Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 99 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 27 Cze 2012 18:36 

Rejestracja: 25 Cze 2012
Posty: 2
Potwierdzam. Ja też dzisiaj dostałem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN
Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN
#42 PostWysłany: 07 Lip 2012 11:44 

Rejestracja: 08 Lip 2011
Posty: 555
niebieski
ja wczoraj już dostałam za kolejny miesiąc ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 07 Lip 2012 12:01 

Rejestracja: 12 Sty 2012
Posty: 40
w tym miesiącu faktycznie się pospieszyli:) wiśnie zerwane konto do zamknięcia:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 09 Lip 2012 07:47 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 8
Loty: 22
Kilometry: 16 512
I znów oferta do Raiffeisen Bank. Tym razem nie jest aż tak ciekawa, ale jeśli ktoś planuje założyć tam konto i z niego korzystać to może mu się przydać.

http://www.mydeal.pl/nawet_200_zl_w_pre ... -8048.html
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 09 Lip 2012 11:44 

Rejestracja: 08 Lip 2011
Posty: 555
niebieski
no tak, wydawanie kartą minimum 250zł miesięcznie jest trudniejsze niż jeden przelew na kwotę 1000zł.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 31 Lip 2012 14:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Lip 2012
Posty: 87
Loty: 95
Kilometry: 178 872
Ma już ktos jakies doswiadczenia odnosnie zamknięcia tegoż konta?
200 zł zainkasowane i rachunek ten do niczego nie jest potrzebny. :cry:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 31 Lip 2012 15:16 

Rejestracja: 14 Lut 2011
Posty: 110
Loty: 31
Kilometry: 72 801
henryk8 napisał(a):
Ma już ktos jakies doswiadczenia odnosnie zamknięcia tegoż konta?
200 zł zainkasowane i rachunek ten do niczego nie jest potrzebny. :cry:

Tak, ja mam. ;)
Po otrzymaniu premii 200zł, wizyta w banku i prośba o zamknięcie rachunków z powodu wyjazdu zagranicę. Chwila czekania, podpisanie dwóch papierów w dwóch egzemplarzach, i po miesiącu konta będą zlikwidowane, a kartę należy zniszczyć przecinając na pół.
Wcześniej oczywiście, najlepiej przelać środki na inne konto, bo wypłata ich w banku jest obciążoną prowizją.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 01 Sie 2012 12:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Lip 2012
Posty: 87
Loty: 95
Kilometry: 178 872
A nie można tego zrobić w iiny sposób, bez odwiedzania banku ?
Wysyłając e-maila lub listem tradycyjnym??
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 01 Sie 2012 16:35 

Rejestracja: 14 Lut 2011
Posty: 110
Loty: 31
Kilometry: 72 801
henryk8 napisał(a):
A nie można tego zrobić w iiny sposób, bez odwiedzania banku ?
Wysyłając e-maila lub listem tradycyjnym??

Raczej nie, bo trzeba podpisać dyspozycję zamknięcia rachunku. Ja osobiście nie próbowałem inna metoda tego załatwiac, bo oddzial miałem na wyciągnięcie ręki. Ale mozesz spróbować zadzwonić do nich na infolinię i spytać :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 01 Sie 2012 23:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2011
Posty: 23
Czy ktoś oprócz mnie nie dostał jeszcze lipcowej premii od RB? :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 05 Sie 2012 14:23 

Rejestracja: 05 Sie 2012
Posty: 167
Loty: 2
Kilometry: 664
Rezygnować można telefonicznie (sam tak zrobiłem), potrzebny jest aktywny telefoniczny dostęp i przyjmują bez problemu.

noire napisał(a):
Czy ktoś oprócz mnie nie dostał jeszcze lipcowej premii od RB? :(

moja siostra nie dostała, jutro będzie dzwonić i składać już kolejną reklamację, to jest jakiś komedia ile ten bank rzeczy potrafił wywinąć w 3 miesiące. Jeszcze się nie spotkałem z takim bałaganem, niekompetencją i skandalicznym traktowaniem klienta.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 07 Sie 2012 11:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2011
Posty: 23
^ Również potwierdzam. RB to jakaś apoteoza niekompetencji i olewania klienta.
Cyrki zaczęły się już przed podpisaniem umowy: a to nie dotarło zlecenie otwarcia rachunku do oddziału, a to musiałem wycofać zlecenie i złożyć nowe przy pomocy infolinii. Gdy podpisałem umowę, pan z oddziału miał zadzwonić do mnie w pewnej sprawie oraz skontaktować dział techniczny ze mną - nie zrobił tego. Nie otrzymałem karty, mimo że o nią wnioskowałem. Karta ostatecznie przyszła po ponad miesiącu od zgłoszenia reklamacji, listowne "potwierdzenia złożenia reklamacji" - bodaj tydzień później. Telefon od RB z prośbą , bym w skali 0-6 ocenił różne aspekty załatwienia reklamacji, który otrzymałem tydzień temu uznam za wyjątkową groteskę.

