Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 19 Mar 2012 00:21 

Rejestracja: 02 Sty 2012
Posty: 56
Odnośnie Ławicy jeszcze kilka lat temu ten terminal w porównaniu do wrocławskiego to była przepaśc. jednak teraz po oddaniu nowego wrocławskiego to sie odwróciło. Wrocławski terminal jest bajeczny aż wręćż zdziwienie, iz to w Polsce. Nowy terminal plus świetne połaczenie komunikacyjne lotniska obwodnica autostradowa może rzeczywiście spowodować dynamiczny rozwój także siatki połaczeń. nie zmienia to faktu, iz na razie krakow ma lepszą siatkę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Kreta all inclusive od 2097 PLN ☀️💙 Tydzień w 4* hotelu z parkiem wodnym 🌊🏊 Kreta all inclusive od 2097 PLN ☀️💙 Tydzień w 4* hotelu z parkiem wodnym 🌊🏊
Teneryfa all inclusive za 2449 PLN🍹🍴 Tygodniowy relaks na Wyspach Kanaryjskich 🌴☀️ Teneryfa all inclusive za 2449 PLN🍹🍴 Tygodniowy relaks na Wyspach Kanaryjskich 🌴☀️
#22 PostWysłany: 19 Mar 2012 11:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 228
Loty: 189
Kilometry: 307 053
niebieski
Muszę wrzucić swoje trzy grosze, bo przede wszystkim latam z POZ, i co nieco mnie naszło na przemyślenia.
Czy siatka połączeń jest mała? Zawsze jest mało połączeń, ale nie uważam żeby było tragicznie. W 2006 czy 2007 było bodajże 8 kierunków lcc (większość na Wyspy), teraz jest ponad 20, i już mamy przewagę kierunków południowych. Kierunki businessowe rozwijają się nieźle (np. od przyszłego poniedziałku CPH 3x dziennie), dochodzi DUS. Siatka regularnie jest rozbudowywana, i to zarówno wśród przewoźników tradycyjnych jak i lcc. Co prawda w lcc prym wiedzie Ryan, ale w listopadzie zeszłego roku doszedł Norwegian z połączeniami do OSL. Wszyscy czekają na drugi samolot Wizz'a, bo obecny wykorzystywany jest w 100% na połączenia z POZ.
Dla mnie większy problem jest nie w ilości destynacji, ale w częstotliwości połączeń. Lubię sobie zrobić jakiegoś składaka a tylko Londyn, Dublin oraz w sezonie letnim Thorp, i Skavsta to destynacje do których z POZ lata się więcej niż 2x tydzień. Taka mała częstotliwość skutecznie ogranicza składane wyprawy. Inna sprawa że mamy dużo dublujących się kierunków, chyba tylko GDN i u nas są w siatce 3 lotniska w Oslo, do których operują W6, FR i DY. Mamy oba lotniska w Rzymie w niedublujące się dni w sezonie letnim, no i mamy BCN również przez W6 i FR. Celowo nie piszę o Londynie, bo większy każdy port lotniczy w PL ma loty na min. 2 lotniska.
Cenowo też mozna fajnie trafić z lotami lcc, aczkolwiek wiadomo że tam gdzie jest 30-40 destynacji, to siłą rzeczy jest więcej promo. Dziwię się jednej rzeczy. Ławica to trzecie lotnisko w PL pod względem charterów, a przewoźnicy lcc na sezon letni wrzucili tylko PMI by FR i BOJ by W6, bo BCN to nie tylko plaża, ale coś więcej. Przecież z tego tortu charterowego można wiele ugrać kosztem biur podróży, które w tym roku oferują połączenia do 31 miast.
Nie ma co porównywać POZ z GDN, bo Trójmiasto (plaże, port morski) to inna bajka. Tak bardzo często i gęsto porównywany przez poznaniaków jest Wrocław, który wybrał inną drogę obniżając prawie do zera wszystkie opłaty lotniskowe dla FR, i oni łaskawie otwierają bazę, a i tak uważam że za jakiś czas będą ich szantażować z pozycji monopolisty lcc na lotnisku. Cóż, każdy ma swoją strategię. Nam pozostaje łapać okazje z tego co jest dostępne na rynku.
Ubolewam nad tym że U2 lata w PL tylko do KRK, bo to już inna półka lcc, nie do porównania z W6, ani tym bardziej z FR. Ich przede wszystkim widziałbym w POZ, bo w wielu przypadkach latają na główne lotniska (BRU, AMS, MXP, nie pogniewałbym się również LGW). Dobrze że jest fajny dojazd do Berlina, a tam mają całkiem niezłą siatkę połączeń.
Teraz terminal ... oj boli mnie to szkaradztwo :/
To wstyd, żeby takie miasto pozwoliło sobie na takie badziewie! To europejska 3 liga lotnisk, która będzie utwierdzała obcokrajowców w przekonaniu, że PL to jeszcze wieś. Na ten temat swoje żale wylewałem na forum skryscrapercity, więc tutaj nie będę się rozpisywał. Dla mnie jedzie mega wiochą i tyle, a utwierdzę się w tym przekonaniu w czerwcu, po skorzystaniu z nowiuśkiego BER, a później WRO.
Tyle ode mnie :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 08 Paź 2012 14:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Wrz 2010
Posty: 120
Niektórzy narzekali na słabą siatkę połączeń, a tu kolejne likwidują:
http://epoznan.pl/news-news-35636-Lawica_kolejne_polaczenia_do_likwidacji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group