Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
http://www.fly4free.pl/forum/podejrzani ... z,11,75621

Widząc że chodzi o błąd NIGDY nie dzwonimy do linii lotniczej/pośrednika. Nie dzwonimy, nie mailujemy, nie chatujemy - słowem nie kontaktujemy się w żaden sposób. Wasz kontakt sprawi że ktoś z pracowników zainteresuje się podejrzanie niską ceną widniejącą na rezerwacji i przyśpieszy naprawienie błędu. Nawet jeśli Wam już udało się kupić bilet - inni też chcą skorzystać z okazji!

Jak znaleźć informacje o swojej rezerwacji
http://www.fly4free.pl/forum/jak-znalez ... ,225,76112


Jako że każdy widzi, że to oczywisty Error Fare, każda osoba dzwoniąca potwierdzać rezerwację do linii/pośrednika będzie banowana (włączając posty "dla żartu że zadzwoniłem, a wcale nie dzwoniłem" ;) )


Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 277 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna
Autor Wiadomość
#241 PostWysłany: 08 Cze 2018 10:23 

Rejestracja: 19 Wrz 2012
Posty: 484
Loty: 195
Kilometry: 404 353
niebieski
Zarząd Air NZ robi z was idiotów łamiąc własny regulamin. Nie bądźcie frajerami i nie dawajcie się nabrać na takie praktyki, bo na to właśnie liczą i pewnie w jakiejś części osiągną swój cel minimalizując straty.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#242 PostWysłany: 08 Cze 2018 10:24 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
@lovenz
Pośrednik dostał upoważnienie do zwrotu należności za bilet ważne do dzisiaj. Po tym terminie będzie musiał wystąpić o nie ponownie. Takie są procedury, nie dopatrywałbym się tu jakiegoś spisku.
Na lotnisku osoba zobaczy komentarz do tej rezerwacji jeśli taki zostanie umieszczony, a może on np. nakazywać kontakt z centralą przed dokonaniem zmian. Jej dobra wola nic nie zmieni.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#243 PostWysłany: 08 Cze 2018 12:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1571
Loty: 565
Kilometry: 709 491
niebieski
lovenz napisał(a):
przecież po zeskanowaniu waszego biletu nie wyskoczy im " polski czubek który kupił bilet przy błędzie cenowym - zostawić go na lodzie niech sie martwi" Jeśli osoba na lotnisku będzie miała odpowiednie kompetencje aby zrobić to samodzielnie bez kontaktu z centralą to nie będzie żadnego problemu
Jest niemal pewne ze w tej sytuacji pasazer z check-in zostanie odesłany do biura/kasy, a tam mają dostęp do wszystkich informacji na temat biletu, łącznie ze szczegółami taryfy, bardzo nietypowa cena i dodatkowymi komentarzami. Co zrobią z tymi informacjami? Jak pokazuje życie może się zdarzyć i konieczność dopłaty i odmowa przewozu albo w ogóle problemu nie będzie...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#244 PostWysłany: 08 Cze 2018 12:33 

Rejestracja: 31 Paź 2017
Posty: 317
"Widząc że chodzi o błąd NIGDY nie dzwonimy do linii lotniczej/pośrednika. Nie dzwonimy, nie mailujemy, nie chatujemy - słowem nie kontaktujemy się w żaden sposób. Wasz kontakt sprawi że ktoś z pracowników zainteresuje się podejrzanie niską ceną widniejącą na rezerwacji i przyśpieszy naprawienie błędu. Nawet jeśli Wam już udało się kupić bilet - inni też chcą skorzystać z okazji!"

tyle i aż tyle...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#245 PostWysłany: 08 Cze 2018 12:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3222
Loty: 531
Kilometry: 818 751
złoty
Kolejny raz wyszło, że EF to nie jest zabawa dla wszystkich. Pół roku do wylotu i kręcenie całkowicie zbędnego dymu.
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
sko1czek uważa post za pomocny.
 
