Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
http://www.fly4free.pl/forum/podejrzani ... z,11,75621

Widząc że chodzi o błąd NIGDY nie dzwonimy do linii lotniczej/pośrednika. Nie dzwonimy, nie mailujemy, nie chatujemy - słowem nie kontaktujemy się w żaden sposób. Wasz kontakt sprawi że ktoś z pracowników zainteresuje się podejrzanie niską ceną widniejącą na rezerwacji i przyśpieszy naprawienie błędu. Nawet jeśli Wam już udało się kupić bilet - inni też chcą skorzystać z okazji!

Jak znaleźć informacje o swojej rezerwacji
http://www.fly4free.pl/forum/jak-znalez ... ,225,76112


Jako że każdy widzi, że to oczywisty Error Fare, każda osoba dzwoniąca potwierdzać rezerwację do linii/pośrednika będzie banowana (włączając posty "dla żartu że zadzwoniłem, a wcale nie dzwoniłem" ;) )


Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 277 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna
Autor Wiadomość
#201 PostWysłany: 29 Maj 2018 16:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3233
Loty: 554
Kilometry: 853 041
niebieski
Chyba, że miało się bilety na wcześniejszy termin. Tak czy siak jak chcesz mieć spokój to kupujesz normalny bilet.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Kolumbia w dobrej cenie 😎 Loty do Cali i Medellin od 2387 PLN 😍 Kolumbia w dobrej cenie 😎 Loty do Cali i Medellin od 2387 PLN 😍
Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊 Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊
#202 PostWysłany: 29 Maj 2018 16:17 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 6220
Loty: 228
Kilometry: 534 135
@Flipo.pl co ty na to ?
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#203 PostWysłany: 29 Maj 2018 16:20 

Rejestracja: 23 Mar 2013
Posty: 49
Anonymous napisał(a):
Trafnie napisane : "Nie uznaje błędów"... Nieprawdaż?

Więc po co kupowałeś i biłeś pianę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#204 PostWysłany: 29 Maj 2018 16:23 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25203
No risk, no fun
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#205 PostWysłany: 29 Maj 2018 16:40 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 237
niebieski
JIK napisał(a):
@Flipo.pl co ty na to ?


Chyba nie wchodzą już na forum :/
Ostatnia wizyta: 21 Kwi 2018 14:25
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#206 PostWysłany: 29 Maj 2018 18:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2013
Posty: 591
Loty: 316
Kilometry: 632 595
niebieski
SPLDER napisał(a):
Na rezerwacji były loty ze statusem UN/TK . Bilet musiał być ponownie wystawiony, ale taką zmianę mogło wykonać biuro podróży samodzielnie.


Wydaje mi się, że w momencie wystawiania nowego biletu i tak ktoś w OTA by się zorientował, że godziny lotów nie grają i ostatecznie wyszłoby na to samo, bo zaczęliby sami się kontaktować i z klientem i z linią.

U mnie na razie od piątku cisza, nie odpisywałem na maila Flipo o tych zmianach lotu CHC-SYD.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#207 PostWysłany: 01 Cze 2018 12:32 

Dziś kolejny zdawkowy email :

"Witam,
dziękujemy za wiadomość.
Uprzejmie informuję, iż sprawa jest nadal wyjaśniania z liniami lotniczymi i jak tylko będziemy mieli konkretne informacje na ten temat to skontaktujemy się z Panem.
W razie jakichkolwiek pytań lub niejasności prosimy o kontakt.
Dziękujemy, że skorzystali Państwo z naszych usług i życzymy Państwu miłego dnia.
Pozdrawiam"
Mateusz
Góra
 PM off  
      
#208 PostWysłany: 01 Cze 2018 12:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2013
Posty: 591
Loty: 316
Kilometry: 632 595
niebieski
W NZ już weekend, tydzień nad tym myślą i nic nie wymyślili ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#209 PostWysłany: 06 Cze 2018 16:20 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 90
Witamy,

bardzo przepraszamy za spóźnioną odpowiedź.
W chwili obecnej jesteśmy w fazie zgromadzenia wszystkich istotnych informacji i w ciągu najbliższych dni podamy komunikat w tej sprawie z możliwymi rozwiązaniami.

Dziękujemy za cierpliwość
Timo
pracownik działu marketingu flipo.pl
_________________
Flipo.pl – codziennie tanie loty i świetne oferty biletów lotniczych. Sprawdź naszą aplikację mobilną i blog podróżniczy Flipohity.pl pełen porad, inspiracji oraz pomysłów na niezapomniane wyjazdy! Znajdź swój kolejny lot z Flipo.pl!
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#210 PostWysłany: 06 Cze 2018 17:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 1037
niebieski
polubienia i łapki w góre a to nic innego jak kolejny post który nie wyjaśnia niczego, wygląda jak formułka kopiuj - wklej pracownika OTA
Góra
 Profil Relacje PM off
opcio lubi ten post.
 
