Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 28 Lis 2018 16:53 

Rejestracja: 29 Sie 2018
Posty: 6
Witam,
Problem mam jak w temacie, już się zaczynam bać, że w ogóle tego zwrotu nie dostanę, a nie wiem co wtedy zrobię bo ta kasa mi potrzebna :( We wrześniu miałam lecieć do Pekinu Aeroflotem z przesiadką w Moskwie (nawet zakładałam tu już temat o tym). Niestety Aeroflot nagle zmienił rozkład, lot wylatujący z Moskwy został przesunięty o wiele godzin do przodu. Nie mogłam skorzystać z takiej opcji bo w Pekinie miałam jeszcze jedną przesiadkę (już na innym bilecie) i nie zdążyłabym na nią w ten sposób. Zadzwoniłam, więc do pośrednika przez którego kupowałam bilet (flighttix), wyjaśniłam sytuację, powiedziano mi, że zapytają Aeroflot czy może mnie przesunąć na jakiś inny lot/załatwić zastępczy lot jakąś inną linią, a jeśli Aeroflot się nie zgodzi to mogę anulować lot i otrzymać całkowity zwrot kosztów. Nie zgodził się. Nie bardzo mi pasowała rezygnacja z lotu bo było to tydzień przed wylotem, wszystkie alternatywne bilety lotnicze były już dużo droższe niż wcześniej, w dodatku konsultantka z flighttix powiedziała mi, że na zwrot pieniędzy będę musiała poczekać do kilku tygodni. Nie miałam jednak innego wyboru, więc poprosiłam o anulowanie lotu, dostałam od flighttix maila z potwierdzeniem i informacją, że do kilku tygodni otrzymam zwrot kosztów. Pożyczyłam pieniądze od znajomego (sama już nie miałam na tyle) i poleciałam do Pekinu innymi liniami, bilet był nieco droższy niż ten, z którego zrezygnowałam, ale jakoś to przebolałam. Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za bilet, z którego zrezygnowałam, choć zagwarantowano mi, że go otrzymam. Dzwoniłam w tej sprawie do flighttix już kilka razy, za każdym razem mówiono mi, że to normalne, że muszę jeszcze trochę poczekać, a więc czekałam. Dzisiaj zadzwoniłam kolejny raz, powiedziałam konsultantce, że za 3 dni od anulacji biletu miną trzy miesiące i uważam, że to już przesada, że muszę tyle czekać. Powiedziała, że sprawdzi jak sprawa wygląda, po czym oświadczyła mi, że linia lotnicza ciągle nie zaakceptowała ich formularza z żądaniem zwrotu pieniędzy, że w sumie to dziwne bo zazwyczaj robią to szybciej, ale ona nie wie dlaczego tak się stało i że dowie się i mnie poinformuje, że pewnie ponownie będą musieli poprosić o zwrot itp, ale ona mi nic na pewno nie powie bo wszystko zależy od linii lotniczej, blebleble...

Nie wiem co o tym myśleć. Nie jestem bogata, potrzebuje tych pieniędzy (ponad 2 tys złotych), a zaczynam się już bać, że w ogóle mi ich nie oddadzą :( Nie wiem co robić :( Czy mogą mi nie oddać pieniędzy? Przecież to by było zwykłe podłe złodziejstwo z ich strony... Co robić?


Ostatnio edytowany przez Abcn, 28 Lis 2018 18:51, edytowano w sumie 1 raz
Nazwy w tytule
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2 PostWysłany: 28 Lis 2018 17:19 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1022
srebrny
Płaciłaś karta? Streszczaj sie i składaj chargeback

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
Ewka96 lubi ten post.
 
      
#3 PostWysłany: 28 Lis 2018 17:21 

Rejestracja: 29 Sie 2018
Posty: 6
Właśnie niestety płaciłam przelewem. Było to kilkadziesiąt zł tańsze, a nie spodziewałam się takich kłopotów :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 28 Lis 2018 17:28 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3688
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Poproś o pomoc tu: konsument.gov.pl
Góra
 Profil Relacje PM off
Ewka96 lubi ten post.
 