      
#246 PostWysłany: 08 Cze 2018 15:48 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2183
złoty
Tak jak pisze @hubson.
Ja bym nic nie planował, a następnie nasłuchiwał czy pierwszym osobom udało się polecieć.

Tutaj przewoźnik zna "problem" więc na 99% wszystkich potraktuje tak samo. Albo chce zmusić jak największą liczbę osób do anulowania, a reszcie pozwoli polecieć, albo tej reszcie polecieć nie pozwoli piętrząc problemy czy to w Europie czy w SYD.
Kupcie popcorn i czekajcie na rozwój sytuacji. Na razie wątek się rozrasta, a tutaj tylko bicie piany.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#247 PostWysłany: 08 Cze 2018 20:24 

I kolejna zmiana. Na stronie ANZ jak i w aplikacji zniknął lot SYD-SFO.
Góra
 PM off  
      
#248 PostWysłany: 09 Cze 2018 15:49 

Rejestracja: 15 Mar 2014
Posty: 555
Loty: 82
Kilometry: 203 467
niebieski
Informacja dla tych co chcą anulować lot

Według prawa o regulaminu Air New Zealand
Musza wam zwrócić wszystkie koszty które podnieśliście od rezerwacji do imfoemacji o zmianie lotów i jedynej
Opcji anulacji

A wiec
Doloty hotele(których rezerwacji nie można bezpłatnie anulować)

Ja miałem taka sytuacje z animacja błędu BIZ SYD-SFO zwlekali 5dni zmintoacja ze to błąd cenowy a w między czasie kupiłem doloty do SYD i zwrócili te koszty
Góra
 Profil Relacje PM off
apadlo lubi ten post.
 
      
#249 PostWysłany: 09 Cze 2018 16:55 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
To prawda - niemniej wg ich regulaminu mają też obowiązek zaproponowania alternatywnego połączenia, a tego nie chcą zrobić ;-p.
Póki co Air New Zealand zaproponowało, abyśmy sami wystąpili o anulowanie biletu - sami nic nie anulowali.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#250 PostWysłany: 09 Cze 2018 19:36 

To juz wiemy dlaczego anulowac nie chca.
Góra
 PM off  
      
#251 PostWysłany: 09 Cze 2018 20:25 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7863
HON fly4free
gdyby linie wszędzie trzymały się postanowień swoich własnych regulaminów, a szerzej i prawa kontraktowego, to pewnie żadne żadnego EF by nie skasowały ;-)

a wiemy doskonale, że jest wręcz przeciwnie :D

nie doszukiwałbym się drugiego ani trzeciego dna w tym, ani nie dorabiał zbędnej filozofii - NZ najwyraźniej podjęło decyzję o pozbyciu się klientów z EF poprzez niedokonywanie zmian w biletach i wymuszanie w ten sposób dobrowolnej rezygnacji. Co będzie potem? Na dwoje babka wróżyła - albo na lotniskach, w trakcie podróży, uda się wyprostować trasy/przeloty, albo także tam agenci linii odmówią i będzie zonk w postaci utknięcia/konieczności zakupu nowego biletu / rewalidacji biletu za dopłatą do prawidłowej zdaniem linii taryfy itp.


Ostatnio edytowany przez marek2011, 09 Cze 2018 20:28, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
SPLDER uważa post za pomocny.
 
      
#252 PostWysłany: 09 Cze 2018 20:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2013
Posty: 399
niebieski
Ja dla uspokojenia się kupiłem lot do GPS. Jak nie tam to tu. Będzie dobrze czy ktokolwiek kto leci z WLG ma jakieś problemy z odcinkami lotu?
_________________
Pozdrawiam!
DOOKOLAKULI
facebook.com/dookolakuli/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#253 PostWysłany: 22 Cze 2018 11:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2013
Posty: 576
Loty: 268
Kilometry: 525 273
niebieski
Informacyjnie - dzisiejszy mail od Flipo
Cytuj:
Air New Zeland daje możliwosć realizacji pełnego zwrotu do 1.07.2018. Z racji tego, że jest to niedziela a wszystkie wnioski dot. zwrotów rozpatrujemy w dni robocze, najpóźniejszym terminiem przyjęcia wg aktualnych informacji jest piątek 30.06.2018 do godziny 15.

