Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
http://www.fly4free.pl/forum/podejrzani ... z,11,75621

Widząc że chodzi o błąd NIGDY nie dzwonimy do linii lotniczej/pośrednika. Nie dzwonimy, nie mailujemy, nie chatujemy - słowem nie kontaktujemy się w żaden sposób. Wasz kontakt sprawi że ktoś z pracowników zainteresuje się podejrzanie niską ceną widniejącą na rezerwacji i przyśpieszy naprawienie błędu. Nawet jeśli Wam już udało się kupić bilet - inni też chcą skorzystać z okazji!

Jak znaleźć informacje o swojej rezerwacji
http://www.fly4free.pl/forum/jak-znalez ... ,225,76112


Jako że każdy widzi, że to oczywisty Error Fare, każda osoba dzwoniąca potwierdzać rezerwację do linii/pośrednika będzie banowana (włączając posty "dla żartu że zadzwoniłem, a wcale nie dzwoniłem" ;) )


Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 277 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 25 Maj 2018 18:34 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3227
srebrny
Zmiana dotyczy powrotu - to jest zmartwienie linii lotniczej, że dokonała zmiany skutkującej niemożliwą przesiadką. Można to wyprostować już po wylocie, albo nawet zaryzykować i zrobić to lotnisku, gdzie dla IROP mają dużo większe zmiany oryginalnego biletu.
Dotychczasowe zmiany szły z automatu - obecna zadyma powoduje,  że musi się nimi zająć pracownik, a to niepotrzebne zwracanie uwagi. Jedyny plus, to że jeśli teraz te rezerwacje nie polecą to już szanse anulacji w przyszłości będą minimalne.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#162 PostWysłany: 25 Maj 2018 18:38 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 224
niebieski
Wiem, ale jak już pisałem, jest jeszcze kwestia powrotu z CDG, która to UA lub NZ niewiele obchodzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#163 PostWysłany: 26 Maj 2018 13:05 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 224
niebieski
Jest odpowiedź z flipo. Brak zgody na jakiekolwiek przebookowanie. Linia proponuje tylko zwrot środków i anulowanie biletów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#164 PostWysłany: 26 Maj 2018 13:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2013
Posty: 576
Loty: 268
Kilometry: 525 273
niebieski
Czyli pozostaje nie odpowiadać flipo i czekać na dalszy rozwój wypadków..


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#165 PostWysłany: 26 Maj 2018 14:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2013
Posty: 659
niebieski
To w końcu zaakceptować nowy lot czy nie odpowiadać na wiadomość od Flipo i czekać aż linie same wprowadzą zmiany?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#166 PostWysłany: 26 Maj 2018 14:40 

Flipo.pl prosi o zgodę na pełen zwrot środków i zgodę na anulację.

Dzień dobry,
Po konsultacji z liniami lotniczymi oraz próbami otrzymania zgody od nich na zaproponowanie jakiejkolwiek innej alternatywy niestety otrzymalismy od nich informację z tak naprawdę tylko jednym rozwiązaniem, zgadzają się tylko na realizację pełnego zwrotu za bilety, nie zgodzili się na żadne inne alternatywy lotów:

I mail któy flipo.pl dostał z Air New Zealand.

Dear Olga.

A full refund for this ticket is authorised. Please note thet we do not offer any reebooking options when other airline fares were issued on our ticket stock and a refund is only the option.

Kind regards.


No i się skończyło.
Napisałem flipo,żeby się zgodzili na tą debilną przesiadkę.
Ale wątpię, że się uda już cokolwiek.
Góra
 PM off
paweł p lubi ten post.
 
      
#167 PostWysłany: 26 Maj 2018 14:56 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
jak rozumiem ktos bedzie musial wybulic 600e na odszkodowanie, jesli nie dotrzesz na czas do CDG wg pierwotnego rozkladu...
Góra
 Profil Relacje PM off
grzegorz84 lubi ten post.
 