      
#211 PostWysłany: 06 Cze 2018 19:04 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1878
srebrny
Przynajmniej nie chowają głowy w piasek tylko mają odwagę publicznie się odezwać. Lepsze to niż nic.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#212 PostWysłany: 06 Cze 2018 21:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 1037
niebieski
Ja tutaj widzę bardziej wywołanie do tablicy i na odczepne rzucenie jakąś formułką !

Dla mnie osobiście jeśli mają swój profil na forum i publicznie sie udzielają wiec właściwym było by już dawno przedstawienie sprawy od a do z, co OTA może a co nie, co dalej z tą sprawą , jak osoby które kupiły bilet mogą same zacząć działać , podpowiedzi, sugestie , pomysły!

A tak czas ucieka i naprawdę wszyscy siedzą jak na szpilkach z niewiadomą!
Nie wydaje ci się Arekkk dziwne ze np. do krisa wysyłają info ze jedyne co może zrobić to skasować a tutaj nagle
"W chwili obecnej jesteśmy w fazie zgromadzenia wszystkich istotnych informacji i w ciągu najbliższych dni podamy komunikat w tej sprawie z możliwymi rozwiązaniami." - typowa odpowiedz o wszystkim i o niczym tak naprawdę oddalająca problem w czasie a nic nikomu nie mówiąca po za tym ze marketingowo OTA wygląda dobrze. Oczywiście ja to tak widzę patrząc na to jako handlowiec.

Mam nadzieje ze jednak uda się znaleźć sposób i coś z tej NZ wyjdzie pozytywnie
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
      
#213 PostWysłany: 07 Cze 2018 14:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2013
Posty: 591
Loty: 316
Kilometry: 632 595
niebieski
Informacja od Flipo :(
Cytuj:
Szanowny Kliencie!
Kilka dni temu otrzymali Państwo poprzez nas informację o zmianie czasu lotu, które wprowadziły linie lotnicze. Zmiana dotyczyła zmiany jednego z lotów w trakcie powrotu operowanych przez Air New Zeland, która uniemożliwia wykorzystanie lotów operowanych przez United Airlines. Do dnia dzisiejszego nie ewidujemy jednak od Państwa odpowiedzi.Stąd też chcielibysmy poiformować Państwa o tej zmianie oraz możliwosci, które oferuje linia lotnicza jako podmiot z którym poprzez serwis flipo.pl zawarli Państwo umowę.

Na początku chcielibysmy zwrócić Państwa uwagę na ważne kwestie związane z zakupem biletów lotniczych a dotyczące związków między klientem z firmą flipo.pl jako firmy posredniczącej.
Serwis flipo.pl (pelicantravel.com) jest serwisem poprzez który klienci przez internet moją mozliwość wyszukiwania, rezerwowania i zakupu biletów lotniczych na wybrane loty do dowolnej destynacji. Po dokonaniu rezerwacji i płatności bilety zostały wystawione i wysłane na Państwa adres email. W momencie wystawienia biletu ma miejsce zawarcie umowy bezpośrednio między klientem a linią lotczniczą, która jest odpowiedzialna za transport, ewentualnie odmówienie przewozu pasażera i jego bagażu. Bilet lotniczy jest potwierdzeniem tej umowy.
W momencie, kiedy nasz serwis dowiedział się o zmianach w rezerwacji, które wprowadziła linia lotnicza, czyli o anulacji jednego z lotów i zaproponowaniu alternatywny, która powoduje, że nie ma możliwosci zdążyć na kolejne loty w zamówieniu zaczęlismy kontaktować się z przedstawicielstwem linii lotniczych. Z względu na fakt, że anulowany lot był lotem Air New Zeland tylko ta linia lotnicza może wydać autoryzację na zmianę na przykładowo inny lot, również operowany przez siebie.
Z racji tego, że mimo wielokrotnych prób komunikacji nie udało nam się otrzymać pozytywnego stanowiska przewoźnika jestesmy zmuszeni do tego, żeby przedstawić jedyne stanowisko, które mamy od linii lotniczych. Jedynym rozwiązaniem, które proponuje linia lotnicza jest realizacja pełnego zwrotu sumy za bilet lotniczy. Wniosek o zwrot srodków według informacji przewoźnika Air New Zeland klient miałby podać do piątku 8.06.2018 w godzinach biura pracy flipo.pl. W przypadku późniejszego złożenia wniosku może być on przez przewoźnika odrzucony albo ponowne uzyskanie autoryzacji na zwrot może trwać dłużej.
W przypadku jesli zdecydują się Państwo zachować rezerwację w takiej formie jaka jest obecnie nie jesteśmy w stanie gwarantować Państwu tego, że będziemy mogli później w Państwa imieniu wnioskować o pełen zwrot sumy za bilet. Również nie jestesmy w stanie gwarantować tego, czy linia lotnicza w trakcie check-inu w drodze powrotnej pozwoli na wejscie do samolotu albo też we własnym zakresie zaproponuje Państwu inne alternatywne połączenie do miejsca docelowego.
Przykro nam ze względu na tę sytuację, pewnie wierzymy, że nie była ona zawiniona przez nasz serwis.
Różnego rodzaju argumenty i potwierdzenia (przykładowo fragmenty regulaminu czy też inne odpowiedzi, które udzielali na twiterze lub w inny sposób a dotyczyły podobnych rezerwacji) zostaly wysłane jako potwierdzenie do działu pomocy linii lotniczych, ich reakcja jednak była cały czas taka sama, że jednyną opcją, którą potwierdzają jest pełen zwrot.
W przypadku zainteresowania złożeniem reklamacji u przewoźnika możemy ją złożyć w Państwa imieniu, prosimy o wysłanie pełnomocnistwa, taką reklamację będziemy składać na ich oficjalnej stronie. Firma flipo.pl nie zapewnia jednak pomocy prawnej w tym zakresie, możemy jedynie pomóc Państwu sformułować reklamację oraz złożyć ją u linii lotnicznych.
W załączniku wysyłamy formularz anulacji, prosimy o jego wypełnienie i wyslanie jak najszybciej to będzie możliwe. Jako posrednik w zawarciu umowy między Państwem a liniami lotniczymi będziemy zgłaszać wniosek do przewoźnika.
Dziękujemy za zrozumenie
Życzymy miłego dnia


