Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
"Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się ztelecentrum Wizz Airby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność."


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 417 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 03 Lip 2012 20:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2589
Loty: 371
Kilometry: 601 471
niebieski
|...o...| napisał(a):
Tam tez chyba stoi ze kasa ma byc do 24-godzin czy 48-godzin na ich koncie.
Ktory polski bank tak szybko przesyla waluty za granice ??

Przelew idzie na ich konto w Polsce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#62 PostWysłany: 16 Lip 2012 15:58 

Rejestracja: 16 Lip 2012
Posty: 4
Witam, 10. lipca zarezerwowałam na stronie WizzAir lot do Rzymu, 11. lipca przed upłynięciem 24h zrobiłam przelew na poczcie. Dzisiaj jest 16. i nadal nie dostałam potwierdzenia na mail, a po zalogowaniu na stronie nadal mam status "utrzymaj, oczekiwanie na płatność za potwierdzenie". Trochę się martwię, ponieważ zawsze dostawałam potwierdzenie 3. dnia, a teraz cisza. Powinnam zacząć dzwonić do nich? Czy ktoś miał już taki problem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#63 PostWysłany: 17 Lip 2012 09:37 

Rejestracja: 17 Lip 2012
Posty: 9
Też tak miałem - rezerwacja i przelew zrobione w czwartek, potwierdzenie przyszło we wtorek po południu dopiero.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#64 PostWysłany: 17 Lip 2012 10:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2011
Posty: 494
Trzeba im dac zawsze ok 5 dni roboczych, pieniadze musza wplynac na konto, ktos je musi zaksiegowac itd, to trwa.
Btw, nie wiedzialam ze ktos jeszcze robi przelewy na poczcie ;) Szczerze polecam konto internetowe, naprawde ulatwia zycie...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#65 PostWysłany: 17 Lip 2012 10:36 

Rejestracja: 16 Lip 2012
Posty: 4
Mam nadzieję, że dzisiaj dostanę to potwierdzenie... Próbowałam dodzwonić się do nich na nr. telecentrum podany na stronie, ale w odpowiedzi słyszę tylko, że podamy numer nie istnieje. Czy ktoś wie jak mogę się z nimi skontaktować, jakiś inny numer?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#66 PostWysłany: 17 Lip 2012 10:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2011
Posty: 494
Nie panikuj, przelew zrobilas 11, pewnie nie o 6 rano, wiec minely dopiero 3 dni robocze!! Skoro przelalas pieniadze rezerwacja na pewno sie pojawi, daj im troche czasu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#67 PostWysłany: 17 Lip 2012 10:42 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 993
Niezawodny, bezharaczowy stacjonarny nr w Kijowie: +380 44 2064888. Obsługa w jęz. ukraińskim, rosyjskim i angielskim.
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#68 PostWysłany: 17 Lip 2012 10:45 

Rejestracja: 16 Lip 2012
Posty: 4
Ok, poczekam jeszcze:) Zawsze robiłam przelew przez internet, ale zmieniam bank i miałam teraz z tym problem. Widzę, że narobiłam jeszcze więcej przez tą pocztę, ale mam nadzieję, że niedługo będzie potwierdzenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#69 PostWysłany: 17 Lip 2012 11:07 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2880
srebrny
Magaa napisał(a):
Btw, nie wiedzialam ze ktos jeszcze robi przelewy na poczcie ;)

A ja nie wiedziałem że ktoś z tego forum rezerwuje jeszcze bilety w Wizz z płatnością przelewem :)
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#70 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:59 

Rejestracja: 16 Lip 2012
Posty: 4
Dziękuję za rady, właśnie dostałam potwierdzenie:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#71 PostWysłany: 25 Lip 2012 20:49 

Rejestracja: 25 Lip 2012
Posty: 8
Witam

Wczoraj zamowilem bilet z Barcelony do Katowic,jako opcje platnosci wybralem przelew bankowy. Po wypelnieniu wszystkich informacji ,przeszedlem do strony z platnosciami. Jako miejsce platnosci wybralem >> Polska i automatycznie przeliczono mi sume z euro na zlotowki,oplate uiscilem w naszej walucie na podany numer konta. Czekam teraz na potwierdzenie,ale w miedzyczasie doczytalem sie na ich stronie cos takiego

Cytuj:
Płatności przelewem bankowym należy dokonać w walucie państwa, w którym podróż się rozpoczyna (waluta podana przez Telecentrum podczas rezerwacji) na konto Wizz Air w tej samej walucie.


