Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 01 Maj 2016 14:54 

Rejestracja: 03 Lut 2015
Posty: 5
Witam wszystkich
Prawie 2 miesiące temu zarezerwowałem przez otel.com bardzo tanio hotel o wysokim standardzie. Na bazie tej rezerwacji zaplanowalem swoją podróż (inaczej nie wybrałbym sie do Barcelony bo poprostu budżet słaby), po kilku tygodniach od otrzymania potwierdzenia i nr rezerwacji od otel.com zakupilem bilety lotnicze (okolo 300zl za osobe x4) . Wczoraj a więc prawie 2 miesiące od zakupu hotelu otrzymałem wiadmosc od otel.com support , ze musze dopłacic im resztę pieniędzy czyli okolo 30* tyle ile zapłacilem pierwotnie(żeby zgadzało się im ze standardową ceną). W innym wypadku po 5 dniach od otrzymania wiadomosci anulują mi rezerwację.
Zamieszczam treść maila od Otel.com

Dear Miss ***** ****

I am contacting you regarding your reservation at the **** Hotel for the period of 5-Feb-2017 to 10-Feb-2017.

We were informed by the hotel that they had entered the wrong rates into the system. This was a genuine human error from their side and they are most apologetic.

As it stands, we are unfortunately unable to confirm this reservation at the current rate. If you wish to continue with your ***** booking, please complete your booking with the correct rate through the link below. Your correct reservation total is 369.00 EUR.

TUTAJ LINK do opłacenia róznicy

Due to this inconvenience we have asked the hotel to provide a significantly lower price than their regular prices and without any addition we are offering the same price to you.

If you do not wish to confirm your booking by covering the difference, your booking will automatically be cancelled free of charge in 5 days.

We sincerely apologize for this inconvenience and please do not hesitate to ask if there is anything else we may assist you with.

Kind Regards.


Firat Sen(Mr.)
Customer Experience Specialist




Myslę , że użycie odpowiednich argumentów powinno zadziałać na nich i przyjmą konsekwencje swojego błedu cenowego. Proszę was o pomoc , może ktos posiada jakieś szablonowe treści z odpowiednimi paragrafami prawnymi (najpelpiej po angielsku), które przekonają otel.com do zaakceptowania tej rezerwacji.

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tygodniowa wycieczka na Azory za 1786 PLN. Loty Lufthansą z Katowic + 4* hotel Tygodniowa wycieczka na Azory za 1786 PLN. Loty Lufthansą z Katowic + 4* hotel
Lato w Kampanii za 1298 PLN. Loty do Neapolu z Gdańska + 7 noclegów blisko plaży Lato w Kampanii za 1298 PLN. Loty do Neapolu z Gdańska + 7 noclegów blisko plaży
#2 PostWysłany: 01 Maj 2016 15:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
czasem się udaje czasem nie
podaj ich do sadu
masz pol roku na znalezienie nowego spania
czasu aż nadto
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
horacy19 lubi ten post.
 
      
#3 PostWysłany: 01 Maj 2016 15:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 2068
srebrny
1.Z paragrafami to możesz do sądu iść.
2. Szukaj innego noclegu. Masz dużo czasu.
3. Zawsze trzeba mieć w takich przypadkach awaryjne noclegi z bezpłatnym anulowaniem.
4. Napisz im grzecznie, dlaczego chcesz ten nocleg (może dadzą Ci rabat) , a nie strasz, bo jak się uprą to pozostaje Ci pkt. 1
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 01 Maj 2016 15:14 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8539
złoty
Changes in Published Rates
otel.com reserves the right to correct any pricing or displayed errors and/or commissions. This includes errors and/or commissions from a supplier or hotelier.

In the event of a price error and/or commission, we will offer you the choice of either keeping the booking at the correct rates, cancelling the booking or subject to availability we will offer you a suitable alternate hotel. This applies to both confirmed and on request bookings.

Not all of the hotel rates are applicable for the local market and in such cases the hotel is within their rights to change the rates without prior notice.


A o sądowej drodze dochodzenia roszczeń zapomnij.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 01 Maj 2016 15:16 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7832
HON fly4free
Można grzecznie odpisać ale generalnie nic się z nimi nie załatwi. Miałem kiedyś bardzo podobną sytuację - po kilku mailach skasowali sami rezerwację a kasę oddali na kartę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 01 Maj 2016 15:31 

Rejestracja: 03 Lut 2015
Posty: 5
Dzieki za odpowiedzi ale 4* hotel ze sniadaniem kosztował 10 zl za dobę. Zwykły średniej jakosci hotel bez sniadania bedzie kosztował minimum 100zl , w takim przypadku koszty całej podróży wzrosną 3-4 krotnie.

Mocno nie podoba mi się to , że odkryli bład po 2 miesiacach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 01 Maj 2016 15:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
to strzel focha, a co
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
 
      
#8 PostWysłany: 01 Maj 2016 15:39 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 803
niebieski
Ciesz się, że zrobili to teraz, a nie anulowali Ci noclegu na kilka dni przed podróżą, gdy szanse znalezienia czegoś alternatywnego w przystępnej cenie byłyby minimalne...

