Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#1241 PostWysłany: 02 Sie 2018 12:24 

Rejestracja: 17 Paź 2016
Posty: 150
Loty: 47
Kilometry: 55 558
Nazwa hotelu: ibis Lisboa Liberdade

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój standardowy z 1 podwójnym łóżkiem

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink dla dwóch osób, wstawka w pokoju w postaci 1,5 l wody, 2x ciasteczko, 2 x czekoladka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Hotel bardzo dobrze położony, w pobliżu 3 stacje metra Avenida, Rato i Marques de Pompal gdzie z 1 przesiadką dotrzemy do i z lotniska. Przy stacji Rato znajduje się także autobus 727 jadący bezpośrednio do Belem (połączenie szybkie ok. 27 min, przyjemne i w ramach wykupionej karty na komunikację). Z hotelu jest blisko do punktu widokowego Sao Pedro de Alcantara oraz windy Gloria, a także do dworca kolejowego Rossio skąd odjeżdżają pociągi do Sintry. W niedalekiej odległości znajdziemy także bardzo dobrze zaopatrzony supermarket Continente Bom Dia, a jeszcze bliżej Minipreco ale dużo gorzej zaopatrzony. Do głównych atrakcji Lizbony docieraliśmy pieszo. Zameldowanie w hotelu przebiegło sprawnie, obsługa dobrze radzi sobie z angielskim. Otrzymaliśmy pokój na 6 piętrze. Wystrój to typowy Ibis w nowej odsłonie, bo hotel jest po renowacji. Pokoje wystarczająco przestronne, łóżka bardzo wygodne. Śniadania monotonne ale każdy znajdzie coś dla siebie. Są jajka, wędliny, sery, jakieś warzywa w postaci pomidora i ogórka, świeżo wyciskany sok z pomarańczy, ciasteczka typu pasteis de Nata i kilka innych słodkości, jogurty, dżemy, płatki, bakalie, sałatka owocowa i owoce. Jako welcome drink otrzymaliśmy małe piwo i orzeszki. Przy wymeldowaniu płatność punktami przebiegła bez problemu. Z pobytu byłam zadowolona, jedyne do czego można się przyczepić to kiepsko działająca klimatyzacja, a przy otwartych oknach (przynajmniej z tej strony, z której mieliśmy pokój) huczące klimatyzatory. Generalnie hotel jak najbardziej godny polecenia.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Relaks nad Morzem Arabskim za 2807 PLN 😎 Loty do Omanu i pobyt w 4⭐ hotelu ze zjeżdżalniami 👙🌊💦 Relaks nad Morzem Arabskim za 2807 PLN 😎 Loty do Omanu i pobyt w 4⭐ hotelu ze zjeżdżalniami 👙🌊💦
Przygoda w Wietnamie! 🏯🐉🏮 Hanoi i Ho Chi Minh w jednej podróży za 2564 PLN 🛵🍜 Przygoda w Wietnamie! 🏯🐉🏮 Hanoi i Ho Chi Minh w jednej podróży za 2564 PLN 🛵🍜
#1242 PostWysłany: 02 Sie 2018 14:56 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2193
srebrny
Nazwa hotelu:Novotel Lisboa

Twój status w programie lojalnościowym:platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:welcome drink i ciasteczka w pokoju

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Pierwszym zgrzytem była próba wcześniejszego zameldowania (o 13tej zamiast 14tej), zakładałem, że dla platynowego członka nie będzie problemu z przyjazdem godzinę wcześniej. Korespondowałem z hotelem i odpisali, że pokój powinien być dostępny. Przyjechałem do hotelu ok. 13:15 i okazało się, że pokój nie jest jeszcze gotowy, a co gorsza, nie był gotowy nawet na 14tą, a klucze dostaliśmy dopiero ok .14:30, więc nawet po godzinie standardowego check-in. Chociaż nie był przyznany upgrade, to sam pokój w porządku, całkiem spory, w miarę czysto, taki standardowy wystrój novotelowy. Wstawka to tylko mała paczuszka ciastek. W hotelu znajduje się niewielki basen oraz brodzik dla dzieci, jest też kącik z konsolami i innymi interaktywnymi grami. Welcome drink dla wszystkich (x4), przy czym z alkoholi tylko wino/piwo, natomiast bezalkoholowe mogły być dowolne drinki.Śniadanie całkiem ok, spory wybór. Dośc blisko do stacji metra, także tej linii jadącej na lotnisko. Gdyby nie problem z zameldowaniem i w sumie brakiem respektowania statusu, warunkowo poleciłbym ten hotel, a tak to wydaje mi się, że można znaleźć lepsze w podobnej cenie, zwłaszcza, że nie jest bardzo blisko centrum.

