Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05

Tani numer ogólny do Wizzair:
32 213 29 16

wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492

Zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Doładowanie konta
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060

Przepisanie bagażu rejestrowanego na drugą osobę w rezerwacji- możliwe -> dzwoń do callcenter


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5373 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 269  Następna
Autor Wiadomość
#2221 PostWysłany: 13 Lip 2019 12:08 

Rejestracja: 12 Lip 2019
Posty: 224
zmieniają podobno zimowy rozkład więc możliwe (czytalam na forum)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🌴 Floryda jak z filmu ☀️🎬 Loty do Miami, hotel przy plaży i auto za 3323 PLN ✈️+🏨+🚗 🌴 Floryda jak z filmu ☀️🎬 Loty do Miami, hotel przy plaży i auto za 3323 PLN ✈️+🏨+🚗
🍕Do serca Kampanii na weekend za 799 PLN🇮🇹✨ City break w Neapolu 🏛️ Loty i 4* hotel 😎 🍕Do serca Kampanii na weekend za 799 PLN🇮🇹✨ City break w Neapolu 🏛️ Loty i 4* hotel 😎
#2222 PostWysłany: 20 Lip 2019 23:37 

Rejestracja: 06 Kwi 2019
Posty: 191
Cześć,

Wczoraj otrzymałem następującego emaila od wizz air-a:

Cytuj:
Dear Customer,

We would like to inform you that we discovered some temporary technical irregularity in our system. After the detection we properly solved it, but in order to ensure the protection of your account we have taken the precautionary action to reset your password.

You are going to receive an email with the details for completing the process. By following the instructions, you will be able to access all features of your WIZZ account.

As a reminder, please note that the new password has to meet the following requirements:
- Minimum 7, maximum 16 characters
- Both numbers and letters are obligatory
- We accept upper and lower-case letters, numbers and special characters.

For safety reasons, we kindly recommend you to avoid providing the previous password as new one, and to avoid using the same password in all websites where you register.
Thank you for your cooperation,
Wizz Air



Email wysłany z adresu noreply@wizzair.com.

Nie pytałbym Was o to czy otrzymaliście emaila, gdyby nie nowy email z przed chwili:
Cytuj:
Witamy, MR XXX XXX
Dziękujemy za przesłane zapytanie. Według naszych danych Twoje dane logowania są następujące:
Hasło: XXXXXX
Przypominamy, że hasło jest poufne i nie powinno się go udostępniać innym osobom.
Serdecznie pozdrawiamy,

Dział obsługi klienta
Wizz Air Hungary Airlines Ltd.
wizzair.com


email wysłany z adresu: customerrelations@wizzair.com

Mam do Was pytanie - czy też otrzymaliście w ostatnim czasie, podobne emaile ? Oraz czy adres emailowy customerrelations@wizzair.com jest adres do biura obsługi wizzair ??

Bo jak tak to z chęcią napiszę do nich emaila, kiedy wystosowałem prośbę o podanie hasła do konta.

PS: hasło profilaktycznie zmieniłem. ( a to co było w emailu nigdy nie było moim hasłem ).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2223 PostWysłany: 21 Lip 2019 00:10 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
Adres ,który podałeś wygląda na prawdziwy.W moich zasobach jest co prawda customerrelations3@wizzair.com . Zobacz osobny temat wyciek-danych,226,143409 bo raczej to ten sam problem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2224 PostWysłany: 21 Lip 2019 16:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 2058
Loty: 344
Kilometry: 432 849
srebrny
Wizz leci sobie w kulki.
W połowie czerwca przysłali mi email że loty na 30 lipiec się nie odbędzie w podanych godzinach no i mogłem zmienić otrzymać zwrot środków na konto Wizz od razu w 120% lub na konto bankowe. Wybrałem na konto bankowe i w formie przelewu bo nie mam już tej karty którą płaciłem (mogłem na nią wybrać zwrot). Było napisane że przetwarzanie może zająć do 7 dni a jak przelew to dodatkowe 5-7 dni no i spoko. Jutro mija równe 30 dni a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Żadnego adresu email nie mają tylko numer tel gdzie z ch*ja spadli bo 4,92 zł za 1 min rozmowy. Ktoś też tak miał? Co robić?
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2225 PostWysłany: 21 Lip 2019 16:24 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
Jak już, dzwonić tanio i nie kląć ;) kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835?start=180
Góra
 Profil Relacje PM off
wtak lubi ten post.
 
      
#2226 PostWysłany: 22 Lip 2019 15:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3657
Loty: 551
Kilometry: 963 159
złoty
Mam bilet z KTW-TGD, przy rezerwacji zakupiłem sobie transfer z Krakowa, teraz chciałbym dokupić busa w Podgoricy i nie mogę. Mam już "odfajkowany" zakup do Katowic.
Przy symulacji nowej rezerwacji transfery są dostepne wiec nie w tym problem, że nie są ;) Jestem skłonny kupić kolejny bilet KTW-TGD aby mieć możliwość zakupu transferu, gdyż chodzi o Budve, ale czy nie będzie problemem zdublowana rezerwacja? (musi być na mnie bo płacę kredo, więc literówki nie wchodzą w grę) Ewentualnie wezme inny termin i przełoże transfer na moją datę.

