Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 28 Wrz 2013 13:10 

Rejestracja: 17 Cze 2011
Posty: 8
Witam

Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w poniższej sprawie. 25 września wieczorem próbowałem dokonać rezerwacji lotu na 9 października z Chanii (Kreta) do Pizy. Niestety za każdym razem wywalało mi informację że rezerwacja nie została zrealizowana. Odpuściłem i drugiego dnia rano (26 wrzesień) dokonałem ponownie próby zakupu tym razem z innego komputera i z inne karty płatniczej. Tym razem się udało. Dziś zaglądam na maila i widzę że mam potwierdzenie i dla zakupu z 25 i z 26 czerwca. A zatem kupiłem dwa razy te same bilety. Czy ktoś miał podobny przypadek i wie czy można coś z tym zrobić lub jakoś to reklamować ? Przeszukałem stronę Ryanaira, ale poza adresem do korespondencji listowej nie znalazłem tam ani jednego maila na który można by wysłać skargę. Bardzo proszę o pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zobacz Park Narodowy Krugera 🦒🐘 Tanie loty do RPA od 1756 PLN 🔥 Zobacz Park Narodowy Krugera 🦒🐘 Tanie loty do RPA od 1756 PLN 🔥
Tanio 🚨 Loty na Maltę z Warszawy i Katowic za 170 PLN 🔥 Tanio 🚨 Loty na Maltę z Warszawy i Katowic za 170 PLN 🔥
#2 PostWysłany: 29 Wrz 2013 20:52 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3957
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Wydaje mi się, że tylko infolinia lub reklamacja faxem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 30 Wrz 2013 16:09 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4247
platynowy
Trzeba zadzwonić i poprosić o anulowanie jednej z podwójnych rezerwacji, bez problemu zrobią to bez kosztów.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 30 Wrz 2013 16:11 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25202
Albo tu
http://frd.ie/help/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 01 Paź 2013 22:32 

Rejestracja: 17 Cze 2011
Posty: 8
Dziękuje za powyższe rady. Dziś zadzwoniłem na infolinię Ryanair (703303033) i ku mojemu zaskoczeniu miła Pani powiedziała nie dopytując się o szczegóły że podwójna rezerwacja zostanie skasowana, a pieniążki zwrócone do trzech dni. Na korzyść zaskoczyło mnie również że skasowana zostanie rezerwacja druga, która była już blisko dwukrotnie droższa. Jedyne do czego można się przyczepić to czas oczekiwania na połączenie z konsultantem około 5 minut. Całość połączenia niecałe 9 minut.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group