Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 06 Lis 2014 20:17 

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 309
Loty: 24
Kilometry: 30 624
Mi jednak się wydaje, że nic nie zdziałamy. Odpowiedź, którą ja dostałem nieco różniła się od ww. ponieważ wyraźnie było napisane, że otrzymałem członkostwo w WDC za 0zł. Przejrzałem całą dokumentację związaną z WDC i kartą RF i gdzieś rzeczywiście nawet znalazłem identyczne sformułowanie. Pisząc do nich powołałem się na maila, którego mi przysłali o dopłaceniu różnicy i niestety dla mnie, taka odpowiedź wydaje się być sensowną ( chociaż i tak czuję się oszukany) Jakby nie liczyć to różnica między 0 i 229 wynosi 229...
Ja za to złożyłem inną reklamację. Ponieważ wniosek o kartę złożyłem jeszcze pod koniec września, gdy obowiązywały stare zasady WDC, stwierdziłem, że czuję się oszukany, ponieważ umowę podpisałem kilka dni po złożeniu wniosku, bank podpisał ją 16 października i kartę oraz członkostwo w WDC dostałem de facto pod koniec października. I ani razu, przez cały ten czas nie zostałem poinformowany o zmianie zasad WDC. Tak naprawdę to dopiero kilka dni temu zauważyłem na reklamach karty RF adnotację, że darmowe czlonkostwo dotyczy opcji WDC Standard.
O dziwo, przemiła Pani z WizzAir zaproponowała, że w takim wypadku mogą się skontaktować z bankiem i jeśli bank potwierdzi zwłokę w podpisaniu umowy, to zmienią mi typ WDC na ten obowiązujący do 14 października. Oczywiście o taki kontakt poprosiłem :)
Ta sama Pani przekazała mi też inną, ciekawą informację dot. rozszerzenia typu członkostwa ze Standard na Grupa; podobno jakieś zmiany mogą mieć miejsce w tym temacie w drugiej połowie listopada. Prosiła o ponowne odezwanie się w pod koniec miesiąca. Żeby tylko znowu coś jeszcze gorszego nie wymyślili:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacje w Chorwacji za 713 PLN. Loty do Dubrownika z Krakowa + apartament na 3 dni Wakacje w Chorwacji za 713 PLN. Loty do Dubrownika z Krakowa + apartament na 3 dni
Rodos: tygodniowe all inclusive w 4* hotelu od 2318 PLN. Wyloty z 2 miast Rodos: tygodniowe all inclusive w 4* hotelu od 2318 PLN. Wyloty z 2 miast
#22 PostWysłany: 06 Lis 2014 20:29 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
Darek_2003 napisał(a):
Mi jednak się wydaje, że nic nie zdziałamy. Odpowiedź, którą ja dostałem nieco różniła się od ww. ponieważ wyraźnie było napisane, że otrzymałem członkostwo w WDC za 0zł. Przejrzałem całą dokumentację związaną z WDC i kartą RF i gdzieś rzeczywiście nawet znalazłem identyczne sformułowanie. Pisząc do nich powołałem się na maila, którego mi przysłali o dopłaceniu różnicy i niestety dla mnie, taka odpowiedź wydaje się być sensowną ( chociaż i tak czuję się oszukany) Jakby nie liczyć to różnica między 0 i 229 wynosi 229...
Ja za to złożyłem inną reklamację. Ponieważ wniosek o kartę złożyłem jeszcze pod koniec września, gdy obowiązywały stare zasady WDC, stwierdziłem, że czuję się oszukany, ponieważ umowę podpisałem kilka dni po złożeniu wniosku, bank podpisał ją 16 października i kartę oraz członkostwo w WDC dostałem de facto pod koniec października. I ani razu, przez cały ten czas nie zostałem poinformowany o zmianie zasad WDC. Tak naprawdę to dopiero kilka dni temu zauważyłem na reklamach karty RF adnotację, że darmowe czlonkostwo dotyczy opcji WDC Standard.
O dziwo, przemiła Pani z WizzAir zaproponowała, że w takim wypadku mogą się skontaktować z bankiem i jeśli bank potwierdzi zwłokę w podpisaniu umowy, to zmienią mi typ WDC na ten obowiązujący do 14 października. Oczywiście o taki kontakt poprosiłem :)
Ta sama Pani przekazała mi też inną, ciekawą informację dot. rozszerzenia typu członkostwa ze Standard na Grupa; podobno jakieś zmiany mogą mieć miejsce w tym temacie w drugiej połowie listopada. Prosiła o ponowne odezwanie się w pod koniec miesiąca. Żeby tylko znowu coś jeszcze gorszego nie wymyślili:)


