Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1755 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 88  Następna
Autor Wiadomość
#1441 PostWysłany: 19 Sie 2021 19:05 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 771
Loty: 145
Kilometry: 308 365
srebrny
Nazwa hotelu: Mercury Viareggio

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: pokój standard z jednym podwójnym łóżkiem

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny, bez podwyższenia standardu pokoju (pełen hotel - końcówka lipca)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w dobrej, aczkolwiek oddalonej od Viareggio lokalizacji (blisko małego miasteczka, z plażą, restauracjami. Dostępny bezpłatny parking hotelowy. Miła obsługa. Przyzwoite śniadanie, dobra kawa.
Minusy: mały pokój, bardzo mały basen - zdjęcia na stronę hotelową robił mistrz świata w powiększaniu obiektów.


Inne uwagi: przyzwoicie, ale nieco za drogo jak na ten standard
_________________
Relacje: Bali oczami początkujących turystów (2022).
Emeryci w podróży - Singapur i Malezja (2023), Algarve (2023)
Góra
 Profil Relacje PM off
Krzysztof76 lubi ten post.
 
      
Przygoda w Afryce: Nairobi, Mombasa, Zanzibar i Dar es Salaam w jednej podróży z Warszawy za 3029 PLN Przygoda w Afryce: Nairobi, Mombasa, Zanzibar i Dar es Salaam w jednej podróży z Warszawy za 3029 PLN
Urlop w Playa del Carmen za 3720 PLN. Loty z Warszawy (z bagażem) i 7 nocy ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop w Playa del Carmen za 3720 PLN. Loty z Warszawy (z bagażem) i 7 nocy ze śniadaniami w 4* hotelu
#1442 PostWysłany: 31 Sie 2021 19:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1631
niebieski
Post ma na celu porównanie dwóch znajdujących się niedaleko siebie w zachodnim Berlinie hoteli Mercure: Mercure Berlin Wittenbergplatz oraz Mercure Berlin Zentrum. Teoretycznie są dla siebie konkurencją, ale dla mnie zwycięzca jest tylko jeden (raczej nie powinniście mieć wątpliwości, który hotel mam na myśli).

Nazwa hotelu: Mercure Berlin Wittenbergplatz

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju superior zgodnie z życzeniem (wysokie piętro, widok na miasto, daleko od windy), welcome drink, list od managera

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): ------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: "Polowałam" na ten hotel od dłuższego czasu - w czasach przedpandemicznych praktycznie zawsze był wyprzedany. Tym razem się udało, ale tylko w tygodniu (w weekend pełne obłożenie). Co mogę powiedzieć - hotel nowy, ładnie urządzony, świetnie położony. Jedynie śniadanie nieco zbyt drogie (19 euro przy wykupieniu w hotelu) - polecam patrzeć na stawki ze śniadaniem (wtedy wychodzi ok. 14 euro). Welcome drink w postaci napoju do odebrania z baru (sam bar jest zamknięty)

Inne uwagi: Duży plus za ogarniętą obsługę - moje trzy rezerwacje z różnymi dniami przyjazdu, wyjazdu i kilkorgiem różnych gości ogarnęli bez problemu. Noclegi naliczone, jak trzeba, a i punktów nie pożałowali ;)



Nazwa hotelu: Mercure Berlin Zentrum

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju privilege (corner room), welcome drink, słoiczek żelek, późne wymeldowanie (które najpierw było niedostępne, a potem okazało się być dostępne, tylko nikt nas o tym nie poinformował)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): ------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Wylądowaliśmy w tym hotelu tylko dlatego, że opisany wyżej Mercure Wittenbergplatz był niedostępny na noc z soboty na niedzielę. Ogólnie po 3 nocach tam, 1 noc w Mercure Berlin Zentrum była dość bolesnym spadkiem (tak, wiem, że tu mamy jedną gwiazdkę mniej, ale mimo wszystko było to mocno odczuwalne pogorszenie warunków). Zacznijmy od tego, że hotel mimo jakiegoś tam remontu mocno trąci myszką. Wygląd z zewnątrz - jak wrocławski Solpol ;) Winda z lat 80, przejazd zajmuje wieki. W pokoju privilege stare meble z logiem z poprzedniej nazwy, odrapane. Do tego dostawiony nowy mercurowski fotel i lampa. Podłoga cała podrapana, brak obiecanego w opisie pokoju ekspresu (nie było nawet czajnika). Na szczęście przynajmniej łazienka była po solidniejszym remoncie. Bar zamknięty (zamiast niego jest lodówka z napojami do pobrania). Śniadania nie braliśmy - w pobliżu jest mnóstwo miejsc, gdzie można zjeść. Generalnie nie wiem, jak zarobili tę ocenę 4/5 w google - dla mnie to jest max 3. Natomiast trzeba przyznać, że obsługa aż do przesady przestrzega zasad covidowych i wydawała się w miarę dobrze ogarnięta (poza wpadką z późniejszym wymeldowaniem). Plus również za bliskość komunikacji (4 linie metra na stacji Nollendorfplatz).

