Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 28 Lut 2012 16:05 

Rejestracja: 28 Lut 2012
Posty: 2
Witam
Kupowałem dziś 2 bilety ALC EIN i EIN GDN i mam problem z tym pierwszym jak przetwarzali płatność wyskoczył błąd czasami tak mi się zdarzało ale wszystko było ok, dlatego wszedłem na nettelera sprawdzić czy kasa zeszła i zeszła (mastercard prepaid)następnie wszedłem w zarządzaj rezerwacją a tam status niepotwierdzony mam nr rezerwacji ale teraz gdy chce wejść w zarządzaj rezerwacją nie mogę pisze że wprowadzone są złe dane. Drugi lot wszystko ok. Co jest grane to kupiłem ten bilet czy nie no bo już nie wiem.


Ostatnio edytowany przez suawek 28 Lut 2012 17:19, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 28 Lut 2012 17:12 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
suawek napisał(a):
Witam
Kupywalem

Że co? Kupę walnąłeś? Ach, to gratuluję
Poprawna forma gramatyczna to kupowałem ;)
Wracając do tematu, podaj linię lotniczą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 28 Lut 2012 17:13 

Rejestracja: 28 Lut 2012
Posty: 2
Ups jak tak napisałem heheh.. (poprawione) Linie lotnicze Ryanair
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 24 Lip 2016 17:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 787
Loty: 188
Kilometry: 227 790
niebieski
Podłączę się do tematu. Mam do Was inne pytanie. Jakiś czas temu kupiłem bilet na trasie AUX-BSB liniami LATAM za pośrednictwem GoToGate. Wszystko zostało zapłacone, dostarczone (etixy), itp. Po wpisaniu numeru PNR na stronie LATAM rezerwacja istniała, była potwierdzona, wszystko było ok. Dziś tak dla kurażu sprawdzałem sobie wszystkie zrobione rezerwacje w CheckMyTrip i o dziwo, rezerwacja została "anulowana". Ma status "niepotwierdzona", na stronie LATAM nie mogę się do niej zalogować, ale na GoToGate wygląda zupełnie normalnie. Przy przeszukiwaniu Matrixa tak jakby tego lotu już nie było (miał być bezpośredni, na 16.01.2017). Zaznaczę, że nie było żadnych kombinacji przy rezerwacji, znalazłem ofertę i kupiłem u pośrednika (ja byłem płatnikiem, mój e-mail, adres, itp. - osoba podróżująca inna). Zanim jutro zadzwonię do GoToGate, chciałem się Was poradzić, co ja w takiej sytuacji mogę. Może to brzmi prozaicznie, ale linia lotnicza spoza EU, dużo czasu do odlotu... a wszystkie inne alternatywy są o ponad 1000zł. droższe (gdyby mi zwrócili kasę i miałbym zabookować zupełnie inny lot). Czy w związku z tym mogę ich naciskać o przebookowanie na inny lot (nawet z przesiadką)? Jak to wygląda w przypadku Brazylii, bo mam świadomość, że mają tam inne prawo i inne obowiązki w stosunku do pasażera. Bilet kupiony za nieco ponad 300zł., a inne opcje są powyżej 1300zł. Mają obowiązek przebookować na inny lot, nawet z przesiadką i "niewygodny"?
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 24 Lip 2016 18:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Cze 2014
Posty: 814
niebieski
Może temat jest jeszcze "ciepły" i pośrednik nie zdążył poczynić kroków w celu rozwiązania tego problemu. Skoro Twój pierwotny lot został skasowany to pośrednik będzie się kontaktować z przewoźnikiem aby ustalić zasady zmiany rezerwacji. Zaproponuj im konkretną trasę tymi samymi liniami lub z sojuszu Oneworld, powinno się udać. Pamiętaj, że konsultant też człowiek, jak nie uda się z pierwszym to warto zadzwonić po kilku godzinach.
Góra
 Relacje PM off
KyokoMai uważa post za pomocny.
 
 
#6 PostWysłany: 29 Lip 2016 11:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 787
Loty: 188
Kilometry: 227 790
niebieski
@07_Zgłoś.Się masz z tym jakieś doświadczenia? Sprawa wygląda następująco. Kontaktowałem się z GoToGate. Wszystko spisali, przekazali moją sprawę do teamu zajmującego się opracowywaniem rezerwacji. Dziś do mnie dzwonili, że niby się nie da przepisać na lot, na który chcę. Pierwotnie był to AUX-BSB (N), zaproponowali mi AUX-GYN/GYN-BSB (z tym, że nocka w Goianie). Ja chciałem, żeby przepisali na IMP-BSB (N). Dzwoniłem do LATAM w Warszawie, dwukrotnie (dwa różne dni) agent stwierdził, że TAK - na pewno da się przepisać taki bilet. Jakby mieli problem, niech zadzwonią do niego i on ich poinstruuje. Problem w tym, że niby GoToGate kontaktował się z liniami lotniczymi, które "odrzuciły moją propozycję". Strona GoToGate była w wersji PL (przekierowanie z polskiego Kayaka), jednak agent LATAM zauważył, że bilet był wystawiony w Szwecji. Napisałem przed chwilą do nich e-mail z dokładnym wyjaśnieniem, co mają zrobić i z kim się kontaktować. Tak to wygląda, jakby OTA nie miało ochoty dokonać zmiany (skoro agent w WAW mógłby, sprawdził, widzi taką opcję, ale ponieważ OTA wystawiało, OTA musi to zrobić, nawet jeśli on miałby poinstruować JAK - da się). Jak dalej ich naciskać na tą zmianę?
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 29 Lip 2016 12:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Cze 2014
Posty: 814
niebieski
Miałem podobną sytuację tylko z Iberią i Tripstą. Znacząco przesunęli godzinę mojego lotu co kompletnie mi nie pasowało bo na przesiadkę bym nie zdążył więc zaproponowałem inny kierunek - nie da się. Uparcie bombardowałem ich wiadomościami i w końcu trafiłem na osobę która potrafiła to zmienić. Tobie też to zalecam, a skoro LATAM zgodziło się na zmianę to wystarczy odrobina dobrych chęci od Gotogate i sprawa zostanie pomyślnie zakończona.
Góra
 Relacje PM off
KyokoMai lubi ten post.
KyokoMai uważa post za pomocny.
 
 
#8 PostWysłany: 29 Lip 2016 12:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 787
Loty: 188
Kilometry: 227 790
niebieski
Będę próbował. Jeszcze w innej grupie poruszyłem ten temat i jedna z osób potwierdziła, że "agentowi może się nie chcieć tego zrobić", dlatego napisałem szczegółowe wyjaśnienie do GoToGate co i jak. Tak, żeby mieli świadomość, że ja wiem, że da się... i że ja wiem, że oni "nie potrafią" tego zrobić. Oczywiście, wszystko w miłym i przyjaznym tonie, ale będę walczył o swoje. Wszak to różnica 1300zł. i kilkadziesiąt sekund dla pracownika OTA, aby to uczynić.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group