Po tym czasie jako agencja nie jestesmy w stanie zagwarantować tego, czy późniejszy wniosek o zwrot będzie rozpatrzony przez przewoźnika oraz to, czy w trakcie odprawy będą Państwo wpuszczeni na pokład oraz czy linia lotnicza samodzielnie przebukuje Państwa na inne loty jesli w rezerwacji udzieliła poprzez nas Państwu informacji nt. tego, że jedyną opcją jest pełen zwrot sumy za bilet lotniczy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#254 PostWysłany: 22 Cze 2018 12:00 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 224
niebieski
Po wymianie kilku maili z flipo i NZ oraz przejściu wielu tematów na forum, widzę, że formalna relacja: bilet lotniczy, a odpowiedzialność OTA-linia nie jest klarowna, przerzucają się odpowiedzialnością nie pierwszy raz. Temat formalnej dyskusji na ten temat rozpocząłem tu:
viewtopic.php?p=1096727#p1096727
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#255 PostWysłany: 23 Cze 2018 00:28 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
BTW ktoś zrezygnował i dostał zwrot kasy ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#256 PostWysłany: 23 Cze 2018 11:13 

Rejestracja: 17 Sie 2015
Posty: 305
Loty: 139
Kilometry: 280 764
niebieski
U mnie dziś już 5(albo i 6 zmiana lotu) tym razem EWR-SFO przylot 15 min szybciej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#257 PostWysłany: 23 Cze 2018 11:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Lip 2012
Posty: 87
Loty: 95
Kilometry: 178 872
Też dostałem e-mail od Flipo, tym razem 4 zmiany (kosmetyczne). Zacząłem zastanawiać się nad rezygnacją z tej zabawy. Jestem ciekaw co o tym sądzą pozostali "szczęśliwi" posiadacze biletów ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#258 PostWysłany: 23 Cze 2018 12:41 

Rejestracja: 08 Wrz 2014
Posty: 45
Loty: 65
Kilometry: 198 541
Ja nie myślałem o „rezygnacji z zabawy”. Mam bilety na luty, więc zobaczę, co się dzieje z listopadowymi lotami : ) do tego czasu nie kupuje dolotów, a rezerwacje tylko jak jest opcja pełnego zwrotu.

Wylot mam z WLG, więc nie otrzymałem propozycji: „Air New Zeland daje możliwość realizacji pełnego zwrotu”. Tylko drobne korekty.

@henryk8 tak z ciekawości, jaka jest możliwość rezygnacji na podstawie drobnej korekty lotów? Wysłanie mail’a „nie zgadzam się/nie akceptuję wprowadzonych zmian” = anulacja i zwrot $.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#259 PostWysłany: 23 Cze 2018 12:47 

Rejestracja: 17 Sie 2015
Posty: 305
Loty: 139
Kilometry: 280 764
niebieski
Nie ma co sie zastanawiać trzeba lecieć:)

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#260 PostWysłany: 23 Cze 2018 12:53 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2183
złoty
@henryk8
Niektóre linie pozwalają na zwrot biletu nawet w przypadku kiedy godzina zmienia się o 5 minut, w innych musi być to np. 2 godziny.

Poza tym tutaj macie bilety wystawione przez Air New Zealand a godziny lotów zmienia UA. UA jest znana z ciągłych zmian godzin i nie ma się czym przejmować. Ten typ tak ma. Akceptujcie zmiany jak możecie online i tyle. Nie jest to powód do zmartwień.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 277 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: brachol, cekace, marcinkonra, Tom K oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group