Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 143 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#41 PostWysłany: 22 Lut 2014 16:19 

Rejestracja: 17 Maj 2011
Posty: 69
Rozumiem Twój entuzjazm :) ale ja kieruję się twardymi wyznacznikami. Widzę, że regulacje RainbowTours nie do końca mogą im być pomocne w tym wypadku, jednak chciałbym mieć 100% pewności odnośnie tej transakcji. Niestety w moim przypadku mam jeszcze do ogarnięcia kwestię wyrobienia paszportu (który traci ważność w lipcu, więc nie spełnia wymagania 6-miesięcznej ważności). Do 7 marca naprawdę mało czasu i wiem, że może się nie udać, ale z drugiej strony słyszałem, że nawet w 9-10 dni da się to załatwić, jeśli naprawdę się postara w urzędzie. Z podjęciem obowiązkowej szczepionki na żółtą febrę (chyba to) też mało czasu, ale do zrobienia.

PS: Rozumiem też obawy, dzwonienie do operatora na infolinię z pytaniami po wczorajszym spaleniu jest wyjątkowo drażliwe dla wielu osób tutaj ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Warto 🔥 Loty do Australii z Polski od 3257 PLN ✈️🧳🎒 Warto 🔥 Loty do Australii z Polski od 3257 PLN ✈️🧳🎒
🏝️ Greckie wczasy na Zakintos 🌞 All inclusive w 4* hotelu za 1882 PLN 🏝️ Greckie wczasy na Zakintos 🌞 All inclusive w 4* hotelu za 1882 PLN
Offline
#42 PostWysłany: 22 Lut 2014 16:26 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 226
Loty: 54
Kilometry: 59 518
Zbanowany
W weekend za dużo się nie dowiesz bo na pewno żadne decyzje jeszcze nie zapadły. To, że jakaś Pani wysyłała maile o dziwnej treści jeszcze o niczym nie świadczy, może szukała tych którzy odpuszczą od razu. Musisz czekać do poniedziałku, na pewno sami się odezwą.
Z paszportem może być wybitnie ciężko...
Febra 10 dni przed wylotem.

Ktoś wie kto wykonuje te połączenie? W dzienniczku muszę wpisać żeby ładnie wyglądało 8-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#43 PostWysłany: 22 Lut 2014 18:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2014
Posty: 247
niebieski
Za błąd w systemie rezerwacyjnym ewidentnie odpowiedzialny jest RT, w tym momencie na pewno będzie sondował co się stanie, jak będzie próbował odwołać lot, albo w inny sposób pozbyć się tego problemu. Ale mam nadzieję, że osoby które kupiły bilety nie będą odpuszczały, z chwilą zapłacenia za loty została zawarta umowa, a "pacta sunt servanda".

Ja bym radził w razie problemów żeby zbombić im fanpejdż na FB pytaniami o to, czy zamierzają przerzucać odpowiedzialność za ich błąd na klientów, potem powiadomił media, a przez cały czas pisał do nich maila za mailem, żeby w biurze brało ich obrzydzenie na samą myśl o otwarciu skrzynki mailowej :)

No i jest jeszcze taktyka "marchewki", która może przynieść dobre rezultaty - jak sporo osób które kupiły tą ofertę zbierze się razem i napisze, że bardzo się cieszą, że RT pomaga im w realizowaniu marzeń i tak dalej, trochę posłodzą, to może ktoś u nich ruszy głową i uzna, że mleko i tak się już wylało, a całą tę sytuację można jeszcze wykorzystać wizerunkowo i zyskać w oczach klientów, jako rzetelna firma, która nie stosuje cwaniackich ruchów, tylko bierze odpowiedzialność za to, co robi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#44 PostWysłany: 22 Lut 2014 19:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
Mikelek napisał(a):
... a przez cały czas pisał do nich maila za mailem, ...

i jeszcze byś dostał wyrok za spamowanie :lol:
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Gaszpar lubi ten post.
 
      
Offline
#45 PostWysłany: 22 Lut 2014 19:28 

namteH napisał(a):
Mikelek napisał(a):
... a przez cały czas pisał do nich maila za mailem, ...

i jeszcze byś dostał wyrok za spamowanie :lol:


karalne jest nękanie, nie spamowanie ;)
Góra
 PM off  
      
Offline
#46 PostWysłany: 22 Lut 2014 22:28 

Rejestracja: 17 Maj 2011
Posty: 69
Okej, a czy ktoś może zna podobne case'y (przykłady) takiej sytuacji w Rainbow Tours? Przydałoby się dla referencji wiedzieć. To pewnie nie jest ich pierwszy błąd w systemie rezerwacji w niemal 25-letniej historii działalności (no, internetowo pewnie krótszej:)).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#47 PostWysłany: 22 Lut 2014 22:31 

Rejestracja: 22 Lut 2014
Posty: 6
Mikelek napisał(a):
Za błąd w systemie rezerwacyjnym ewidentnie odpowiedzialny jest RT, w tym momencie na pewno będzie sondował co się stanie, jak będzie próbował odwołać lot, albo w inny sposób pozbyć się tego problemu. Ale mam nadzieję, że osoby które kupiły bilety nie będą odpuszczały, z chwilą zapłacenia za loty została zawarta umowa, a "pacta sunt servanda".