Załączniki:
ktw.jpg
ktw.jpg [ 8.39 KiB | Obejrzany 2226 razy ]
tgd.jpg
tgd.jpg [ 11.11 KiB | Obejrzany 2226 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2227 PostWysłany: 22 Lip 2019 15:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4817
srebrny
Miałem kiedyś taką sytuację. Nie mogłem później dokupić transferu na powrót.
Jeśli jesteś skłonny i Ci się to kalkuluje, to kup drugi bilet.
Zdublowana rezerwacja lotu w wizz nie jest żadnym problemem (sprawdzone wielokrotnie).
P.S. W TGD mnie trafił się "prywatny merol" w jedną stronę, a z powrotem bus :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
marcin.krakow uważa post za pomocny.
 
      
#2228 PostWysłany: 22 Lip 2019 15:49 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3683
złoty
Ze tak z ciekawosci zapytam... nie da sie normalnie transferu kupic?

Tapniete z telefonu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2229 PostWysłany: 22 Lip 2019 15:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3657
Loty: 551
Kilometry: 963 159
złoty
Da, ale przez strone p-airbus. A tam się płaci gotówka
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2230 PostWysłany: 22 Lip 2019 15:56 

Jak za pkt wizz to faktycznie jak się kalkuluje to tylko nowa rezerwacja

Nawet na apce jest blokada dokupienia kolejnego transportu
Góra
 PM off  
      
#2231 PostWysłany: 22 Lip 2019 15:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3657
Loty: 551
Kilometry: 963 159
złoty
Dokładnie, apke też sprawdzałem.
Oprzytomniałem i zamiast brać drugi lot zastosuje mój myk, o którym wspominałem w ostatniej relacji ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
BaMaba lubi ten post.
BaMaba uważa post za pomocny.
 
      
#2232 PostWysłany: 24 Lip 2019 08:43 

Rejestracja: 24 Mar 2017
Posty: 208
Witam.
Czytam sobie multum negatywnych opinii o Wizzairze i mam kilka pytań co by nie mieć niespodzianek.

1. Przy kupnie biletów nie wybrałem miejsc, rozumiem, że w takim układzie prawdopodobnie będziemy rozrzuceni po samolocie, ale spotkałem się z dziwną opinią, że przy odprawie na lotnisku i tak trzeba później do miejsc dopłacać nawet jak przydzielą automatycznie, czy to prawda?

2. Czy jak do tego podstawowego MINI bagażu podręcznego weźmie się miękki plecak który zmieści się w sizera po upchnięciu to oni i tak mogą uznać, że jest dopłąta, bo wystaje jakaś szlufka czy coś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2233 PostWysłany: 24 Lip 2019 08:49 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
1. Głosy są podzielone, ostatnio raczej nie rozrzuca ;) ale może się zdarzyć. Odprawiasz się przez internet, jeśli godzisz się na te losowe miejsca, i nic nie dopłacasz (do check in nawet nie zachodzisz, jeśli lecisz tylko z podręcznym)
2. Bez przesady, o szlufkę nikt nie będzie się czepiał ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2234 PostWysłany: 24 Lip 2019 11:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lut 2013
Posty: 215
Loty: 40
Kilometry: 73 455
niebieski
W kwestii uzupełnienia:
Odprawa na lotnisku jest darmowa, jeśli lotnisko nie dysponuje systemem sprawdzania elektronicznych kart pokładowych. Takie lotniska są wymienione w FAQ na stronie Wizzair'a.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2235 PostWysłany: 28 Lip 2019 00:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3657
Loty: 551
Kilometry: 963 159
złoty
Czy w sytuacji kiedy wykupie gwarancję ceny na 48h a bilet w międzyczasie potanieje, jestem w stanie kupić go po niższej cenie czy będę zmuszony do zapłaty tej zablokowanej?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2236 PostWysłany: 28 Lip 2019 01:54 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3756
srebrny
takie blokowanie to odrebna usluga i jest opcjonalna, wiec wykup biletu tez zapewne jest opcjonalny. jesli cena spadnie, to po prostu nie uruchamiasz opcji, tylko kupujesz osobno.
Góra
 Profil Relacje PM off
marcin.krakow lubi ten post.
 
      
#2237 PostWysłany: 28 Lip 2019 02:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3657
Loty: 551
Kilometry: 963 159
złoty
Zainwestowałem 3€ żeby się przekonać, że:
Albo kończe przez moje loty
Albo wyszukuje lot i kupuje 'normalnie'

Ps. Płatność w tym przypadku punktami przez www, w apce tylko kk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2238 PostWysłany: 28 Lip 2019 11:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2981
niebieski
Trzeba pamiętać że te 3eur przepada, wiec różnica w cenie biletu musi być warta więcej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2239 PostWysłany: 31 Lip 2019 13:58 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 926
niebieski
Pytanko:

Mam WDC z KK Raiffeisen / PNB Paribas. Obecnie jest to WDC Standard, z tego co widzę. Co mnie czeka, jeśli chciałbym rozszerzyć je do "grupa"? Czy za rozszerzenie będę mógł zapłacić punktami? Czy będzie ono działało rok, a potem samoczynnie wróci mi Standard?

Alternatywnie - czy korzystając z WDC Standard da się jakoś "sprytnie" tzn. taniej niż standardowo kupić bilety dla 2 dorosłych i dwulatka?

Z góry dzięki za wskazówki.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2240 PostWysłany: 31 Lip 2019 14:17 

Sprawdź na aplikacji mobilnej Wizz jakie masz wdc, a nuż tam nadal jest grupa (pod wspólną marką to się zwie)

Jak nie masz j/w wdc dopłacisz do wdc grupa, ale tylko poprzez zakup biletów wizz i wtedy zapłacisz również posiadanymi pkt wizz

Ważne: grupa będzie ważne tylko tyle co obecne standard, przynajmniej nadal tak to działało
Góra
 PM off
shiver uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5373 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 269  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group