Inne uwagi: [b]Hotel położony jest w centrum tzw. Regenbogenkiez. Jeżeli ktoś ma problem z tęczowymi tematami, to polecam wybrać inny hotel i inna okolicę.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1443 PostWysłany: 07 Wrz 2021 11:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1361
niebieski
Nazwa hotelu:Ibis Styles Lviv Center , Ukraina – wrzesień 2021

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard 2 osobowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher na welcome drink x 2 , zgodnie z prośbą przy rezerwacji upgrade do pokoju comfort na wysokim piętrze z mini-balkonem.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel świetnie położony w centrum miasta, do rynku idzie się 5 minut piechotą. Generalnie wszędzie do starego centrum miasta można przemieścić się na piechotę w ciągu kilku/kilkunastu minut. Hotel mieści się w nowoczesnym budynku (bodaj z 2015) wkomponowanym w towarzystwo starych kamienic. Miła, uprzejma i kontaktowa obsługa w recepcji – dobre rozpoznanie statusu Accor. Przy recepcji kawa/herbata/woda dostępne gratis 24h. Pokój czysty i wygodny, urządzony w nowoczesnym stylu, łóżko szerokie i wygodne. Na wyposażeniu czajnik i kawa/herbata + codziennie uzupełniana butelka wody. W łazience prysznic i dosyć dobry wybór kosmetyków. W moim pokoju był mini-balkon na który można wystawić z pokoju krzesełko i posiedzieć z widokiem. Śniadania bardzo smaczne i urozmaicone z dużym wyborem produktów: kilka rodzajów wędlin, serów, twarożki, owoce i warzywa do kompozycji sałatek, jogurty, ciasta, croissanty, wybór płatków śniadaniowych etc. Na ciepło jajecznica i jajka sadzone, parówki i bekon, warzywa na parze i saute, kurczak z grzybami, naleśniczki serowe. Dobra kawa z ziaren z maszyny i wybór soków/wody. Smaczne pieczywo. Naprawdę trudno jest się przyczepić do czegokolwiek w bufecie śniadaniowym. W okolicy sporo sklepów i przystanek tramwajowy przy hotelu. Żadnego problemu z zostawieniem bagażu po wymeldowaniu. Ogólnie, moim zdaniem, hotel zdecydowanie godny polecenia m.in. z uwagi na: świetne położenie, bardzo dobre śniadania, miłą atmosferę i życzliwość personelu.


Inne uwagi:W ramach welcome drink do wyboru m.in. 4 rodzaje piw – są dostępne jasne i ciemne – polecam!

Załącznik:
ISLviv pokoj1.JPG
ISLviv pokoj1.JPG [ 315.11 KiB | Obejrzany 2092 razy ]

Załącznik:
ISLviv pokoj2.JPG
ISLviv pokoj2.JPG [ 345.79 KiB | Obejrzany 2092 razy ]

Załącznik:
ISLviv pokoj4.JPG
ISLviv pokoj4.JPG [ 396.82 KiB | Obejrzany 2092 razy ]

Załącznik:
ISLviv pokoj3.JPG
ISLviv pokoj3.JPG [ 224.98 KiB | Obejrzany 2092 razy ]

Załącznik:
ISLviv sniad1.JPG
ISLviv sniad1.JPG [ 519.79 KiB | Obejrzany 2092 razy ]

Załącznik:
ISLviv sniad2.JPG
ISLviv sniad2.JPG [ 541.7 KiB | Obejrzany 2092 razy ]