Gdy zgłosiłem bankowi kolejną reklamację z racji nieprzyznania mi drugiej premii, pani na infolinii obwieściła mi, że nie może sprawdzić dlaczego tak się stało, ponieważ dzwonię z innego numeru telefonu niż ten, który podałem jako nr kontaktowy, w związku z czym może zaproponować mi tylko zgłoszenie reklamacji.
W każdym razie czekam szósty dzień na rozpatrzenie tej sprawy - deklarowany czas rozpatrzenia to 7-10 dni, mam nadzieję że przynajmniej tu niespodziewanie pozytywnie mnie zaskoczą i zadzwonią za cztery dni.
Podsumowując nie polecam Raiffeisen Banku i ulatniam się od nich czem prędzej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 07 Sie 2012 19:32 

Rejestracja: 05 Sie 2012
Posty: 167
Loty: 2
Kilometry: 664
to i ja opiszę 2 przypadki, mój oraz siostry.
Zacznę od moje (krótszy):
Wybrałem podpisanie umowy w oddziale, pierwszy problem po powrocie do domu, na 99% jestem pewien, że podpisałem umowę ramową i niestety nie mam jej kopii tylko potwierdzenia otwarcia rachunku. O sprawie pewnie bym zapomniał, ale mija naście dni i nie dostaję karty. Dzwonię i pierwsza niespodzianka, nic nie załatwię bo nie mam aktywnego dostępu telefonicznego i kodu (świetnie, że pracownik informuje, że bez tego telefon można sobie wsadzić), do tego dzwonię z innego numeru i w ogóle nic mi nie powiedzą. Po krótkiej rozmowie oddzwonią i uaktywnią dostęp. Tak też się staje, niestety nie są wstanie stwierdzić co z moją kartą bo nie widzą mojej umowy (moje domysły są takie, że pracownik oddziału coś źle zrobił i ani nie zamówił karty, ani nie przesłał prawidłowo umowy do systemu). Leci zgłoszenie, że nie mam karty, przy okazji reklamacja, że nie mam kopii umowy ramowej. Po jakimś czasie przychodzi kopia potwierdzeń otwarcia rachunku, oraz informacja, że przepraszają i już wydają mi kartę. Dzwonię do nich i pytam czy mam umowę ramową, bo chcę dalej ciągnąć temat kopii, dostaję odpowiedź, że nie mam... premię wypłacili, dyspozycja zamknięcia złożona przez telefon przy okazji zmiany regulaminu, poprosiłem też o wycofanie wszystkich zgód na akcje marketingowe.