Inne uwagi:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1243 PostWysłany: 09 Sie 2018 23:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Lut 2017
Posty: 194
Zbanowany
Nazwa hotelu: ibis Sofia Airport

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy z dostawką dla 3 osoby

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Podwyższenie standardu (totalne zaskoczenie) oraz.. bezpłatne śniadanie dla 3 osób,

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel konkretnie lotniskowy, od starego terminala lotniska jest 7-10 minut spaceru, oczywiście oferują transfer pomiędzy terminalami (nowy terminal jest kawałek dalej) a hotelem co 20 minut, udostępniają numer telefonu do kierowcy, do którego można zadzwonić po przylocie. Zamówiłem pokój standardowy z dostawką dla trzeciej osoby, ku zaskoczeniu otrzymaliśmy "apartament" z trzema osobnymi łóżkami, sofą, aneksem kuchennym, lodówką (pokój 706), rano skorzystaliśmy ze śniadania i przy wymeldowaniu recepcjonistka powiedziała, że nie ma potrzeby jego opłacenia, więc tylko uregulowałem dopłatę do punktów. Ale drobna uwaga mBank zablokował próbę płatności zdalnej ze względu na "zły typ autoryzacji zleconej przez hotel", na szczęście ponieważ próbowali pobrać pełną stawkę bez uwzględnienia użytych punktów.

Inne uwagi: brak

Załączniki:
20180801_015355.jpg
20180801_015355.jpg [ 147.98 KiB | Obejrzany 2359 razy ]
20180801_015315.jpg
20180801_015315.jpg [ 131.31 KiB | Obejrzany 2359 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1244 PostWysłany: 16 Sie 2018 18:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 1023
srebrny
Nazwa hotelu: Ibis Krasnodar Center

Twój status w programie lojalnościowym: Classic

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Nic

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak w obiekcie

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Ibis jak Ibis, wszystko było w porządku - "no frills". Ładne lobby, obsługa w porządku, śniadanie okej. Największy plus to chyba lokalizacja - blisko dużego centrum handlowego i głównej ulicy handlowo-rekreacyjnej

Inne uwagi: Brak

Nazwa hotelu: MERCURE Rosa Khutor Hotel

Twój status w programie lojalnościowym: Classic

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Nic

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak w obiekcie

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: W lato pod względem ceny to jest absolutny hit ~150 zł w sercu górskiej miejscowości olimpijskiej. Lokalizacja jest idealna - z jednej strony ulica i przystanek autobusowy, z drugiej deptak, tuż obok wyciągi i masa restauracji. Pokój w porządku, ale na wyróżnienie zasługuje dywan z mapą topograficzną i wysokością n.p.m :D W hotelu jest basen, co jest pewnym atutem, szczególnie po całym dniu chodzenia po górach. Smacznie śniadanie. Widoki dookoła super. Obsługa bardzo pomocna, ale trochę nie podołali z meldunkiem, co niestety jest częstą sytuacją w Rosji

Inne uwagi: Jest oddzielny punkt z informacją turystyczną - bilety na wyciągi ze specjalnymi zniżkami, a obsługa doradzi gdzie najlepiej się wybrać w zależności od posiadanego czasu i możliwości. Sama miejscowość i góry super
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1245 PostWysłany: 20 Sie 2018 17:50 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1865
srebrny
Nazwa hotelu:Mercure Berlin Mitte

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:jednoosobowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do pokoju dwuosobowego, welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony w pobliżu Muzeum Techniki i kilku sporych parków. Z zewnątrz budynek może nie wygląda atrakcyjnie ale widać, że wnętrza przeszły jakieś częściowe odświeżenie. Największa wada hotelu to jedna (!) jak dla mnie niemal zabytkowa winda, której pokonanie pięciu pięter zajmuje wieki. Sam pokój trzyma standard Mercure chociaż meble na pierwszy rzut oka wyglądają tak, jakby pamiętały DDR - dopiero po bliższym przyjrzeniu okazuje się, że mają taką dziwną fakturę. Klimatyzacja działa sprawnie, łóżko wygodne, w pokoju bardzo czysto. Praktycznie tuż po wyjściu z hotelu jest wejście na stację metra Gleisdreieck, a po przejściu kilkuset metrów na stację innej linii (Möckernbrücke), którą można dojechać do pętli Rudow dobrze skomunikowanej m.in. autobusem 171 z lotniskiem SXF. Dojazd do centrum bardzo łatwy. Do Placu Poczdamskiego jest też zresztą stosunkowo blisko na piechotę.