Załącznik:
ISLviv sniad3.JPG
ISLviv sniad3.JPG [ 694.92 KiB | Obejrzany 2092 razy ]

Załącznik:
ISLviv sniad4.JPG
ISLviv sniad4.JPG [ 608.43 KiB | Obejrzany 2092 razy ]

Załącznik:
ISLviv sniad5.JPG
ISLviv sniad5.JPG [ 575.62 KiB | Obejrzany 2092 razy ]


Welcome drink w Ibis Styles Lwów :D

Załącznik:
ISLviv wdrink.JPG
ISLviv wdrink.JPG [ 283.45 KiB | Obejrzany 2092 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
13 ludzi lubi ten post.
 
      
#1444 PostWysłany: 10 Wrz 2021 10:46 

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 1288
Loty: 253
Kilometry: 427 726
srebrny
Nazwa hotelu:Mercure Villa Romanazzi Carducci Bari

Twój status w programie lojalnościowym:gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink dostałem po upomnieniu sie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Okolica hotelu nic specjalnego jak całe Bari.Teren hotelu czyli ogród i basen bardzo ładne.

Inne uwagi: Brak upgradu z powodu pełnego obłożenia. Zameldować sie udało godzinę wczesniej, pokój na najwyższym pietrze z widokiem na basen. Mogę polecić restaurację z dobrym jedzonkiem. Rewelacyjne mohito ze sporą dawką alkoholu:)
Jak zawsze problem pojawił sie w recepcji jak chciałem sie rozliczyć w punktach ALL , pan potrafil tylko 2k pobrac z konta. ImageImageImageImageImageImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
      
#1445 PostWysłany: 13 Wrz 2021 20:59 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 416
niebieski
Nazwa hotelu: MGallery Athens Capital

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Classic

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, upgrade do Superior

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty plus dopłata

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie ma

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Wiadomo premium lokalizacja dla hotelu w Atenach, super wygodne łóżka, dobre śniadania, taras na dachu z basenem i ładnym widokiem z jednej strony na Likavitos, a z drugiej na Akropol.
Personel z jednej strony nadopiekuńczy, a z drugiej nie ma komu dolać do dzbanka wody dla ochłody.
Do zaakceptownia przy płatności w punktach plus cashbacku 15%.

Inne uwagi:
Na rodzinny pobyt planowałem Ibis, jednakże były w nim dostępne tylko dwójki, więc wybrałem MGallery. Ponieważ trójka dla dorosłych ma bardzo nieprzyzwoitę cenę, wcześniej uzgodniłem możliwość rezerwacji 2+1 (dzieci powyżej 12 lat są liczone jako dorośli).

Image

Image
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1446 PostWysłany: 18 Wrz 2021 00:26 

Rejestracja: 24 Lut 2018
Posty: 556
Nazwa hotelu: Novotel Barcelona City

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój VIP

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Welcome drink, pokój narożny na 17 piętrze z widokiem na Sagrada Familia

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel zlokalizowany całkiem nieźle. Do Sagrada Familia jak i na plażę można spokojnie dojść spacerem, a do metra idzie się 5 minut. W kierunku plaży zdecydowanie warto pójść trochę na około promenadą Rambla del Poblenou - taka mniejsza La Rambla z mnóstwem knajpek i restauracji w nowoczesnym wydaniu. Na 19 piętrze jest basen i restauracja, skąd roztacza się widok na całą Barcelonę. Basen często był zatłoczony (pobyt w sierpniu), ale np. zaraz po otwarciu ok 10 było przyjemnie. W pokoju czuć, że hotel nie jest najnowszy, ale ogólnie czysto, duża łazienka z wanną i ciekawą opcją automatycznych rolet na wszystkich oknach. W pokoju lodówka z gratisowymi wodami, sokiem i piwem - uzupełniane codziennie.

Inne uwagi: Restauracja nie zrobiła na nas wrażenia. Na przeciwko jest centrum handlowe z marketem i całkiem sporym wyborem restauracji i to chyba tam lepiej zjeść.