      
#168 PostWysłany: 26 Maj 2018 15:06 

Rejestracja: 15 Mar 2014
Posty: 555
Loty: 82
Kilometry: 203 467
niebieski
ibartek napisał(a):
jak rozumiem ktos bedzie musial wybulic 600e na odszkodowanie, jesli nie dotrzesz na czas do CDG wg pierwotnego rozkladu...

tu jest troche zagmatwana sytuacja
nie musza wyplacic odszkodowania jesli poinformowali cie conajmiej 2 tygodnie o zmianie
ale z drugiej strony zmiana ktora dokonali jest niemozliwa do realizacji i wrocisz dzien pozniej, ewentualnie jakas zmiana trasy poprzez agenta w Sydney gdy sie spoznicie na lot do stanow

ja bym lecial i nie bral zwrotu, wrazie czego miejcie dobre ubezpiecznie i sciemniajcie ze nie zauwazyliscie ze lot przylatuje do SYD pozniej niz nastepne polaczenie

linia lotnicza musi zadbac o was w takiej sytuacji nie maja wyjscia, ale jak sie zgodzicie na zwrot pieniedzy do wasz wybor i linia duzo zaoszczedzi....szkoda ze nie kupilem z tej "promocji" ale nie mialem juz wolnego na zaden termin by leciec z rodzina....

i jeszcze jedno linia musi wam zapewnic hotel w SYD jesli bedzie lot nastepnego dnia bo sie spoznicie na ten w rezerwacji, jak cos to oplacie z wlasnych pieniedzy dobry hotel i ubezpieczenie pokryje....tylko sprawdzcie drobny druczek w Deleyed Connection
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#169 PostWysłany: 26 Maj 2018 15:23 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7863
HON fly4free
ibartek napisał(a):
jak rozumiem ktos bedzie musial wybulic 600e na odszkodowanie, jesli nie dotrzesz na czas do CDG wg pierwotnego rozkladu...


na to bym nie liczył :)
pomijając już inne kwestie w tej sprawie, to linia spoza UE, wylot spoza UE
Góra
 Profil Relacje PM off
maciass lubi ten post.
 
      
#170 PostWysłany: 26 Maj 2018 15:28 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2267
Loty: 210
Kilometry: 407 015
złoty
@mega78: to nie linie z EU... niekoniecznie to wszystko o czym piszesz (np. hotel) może mieć miejsce... poza tym przy EF chyba jednak ryzyko duże...
przecież teraz to nam bardziej zależy niż linii ;-)


Ostatnio edytowany przez Abcn, 27 Maj 2018 18:07, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#171 PostWysłany: 26 Maj 2018 15:53 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
ok, lot tam jest ubezpieczony, powrot nie.

TAK
Cytuj:
W przypadku lotów z UE do kraju spoza UE obsługiwanych przez linie lotnicze z UE lub z kraju spoza UE


NIE
Cytuj:
W przypadku lotów z kraju spoza UE odbywających się do UE i obsługiwanych przez linie lotnicze z kraju spoza UE
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#172 PostWysłany: 26 Maj 2018 17:10 

Pisałem z United na Twitterze. Wypinają się bo nie na ich stocku ticket. A ,że wystawili to inna bajka. Mówią,że to jest Air New Zealand issue i,że nie mogą nic zrobić.

I odowiedź ANZ na twiterze. Sorry ,ale łatwo tego nie odpuszczę.

Thanks I have checked your booking.
Please note.
Your travel agent is able to make changes to booking and is free to book you on an alternate service(s) in order to get you to Sydney in time for your flight UA870. Looks like you travel agent is unsure how to do this,please advise them to contact their Air New Zealand agency support and they will be happy to make changes to this ticket.
FC

I teraz kto mówi prawdę.
Góra
 PM off  
      
#173 PostWysłany: 26 Maj 2018 17:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2010
Posty: 481
niebieski
Skopiuj wiadomość od ANZ a najlepiej zrzut rozmowy z twittera i wyślij do flipo. Myślę, że po tej wiadomości od ANZ będą w końcu potrafili zrobić te zmianę w rezerwacji.
Mam wrażenie, że to jakiś stażysta albo praktykant Ci odpowiada z tego flipo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#174 PostWysłany: 26 Maj 2018 20:57 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3227
srebrny
To niewiele da, bo wypowiedź na twiterze dotyczyła "normalnych" rezerwacji, a nie takich gdzie linia jest 1000 EUR w plecy i które z przyjemnością pod byle pretekstem skasuje.
Najwyraźniej nie chcą zmienić lotów UA, więc jak koniecznie chcesz drążyć temat to zaproponuj lot do SYD dzień wcześniej - wtedy taryfa się nie zmienia i nie zmieniają lotów UA (ale wtedy niestety nocleg musisz wykupić samemu). Moim zdaniem lepiej na razie milcząco zaakceptować zmiany.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
maciass lubi ten post.
 