Inne uwagi:Dla jakiegoś krótkiego pobytu w Berlinie i przy dobrych cenach (jak rezerwowałem hotel ten był wyraźnie tańszy niż Accorowe alternatywy) moim zdaniem wybór jest OK - wodotrysków nie ma ale też katastrofy żadnej również nie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1246 PostWysłany: 20 Sie 2018 22:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 3026
Loty: 506
Kilometry: 736 023
złoty
Nazwa hotelu: Mercure Kasprowy Zakopane

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do apartamentu Deluxe, wstawka deska serów / kabanosy i miód pitny, 2 x drink powitalny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna (promocja punktowa)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo fajny hotel i jeden z lepszych apartamentów, w jakim byliśmy, wyremontowana część naprawdę robi wrażenie. Niestety podczas naszego pobytu część basenowa była w remoncie. Po kontakcie z recepcją otrzymaliśmy voucher do Aquaparku Zakopane.



Nazwa hotelu: Mercure Krynica Zdroj Resort & Spa

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju PRIVILEGE, voucher na drinki w barze, czekoladki, dwa soki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna (promocja punktowa)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie dotyczy

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo fajny hotel ze strefą SPA, basenem i jacuzzi. W strefie SPA znajdują się też sauna fińska, sauna parowa, kamienna i sauna wyłożona drzewami iglastymi. Niestety otrzymałem informację, że strefa SPA jest płatna i nie korzystałem z niej. Bardzo miła obsługa.

Inne uwagi: Byłem nieco zdziwiony płatną strefą saun. Po za tym pod koniec czerwca w hotelu widziałem ledwie dwie inne rodziny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1247 PostWysłany: 31 Sie 2018 13:53 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 503
Loty: 66
Kilometry: 93 454
niebieski
Nazwa hotelu:Sofitel Warsaw Victoria

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Luxury, welcome drink, późny check-out (20:00)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Ogólnie całkiem fajny hotelik, ale jeśli wróce to tylko ze względu na kucharza. Lepszej wołowiny jeszcze nikt mi nie podał. Duży plus za na prawdę uczciwy personel. Przypadkowo zostawiłem małą ilość gotówki w pokoju, dzień później telefon w celu wyjaśnienia sprawy. Przy pobytach w Warszawie zwykle sypiam w tamtejszym Novotelu i tego nawyku raczej już nie zmienię :)

Inne uwagi:brak[/quote]


Nazwa hotelu: Mercure Lublin

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Wlecome drinki, zaproszenie na kolację regionalną

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Raczej słabo. Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Restaurację omijajcie szerokim łukiem, a jeśli zdarzy wam się jak mi otrzymać w gratisie voucher na kolację, spalcie go jeszcze na recepcji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1248 PostWysłany: 02 Wrz 2018 13:20 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
Dziwne, mnie w Mercure Lublin udało się otrzymać upgrade do apartamentu - bardzo dobre warunki. Położenie hotelu obok placu teatralnego bardzo korzystne, a zwiedzaliśmy całą starówkę z buta. Parking przed hotelem był w remoncie ale wokół było sporo miejsc, choć niestety strefa poza weekendem. W lecie bar ma taras z leżakami na zewnątrz w stronę placu teatralnego. Barman nie oszczędzał na alko robiąc pyszne welcome drinki. W zestawie powitalnym butelka zaskakująco dobrego lokalnego wina - Dolina Sanu. Obsługa była przyjazna i pomocna, dlatego z zaskoczeniem czytam negatywy. Byłem tylko raz ale bazując na wrażeniach wybrałbym ponownie ten obiekt.
Góra
 Profil Relacje PM off
digger lubi ten post.
 