Sądzę że już nic gorszego nie może być.
Właściele KK Wizzair nie mogą przecież dopłacać więcej niż ci którzy nie są członkami WDC.
Bo to byłoby bez sensu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 06 Lis 2014 21:11 

Rejestracja: 31 Paź 2014
Posty: 9
Warunki członkostwa WDC zmienione natychmiast po pojawieniu sie "ekstra promocyjnej" KK RF Wizz, która daje za darmo członkostwo. Hehe, akurat. Rodziny z dziećmi skusiły się na tą pseudo-ofertę licząc że mogą zabrać na pokład dzieciaka.
Dla mnie perfidne chamstwo ze strony zarówno banku jak i Wizzair.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 07 Lis 2014 10:20 

Rejestracja: 31 Paź 2014
Posty: 9
A jednak dooopa :evil:
"Szanowny Panie,



Dziękuję za wiadomość i wszystkie uwagi. Treść Pana reklamacji została przekazana w celu podniesienia jakości naszych usług.



Pragnę wyjaśnić, iż różnica w wysokości 90 PLN dotyczy klientów, którzy opłacili członkostwo w Wizz Discount Club w cenie 139 PLN. Natomiast w Pana przypadku członkostwo Wizz Discount Club zostało przyznane bezpłatnie.



W związku z tym różnica, którą należy opłacić wynosi 229 PLN, a nie 90 PLN.



Wyrażam nadzieję, że mimo aktualnych niedogodności pozostanie Pan klientem Wizz Air."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 07 Lis 2014 10:23 

Rejestracja: 03 Gru 2013
Posty: 519
srebrny
to samo dostałam przed sekundą:(
_________________
Bali https://www.fly4free.pl/forum/bali-lipiec-2023-relacja-z-raju-prawie-na-zywo,215,171983
Malediwy https://www.fly4free.pl/forum/malediwy-ferie-2023-mathiveri-i-ukulhas,215,169789
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 07 Lis 2014 11:20 

artekkavs napisał(a):


Dziękuję za wiadomość i wszystkie uwagi. Treść Pana reklamacji została przekazana w celu podniesienia jakości naszych usług.




Może coś komuś przekazali (choć wątpię, bo nie napisali komu przekazali), generalnie takie mają wytyczne i odpisują z automatu. W waszej odpowiedzi nie ma grama paragrafu, zapisu regulaminu itp., który potwierdzał by takie, a nie inne kwoty dopłat (wy wskazaliście w reklamacji zapisy regulaminu z ich strony, z czego wasze roszczenia wynikają, a tam nie ma nic, że "* dopłata 90 zł nie dotyczy posiadaczy bezpłatnego wdc wynikającego z posiadania karty kredytowej/debetowej Raiffeisen Wizzair, gdy ż w wtym wypadku takie osoby uiszczają pełne 239 zł""
Ja bym pisał teraz do Raiffeisen, że po części biorą udział w niejasnych praktykach Wizzair Hungary w sprawie wdc, co obecnie zraża obecnych i potencjalnych klientów do kontynuowania współpracy z bankiem.
Góra
 PM off
popcarol uważa post za pomocny.
 
      
#27 PostWysłany: 07 Lis 2014 11:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 76
Kilometry: 125 391
niebieski
Anonymous napisał(a):
"* dopłata 90 zł nie dotyczy posiadaczy bezpłatnego wdc wynikającego z posiadania karty kredytowej/debetowej Raiffeisen Wizzair,

Tym bardziej, że wszędzie przy okazji kart kredytowych Reiff/Wizz piszą o "WDC o wartości 139zł" ;) Nie ma czegoś takiego jak bezpłatne WDC.
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 09 Lis 2014 14:50 

Rejestracja: 09 Lis 2014
Posty: 1
Witam
Dziękuje za radę
Także napisałem do nich (Wizz) reklamację - jeżeli nie pomoże napiszę do Banku, UOKIK i Urzędu Lotnictwa. Jak tylko odpiszą p napiszę.

Cytat z reklamacji

Nie zgadzam się z Państwa interpretacją, która mówi o tym że posadacze kart kredytowych, którzy otrzymali członkostwo w WDC za 0 zł nie mogą go rozszerzyć do opcji "Grupa", ponieważ nie została ona podana na Państwa stronie internetowej ani nie zostałą mi przekazana w formie jakiegokolwiek regulaminu, który powinienem zaakceptować przed podjęciem decyzji o zakupie karty.

