Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 136 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 29 Paź 2019 18:23 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 1686
platynowy
@1955845624 niestety nie wiem, ale polecam kontakt z SAS dowolnym kanałem, SAS ma customer service na dobrym poziomie i raczej podadzą ci dokładną informacje.
Góra
 Relacje PM off
1955845624 uważa post za pomocny.
 
 
#82 PostWysłany: 30 Paź 2019 16:10 

Rejestracja: 09 Sty 2019
Posty: 62
@1955845624 W kwietniu leciałem do SFO, bilety kupione przez OTA.
Po zalogowaniu na stronie SASa można było spokojnie dokupić dodatkowe usługi: bagaż, posiłki czy lounge
Ja brałem lounge,- jedyny minus ze waluta była narzucona na dolary singapurskie (pewnie przez rozliczenia z pośrednikiem). Na szczęście revolut załatwił sprawę.

https://www.flysas.com/us-en/travel-inf ... buy-extra/
Góra
 Relacje PM off
1955845624 lubi ten post.
1955845624 uważa post za pomocny.
 
 
#83 PostWysłany: 04 Lut 2020 13:09 

Rejestracja: 01 Sie 2017
Posty: 48
Zbanowany
Mam niedługo lot SAS-em z przesiadką w Kopenhadze i Sztokholmie. Lecę z Polski do Kopenhagi, tam mam 6 godzin przerwy i lecę dalej do Sztokholmu na kolejną przesiadkę. Czy istnieje jakakolwiek szansa, żeby poprosić np. przy odprawie o zmianę lotu z Kopenhagi do Sztokholmu na wcześniejszy? Przed tym na który mam bilet lecą na tej trasie dwa inne. Miałbym wtedy krótszą przesiadkę w Kopenhadze a dłuższą w Sztokholmie. Niestety przy kupnie biletów nie było możliwości wybrania tego wcześniejszego lotu CPH-ARN. Coś takiego jest realne jak się ładnie poprosi, czy raczej nie ma się co łudzić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#84 PostWysłany: 04 Lut 2020 13:12 

Rejestracja: 15 Kwi 2013
Posty: 2029
Loty: 189
Kilometry: 243 436
srebrny
@qwesn
Poprosić zawsze warto, najwyżej po prostu odmówią. Mi się tak udało zamienić w Air Canadzie lot LGA-YYZ, będący pierwszym odcinkiem powrotu do Europy, przybywając dużo przed odlotem na LGA.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
qwesn uważa post za pomocny.
 
 
#85 PostWysłany: 04 Lut 2020 13:13 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1768
niebieski
Zalezy w jakiej taryfie zostal wystawiony bilet. Jak w najtanszej to nie ma co sie ludzic. W sumie to z CPH jest bardzo dobry dojazd do centrum wiec mozna wyskoczyc na miasto :). Oczywiscie moze sie zdazyc ze cie przebukuja chetnie, bo np maja overbooking na twoim a wczesniejsze sa pustawe, ale nie liczylbym specjalnie na to.
Góra
 Relacje PM off  
 
#86 PostWysłany: 28 Kwi 2020 08:05 

Rejestracja: 16 Lut 2013
Posty: 59
SAS ogłosił, że po kryzysie związanym z wirusem na stałe zwolni 5000 zatrudnionych. Obecnie 10 000 osób przebywa na tymczasowych zwolnieniach postojowych.
Góra
 Relacje PM off  
 
#87 PostWysłany: 31 Paź 2020 17:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1374
Loty: 532
Kilometry: 846 995
złoty
Prośba o radę.
Kuzynka ma/miała bilet SK na trasie KRK CPH ORD na 06.11 (powrót do US po ponad półrocznym pobycie w PL). Loty z KRK do CPH są odwołane chyba od 17.10 ale nikt o odwołaniu do dziś jej nie poinformował. Czy dzwoniąc do SAS (infolinia w US czy lepiej w Europie?) można liczyć na przebukowanie na LO KRK WAW ORD? - LOT ma lecieć z WAW do ORD 06.11. Czy może tylko na przebukowanie WAW FRA ARN ORD - strona SAS pokazuje takie połączenie 1 x w tygodniu, w niedziele ale dopiero od 15.11, do tego 2 przesiadki? Czy w czasie pandemii ale przy odbywających się jednak lotach z Europy do ORD przysługuje odszkodowanie (< 7 dni)? Ktoś pertraktował w podobnej sprawie z SK?
Góra
 Relacje PM off  
 