      
#1249 PostWysłany: 02 Wrz 2018 14:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1680
niebieski
Nazwa hotelu: Pullman Brussels Centre Midi

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Classic

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju Superiore (wg. strony wart 30 EUR), welcome drink (po przypomnieniu), w pokoju dodatkowo czekoladki i ciasteczka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): ---------------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Po 10 dniach spania w akademiku zachciało mi się spędzić noc w dobrych warunkach w podróży przez Brukselę Midi i padło na Pullmana. Hotel ogólnie jest raczej nowy, dobrze utrzymany, ale z zewnątrz niezbyt porywający, a w środku również kompletnie bezosobowy. Widać, że nastawiają się na klienta mało-/średniobiznesowego, przyjeżdżającego na dworzec Midi Thalysem lub Eurostarem i zostającego jedną noc. W związku z tym nie ma raczej co liczyć na rozpieszczanie gości statusowych (nie widziałam osobnego stanowiska zameldowania, o welcome drink trzeba się upominać). Upgrade zaoferowano mi na etapie zameldowania online - standardowo jedna kategoria wyżej. Pokój był okej, ale w pamięci zostały mi głównie mankamenty: zupełnie bezsensowny narożnik zajmujący pół pokoju, osobna toaleta bez umywalki, wanna z kurkami umieszczonymi tak, że trzeba do niej wejść, żeby odkręcić wodę. Położenie hotelu jest bardzo wygodne, jeżeli ktoś przyjeżdża na dworzec Midi (do holu można wejść bezpośrednio z dworca), natomiast po 20 okolica to kulinarna pustynia. IMO nie nadaje się zbyt dobrze jako baza wypadowa do zwiedzania, a jeżeli ktoś potrzebuje przenocować w okolicy, to nie musi koniecznie tu - po drugiej dworca jest tańszy Ibis i Novotel. Na plus szybkie ogarnięcie kwestii punktowych i meldunku w Places, natomiast póki co po pobycie został mi spory niesmak - hotel doliczył sobie do rachunku śniadanie za 26 euro i nie odpowiada na moje maile w tej sprawie...

Inne uwagi: Hotel ma ciekawą ofertę dla osób zostających dłużej, niż jedną noc - za rezygnację ze sprzątania 10 euro do wykorzystania w restauracji/barze. Warunkiem jest wywieszenie na drzwiach dedykowanej zawieszki. Maksymalnie można rezygnować ze sprzątania przez 3 dni.
Załącznik:
zawieszka.jpg
zawieszka.jpg [ 186.86 KiB | Obejrzany 1690 razy ]
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1250 PostWysłany: 02 Wrz 2018 15:38 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 344
niebieski
Objazdówka po Rumuni - 3 hotele Accora i 2 Hiltona. Tutaj wiadomo - Accor.

1.)
Nazwa hotelu:Ibis Sibiu Centre

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:2x Pokój standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:welcome drink dla dorosłych, upgrade do apartamentów z dwoma sypialniami

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony w samym centrum miasta, obok Starówki. Budynek jest nowoczesny, parking na miejscu. Obsługa miła i kompetentna. Apartament w stylu pokoju Ibisa, ale czysty i wygodny. Do tego czajnik, kawa, herbata, 2 telewizory. W jednym z apartamentów dostaliśmy zestaw do minigolfa. Podsumowując: najlepszy Ibis w jakim byłem do tej pory..

Inne uwagi:NA

2.)
Nazwa hotelu:Novotel Bucharest City Centre

Twój status w programie lojalnościowym:Gold
Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Pokój VIP z 1 łóżkiem queen-size i sofą

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:welcome drink dla dorosłych

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony w samym centrum miasta. Do atrakcji naprawdę blisko. Nie dostałem upgrade, nawet najmniejszego. Salonik rzekomo w remoncie i zamiast niego dostałem voucher do restauracji. Co do wysokości salda na voucherze wynikły rozbieżności pomiędzy recepcją a restauracją. Konfliktowy nie jestem i zgodziłem się na wersję restauracji. Poza tym było miło i przyjemnie. Pokój mógłby być większy, ale przy 2 nocach nie przeszkadzała mi jego wielkość. Czystość bez zastrzeżeń. Basenik jest. I tyle w temacie. Śmiało mogę go polecić.

