na terenie Stanów będziemy mieć też przelot międzystanowy - lot 3-4 godzinny, więc da się przeżyć, nawet gdyby było coś nie tak, ale jeśli mielibyście wybór

- Alaska Airlines
- Delta Airlines
- United Airlines
- American Airlines

to wybór ten padłby na...?

Z góry wielkie dzięki za pomoc.
2015 - Zachodnie Wybrzeże USA
2014 - Maroko
 Profil Relacje PM off  

🔥 TANIO 🔥 17 dni w Sri Lance za jedyne 1947 PLN 😍🏝️ 🔥 TANIO 🔥 17 dni w Sri Lance za jedyne 1947 PLN 😍🏝️
Urlop na Costa del Sol 🌴🏨 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem za 2379 PLN Urlop na Costa del Sol 🌴🏨 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem za 2379 PLN