Dlatego proszę o umożliwienie mo rozszerzenie członkostwa do opcji Grupa zgodnie z opisem na Państwa stronie internetowej. (https://wizzair.com/pl-PL/travel_servic ... usive_Club ) cytat:

"Masz już członkostwo w klubie WIZZ Discount Club, ale pragniesz je rozszerzyć, aby uzyskać więcej korzyści z członkostwem typu Standard lub Grupa?
Nie martw się. Możesz rozszerzyć swoje członkostwo do typu Standard lub Grupa w każdym momencie podczas trwania członkostwa klubowego, uiszczając ewentualną różnicę w opłatach członkowskich. Możesz rozszerzyć swoje członkostwo typu Standard o członkostwo typu Grupa, uiszczając różnicę w opłatach członkowskich. Rozszerzenie członkostwa nie przedłuża daty jego wygaśnięcia. Zawężenie członkostwa nie jest dostępne."

Zaznaczam że nie ma słowa o tym że owa możliwość jest niedostępna dla osób które otrzymały Wizz Discount Club kupując kartę kredytową.

Robię print skreena z Państwa strony internetowej jako podstawę do ewentualnej skargi złożonej do Regulatora (Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta oraz Urzędu Lotnictwa)

Liczę na polubowne zamknięcie sprawy i na to że wywiążecie się Państwo z oferty złożonej na Państwa stronie internetowej.

Pozdrawiam serdecznie

Tomasz Kasperski
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 12 Lis 2014 23:23 

Rejestracja: 18 Maj 2014
Posty: 325
Anonymous napisał(a):
Pisz w tej sprawie z prywatnego e-maila do wizzair na:
customerrelations.pl2@wizzair.com

wklejając treść pierwszego postu z tego tematu oraz adres e-mail swojego mywizz (odpowiedź możesz uzyskać tylko od wizzair, bo to jest świeża zmiana w podziale wdc na różne rodzaje)


Witam

Czy na ten adres mailowy można korespondować w języku polskim czy tez konieczny angielski ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 12 Lis 2014 23:25 

język polski jest w pełni akceptowany, gdyż reklamacje załatwiają Polacy
Góra
 PM off  
      
#31 PostWysłany: 14 Lis 2014 14:51 

Rejestracja: 18 Maj 2014
Posty: 325
Ponieważ do mnie karta szła stosunkowo długo i nie miałem możliwości aby dokonać jej aktywacji do 14.10 napisałem reklamację

Po założeniu konta w banku RaiffeisenPolbank i podpisaniu umowy w dniu 10.10.2014 otrzymałem członkowstwo w WDC Standard.

Wcześniej byłem członkiem WDC ( karta Citibank ) i mogłem korzystać z pełnego członkowstwa dającego zniżkę przy zakupie biletów dla większej grupy osób. Karta z banku szła do mnie stosunkowo długo a ja ani razu nie zostałem poinformowany w zmianach dotyczących członkowstwa.

Proszę o przywrócenie warunków obowiązujących przed 14.10.2014.


Dostałem taką odpowiedź

Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.



W nawiązaniu do Pana reklamacji chciałabym wyjaśnić, iż zgodnie z regulaminem Programu Raiffeisen Bank Polska S.A, aktywacja punktów i członkostwa może trwać do 30 dni. Z systemu wynika, iż przystąpił Pan do programu po 14 października, a dokładniej 23 października. W związku z powyższym otrzymał Pan bezpłatne członkostwo Wizz Discount Club Standard.



Oczywiście ma Pan możliwość rezygnacji z bezpłatnego członkostwa i rozszerzenia usługi na typ grupowy, ale jedynie za opłatą w wysokości 229,00 PLN. Ponieważ obecne członkostwo zostało dodane do Pana konta bezpłatnie, członkostwo typu grupa można nabyć jedynie za pełną kwotę.



Bardzo mi przykro, ale w myśl obowiązujących przepisów nie możemy przychylić się do Pana prośby.