#88 PostWysłany: 31 Paź 2020 19:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 985
Loty: 281
Kilometry: 325 395
niebieski
@sko1czek SK nie ma wybitnych układów z LO, więc zapewne spróbują zaproponować KRK-WAW-CPH (LO)-ORD (SK). Z zasady pobiera się jak najwięcej sektorów własnych (SK). Oczywiście, możesz zadzwonić na infolinię w PL i pokierują.
Góra
 Relacje PM off
sko1czek uważa post za pomocny.
 
 
#89 PostWysłany: 02 Wrz 2021 11:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 985
Loty: 281
Kilometry: 325 395
niebieski
Czy ktoś z Was wie, do której instytucji nadrzędnej nad Skandinavian Airlines napisać skargę w takiej sprawie.

Dawno temu lot zarezerwowany normalnie za kasę, kartą kredytową. Nastąpił covid, przyszły anulacje. Zgodziłem się na voucher ważny rok, a w przypadku jego niewykorzystania będzie możliwość po 365 dniach zwrócić voucher do postaci gotówki (czy to zwrot na kartę czy przelew). Rok minął 9 czerwca 2021, zaaplikowałem o refundację (na szczęście porobiłem screenshoty). Wpisałem detale do przelewu i pokazało "5 dni roboczych". Po dwóch tygodniach telefon, konsultant poinformował mnie "oj, to będzie 6-8 tygodni". Minęło 11 tygodni i nic, "refund in progress". Wykonałem kilkanaście telefonów, a agenci (to jedyny możliwy kontakt) jedyne co mogli zrobić, to napisać maila do działu refundacji z ponagleniem. Dzwonię średnio co 3-5 dni, cały czas to samo. Reklamacje z formularza SAS przynoszą odpowiedź "oj, mamy bardzo dużo zwrotów, prosimy o cierpliwość, dziękujemy". LL napisał nawet artykuł i rozmawiając z przedstawicielem SAS, zapewnił on bezpośredni kontakt ze mną - po 6 tygodniach kontaktu brak.

Co z nimi zrobić? Dokąd napisać?
Góra
 Relacje PM off  
 
#90 PostWysłany: 02 Wrz 2021 11:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1435
platynowy
Próbowałeś tu?

Dania albo Szwecja.
Góra
 Relacje PM off
1955845624 uważa post za pomocny.
 
 
#91 PostWysłany: 02 Wrz 2021 12:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 985
Loty: 281
Kilometry: 325 395
niebieski
@billabong dzięki, piszę tam właśnie.
Góra
 Relacje PM off
billabong lubi ten post.
 
 
#92 PostWysłany: 02 Wrz 2021 15:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 617
srebrny
Znajomi lecą do Islandii SASem, jednak jednej z osób zmieniły się plany urlopowe i musiała wrócić wcześniej, kupiła lot powrotny W6.
Chciała również zwrócić swój lot powrotny z Islandii, ale pani z SAS skasowała całą jej podróż zamiast tylko lotu powrotnego.
Zorientowała się kilka dni później kiedy nie widziała w systemie swojego lotu TAM, na szybko kupiła powtórnie bilet by lecieć z całą grupą i za bilet OW zapłaciła 2,5 raza tyle co za całą wcześniejszą rezerwację (na dwa dni przed wylotem). Pytanie czy reklamacja w tym momencie jest zasadna i czy linia zwróci koszty związane z kupnem biletu w o wiele wyższej cenie. Oczywiście złożyli reklamacje z prośbą o odsłuch rozmowy z konsultantem.
_________________
Droit au but!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#93 PostWysłany: 02 Wrz 2021 15:23 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5383
Loty: 394
Kilometry: 804 443
bilet powroty zwraca sie po odbyciu podróży tam.. na przyszłość :)
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
kubus571 uważa post za pomocny.
 