Dodam tylko ,ze na stronie na ktorej dokonywalem platnosci ,nie podano takiej informacji. Teraz znalazlem to na stronie wizzair.

Czy w zwiazku z tym moja rezerwacja bedzie anulowana ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#72 PostWysłany: 25 Lip 2012 21:14 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2880
srebrny
To jest mylące. Płacisz w walucie jaką wybrałeś na stronie.

A najlepiej odzywasz się do kogoś z forum z prośbą o zakup, zaoszczędzisz sporo :)
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#73 PostWysłany: 25 Lip 2012 21:15 

Rejestracja: 25 Lip 2012
Posty: 8
mylace w jakim sensie ??

czyli jak wyskoczylo mi w zlotowkach i zaplacilem w zlotowkach to wszystko bedzie w porzadku ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#74 PostWysłany: 25 Lip 2012 21:15 

Rejestracja: 30 Cze 2011
Posty: 486
Będzie ok, nie przejmuj się. Ta uwaga przypadkiem nie dotyczy rezerwacji przez telecentrum?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#75 PostWysłany: 25 Lip 2012 21:19 

Rejestracja: 25 Lip 2012
Posty: 8
Uff ,uspokoiles mnie.. Bo bilety zamawialem nie tylko dla siebie,a w tym momencie sa drozsze o 20 euro.

W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak czekac na potwierzenie .

Jeszcze raz ogromne dzieki,nie musze siegac po raz pierwszy od 8 miesiecy po papierosa :)
A na przyszlosc po prostu przed zakupem zajrzec tutaj
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#76 PostWysłany: 01 Sie 2012 23:01 

Rejestracja: 01 Sie 2012
Posty: 2
Witam,
Mam analogiczną sytuację z tym że przelew do polski na polskie konto wykonałem w Euro. Tak jak miałem w podsumowaniu. Ponadto przelew poszedł w czwartek o 19 w piątek pieniądze poszły z konta, data realizacji była przypisana na poniedziałek...i czekam juz 6 dni kalendarzowych a 4 dni bez sob i nd. Czy wszystko ok? obawiam się bo lot kupiłem w bardzo promocyjnej cenie. Proszę o szybką odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#77 PostWysłany: 07 Sie 2012 14:39 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1
Witam!
Zarezerwowałam bilet w czwartek o godz. 21 i piątek niestety nie miałam możliwości zrobienia przelewu . Pieniądze pewno i tak wpłynęły by w poniedziałek. Na stronie wizzair w moich rezerwacjach jest status UTRZYMAJ , i mam takie pytanie czy jeżeli dzisiaj bym zrobiła przelew to rezerwacja się uda . Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#78 PostWysłany: 07 Sie 2012 15:05 

Rejestracja: 04 Mar 2012
Posty: 500
Uda sie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#79 PostWysłany: 11 Sie 2012 01:02 

Rejestracja: 11 Sie 2012
Posty: 2
Witam.

Rezerwowałem bilet siostrze i trochę się zakręciłem. Mianowicie mieszkam w UK, a siostra przylatuje do mnie z Polski. Dostałem maila :

Szczegółowe informacje o przelewie bankowym:

Płatność musi zostać dokonana w ciągu 24 godzin od rezerwacji, w przeciwnym razie zostanie ona anulowana.

Kwota należna teraz: 78.83 GBP (400.00 PLN)

Dla tego przelewu dostępne są następujące konta bankowe:

Kod SWIFT: CITIGB2L
Sort code: 18-50-08

Międzynarodowy numer konta: GB60CITI18500811210394
Informacje o koncie: Wizz Air Hungary Kft

Krajowy numer konta: 11210394
Informacje o koncie: Wizz Air Hungary Kft


Ale przelew zrobiłem z Polskiego konta na polskie konto Wizzair w Citi banku. Teraz zastanawiam się czy nie anulują tego przelewu. Płatności (400zł) dokonałem kilka minut po dokonaniu rezerwacji.

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#80 PostWysłany: 11 Sie 2012 01:04 

Rejestracja: 11 Sie 2012
Posty: 2
Dylemat polega na tym że bilety rezerwowałem po 400 zł z bagażem, a teraz jakby to anulowali to są po 500+. Teraz się zastanawiam czy anulują ten polski przelew i czy przelać te 78.83 GBP z angielskiego konta.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 417 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Antek12, FlyKester, Pabloo oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group