Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
"Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się ztelecentrum Wizz Airby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność."


 [ 423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 05 Sty 2012 14:54 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 3
Witam
Potrzebuję Waszej pomocy..
Dzisiaj podczas płatności przelewem popełniłam strasznie głupi błąd i w okienku komentarza, zamiast numeru potwierdzenia rezerwacji wpisałam kod Swift.. pieniądze mi ściągneło z konta natychmiast, ale wiem, ze jesli Wizzair nie będzie w stanie namierzyć tej platności, anulują mi rezerwację w ciągu 24h. Z drugiej jednak strony, przeczytałam, iż jesli nie otrzymam potwierdzenia płatności na maila, mam skontaktować sie z nimi telefonicznie w ciągu 5 dni w celu udowodniania wpłaty, tylko po co, skoro rezerwacja będzie już anulowana?

Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć, co mam w takiej sytuacji zrobić? Czy/kiedy odzyskam moje pieniądze lub czy mogę jakoś jeszcze przywrócić tę rezerwację?

Z góry bardzo dziękuję..
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 05 Sty 2012 15:03 

Rejestracja: 24 Sie 2011
Posty: 104
Zapłać poprawnie i będziesz miała gwarancję ze rezerwacja się powiedzie ;-)

A potem będziesz walczyć o zwrot kwoty pomylonego przelewu...
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 05 Sty 2012 15:05 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2985
srebrny
patron napisał(a):
Zapłać poprawnie i będziesz miała gwarancję ze rezerwacja się powiedzie ;-)

A potem będziesz walczyć o zwrot kwoty pomylonego przelewu...

Dokładnie tak. Znajoma kiedyś zrobiła identycznie. Na zwrot czekała ponad miesiąc ale w końcu oddali.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#44 PostWysłany: 05 Sty 2012 16:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2011
Posty: 31
Loty: 282
Kilometry: 436 142
Nie ma potrzeby ponownej rezerwacji biletow. Po uplynieciu 24 godzin zadzwon na infolinie WizzAir i oni bez problemu Ci pomoga. :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#45 PostWysłany: 05 Sty 2012 20:01 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 3
manumission88 napisał(a):
Nie ma potrzeby ponownej rezerwacji biletow. Po uplynieciu 24 godzin zadzwon na infolinie WizzAir i oni bez problemu Ci pomoga. :)


Dziekuje - tak tez zrobilam jeszcze przed przeczytaniem odpowiedzi, pani z obslugi wizzaira mi grzecznie wyjasnila, ze wystarczy zadzwonic w ciagu 5ciu dni i podac szczegoly przelewu a oni spokojnie go zlokalizuja i potwierdza platnosc. Wydaje mi sie zreszta, ze ponowne kupno biletow za ponad 140 funtow, co obecnie daje dobrze ponad 700zl wcale nie jest tak prostym i przyjemnym rozwiazaniem jak moze sie wydawac. Jednakowoz dziekuje pozostalym za proby pomocy.

Jesli dowiem sie czegos wiecej na temat moich biletow, w ciagu kilku dni zaktualizuje posta :) Moze moja sytuacja posluzy komus w przyszlosci za przyklad jak postepowac w razie podobnego bledu.


Update:
Dzwoniłam ponownie do biura obsługi, poinformowano mnie, ze najszybszą i w zasadzie jedyną opcją jest przefaksowanie im potwierdzenia przelewu wraz z niezbędnymi danymi dotyczącymi rezerwacji - tj imię i nazwisko osoby rezerwującej, tj pierwszej osoby na rezerwacji oraz kodu potwierdzenia. i to wszystko :) Teraz tylko muszę załatwic potwierdzenie przelewu.. a nie wiem jak to zrobić z kontem online. Ale coś wykombinuję, mam nadzieję.

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#46 PostWysłany: 06 Sty 2012 18:13 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 5
Witam,

Zarezerwowałem bilety wczoraj (05.01.2012) około godziny 18.30, dziś dokonałem przelewu poprzez Mbank około godziny 16.00. I tu moje pytanie. Wizzair mówi że płatność musi zostać dokonana w ciągu 24 godzin, czy Ja się załapałem?