Coś mi się wydaje, że nic już się nie da wywalczyć
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 14 Lis 2014 14:58 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
Ja dostałem odpowiedź innej treści ale chodzi o to samo:

Szanowny Panie,
Dziękujemy za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta.
W nawiązaniu do Pana reklamacji chciałbym wyjaśnić, iż właściciel Wizz Air Master Card, który pragnie zmienić WDC 2.0 Standard na WDC 2.0 Group, musi zrezygnować z członkostwa Wizz Discount Club 2.0 Standard i nabyć Wizz Discount Club 2.0 Group za pełną kwotę.
W przypadku pytań lub wątpliwości proszę kierować je do mnie w wiadomości zwrotnej.
Z poważaniem,

B.S.
Customer Relations Department| Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 14 Lis 2014 15:00 

Ja bym napisał reklamację z tą samą treścią do Raiffeisen, z dodaniem że przez ich opieszałość straciłeś możliwość korzystania z rozszerzonego wdc.
Ponadto ktoś pisał, że ktoś bodajże z Raiffeisen wspomniał o możliwych korzystnych zmianach pod koniec listopada br, co do wdc
Góra
 PM off  
      
#34 PostWysłany: 15 Lis 2014 02:12 

Rejestracja: 08 Lut 2012
Posty: 841
niebieski
Odpowiedź na moje pytanie dotyczące członkostwa :evil: :evil: :evil:

Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.


W nawiązaniu do Pana reklamacji chciałabym wyjaśnić, iż Klienci, którzy przystąpili do programu Wizz Air MasterCard & Raiffeisen Bank Polska po 14 października otrzymują bezpłatne członkostwo Wizz Discount Club Standard.

Jeżeli chciałby Pan zrezygnować z bezpłatnego członkostwa i rozszerzyć usługę na typ grupowy, należy uiścić kwotę za nowe członkostwo w wysokości 229,00 PLN. Nie jest możliwe opłacenie różnicy, gdyż obecne członkostwo zostało dodane do Pana konta bezpłatnie. Zatem członkostwo typu grupa można nabyć jedynie za pełną kwotę.
_________________
Image

https://www.youtube.com/watch?v=cNfBn4Fn1Hw
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 19 Lis 2014 21:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Paź 2012
Posty: 196
niebieski
z0mb3k napisał(a):
To jakiś absurd.
W takim razie dla 3 lub 4 osobowej rodziny bardziej teraz będzie się opłacać wnioskowanie o do Raiffa o kartę dla żony, żeby mieć dwie odrębne karty i dwa odrębne członkostwa standard.

Czy ktoś to praktykował bo nie sądzę by to przeszło ale teoretycznie przy obniżonym limicie...?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 19 Lis 2014 22:24 

janeczek napisał(a):
Ponieważ do mnie karta szła stosunkowo długo i nie miałem możliwości aby dokonać jej aktywacji do 14.10 napisałem reklamację

Po założeniu konta w banku RaiffeisenPolbank i podpisaniu umowy w dniu 10.10.2014 otrzymałem członkowstwo w WDC Standard.

Wcześniej byłem członkiem WDC ( karta Citibank ) i mogłem korzystać z pełnego członkowstwa dającego zniżkę przy zakupie biletów dla większej grupy osób. Karta z banku szła do mnie stosunkowo długo a ja ani razu nie zostałem poinformowany w zmianach dotyczących członkowstwa.

Proszę o przywrócenie warunków obowiązujących przed 14.10.2014.


Dostałem taką odpowiedź

Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.



W nawiązaniu do Pana reklamacji chciałabym wyjaśnić, iż zgodnie z regulaminem Programu Raiffeisen Bank Polska S.A, aktywacja punktów i członkostwa może trwać do 30 dni. Z systemu wynika, iż przystąpił Pan do programu po 14 października, a dokładniej 23 października. W związku z powyższym otrzymał Pan bezpłatne członkostwo Wizz Discount Club Standard.



Oczywiście ma Pan możliwość rezygnacji z bezpłatnego członkostwa i rozszerzenia usługi na typ grupowy, ale jedynie za opłatą w wysokości 229,00 PLN. Ponieważ obecne członkostwo zostało dodane do Pana konta bezpłatnie, członkostwo typu grupa można nabyć jedynie za pełną kwotę.



Bardzo mi przykro, ale w myśl obowiązujących przepisów nie możemy przychylić się do Pana prośby.