Załączniki:
Novotel_view.jpg
Novotel_view.jpg [ 510.92 KiB | Obejrzany 1686 razy ]
_________________
Pzdr,
Krzysiekk

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
      
#1447 PostWysłany: 18 Wrz 2021 20:52 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1165
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Nazwa hotelu: Ibis Łódź Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju Standardowy , upgrade do pokoju narożnego z przedpokojem.

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Woda x1, zestaw słodkich przekąsek, można było na drinka powitalnego zamówić dowolny alkohol z baru. Np podwójnego JD z lodem😁

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel ma niezłe położenie, blisko ul Piotrkowskiej. Pokój wyposażony w ekspres do kawy, czajnik,
Śniadanie w standardzie Ibisa, wszystko świeże i smaczne. Wybór raczej podstwowy.

Inne uwagi:
Część pokoi ma okna do wewnątrz budynku, jeżeli będzie możliwość sugeruję poprosić o pokoj z widokiem na zewnątrz.
Parking podziemny, sporo wolnych miejsc.

Załączniki:
20210902_163138.jpg
20210902_163138.jpg [ 74.65 KiB | Obejrzany 1619 razy ]
20210902_163347.jpg
20210902_163347.jpg [ 76.28 KiB | Obejrzany 1619 razy ]
20210902_163144.jpg
20210902_163144.jpg [ 75.88 KiB | Obejrzany 1619 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
      
#1448 PostWysłany: 23 Wrz 2021 22:10 

Rejestracja: 24 Lut 2018
Posty: 556
-- 20 Wrz 2021 12:40 --

Nazwa hotelu: The Bridge Wrocław - MGallery

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Klasyczny z łóźkiem Queen- size i sofą

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Welcome drink, pokój na wyższym piętrze

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? N/A

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie dotyczy

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel nowy i godny polecenia. Ciekawy wystrój pokoi. Położony blisko centrum, a spacer na rynek to sama przyjemność. Śniadania bardzo dobre z dużym wyborem. Mały parking podziemny, ale nie miałem problemu z miejscem.

Inne uwagi: Nie wiem czy to był chwilowy błąd, czy mają bałagan w systemie, ale jestem pewny, że wybierałem opcję ze śniadaniem, natomiast na potwierdzeniu rezerwacji było to już bez śniadania. Niestety tego nie zauważyłem i końcowa cena ze śniadaniami była sporo wyższa niż na stronie - polecam zwrócić na to uwagę.

-- 23 Wrz 2021 22:10 --

Nazwa hotelu: Pullman Riga Old Town

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior z łóżkiem King-size

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: List powitalny, welcome gift - talerz owoców + małe piwo, na prośbę late check-out

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? N/A

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie dotyczy

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: W hotelu byłem teraz trzeci raz. Za każdym razem jest bardzo przyjemnie, ale czasy po-Covidowe jednak trochę zmieniły. Wcześniej w pokoju był bardzo duży wybór przekąsek i napoi - łącznie z dużymi butelkami wina i jakąś lokalną wódką - obecnie tylko dwie butelki wody i pusty minibarek. Tak samo ze śniadaniami - nadal bardzo wysoki standard i duży wybór, ale np. brak możliwości zamówienia omletu etc. Myślę, że nie wszystkim może spodobać się format łazienki - umywalka jest tak jakby w pokoju, a pod prysznic i do toalety wchodzi się zaraz obok, ale też bezpośrednio z pokoju.

Inne uwagi: .......

Załączniki:
00000004.jpg
00000004.jpg [ 68.06 KiB | Obejrzany 1400 razy ]
00000003.jpg
00000003.jpg [ 122.65 KiB | Obejrzany 1400 razy ]
00000002.jpg
00000002.jpg [ 143.94 KiB | Obejrzany 1400 razy ]
00000001.jpg
00000001.jpg [ 151.44 KiB | Obejrzany 1400 razy ]
_________________
Pzdr,
Krzysiekk

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#1449 PostWysłany: 23 Wrz 2021 22:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1495
złoty
krzysiekk86 napisał(a):
Myślę, że nie wszystkim może spodobać się format łazienki - umywalka jest tak jakby w pokoju, a pod prysznic i do toalety wchodzi się zaraz obok, ale też bezpośrednio z pokoju.

