Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#461 PostWysłany: 24 Paź 2015 14:07 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 781
niebieski
sranda napisał(a):
Nie przesadzasz czasem z tą reklamacją? ;)
Przecież upominek VIP otrzymuje się w zależności od dostępności, widocznie w tym Sofitelu akurat nie był dostępny, niezależnie, czy przez pomyłkę, czy z jakiegokolwiek innego powodu.
Wiele razy nie otrzymywałem w Accorach upominku i nie robiłem z tego powodu żadnego problemu, co więcej, było to w zgodzie z zasadami Le Club.

Może jednak nie wprowadzajmy nieścisłości. http://www.accorhotels.com/pl/leclub/pr ... fits.shtml Dla statusów Gold i Platinum upominek VIP należy się bez warunku dostępności. Nawet nie potrafię sobie wyobrazić, co taki warunek miałby oznaczać ;) Moim zdaniem reklamacja ma sens.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🌴 Floryda jak z filmu ☀️🎬 Loty do Miami, hotel przy plaży i auto za 3323 PLN ✈️+🏨+🚗 🌴 Floryda jak z filmu ☀️🎬 Loty do Miami, hotel przy plaży i auto za 3323 PLN ✈️+🏨+🚗
🍕Do serca Kampanii na weekend za 799 PLN🇮🇹✨ City break w Neapolu 🏛️ Loty i 4* hotel 😎 🍕Do serca Kampanii na weekend za 799 PLN🇮🇹✨ City break w Neapolu 🏛️ Loty i 4* hotel 😎
#462 PostWysłany: 24 Paź 2015 14:22 

Rejestracja: 20 Sty 2014
Posty: 663
niebieski
No niestety po kliknięciu rozwija się
Cytuj:
Upominek VIP
W zależności od dostępności. Za wyjątkiem Adagio Access, ibis i ibis Styles
Z tym że obsługa trochę brzydko spławiła, "następnym razem wyrównamy", hmm... Przypomina mi to wydawanie reszty w sklepie, "będę dłużna grosik" :roll:
_________________
Relacje z podróży: http://www.sercewpodrozy.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#463 PostWysłany: 24 Paź 2015 14:44 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 51
Ja bym się pokusił o zinterpretowanie tego, że rodzaj upominku zależy od dostępności i może się różnić. Ciężko mi zrozumieć np brak w hotelu butelki piwa czy wafelka
Góra
 Profil Relacje PM off
kasiat lubi ten post.
 
      
#464 PostWysłany: 24 Paź 2015 15:12 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 781
niebieski
@kasiat
Wydawało mi się to oczywiste i nie podlegające dyskusji, że w Adagio Access, Ibis i Ibis Styles upominek VIP nie obowiązuje. Poza tym, zdaje się, że @michcioj pisał o Sofitelu. Chyba jest różnica :)

Inna sprawa, że tutaj http://www.accorhotels.com/pl/leclub/pd ... ntages.pdf jest mowa o "obsłudze VIP". Trudno powiedzieć, co się za tym kryje. Wydaje się, że jest to tożsame z "upominkiem VIP".

@koza91
Upominek VIP, przez niektórych nazywany "wstawką" oczywiście w każdym hotelu może wyglądać inaczej. I dobrze. Natomiast, nie za bardzo rozumiem, w jaki sposób upominek VIP może zależeć od dostępności? Czyli jak hotel coś tam ma to da, a jak nie ma to nie da? :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#465 PostWysłany: 24 Paź 2015 15:16 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 51
Dlatego mi się wydaje ze ta dostępność dotyczy składników wstawki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#466 PostWysłany: 24 Paź 2015 15:18 

Rejestracja: 20 Sty 2014
Posty: 663
niebieski
@egg, przecież mam na myśli pierwszą część tego cytatu :shock:, bo piszesz
egg napisał(a):
Dla statusów Gold i Platinum upominek VIP należy się bez warunku dostępności.
bo reszta przecież faktycznie jest oczywista. Aczkolwiek zgadzam się z @koza91, też bym to interpretowała jako rodzaj.
_________________
Relacje z podróży: http://www.sercewpodrozy.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#467 PostWysłany: 24 Paź 2015 15:47 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2193
srebrny
Rozumiem, że nigdy Wam się nie zdarzyło, że tego tzw. upominku VIP nie było w pokoju?
O ile w Polsce upominek zawsze jest, to nierzadko, zwłaszcza w zagranicznych Accorach, nic nie dostawałem oprócz upgrade i welcome-drinka. I to pomimo statusu platinum.