Coś mi się wydaje, że nic już się nie da wywalczyć


Cytuję treść odpowiedzi uzyskanej przez forumowicza od wizzair, która być może doraźnie pomoże takim co mieli ważne wdc i im po aktywacji właściwej karty Raiffeisen Wizzair je przedłużyli na wdc 1+1 (ja miałem do 18.04.2015r., po aktywacji karty 10.10.2014r. na szczęście na starych zasadach zmienili ważność wdc do 10.10.2015r.)
Kod:
Szanowny Panie,
Dziękujemy za skontaktowanie się z działem obsługi klienta Wizz Air.
W nawiązaniu do otrzymanej wiadomości, uprzejmie Pana informuję ,iż po przeniesieniu karty do banku Raiffeisen Polbank zostanie Panu przyznane członkostwo na nowych zasadach Wizz Discount Club Standard. Niemniej jednak, jeżeli chciałby Pan zachować tradycyjne członkostwo Wizz Discount Club, które jest ważne do 10 maja 2015 roku, prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie, tuż po otrzymaniu członkostwa typu Standard z Raiffeisen Polbank.
Po otrzymaniu wiadomości, przywrócimy ważność członkostwa Wizz Discount Club.


Tak więc może tak..., a potem może coś zmienią na plus
Góra
 PM off  
      
#37 PostWysłany: 19 Lis 2014 22:53 

Rejestracja: 20 Maj 2011
Posty: 714
niebieski
irys napisał(a):
z0mb3k napisał(a):
To jakiś absurd.
W takim razie dla 3 lub 4 osobowej rodziny bardziej teraz będzie się opłacać wnioskowanie o do Raiffa o kartę dla żony, żeby mieć dwie odrębne karty i dwa odrębne członkostwa standard.

Czy ktoś to praktykował bo nie sądzę by to przeszło ale teoretycznie przy obniżonym limicie...?


Oczywiście, mamy z Żoną oddzielne karty Wizza, oddzielne Ryana i oddzielne M&M. Zarobki w okolicach średniej krajowej. Jedynie z drugą kartą Ryana miałem problem, bo na pozostałych miałem w tym czasie spore zadłużenie. Ale po dwóch miesiącach spłaciłem i powtórny wniosek przeszedł bez problemu.
_________________
FLY4FREE: Relacja z NAMIBII - dostawczakiem we dwoje
Góra
 Profil Relacje PM off
irys lubi ten post.
 
      
#38 PostWysłany: 19 Lis 2014 22:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 76
Kilometry: 125 391
niebieski
irys napisał(a):
z0mb3k napisał(a):
To jakiś absurd.
W takim razie dla 3 lub 4 osobowej rodziny bardziej teraz będzie się opłacać wnioskowanie o do Raiffa o kartę dla żony, żeby mieć dwie odrębne karty i dwa odrębne członkostwa standard.

Czy ktoś to praktykował bo nie sądzę by to przeszło ale teoretycznie przy obniżonym limicie...?

Dla samego WDC to przecież wystarczy konto z debetówką założyć, jak się ma problem z limitami na KK.
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 20 Lis 2014 00:03 

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 391
Loty: 100
Kilometry: 105 516
niebieski
Tyle, że karta debetowa do konta wizz jest bezpłatna przy wydatkach 450zł miesięcznie.
Czyli chyba dla członkostwa lepiej wyrobić kredytówkę i korzystać z niej nawet w minimalnym zakresie cztery transakcje w miesiącu - to wtedy opłata roczna wyniesie 79zł a członkostwo kosztuje 129zł.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 20 Lis 2014 16:22 

Rejestracja: 30 Lip 2014
Posty: 1
Loty: 13
Kilometry: 14 149
Zastanawiam się, do kogo można by było zgłosić taką reklamację....
uważam, że zmiana oferty była niezgodna z umową. Ja należę do osób, które złożyły wniosek w banku dokładnie 13 października, czyli dzień przed wprowadzeniem zmian. Tym samym podjęłam decyzję o zawarciu umowy z bankiem w chwili, w której były stare warunki, które mi odpowiadały. Wizz zmienił te warunki kolejnego dnia, kiedy moja sprawa była w toku i czekałam na informacje o przyznaniu mi karty. W takiej sytuacji również uważam, że powinnam mieć członkostwo na starych warunkach, ponieważ to właśnie one mnie zachęciły do zawarcia umowy z bankiem.
Wydaje mi się, że to może do banku należałoby zgłosić reklamację, zarzucając im zmianę warunków umowy. Dodatkowo dodam, że pracownicy banku nie byli poinformowani o tej zmianie, ponieważ na bieżąco kontaktowałam się z osobą prowadzącą moją sprawę o przyznanie mi KK RF.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 71 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Piotr Nowaczyk oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group