      
#175 PostWysłany: 27 Maj 2018 00:16 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
Tez mi sie wydaje ze twitter dal ogolna odpowiedz, a agent ma wglad w szczegoly i srednio im sie ta sytuacja podoba, wiec probuja zniechecic. Do lotow duzo czasu, jeszcze sie moze 3x zmienic, bym na razie to zostawil jak jest.
Góra
 Profil Relacje PM off
maciass lubi ten post.
 
      
#176 PostWysłany: 27 Maj 2018 00:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2012
Posty: 946
platynowy
Ja bym chyba wszystko anulowal. Mama mi mowila, ze lepiej miec wrobla w garsci niz golebia na dachu. Po co sie denerwowac z ta Nowa Zelandia, lepiej to wszystko rzucic w diably i bezpiecznie poleciec (sprawdzonym przewoznikiem) do Kijowa czy Pescary!
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#177 PostWysłany: 27 Maj 2018 08:36 

Rejestracja: 23 Sie 2011
Posty: 353
niebieski
Z Air New Zealand mam zle doswiadczenia - maja chyba najgorszy system infomatyczny z jakim sie spotkalem. Anulowali mi bilet wystawiony w Amadeuszu i wystawili swoj (z bledem w nazwisku), co w efekcie spowodowalo "no show" na pierwotnym bilecie i anulowaniem kolejnych odcinkow. Obsluga klienta nic nie wie i nic nie umie (moze mialem pecha bo trafialem na samych Maorysow). Jako, ze kolejne odcinki obslugiwala Lufthansa - tam sprawe zalatwilem od reki, ale co nerwow sie najadlem...

Co do zniechecania klientow do podrozy z EF, to brazylijski TAM mi kiedys na kazdej przesiadce pododawal po 10h oczekiwania (mimo,ze na tych trasach lata z 2-3 godzinnym interwalem, wiec chyba z premedytacja) i nawet rozmowy z menadzerami nic nie daly, ale z wehikulem czasu, sie jeszcze nie spotkalem...
_________________
Swiat konczy sie tam, gdzie nie dociera Ryanair
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#178 PostWysłany: 27 Maj 2018 09:01 

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 25
Loty: 21
Kilometry: 37 866
to mnie chyba też to czeka, czyli wystawienie nowego biletu w systemie Air New Zeland po oststnich zmianach.
Your e-ticket email format will be different than the original one, as after changes it can only be sent via the airline company's ticketing system.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#179 PostWysłany: 27 Maj 2018 16:15 

Czekamy do jutra i zobaczymy czy flipo.pl będzie nadal w stanie zaakceptować zmiany po interwencji w ANZ. Pewnie nie będzie już takiej opcji tylko anulacja.Najbardziej dziwi mnie email z flipo.pl z wymaganiem wypełnienia formularza rezygnacyjnego wraz z prośbą o podanie danych do zwrotu gotówki. Czy naprawdę linia chce anulować ten lot? Wydaje mi się jakby linia chciała to by anulowała bez żadnych formularzy. Zresztą jakim prawem prosić o zwrot własnych pieniędzy? Lot anulowany i kasa wraca automatycznie. Czy coś źle napisałem?
Góra
 PM off
mmaratonczyk uważa post za pomocny.
 
      
#180 PostWysłany: 27 Maj 2018 17:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2014
Posty: 747
niebieski
Tak z ciekawości zapytam. Czy wszyscy co to kupili to kupili na flipo? Bo z tego co tu ostatnio napisano to chyba tylko oni robią takie problemy. Czy inni też mają takie przeżycia?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 277 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group