A to raczej podważa tezę przedmówców, że chodzi o rodzaj upominku w zależności od dostępności, a nie o jego dostępność w ogóle...

Zresztą kol. egg jako znany tropiciel wszelkich nieścisłości regulaminów i zasad Accora pewnie wkrótce poprosi o oficjalną interpretację tego zapisu. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#468 PostWysłany: 24 Paź 2015 15:52 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 781
niebieski
Przepraszam, rzeczywiście dopiero teraz to zauważyłem :) Kierowałem się przewodnikiem po korzyściach, w którym nie ma tych dodatkowych opisów. Mam też wrażenie, że wcześniej, po kliknięciu na konkretną korzyść, nie wyświetlały się takie opisy. Może się mylę. Prześledziłem teraz kilka korzyści i mój wniosek jest taki, że te opisy stawiają tamę ewentualnym roszczeniom, które do tej pory tak żarliwie kierowaliśmy w reklamacjach ;) Najprawdopodobniej Accor uściśla zapisy i ogranicza program.

Wydaje mi się, że w "dostępności" nie chodzi o rodzaj upominku, ale o to, że hotel może dać, ale nie musi. Kolejny wytrych.
Góra
 Profil Relacje PM off
sranda lubi ten post.
 
      
#469 PostWysłany: 24 Paź 2015 16:12 

Rejestracja: 20 Sty 2014
Posty: 663
niebieski
Ja w sumie też się źle wyraziłam, z punktu widzenia Accora podejrzewam tak samo, że hotel może dać, ale nie musi (pewnie to jeszcze bardziej doprecyzują). Natomiast ja bym CHCIAŁA to interpretować jako rodzaj :D Po prostu byłoby miło, gdyby w zamian za brak upominku przyznali jakiś drobiazg (wspomniany wafelek), przecież dla nich to niewielki koszt. W tym momencie coraz mniej wynagradzają lojalność. @sranda, akurat wypowiadam się z pozycji kompletnego laika, status mam od niedawna i nie korzystałam z niego, natomiast wolę się upewnić, co mi za to przysługuje, zamiast kiedyś "wypomnieć" coś komuś niesłusznie w recepcji. :oops:
_________________
Relacje z podróży: http://www.sercewpodrozy.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#470 PostWysłany: 24 Paź 2015 16:13 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 51
No to mamy upgrade, upominek, późne wymeldowanie i wczesne zameldowanie w miarę dostępności. Czyli jak się hotel uprze to mamy aż drinka i parę punktów w ramach lojalności....
Góra
 Profil Relacje PM off
kasiat lubi ten post.
 
      
#471 PostWysłany: 24 Paź 2015 17:35 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3471
srebrny
W wersji angielskiej jest jedynie mowa o VIP Treatment, nie ma mowy o upominku. W dodatku mamy dopisek "Subject to availability" co jest absurdalne.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#472 PostWysłany: 24 Paź 2015 20:47 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 781
niebieski
sranda napisał(a):
Zresztą kol. egg jako znany tropiciel wszelkich nieścisłości regulaminów i zasad Accora pewnie wkrótce poprosi o oficjalną interpretację tego zapisu. ;)

