Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 14 Lis 2014 16:24 

Rejestracja: 02 Sty 2014
Posty: 65
Witam,
mam problem z rezerwacją Wizz. Parę dni temu, kiedy chciałem się odprawić na lot 18.11 pojawiła się informacja, że do dopłaty zostało 0,74 Euro (płaciłem voucherem Wizz, wartość 20 Euro), pomimo że wcześniej kiedy rezerwowałem transakcja przeszła bez problemu. Niestety, w żaden sposób nie można było dokonać tej płatności (już odpuściłem pisanie reklamacji na 0,74 Euro za nie wiadomo co). Dostałem odpowiedź mailową że dział IT zajmie się sprawą i jeśli nic się nie zmieni do dziś 14.11 to mam się kontaktować ponownie. Rano (około 9) dalej nie można było się odprawić więc ponownie napisałem maila do Customer Relations. Około 13 sprawdzam rezerwację, a tu zmienili mi lot na dzisiejszy, na innej trasie, mający odbyć się o 14. Dzwoniłem na infolinie, oni widzą zmianę ale nic nie mogą zrobić (rzekomo). Pół godziny wiszenia na telefonie warte więcej niż pierwotnie bilet i nic:/ Jedna konsultantka po 15 minutach się bezczelnie rozłączyła, kolejni mówią, że można to załatwić tylko mailowo. Macie jakiś pomysł? Kupować nowy bilet i później walczyć o zwrot kasy?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 14 Lis 2014 16:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1303
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
Ja bym odpisał, że nie akceptuje zmiany oraz poinformował że jeżeli odprawa na pierwotny lot nie będzie dostępna do 17 listopada to oczekuje odprawy gratis na lotnisku.

Stawiłbym się na lotnisku z potwierdzeniem pierwotnej rezerwacji i próbowałbym się odprawić przy ladzie. Jeżeli nie byłoby takiej opcji zażądałbym pisemnej odmowy wpuszczenia na pokład (ew. zmiany planu lotu).

Jeżeli zależy bardzo Ci na locie po uzyskaniu odmowy kupiłbym bym bilet nie ważnej od kogo, grunt by się mieściło w kwocie zryczałtowanego odszkodowania.

EDYTA:
Tu masz numer na takie okazje w normalnej stawce:
Poland Polish +48 22 318 07 77
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
warzywo440 uważa post za pomocny.
 
 
 [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], lucek10 oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group