Przypadek 2 (ten sam oddział):
historia zaczyna się podobnie, po powrocie do domu okazuje się, że kopia umowy ramowej to czysty formularz bez danych i podpisów, tradycyjnie nie przychodzi karta, tradycyjnie problem bo nie jest aktywny dostęp telefoniczny. Oddzwaniają, idzie reklamacja na brak karty (znowu nie widzą w systemie umowy), oraz reklamacja na brak kopii umowy ramowej. Za jakiś czas przychodzi radosna informacja, że już wydają kartę oraz wysyłają kopię umowy. Na konto ląduje przelew 1000zł, niestety przy weryfikacji danych przy pytaniu co z kartą wychodzi, że pracownik się pomylił i wpisał nr bloku o 1 za duży, a siostra nie wyłapała tego przy podpisywaniu. Pracownik ma to zmienić. Wieczorem chcemy wykonać 2 przelewy i niespodzianka - na konto została założona bez informacji blokada i nic nie da się zrobić. Telefon na infolinię, obietnice, że następnego dnia ktoś oddzwoni i że przecież umowa nie jest podpisana... oczywiście nikt nie oddzwania. Ciśnienie rośnie, oni upierają się, że trzeba podpisać nową umowę, no to po nerwowej rozmowie, ustalamy, że mają wysłać kuriera i przyjąć skargę na pracowników banku. Mija tydzień, dzwoni kurier i chce przyjechać pod zły adres (blok+1) dostaje informacje jaka jest sytuacja, ma sobie wyjaśnić i oddzwonić i nastaje cisza. Telefon do banku kolejna nerwowa rozmowa, mają sobie wyjaśnić i oddzwonić. Mija kilka dni zero informacji, kolejny telefon, pytanie co z umową - odpowiedź - wysłali kolejną 2 dni temu, uwaga na zły adres... co ze skargą? - jaką skargą? w tym momencie się przelało, siostra dyktuje długą 6 punktową reklamację i skargę na wszystkich pracowników zarówno oddziału jak i infolinii, domaga się informacji na jakiej podstawie zablokowali konto bez poinformowania, natychmiastowego zwrotu kwoty z rachunku oraz 100zl premii której przez nich nie mogła wyrobić. W między czasie dzwoni kurier z przesyłką na zły adres, zostaje odesłany. Przychodzi kopia umowy na zły adres ale listonosz nas zna i przynosi pod dobry. W końcu po kolejnym tygodniu przychodzi kurier pod dobry adres, podpisuje jeszcze raz umowę, po kolejnych dniach zostaje odblokowany rachunek. Czyścimy co na nim było. Po kolejnych dniach przychodzi karta z ręcznie poprawionym adresem na kopercie - widać wróciła do nich. Następna przychodzi odpowiedź na reklamację o bardzo rozbudowanej treści: przepraszamy, dajemy 100zł, liczymy na owocną współpracę.... W między czasie było jeszcze kilka telefonów do nich kiedy zwrócą pieniądze z zablokowanego konta, oczywiście każdy kończył się obietnicą zapoznania się ze sprawą i oddzwonienia - może jeszcze oddzwonią. Na koniec jeszcze wisienka na torcie - nie wypłacili 2 premii i została złożona kolejna reklamacja...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 12 Sie 2012 14:06 

Rejestracja: 24 Lip 2012
Posty: 6
Ja dostałem wszystkie umowy kurierem, bez problemu założyli mi konto, wysłali kartę... Ale to w "sierpniowej" promocji, na wypłatę mają czas do 28 września. Zobaczymy...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 21 Wrz 2012 11:35 

Rejestracja: 30 Lip 2012
Posty: 381
niebieski
Premia weszła w 100%, ale jest zablokowana do 28.09.2012 ;)

Załączniki:
zzzrrr.png
zzzrrr.png [ 64.17 KiB | Obejrzany 6385 razy ]
_________________
Jestem mężczyzną, ale profil założyła siostra i nick pozostał jaki pozostał... :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 03 Paź 2012 08:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 144
Loty: 3
Kilometry: 2 732
niebieski
http://marketmoney.pl/raiffeisenbank/ 200 PLN cashback premia wrócila
_________________
Jestem z Ukrainy, mój polski nie jest bezbłędny
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 03 Paź 2012 10:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 775
Widzę, że nie tylko ja miałem problemy. Też musiałem składać reklamację ale premia w końcu do mnie trafiła.

Na szczęście nie musiałem dokonywać żadnych transakcji, żeby otrzymać premię. Teraz zablokowałem kartę i na razie mam samo gołe konto. Mam nadzieję, że nie zgolą mnie za nieaktywną kartę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 14 Gru 2013 11:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Gru 2013
Posty: 31
Kupujemy coś za minimum 100zł na Allegro do 20 grudnia i to 100zł wraca jeszcze w tym miesiącu. Główny warunek: założenie konta w Raiffeisen oraz zasilenie go kwotą min. 500zł. Więcej na:
http://www.r.allegro.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 14 Gru 2013 11:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 1403
niebieski
było już chyba na forum, aczkolwiek jak ostatnio chciałem znaleźć ten wątek to nie mogłem. Z tego co wyczytałem straszne cyrki z kurierami DPD są. Z tego co doświadczyłem potwierdza to, co wyczytałem. Na infolinii powiedzieli mi, że założenie konta zajmie 6-7 dni max od mojego telefonu - dzwoniłem we wtorek- jeśli uda mi się skorzystać z promocji do piątku to będzie fart rzutem na taśmę.
Jeśli ktoś chce skorzystać to lepiej zapytać najpierw czy ta promocja będzie przedłużona.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 14 Gru 2013 18:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 1225
srebrny
FYI Promocja dotyczy osób, które nie były klientami Raiffeisen Polbank przed 14.11.2013.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 99 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group