Mój problem polega na tym, że przelewy wychodzące Mbanku są w godzinach 13.30. 16.30 dotyczy tylko ZUS-u, o czym zapomniałem. Cofnie mi? jak sądzicie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#47 PostWysłany: 06 Sty 2012 18:31 

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 21
nie anulują, ja czekam na anulowanie juz ponad tydzien i nic :) dzwoniłem kiedyś na infolinie, oni czekaja tak naprawde 5 dni na przelew
Góra
 Relacje PM off  
 
#48 PostWysłany: 06 Sty 2012 19:23 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 5
Dzięki za info, mam nadzieje że to ogarną. Cholera XXI wiek a nie ma automatycznych przelewów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#49 PostWysłany: 06 Sty 2012 20:06 

Rejestracja: 06 Lis 2011
Posty: 107
a to można rezerwować i nie płacić od razu?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#50 PostWysłany: 06 Sty 2012 20:12 

Rejestracja: 24 Sie 2011
Posty: 104
Tak, możesz sobie pofolgować ze 2 dni robocze ;-) Jak masz mocne nerwy to i ze 3-4 dni możesz zwlekać ;-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 07 Sty 2012 00:05 

Rejestracja: 06 Lis 2011
Posty: 107
ale tam pyta przecież o sposób płatności ....i jest jakiś odroczony ?? nie zauważyłem a może za późno już było :D
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#52 PostWysłany: 07 Sty 2012 01:33 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 3
Temat można zamknąć - chyba, że komuś przyda się w przyszłości (oby nie).

Przed momentem, bez załatwiania potwierdzeń, faksów etc. jakimś cudem moja rezerwacja zmieniła status z ON HOLD na CONFIRMED, zatem bez specjalnych problemów namierzyli moją płatność i zatwierdzili rezerwację. Tutaj oczywiście olbrzymia ulga, jednakowoż jak pomyślę, że dzięki nieocenionej pomocy forumowiczów moglam skończyć z czterema biletami zamiast dwóch.. no cóż. Niemniej jednak dziekuję.


Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#53 PostWysłany: 09 Sty 2012 15:54 

Rejestracja: 26 Lis 2011
Posty: 156
Jak wybierzesz płatność przelewem bankowym, to dostajesz umówne 24h na opłacenie rezerwacji. A powyżej mowa że można sobie to delikatnie przedłużyć ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#54 PostWysłany: 10 Sty 2012 00:18 

Rejestracja: 06 Lis 2011
Posty: 107
dziękuję :D
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#55 PostWysłany: 12 Sty 2012 23:52 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 5
Rezerwacja w czwartek, płatność w piątek, przelew w poniedziałek, bilety w środę:] Można?MOŻNA:!
Góra
 Relacje PM off  
 
#56 PostWysłany: 16 Sty 2012 18:21 

Rejestracja: 24 Sie 2011
Posty: 104
Broń Boże nikt nie radził kupować ponownie! Tylko zapłacić poprawnie i czekać na zwrot zapłaconych niepoprawnie.
Nie mniej - cieszę się że był sukces bez takiej kombinacji nawet ;-)

I dziękujemy za cenną wiedzę jak należy to w przyszłości załatwiać ;-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#57 PostWysłany: 03 Lip 2012 19:40 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 19
przy kolejnej rezerwacji mam taki problem, zaznaczyłam płatność przelewem, a że jest to lot z Londynu to podali mi cene w GBP. Po jakim kursie ja mam to sobie przeliczyć by wysłać z polskiego konta w złotówkach... :roll:
Góra
 Relacje PM off  
 
#58 PostWysłany: 03 Lip 2012 19:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2589
Loty: 371
Kilometry: 601 471
niebieski
sylwik napisał(a):
przy kolejnej rezerwacji mam taki problem, zaznaczyłam płatność przelewem, a że jest to lot z Londynu to podali mi cene w GBP. Po jakim kursie ja mam to sobie przeliczyć by wysłać z polskiego konta w złotówkach... :roll:

Popros kogos z forum (link w mojej stopce) to kupi z uzyciem karty bezharaczowej i rozliczysz sie przelewem :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#59 PostWysłany: 03 Lip 2012 19:46 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 19
ale rezerwacja już poszla i jest oczekiwanie na płatność, razem z kwotą 18 zł za przelew, tylko że w funtach podali ostateczną kwote :/
Góra
 Relacje PM off  
 
#60 PostWysłany: 03 Lip 2012 19:58 

Rejestracja: 30 Cze 2011
Posty: 487
Jest dokładnie tak jak pisze Pawel_T Poproś kogoś z listy o pomoc w płatności kartą citibank wizzair i potwierdzenie będziesz miał od razu, a tamta rezerwacja po kilku dniach sama się anuluje.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], mordek, yanas oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group