      
#5 PostWysłany: 28 Lis 2018 18:45 

Rejestracja: 29 Sie 2018
Posty: 6
Dzięki za link, chyba tak zrobię. Bo nie wiem czy jest sens dłużej czekać na cud, że mi zwrócą tę kasę :(
Dostałam właśnie maila od konsultantki z flighttix, napisała:
"I have checked once more with my team, but unfortunately at this moment we cannot do something more for the refund.

As explained, we are purely depending on the airline for receiving this amount. Since the status is still pending, and it has not been approved by Aeroflot, I am afraid that you will need to wait until the status of the refund application is approved by the airline.

Please accept our apologies for this inconvenience, but if we do not receive the amount from them, we cannot proceed further."

Nie wiem ile jeszcze mam czekać wg nich :( Niepokoi mnie fakt, że czekam dużo dłużej niż wynosi zazwyczaj oczekiwanie w takich przypadkach, wygląda to jakby w ogóle nie zamierzali mi oddać pieniędzy :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 28 Lis 2018 18:52 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 59
A próbowałaś, w tej sprawie, kontaktować się prosto z Aeroflotem?
Góra
 Profil Relacje PM off
Ewka96 lubi ten post.
 
      
#7 PostWysłany: 28 Lis 2018 23:52 

Rejestracja: 29 Sie 2018
Posty: 6
Nie, wydawało mi się, że jeśli bilet kupowałam przez pośrednika to też tylko u niego powinnam załatwiać tę sprawę. Ale jeśli może pomóc coś osobiste zwrócenie się do Aeroflotu to spróbuję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 29 Lis 2018 00:12 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 12846
Loty: 303
Kilometry: 411 357
Kto płaci przelewem takie kwoty na bilety :O
_________________
Don't be afraid to wander, don't be afraid to eat a bad meal. You know, if you do not risk the bad meal, you'll never get the magical one. - Anthony „Tony” Bourdain

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#9 PostWysłany: 03 Gru 2018 18:29 

Rejestracja: 03 Gru 2018
Posty: 6
Ja też zawsze płace przelewem;/ W końcu nikt się nie spodziewa że coś może pójść nie tak. A jak się korzysta z chargeback to jakoś z automatu bank cofa transakcje?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 03 Gru 2018 22:32 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 453
Loty: 105
Kilometry: 191 350
niebieski
Chargeback po płatności z kartą jest o tyle prostszy, że to linia lotnicza / pośrednik, muszą udowodnić, że są w porządku wobec ciebie.

Krótko mówiąc jeśli z powodu Aeroflotu nie została wykonana należycie usługa, a ty zrobiłaś wszystko co możliwe, to Mastercard czy Visa są w stanie cofnąć kasę na tej transakcji.
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 04 Gru 2018 16:56 

Rejestracja: 03 Gru 2018
Posty: 6
Już rozumiem. Ale z tego co piszesz najpierw np mastercard wszczyna jaki by dochodzenie, myślałam że po prostu zgłaszam że chcesz pieniądze z powrotem i to idzie jak by z automatu. ok, dzięki za odpowiedz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 04 Gru 2018 17:14 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3688
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Cytuj:
myślałam że po prostu zgłaszam że chcesz pieniądze z powrotem i to idzie jak by z automatu

Nie wierzę. ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#13 PostWysłany: 04 Gru 2018 18:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 928
Loty: 157
Kilometry: 339 741
srebrny
Ja też nie wierzę.

Ale jeśli ktoś pisze
anastazial napisał(a):
Ja też zawsze płace przelewem;/ W końcu nikt się nie spodziewa że coś może pójść nie tak.


to albo ma 8 lat, albo wszystko za niego robi służący,

Wszystko może pójść nie tak. Dorosły człowiek potrafi przewidzieć ryzyko. A przywiązanie do płatności za wszystko przelewem (bo wielu twierdzi, że tak taniej i bezpieczniej) nieustająco mnie zadziwia. No ale ja młoda jestem, życia nie znam;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#14 PostWysłany: 04 Gru 2018 18:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2079
Loty: 219
Kilometry: 345 414
złoty
Automatem to idzie w drugą stronę. Pomyślisz, że chcesz bilet, wbijasz dane karty i cyk. Automatem wypływają pieniążki :mrgreen:
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group