Inne uwagi:NA

3.)
Nazwa hotelu:Ibis Constanta

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:2x Pokój standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:welcome drink dla grupy po upomnieniu/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b]punkty+dopłata


Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony w 1 linii od plaży (trzeba przejść przez ulicę i w dół po 136 schodach). Typowy Ibis, ale trafiłem na najgorszą obsługę recepcji w całej mojej turystycznej przygodzie. Poza jędzą z recepcji reszta personelu idealna - panowie z parkingu super, barmanka również bardzo miła i fajna. Natomiast dziewczyna z recepcji to kawał chama i gbura. Nie wiem dlaczego wciąż tam pracuje. Po pierwsze co innego mówi i pisze, a co innego robi. Rezerwację zrobiłem miesiąc przed pobytem. Miały być 2 pokoje dla rodziny 2+2, blisko siebie - w miarę możliwości wysoko i z widokiem na morze. I tak też zaczął się proces meldunku. Miła rozmowa, tutaj 2 pokoje dla Państwa. Oczywiście obok siebie. Podała nam numery i wypisuje kartoniki na kartę. A tutaj już inne numery niż nam mówiła. Klepie coś w klawiaturę i mówi że tak musi być. No dobra - to samo piętro, więc nie będzie tragedii. Zapomniała o voucherze, ale po zwróceniu uwagi wypisała. Nawet poprawiła 2 na 4, żeby cała czwórka dostała. I tutaj wpisała pierwotne numery pokojów, o jakich nam mówiła na początku. Zwróciłem uwagę i łaskawie poprawiła na właściwe. Pokoje otrzymałem na 2 piętrze, po przeciwległych stronach hotelu. Ja z widokiem na budynki, a dzieciaki z widokiem na parking i wentylatory od klimatyzacji w odległości ok 2m od ich okna - zdjęcie poniżej. Temperatura w dzień oscylowała w okolicach 34C, a nocą ok. 24C, więc wentylatory pracowały praktycznie na okrągło (na zdjęciu akurat moment gdy nie). Wentylator jest duży, jest i kilka więc hałas też jest. Wieczorem zrobiłem obchód po hotelu, sprawdziłem w aplikacji dostępność miejsc i były wolne pokoje. Rano poszedłem na rozmowę do tej samej recepcjonistki i ta się uparła że nie ma miejsc, co moim dzieciom te wentylatory przeszkadzają. Nikt się nie skarży, a ja coś od niej chcę. I nie wymieniła tego pokoju. Nie jest to może jakaś porywająca przygoda, ale 1 raz spotkałem się z taką sytuacją. Do tej pory tylko raz zgłosiłem chęć wymiany pokoju (Novotel Ateny) i nie było problemu. Resztę pobytu spędziliśmy w przyznanych nam pokojach. Poza tym wszystko inne jest bez zastrzeżeń - komfort, czystość i atmosfera.

Inne uwagi:NA

Widok z pokoju dzieciaków:
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael uważa post za pomocny.
 
      
#1251 PostWysłany: 02 Wrz 2018 20:43 

Rejestracja: 27 Paź 2015
Posty: 517
Loty: 16
Kilometry: 20 948
niebieski
Czy był ktoś w tym hotelu w ostatnim czasie (2018) Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa,bo przeszukuje temat i nic nie znalazłem a wyszukiwarka też nic nie "wypluwa".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1252 PostWysłany: 02 Wrz 2018 21:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 836
Loty: 216
Kilometry: 302 543
niebieski
metia napisał(a):
(...)Hotel ma ciekawą ofertę dla osób zostających dłużej, niż jedną noc - za rezygnację ze sprzątania 10 euro do wykorzystania w restauracji/barze. Warunkiem jest wywieszenie na drzwiach dedykowanej zawieszki. Maksymalnie można rezygnować ze sprzątania przez 3 dni.(...)[/attachment]


Kilkukrotnie zetknąłem się z taką ofertą (chociaż akurat nie w sieci Accora). W sumie fajnie jakby takie 4free zaczęło się pojawiać masowo. ;)
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Pacyfa, 02 Wrz 2018 23:26, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1253 PostWysłany: 02 Wrz 2018 22:36 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1828
niebieski
Novotel Hua Hin dawał voucher 200thb

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
Pacyfa lubi ten post.
 
      
#1254 PostWysłany: 02 Wrz 2018 23:04 

Rejestracja: 02 Sty 2016
Posty: 412
Mercure Lublin daje 200 pkt LCAH (przy pobycie dłuższym niż 7 dni - 500 pkt).
Góra
 Profil Relacje PM off
Pacyfa lubi ten post.
 
      
#1255 PostWysłany: 02 Wrz 2018 23:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1680
niebieski
@Pacyfa
Nie sądzę, żeby wydawał tych voucherów więcej niż 2-3 dziennie. To typowy hotel na jedną noc, a w tym przypadku voucher nie przysługuje.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off
Pacyfa lubi ten post.
 