Chyba mnie z kimś pomyliłeś? ;)
Swego czasu wręcz odradzałem pisanie próśb o oficjalną interpretację, zwłaszcza publicznie, np. na fb, bo to się kończy właśnie tym, o czym teraz rozmawiamy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#473 PostWysłany: 24 Paź 2015 22:40 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5486
srebrny
egg napisał(a):
@kasiat
Wydawało mi się to oczywiste i nie podlegające dyskusji, że w Adagio Access, Ibis i Ibis Styles upominek VIP nie obowiązuje. Poza tym, zdaje się, że @michcioj pisał o Sofitelu. Chyba jest różnica :)

od oblsugi w hotelu 5 gwiadkowym w zajmowaniu sie uwaga stalego klienta ze statusem gold oczekuje wiecej nic
to co dostalem. recepcjonista nawet nie zapronowal nie wiem no cokolwiek np. rano kawy z ciastkiem czy tego wieczoru piwa
z czyms malym do podjadania, cokolwiek. no coz, dam znac jak wyjdzie sprawa z reklamacja.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#474 PostWysłany: 25 Paź 2015 15:45 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5486
srebrny
w kazdym razie reklamacja poszla, jest numer i... cisza zobaczymy kiedy accor sie odezwie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#475 PostWysłany: 25 Paź 2015 15:48 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Daj im z tydzień minimum

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#476 PostWysłany: 25 Paź 2015 17:15 

Rejestracja: 14 Paź 2014
Posty: 149
Mercure Bydgoszcz:
Zarezerwowany pokój: standardowy z jednym łóżkiem.
Otrzymany: pokój Privilege z dwoma pojedynczymi łóżkami.
Inne:
- wczesny check-in: 11:00
- późny check-out: 14:00
- Welcome Drink
- Wstawka w postaci: kawałka sernika z dodatkiem owoców.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#477 PostWysłany: 25 Paź 2015 19:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lut 2010
Posty: 1659
Loty: 117
Kilometry: 168 884
srebrny
Mercure Warszaw Centrum
Karta Gold.Rezerwacja pokoju typu Superior robiona przez pośrednika:
- brak uprade do lepszego pokoju z powodu nierezerowania na stronie accor
- drink powitalny dla dwóch osób
- w pokoju dwie czekoladki, cały sękacz, dzbanek do zaparzenia rozkwitajacej herbaty
- "bonusy" niezależne od satusu: ekspres w pokoju, szlafrok, kapcie, promocja weekendowa- dwa śniadania w cenie jednego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#478 PostWysłany: 25 Paź 2015 20:24 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5486
srebrny
michzak napisał(a):
Daj im z tydzień minimum

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

no dam :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#479 PostWysłany: 25 Paź 2015 20:42 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 781
niebieski
Mercure Cieszyn
Platyna
2 noclegi / zarezerwowano pokój standardowy dla 2 os. (pobyt 1 os.)

- upgrade do superior (jedyne dwa apartamenty rzekomo zajęte, w tym jeden przez obecnego dyrektora),
- list powitalny,
- upominek w pokoju - duże piwo brackie x2, wafelek prince polo x2, jabłko x2, trochę suszonych śliwek, rodzynek oraz włoskich orzechów,
- szlafrok x2,
- mała woda x2 (uzupełniona następnego dnia),
- w pokoju zestaw do parzenia kawy/herbaty oraz maszyna nespresso + 3 różne kapsułki (uzupełnione następnego dnia),
- napój powitalny x1 - z alkoholi dostępne jedynie małe piwo lub lampka wina,
- śniadania skromne, mało urozmaicone.
Góra
 Profil Relacje PM off
savera lubi ten post.
 
      
#480 PostWysłany: 27 Paź 2015 00:26 

Rejestracja: 07 Sie 2013
Posty: 27
Mercure Cieszyn (październik)
status: Platyna
2 noclegi dla 2 os.

- upgrade do superior
- upominek w pokoju: piwo brackie x1, wafelek prince polo x1, jabłko x1, w malutkich miseczkach suszone śliwki, rodzynki i orzechy,
- szlafrok x1,

Pozostałe jak w poście powyżej.
Czyżby platyna platynie nierówna?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group