Też nie zamierzam odpuszczać :) Raczej nastawiam się, że całą rodziną wylecimy za te niespełna 2 tygodnie. Czekam na ruch z ich strony i ewentualnie uderzam do rzecznika praw konsumenta. A we wtorek na szczepienie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#48 PostWysłany: 22 Lut 2014 22:49 

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 382
niebieski
Meggi napisał(a):

Też nie zamierzam odpuszczać :) Raczej nastawiam się, że całą rodziną wylecimy za te niespełna 2 tygodnie. Czekam na ruch z ich strony i ewentualnie uderzam do rzecznika praw konsumenta. A we wtorek na szczepienie.


Radzę zmienić nastawienie;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#49 PostWysłany: 22 Lut 2014 22:59 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 226
Loty: 54
Kilometry: 59 518
Zbanowany
niciej napisał(a):
Meggi napisał(a):

Też nie zamierzam odpuszczać :) Raczej nastawiam się, że całą rodziną wylecimy za te niespełna 2 tygodnie. Czekam na ruch z ich strony i ewentualnie uderzam do rzecznika praw konsumenta. A we wtorek na szczepienie.


Radzę zmienić nastawienie;)



Nastawienie pozytywne trzeba mieć - nic ono nie kosztuje.
Gdyby jednak Rainbow Tours okazał się niepoważny i anulował Nasze zamówienia to otrzymają medialny chaos. Niech PR dobrze przekalkuje co bardziej się opłaca 8-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#50 PostWysłany: 22 Lut 2014 23:06 

Rejestracja: 22 Lut 2014
Posty: 6
niciej napisał(a):
Radzę zmienić nastawienie;)


Dlaczego? Mam jak byk napisane "Państwa rezerwacja została potwierdzona." i tego zamierzam się trzymać. Jeszcze się nie zdarzyło aby konsument/ usługobiorca odpowiadał za błędy techniczne sprzedawcy/ usługodawcy. A tym bardziej odmowa wykonania usługi z powodu nieaktualnej ceny sprzedaży podchodzi pod sprawę w UOKiK.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#51 PostWysłany: 22 Lut 2014 23:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6461
Loty: 171
Kilometry: 188 843
złoty
Słuchajcie fajnie jest korzystać z takich "okazji" ale dobrze jest też przy tym zachować rozsądek!
Walczcie o swoje ale w granicach dobrego smaku. Pisanie o tym, żeby dział PR Rinbow przygotował się na "medialny chaos" :)
Proponuję traktować takie akcje z przymrużeniem oka :) Uda się albo się nie uda!
A jak już, ktoś chce walczyć to naprawdę są cywilizowane metody rozmowy z RT. A jeżeli nie będą chcieli rozmawiać to odpowiednie instytucje gdzie można dochodzić swoich praw.

A przede wszystkim zachęcam do sprawdzenia OW Rainbow.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
Offline
#52 PostWysłany: 22 Lut 2014 23:36 

Rejestracja: 22 Lut 2014
Posty: 6
A co ma do tego mój staż w TYM miejscu? To raczej nie jest jedyne forum o tej tematyce.. ale jeśli tego nie wiesz, to zawsze możesz nadrobić braki korzystając z wyszukiwarki np. google.pl/ew. com :) Pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#53 PostWysłany: 22 Lut 2014 23:39 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 226
Loty: 54
Kilometry: 59 518
Zbanowany
Cytuj:
Pisanie o tym, żeby dział PR Rinbow przygotował się na "medialny chaos" :)
Proponuję traktować takie akcje z przymrużeniem oka :)



Liczę na to, że medialnego chaosu nie będzie bo Rainbow Tours to firma z tradycjami i nie może w tak ohydny sposób się zachować 8-).
Ich OW jest tak beznadziejne, że nie da się tego porządnie zinterpretować. Nawet Polski Bus pod tym względem wypada o wiele lepiej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#54 PostWysłany: 23 Lut 2014 00:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2011
Posty: 557
zales napisał(a):
Gdyby jednak Rainbow Tours okazał się niepoważny i anulował Nasze zamówienia to otrzymają medialny chaos. Niech PR dobrze przekalkuje co bardziej się opłaca 8-)

Hahaha, i wy naprawdę wierzycie, że jakiekolwiek media zainteresują losem kilku cwaniaczków, którzy kupili bilety do Gambii za 400 zł po oczywistym błędzie i biuro anulowało ich rezeracje? :mrgreen:
Jeśli miałbym wyrokować jak ewentualnie mogłaby się skończyć sprawa, to stawiałbym, że tak: http://gazetylokalne.pl/a/tuchola-kupil ... a-32-zlote
Ale do tego oczywiście nie dojdzie, bo jeszcze nie zdarzyło się, żeby któryś z forumowych pieniaczy faktycznie poszedł do sądu (choć co drugi zapowiada, że to zrobi). 8)
_________________
The best is yet to come.