 
#94 PostWysłany: 02 Wrz 2021 15:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 617
srebrny
W sumie cenna rada dziękuję.
Czyli to po prostu tak działa, pani na infolinii nie miała innego wyjścia tylko anulować całą rezerwację? Przepraszam jeśli pytanie jest trywialne, ale po prostu rzadko mi się zdarzają takie sytuacje.
_________________
Droit au but!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#95 PostWysłany: 02 Wrz 2021 17:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1435
platynowy
Zupełnie inny system kalkulacji ceny w przypadku lotów RT.

Jeżeli przy rezerwacji biletu w dwie strony widzisz części składowe np. tam €50 i powrót €50 to nie oznacza to, że wyszukując bilet w jedną stronę będzie on kosztował €50. W przypadku SAS pewnie byłoby to około €70-80 a są taryfy, gdzie mogłoby to być dużo więcej niż €100 czyli cena biletu w dwie strony - wszystko zależy od warunków konkretnej taryfy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#96 PostWysłany: 02 Wrz 2021 19:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 617
srebrny
Nie nie, to co piszesz to rozumiem. Nie chodzi mi o różnicę w cenie między lotem RT kupowanym pewnie ze 3 miesiące wcześniej przy okazji jakiejś promocji czy obniżki, a lotem OW na dwa dni przed wylotem, który de facto jest tym samym numerem lotu.

Chodzi mi sytuację gdzie osoba chce z rezerwacji skasować tylko swój lot powrotny, a w zamian pani kasuję jej całą rezerwacją mimo to że z lotu TAM chciała skorzystać. I mimo to, że druga osoba na infolinii mówi że jest to pomyłka to pasażer zostaję de facto bez lotu TAM, chyba że wybuli ze dwa razy więcej niż na całą rezerwację (tak jak pisałem to że jest on droższy jest dla mnie logiczne, biorąc pod uwagę to co napisałeś). Tylko o to jak w takiej sytuacji zachowa się linia i czy można oczekiwać jakiegoś zadośćuczynienia, zwrotu kosztu droższego biletu OW, różnicy itp?
_________________
Droit au but!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#97 PostWysłany: 02 Wrz 2021 19:31 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5383
Loty: 394
Kilometry: 804 443
@kubus571 nie informujesz linii o takich rzeczach. Kasjer powinien w tej sytuacji przeliczyć bilet do wyższej taryfy OW i mogłoby to spowodować w przypadku chęci zmiany biletu RT na OW jeszcze dopłatę. No nauczka na przyszłość
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#98 PostWysłany: 02 Wrz 2021 20:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 617
srebrny
Ok czyli wracamy do tego co napisałeś na początku, zamiana lotu RT na OW i tak mogła spowodować konieczność dopłaty.

@oskiboski gadałem właśnie z tym szczęśliwcem co mu rezerwację anulowali i z tego co mówi to pani na infolinii nie poinformowała o anulacji całej rezerwacji, konieczności dopłaty itp, gdyby nie chęć sprawdzenia nr rezerwacji to by pewnie dowiedziałaby się na lotnisku że nie ma biletu.
Dziwi mnie sam fakt że chęć zmiany biletu z RT na OW spowodował anulowanie całej rezerwacji i konieczność zrobienia nowej, pomijając już kwestię ceny.
_________________
Droit au but!

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#99 PostWysłany: 30 Wrz 2021 13:11 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 1753
srebrny
Wydaje mi się, czy SAS wycofał połączenia KRK-ORD w listopadzie? Była dostępność od 1,3k PLN, aktualnie pusto?

Chyba, że złapał mnie jakiś system bo sporo na ich stronie siedziałem?
Góra
 Relacje PM off  
 
#100 PostWysłany: 30 Wrz 2021 13:45 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5383
Loty: 394
Kilometry: 804 443
PON i PT tylko
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
Kothson lubi ten post.
 
 
 [ 136 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group