Widzę, że design z Ibis budget idzie do coraz lepszych marek :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1450 PostWysłany: 23 Wrz 2021 22:48 

Rejestracja: 24 Lut 2018
Posty: 556
W opisanym wcześniej MGallery we Wrocławiu masz np. szybę pomiędzy kabiną prysznicową a pokojem (chyba była jakoś zmatowiona, ale nie pamiętam do końca). Niby można oglądać film/mecz w trakcie prysznica (w łazience leci dźwięk z telewizora), ale niektórym na pewno też się nie będzie podobało :)
_________________
Pzdr,
Krzysiekk

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
      
#1451 PostWysłany: 24 Wrz 2021 12:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1495
złoty
To samo jest w warszawskim Grand Mercury - ale tam na pewno nie jest matowa szyba...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1452 PostWysłany: 24 Wrz 2021 12:55 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8912
Loty: 997
Kilometry: 958 572
platynowy
Ale jak się jest młodym, to może być dodatkowa atrakcja, aby w takim pokoju spędzić trochę czasu razem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1453 PostWysłany: 24 Wrz 2021 14:12 

Rejestracja: 18 Sty 2012
Posty: 418
Loty: 213
Kilometry: 278 320
niebieski
Łóżko jest małżeńskie, więc taka szyba raczej nie jest problemem, bo w końcu osoby śpią razem.
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1454 PostWysłany: 26 Wrz 2021 16:04 

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 1288
Loty: 253
Kilometry: 427 726
srebrny
Nazwa hotelu: Mercure Catania Excelsior

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju : Standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 

Wczesny check in bylem o 12 , welcome drink ( whisky nie bylo mozna wybrac. Do wyboru soft drink , piwo, wino i np. pinacolada. Upgrade do junior suite. Darmowy barek.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna + dopłata

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: 

Najwiekszym plusem byl upgrade do apartamentu z poziomu najtanszego zarezerwowanego i tyle z milych rzeczy. Wyglad pokoju jak i wystroj pozostawia wiele do zyczenia. Wykladzina w fatalnym stanie same plamy jakby swiniaka zarzynali, meble maja juz swoje lata, fotele az czarne od brudu. Brak mozliwosci zamowienia lunch boxow. Obok recepcji byl wczesnym rankiem stolik z rogalikami niedobrymi pakowanymi , kiwi , jablka , soczek, mleko, male kawalki ciasta ogolnie jak ktos ma rano lot nie brac sniadania bo szkoda pieniedzy.

Inne uwagi:

W pokoju szlafroki, kapcie, zestaw do golenia , zestaw z nicmi , czepki, patyczki higieniczne.
ImageImageImageImageImageImageImageImage
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
danziger lubi ten post.
pawfazi uważa post za pomocny.
 
      
#1455 PostWysłany: 26 Wrz 2021 17:30 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2093
srebrny
sliwa122 napisał(a):
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna + dopłata

Że tak spytam, co to za dopłata do pełnej stawki? Opłata klimatyczna...?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1456 PostWysłany: 26 Wrz 2021 20:54 

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 1288
Loty: 253
Kilometry: 427 726
srebrny
Wkradł się błąd.Miało być punkty + dopłata
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1457 PostWysłany: 26 Wrz 2021 21:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1631
niebieski
krzysiekk86 napisał(a):
W opisanym wcześniej MGallery we Wrocławiu masz np. szybę pomiędzy kabiną prysznicową a pokojem (chyba była jakoś zmatowiona, ale nie pamiętam do końca). Niby można oglądać film/mecz w trakcie prysznica (w łazience leci dźwięk z telewizora), ale niektórym na pewno też się nie będzie podobało :)


O ile pamiętam, to we wrocławskim MGallery jest od zewnętrznej strony kotara, którą można zasunąć :)
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off
krzysiekk86 lubi ten post.
 
      
#1458 PostWysłany: 28 Wrz 2021 22:45 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 495
Loty: 49
Kilometry: 49 405
niebieski
Nazwa hotelu: Novotel Warszawa Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: executive z widokiem na panoramę miasta

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny, bez uograde, late check out do 17:00

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Dawno tu nie spałem, a ilość zmian (niekoniecznie na plus) jakie dostrzegłem sklonila mnie do podzielenia się wrazeniami na forum.
W hotelu zmienił się dyrektor, a wraz z nim sporo rzeczy.
1. Brak stanowiska check in dla statusowych.
2 .Ze śniadań zniknęła strefa dla goldów, platynowców.
3. Brak sauny z widokiem na miasto. W zamian jednoosobowa sauna, z zabezpieczeniem
przed przegrzaniem co w konsekwencji uniemożliwia ciągle korzystanie z sauny
4. Na recepcji sami uczniowie plus jeden manager gdzieś za plecami.