      
#1256 PostWysłany: 03 Wrz 2018 09:59 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 66
cyberjarek napisał(a):
Mercure Lublin daje 200 pkt LCAH (przy pobycie dłuższym niż 7 dni - 500 pkt).


To samo miałem w Mercure Ostrava. Wczoraj pobyt zakończony i 200 punktów na koncie jest.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1257 PostWysłany: 03 Wrz 2018 20:27 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 503
Loty: 66
Kilometry: 93 454
niebieski
baja napisał(a):
Dziwne, mnie w Mercure Lublin udało się otrzymać upgrade do apartamentu - bardzo dobre warunki. Położenie hotelu obok placu teatralnego bardzo korzystne, a zwiedzaliśmy całą starówkę z buta. Parking przed hotelem był w remoncie ale wokół było sporo miejsc, choć niestety strefa poza weekendem. W lecie bar ma taras z leżakami na zewnątrz w stronę placu teatralnego. Barman nie oszczędzał na alko robiąc pyszne welcome drinki. W zestawie powitalnym butelka zaskakująco dobrego lokalnego wina - Dolina Sanu. Obsługa była przyjazna i pomocna, dlatego z zaskoczeniem czytam negatywy. Byłem tylko raz ale bazując na wrażeniach wybrałbym ponownie ten obiekt.


@baja
Bazujac już na samych doświadczeniach podróżniczych dawno doszedłem do wniosku, że to jak zostaniesz obsłużony nie zależy już tylko od samego hotelu, a od pracownika, jego doświadczenia, to jaki ma dzień itp. Stąd, jednym się podoba, drugim nie. Tak dla przykładu, niegdyś w Novotelu w Warszawie, przy przedłużaniu doby, Pan zdegradował mnie do standardowego pokoju, wziął stówkę za upa do executive, po czym nie policzy mi na pokój, bo on jeszcze musi preautoryzację zrobić. Jednak nic sobie z tego nie zrobiłem. Zapłaciłem, dałem kartę, podziękowałem. Nie będę robił dramatu w hotelu, który po prostu bardzo lubię, bo raz coś nie wypaliło.

Jednak gdy kelner, podając mi ugotowanego steka twierdzi, że tak powinien wyglądać (żałuję, że zdjęcia nie zrobiłem, tak byście się uśmiali jak ten stek wyglądał), Pani na recepcji moją fakturę wydaje innej osobie, gdy ja dostaje czyjąś, a pokój jaki otrzymałem oczywiście bez upa, ma okna na front budowy drugiego hotelu, to coś tu jednak nie gra :)
Góra
 Profil Relacje PM off
baja lubi ten post.
 
      
#1258 PostWysłany: 04 Wrz 2018 21:45 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
Pacyfa napisał(a):
metia napisał(a):
(...)Hotel ma ciekawą ofertę dla osób zostających dłużej, niż jedną noc - za rezygnację ze sprzątania 10 euro do wykorzystania w restauracji/barze. Warunkiem jest wywieszenie na drzwiach dedykowanej zawieszki. Maksymalnie można rezygnować ze sprzątania przez 3 dni.(...)[/attachment]


Kilkukrotnie zetknąłem się z taką ofertą (chociaż akurat nie w sieci Accora). W sumie fajnie jakby takie 4free zaczęło się pojawiać masowo. ;)


To jest obniżanie standardu i szczerze omijałbym hotel w którym płacą za to by sprzątać pokoje co trzy dni :idea:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1259 PostWysłany: 04 Wrz 2018 21:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1680
niebieski
@baja
Wydaje mi się, że ten pomysł wynika z chęci zredukowania sprzątania w pokojach zarezerwowanych na 2-3 noce, które po jednym dniu sprzątania niekoniecznie jeszcze wymagają. W ten sposób gość pozostaje zadowolony mimo braku pościelonego łóżka i nowych miniaturek kosmetyków w łazience, a hotel może rzucić więcej sił do sprzątania pokojów po gościach jednonocnych, które szybko trzeba posprzątać dla kolejnych. Rotacja jest tu naprawdę duża.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1260 PostWysłany: 04 Wrz 2018 22:07 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1828
niebieski
Nie dramatyzujce, codzienna wymiana ręczników czy dokladanie mydełek naprawdę nie jest eko i tak jak proszę by nie dawać mi do wszystkiego plastikowych torebeczek, widelczyków, rurek i innego badziewia, tak chętnie zrezygnuje z codziennego polewania mojego pokoju chemią.

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group