Swoją drogą, nie wiem jak bardzo musiałeś być naiwny, jeśli sądziłeś, że nocleg w 4* w Barcelonie przejdzie za 10 zł bez żadnej reakcji serwisu czy hotelu...
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#9 PostWysłany: 01 Maj 2016 15:42 

Rejestracja: 03 Lut 2015
Posty: 5
Błędy cenowe często są wliczane w koszta, liczylem an to , ze sie uda . Szkoda, że kupiłem juz loty , teraz zobaczymy co odpiszą
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 01 Maj 2016 15:45 

Rejestracja: 15 Lis 2012
Posty: 248
myśl pozytywnie. ciesz się z wiedzy którą posiadłeś.
na przyszłość tak szybko nie kupisz samolotu ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#11 PostWysłany: 01 Maj 2016 20:22 

Rejestracja: 13 Kwi 2015
Posty: 1615
Loty: 56
Kilometry: 51 059
niebieski
Swoją drogą zawsze myslalem (i tak tez zawsze robie ja), ze zawsze najpierw kupuje sie lot, pozniej mysli za noclegiem, nie na odwrot.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 01 Maj 2016 20:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
HON fly4free
@Kravkrk

Przy niektórych dealach (Expedia, Hotwire) jest dokładnie na odwrót :mrgreen:
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo
Góra
 Profil Relacje PM off
digger lubi ten post.
 
      
#13 PostWysłany: 01 Maj 2016 20:47 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 800
niebieski
A ja myślałem, że robi się po prostu tak, żeby wyszło najtaniej/najlepiej.

Jeśli zdarza się promocja na nocleg (np. błąd/brg/promocja za punkty itd.) to chyba nie ma nic złego w tym, żeby ja zarezerwować, a dojazdem zająć się w odpowiednim momencie.

@marcin94 - jeśli termin jest dopiero na luty to moim zdaniem popełniłeś falstart z zakupem biletów. Pewnie czekając trafiłbyś spokojnie na lepsze ceny, a poza tym rezerwując błędy trzeba brać pod uwagę renomę hotelu i serwisu przez który się rezerwowało, szacując ryzyko tego, czy wezmą błąd na siebie. W przypadku otel na wiele bym nie liczył.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 01 Maj 2016 21:13 

Rejestracja: 13 Kwi 2015
Posty: 1615
Loty: 56
Kilometry: 51 059
niebieski
nick napisał(a):
@Kravkrk

Przy niektórych dealach (Expedia, Hotwire) jest dokładnie na odwrót :mrgreen:

Ok prz HT sie zgadzam, to znaczy tak bylo, aktualnie nie ma to przelozenia.

Natomiast jesli rezerwujesz noclegi w Barcelonie z ewidentnym bledem cenowym (chyba nikt nie ma watpliwosci ze to EF) nie majac w zanadrzu nic rezerwowego to coz- jested po prostu naiwny.Ale z drugiej strony masz nauczke na przyszlosc

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#15 PostWysłany: 01 Maj 2016 21:58 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 311
Zbanowany
Napisz ze poniosles juz koszty biletow lotniczych i jesli Ci zwroca za te bilety to nie ma problemu z rezygnacja z hotelu.
Zaznacz ze to juz jest 2 miesiace od Twojej rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 01 Maj 2016 22:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8539
złoty
Pisać może sobie, co tylko chce...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 01 Maj 2016 23:02 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 311
Zbanowany
To ze moga anulowac rezerwacje nie zwalnia ich i odpowiedzialnosci za poniesione koszty ktore zostaly poniesione w zwiazku z anulowanym wyjazdem.
No coz ale jak widac forumowa wiekszosc jest pelna 'fachofcof' ;))) , za latwo dajecie sie splawiac.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 01 Maj 2016 23:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
akurat moim zdaniem zwalnia
zastrzegli to w regulaminie
a w dodatku z pol rocznym wyprzedzeniem
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 01 Maj 2016 23:21 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8539
złoty
Gadu-777 napisał(a):
To ze moga anulowac rezerwacje nie zwalnia ich i odpowiedzialnosci za poniesione koszty ktore zostaly poniesione w zwiazku z anulowanym wyjazdem.

A jak proponujesz wyegzekwować zwrot tych kosztów?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 01 Maj 2016 23:27 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1794
niebieski
To jakas znana siec hoteli? Mozesz sprobowac skontaktowac sie z nimi bezposrednio, napisac to co radzi @Gadu-777, podsumowac, ze nieladnie tak robic i ogolnie pisac z pozycji pokrzywdzonego. Moze sie ugna, np jak skrobniesz to na FB. W koncu to chyba nie forumowa dziura, gdzie nasi koledzy artysci porobili po 30 rezerwacji;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group