Ten wyboldowany fragment to jakaś kpina..
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#214 PostWysłany: 07 Cze 2018 14:54 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1685
niebieski
ja miałem podobne doświadczenia z innymi przypadkami tzn dealami tzn chyba 2 czy trzy...
tylko jeden raz udało się to rozwiązać pozytywnie... a więcej... to walka z wiatrakami.. cóż nieraz tak bywa.. trzeba czekać na następną okazję..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#215 PostWysłany: 07 Cze 2018 15:02 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9626
HON fly4free
Jeśli kupuje się przez pośredników, to trzeba być świadomym, że umowę zawieracie z linią lotniczą, a nie OTA/biurem. Pośrednik powinien dołożyć starań w razie problemów ze zmianami trasy/rozkładów (wcale niekoniecznie za darmo - wielu pośredników robi to za dodatkową opłatą, bo angażuje to dodatkowo agentów, czas, koszty telefonów itp), ale jeśli dana linia lotnicza nie zamierza współpracować w tej sprawie, to nie oczekujcie, że Wam i za Was rozwiąże problem / zagwarantuje przelot na pierwotnych warunkach. Z podwójną mocą dotyczy to EF.
Góra
 Profil Relacje PM off
scomin lubi ten post.
 
      
#216 PostWysłany: 07 Cze 2018 15:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2013
Posty: 659
niebieski
Słuchajcie, a gdyby tak samemu kupić przelot z NZ do SYD, już na własny koszt tak żeby zdążyć na lot z SYD do SFO? Czy wtedy zostaniemy wpuszczenie na pokład United?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#217 PostWysłany: 07 Cze 2018 15:15 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1685
niebieski
niekoniecznie właśnie..
zresztą taki bilet jak teraz.. nie może być w zasadzie "przepisany"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#218 PostWysłany: 07 Cze 2018 15:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 1193
Loty: 414
Kilometry: 1 349 089
niebieski
@travelerka Na moje oko opuszczanie jakiekolwiek odcinka lotu powoduje skasowanie kolejnych lotów, zatem nie powinnaś zostać wpuszczona. Niestety.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#219 PostWysłany: 07 Cze 2018 15:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2013
Posty: 659
niebieski
@ledakar ale teoretycznie ja nie opuszczę tego tego odcinka bo on się jeszcze nie odbędzie ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#220 PostWysłany: 07 Cze 2018 15:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 1193
Loty: 414
Kilometry: 1 349 089
niebieski
@travelerka To już grubsza rozkmina. Sam jestem ciekaw jakby to potraktowali. Bo w sumie masz rację, ale zobaczą Cię wcześniej niż powinnaś się stawić. No ciekawe, nie chce się wypowiedzieć na 100%, bo sam nie jestem do końca pewien odpowiedzi :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 277 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group