Podsumowując cokolwiek załatwić w tym hotelu stało się niekończącym się problemem.
Łącznie z potrzebą pilnowania pokojówek aby serwis pokoju nie skończył się na wymianje
ręczników. Z przykrością zauważam olbrzymi spadek poziomu. Hotel ten zwykle i tak omijałem
szerokim łukiem, jednak w tym momencie przez tłumy na śniadaniu oraz giga kolejki
do check in, wiem, że na pewno więcej moja noga tu nie postanie. Ah no i brak upgrade, wstawki do pokoju, normalnego vouchera na welcome drinka, pokój na jakimś dolnym piętrze, to ogólnie słabe przywitanie :)


Inne uwagi: brak.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#1459 PostWysłany: 29 Wrz 2021 11:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1495
złoty
@scorpion1077
Muszę się zgodzić z Twoim wpisem. Hotel poszedł mocno w dół.
Też brak upgrade, pokój na niższym piętrze, ale są to dostałem wstawkę: zestaw pralin w pudełku novotelu, 4 cukierki irys oraz lizak z czekolady. Mam Golda.
W dodatku 3 razy ktoś mi wchodził do pokoju bez pukania - a wydawało by się, że przy braku sprzątania nie ma powodów do włażenia do pokoju... O 8:30 ktoś mnie obudził, o 9:30 znowu ktoś wszedł (ale nie wiem kto, bo byłem w łazience), a tuż przed 12 przyszła osoba pytać czy się wymeldowuje czy też zostaję dłużej (a prosiłem o wymeldowanie o 16 dzień wcześniej).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1460 PostWysłany: 29 Wrz 2021 11:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1172
Loty: 375
Kilometry: 405 190
niebieski
@scorpion1077 mi ten hotel zawsze dawał upgrade, ostatnio do Junior Suite. Zawsze na prośbę na wyższym piętrze (chyba nie zdarzyło mi się na kilkanaście pobytów spać niżej niż na 26 piętrze). Owszem, na recepcji ci ludzie niewiele wiedzą. Dzwoniłem pytać, który pokój jest wyższy standardem u nich: privilege czy executive, to pani nie dosyć że nie potrafiła wymówić ("exutiv"), po drugie gdybała, że chyba ten z widokiem bo one są takie same. Ja zawsze widząc kolejkę do check-in desków gdy dywanik dla priority jest pusty (i nie ma tam obsługi) podchodzę do pierwszego lepszego z boku i pytam "czy gości z platynową kartą raczą łaskawie obsłużyć na priorytetowym stanowisku czy trzeba w tej kwestii dzwonić do menadżera hotelu?" - nie zdarzyło się, żeby natychmiast kogoś nie zawołali. Z sauny czy siłowni nigdy nie korzystałem a specjalnego stanowiska śniadaniowego też nie widziałem, bo zawsze zamawiałem do pokoju.

Ale jedno przyznam - jak @abelincoln napisał, ostatnim razem (miesiąc temu) chyba ze trzy razy wchodzili mi do pokoju w dniu check-out'u (mimo, iż miałem do 14-tej na prośbę), bez pukania. Jednego dnia w środku pobytu zapukali przed 8-mą, ale po moim wyjściu i wprost - stanowczej słownej reprymendzie - więcej się to nie powtórzyło. W sumie dali fajny upgrade, więc już nie wzywałem menadżera na rozmowę, ale skoro to powtarzalna sytuacja, to tylko czekać do następnego pobytu (niebawem) i siła werbalnego niezadowolenia będzie spotęgowana za Was także. Zobaczymy, co oni na to. W końcu wychodzę z zasady, że w hostelu pod gruszą można za drobne pieniądze przystać na wszystko, ale w sieciówce z wysokim statusem mimo wszystko należy wymagać standardu.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1755 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 88  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group