Image

Moje podróże
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#55 PostWysłany: 23 Lut 2014 00:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Cytuj:
Jeśli miałbym wyrokować jak ewentualnie mogłaby się skończyć sprawa, to stawiałbym, że tak: http://gazetylokalne.pl/a/tuchola-kupil ... a-32-zlote


Nie widzę tutaj żadnej analogii
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#56 PostWysłany: 23 Lut 2014 00:09 

Rejestracja: 22 Lut 2014
Posty: 6
jacek69 napisał(a):
Meggi napisał(a):
A co ma do tego mój staż w TYM miejscu? To raczej nie jest jedyne forum o tej tematyce.. ale jeśli tego nie wiesz, to zawsze możesz nadrobić braki korzystając z wyszukiwarki np. google.pl/ew. com :) Pozdrawiam.

Taka jest roznica miedzy nami, ze ja korzystajac z jednego zrodla (tego portalu)posiadam wiedze, ktorej Ty nie posiadasz, korzystajac z wielu zrodel.
Lepiej korzystac z jednego wiarygodnego zrodla, niz dziesieciu wilkipedii
Uwielbiam dysputy z pierwszodniowymi userami :P


Skoro już bierzesz udział w tej dyskusji, to może wypowiedz się merytorycznie. Z pewnością wszyscy chętnie skorzystamy z wiedzy, którą jak piszesz posiadasz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#57 PostWysłany: 23 Lut 2014 00:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
zales napisał(a):
..
Liczę na to, że medialnego chaosu nie będzie bo Rainbow Tours to firma z tradycjami i nie może w tak ohydny sposób się zachować 8-).
Ich OW jest tak beznadziejne, że nie da się tego porządnie zinterpretować. Nawet Polski Bus pod tym względem wypada o wiele lepiej.

ale nie maja jeszcze tradycji robienia z siebie idiotów.
pomyśl trochę: RT anulowało bilety na przelot do Gambii kilkunastu osobom. Błąd na stronie pozwalał chwilowo na zakup biletu za 200zl na prawie 10 godziny lot.
kto się Wami przejmie? branża wyśmiałaby RT a normalni ludzie by Was zjedli. biedny sąd...
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#58 PostWysłany: 23 Lut 2014 00:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Tak z ciekawości chciałbym usłyszeć podstawy prawne osób, które twierdzą, że racja jest po stronie BT. Bijecie tylko niemerytoryczną pianę tekstami typu:

Cytuj:
pomyśl trochę: RT anulowało bilety na przelot do Gambii kilkunastu osobom. Błąd na stronie pozwalał chwilowo na zakup biletu za 200zl na prawie 10 godziny lot.
kto się Wami przejmie? branża wyśmiałaby RT a normalni ludzie by Was zjedli. biedny sąd...


Cytuj:
Hahaha, i wy naprawdę wierzycie, że jakiekolwiek media zainteresują losem kilku cwaniaczków, którzy kupili bilety do Gambii za 400 zł po oczywistym błędzie i biuro anulowało ich rezeracje? :mrgreen:
Jeśli miałbym wyrokować jak ewentualnie mogłaby się skończyć sprawa, to stawiałbym, że tak: http://gazetylokalne.pl/a/tuchola-kupil ... a-32-zlote


To że macie po tysiąc postów na tym forum nie zwalnia was od merytorycznej rozmowy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#59 PostWysłany: 23 Lut 2014 00:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 2081
srebrny
lukas63 napisał(a):
To że macie po tysiąc postów na tym forum nie zwalnia was od merytorycznej rozmowy.


Ale doświadczenie robi swoje. W większości tylko ok. roczni użytkownicy mają nadzieję (jak to zwykle bywa w tego typu "okazjach")
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#60 PostWysłany: 23 Lut 2014 00:30 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 226
Loty: 54
Kilometry: 59 518
Zbanowany
Oni już milion okazji przeżyli więc my, szarzy ludzie nie mamy nic do powiedzenia. Dajmy na luzik bo znaną w internecie "maść na ból dupy" będzie trzeba niektórym osobom zaaplikować 8-)

Ja swój przelot do Gambii zachowam w dzienniczku - liczę, że Rainbow Tours to poważna firma i wyjdzie z tej opresji z twarzą 8-)
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez zales, 23 Lut 2014 00:34, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
JIK lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 143 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group