Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1750 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 88  Następna
Autor Wiadomość
#1401 PostWysłany: 09 Wrz 2020 10:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1488
złoty
@Aron no co Ty? ;)
Ponoć jeśli żart trzeba wytłumaczyć, to znaczy że jest kiepski... W każdym badź razie, spodziewałem się pokoju od strony ul. Złotej a nie JPII
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop na wyspie Kos: all inclusive w 4* hotelu od 2134 PLN. Wyloty z 4 miast Urlop na wyspie Kos: all inclusive w 4* hotelu od 2134 PLN. Wyloty z 4 miast
Wyspa Penang na 10 dni za 3969 PLN. Loty z 3 miast + 4* hotel Wyspa Penang na 10 dni za 3969 PLN. Loty z 3 miast + 4* hotel
#1402 PostWysłany: 09 Wrz 2020 14:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1325
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
@abelincoln Przeczytałem Novotel Centrum, a to jednak był Mercure...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1403 PostWysłany: 18 Wrz 2020 15:07 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1164
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Nazwa hotelu: Mercure Kasprowy Zakopane

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy bez balkonu

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 2x Welcome drink, upgrade do pokoju z widokiem na góry i balkonem, wstawka z poczęstunkiem (sery ,oliwki wedlina)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+ bardzo mała dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -------------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Hotel opisywany kilka razy, więc wspomnę o moich odczuciach. Status Gold dal możliwość bezpłatnego upgrade do pokoju z widokiem na góry i balkonem.
Drink powitalny na wszystkie drinki z karty. Byliśmy 2 razy na kolacji w restauracji Grand Kasprowy. Jedzenie bardzo smaczne. Cenowo akceptwalne. Możliwość zapłaty przy wymeldowaniu punktami. Nowa strefa basenowa, ładna ale jak ktoś lubi pływać to przed remontem był znacznie większy basen.
Cenowo jak dla mnie obecnie rewelacja przy 4 nocach wychodzi 10,000 pkt +niewielka dopłata.

Inne uwagi:
Jak ktoś dobrze ponegocjuje to dostanie parking za free
Hotel ma busa który wozi gości do centrum i do Kuźnic. Jak ktoś chodz po górach to może jechać bezpośrednio z pod hotelu do Doliny Koscieliskiej i wrócić busem z Kuznic. (Czerwone Wierchy i powrót przez Giewont)

Załączniki:
20200918_150706.jpg
20200918_150706.jpg [ 116.76 KiB | Obejrzany 5593 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1404 PostWysłany: 23 Wrz 2020 18:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1488
złoty
Nazwa hotelu: Sofitel Warsaw Victoria

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Junior Suite

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do apartamentu Opera, talerz owoców (swoją drogą, ktoś takie mocno "zielone" jeszcze owoce je?), czekoladki, dwa zestawy maska plus płyn do dezynfekcji, voucher na drinka (bardzo przyjemny dymiony single malt)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty plus mała dopłata

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? -

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Miło jest dostać upgrade, szczególnie do apartamentu, więc pobyt był bardzo przyjemny, o dziwo tym razem nikt nie wpadł na pomysł ćwiczeń musztry o poranku na placu smoleńskim (co mnie niemile zaskoczyło poprzednim razem), więc mogłem się obudzić o założonej porze...

Już przed zmianami związanymi z korono wirusem śniadania były najgorszą częścią pobytu w Sofitelu, ale teraz to już poniżej krytyki (jak na pięciogwiazdkowy hotel oczywiście). Obsługa sobie zupełnie nie radzi i zamówienie kawy wymaga albo bardzo długiego czekania, albo trzeba łapać przemykającą obsługę. Sporo stołów jest wyłączonych z użytku, bo nie potrafią się doczekać na posprzątanie przez co najmniej kilkanaście minut.


Obszar w którym zamawia się jedzenie jest dość mały, więc po pierwsze robią się duże kolejki - i sporo się w nich czeka, a po drugie obsługa się nie wyrabia i popełnia błędy. Chciałem sobie zamówić omlet, pan przyjął zamówienie i kazał wrócić za 2-3 minuty. Wtedy okazało się, że pan zapomniał. Spoko, zamówiłem znowu. Za 2-3 minuty Pana już nie było, omletu też nie... W końcu udało mi się go upolować, omlet nie pana, ale co się czekający w kolejce ludzie na mnie krzywo popatrzyli to moje. A i nie był on warty tego czekania i dopytywania się. Omlet, nie pan.

Załącznik:
IMG_20200920_091437.jpg
IMG_20200920_091437.jpg [ 368.69 KiB | Obejrzany 5477 razy ]


No i wybór, który zawsze był średni (znowu, jak na pięciogwiazdkowy hotel) jest jeszcze bardziej ograniczony. To, że takiej plebejskiej rzeczy jak parówki (mój hotelowy guilty pleasure) nie ma, mogę zrozumieć. Ale ze zabrakło żółtego sera? Nie było żadnego ciasta czy ciastka?
Ok, żółty ser donieśli jak już wychodziłem. Jeden rodzaj, bo przecież wiadomo, że Polska to nie Francja i ser tutaj dzieli się na biały i żółty.


Inne uwagi: Bardzo często ludzie odwiedzający Japonię wspominają piętrze spotkania z toaletami najeżonymi elektroniką i (nie będąc nigdy w kraju kwitnącej wiśni) w końcu mogę to zrozumieć. Co prawda były ikonki, ale nie da się ukryć, że zapada w pamięć ten moment, gdy człowiek siedząc na kiblu zastanawia się, czy nacisnął przycisk do mycia, mycia z suszeniem, czy też może lewatywy z woskowaniem...


Załącznik:
IMG_20200919_154456.jpg
IMG_20200919_154456.jpg [ 321.99 KiB | Obejrzany 5477 razy ]

Załącznik:
IMG_20200919_154524.jpg
IMG_20200919_154524.jpg [ 263.09 KiB | Obejrzany 5477 razy ]

Załącznik:
IMG_20200919_154445.jpg
IMG_20200919_154445.jpg [ 361.23 KiB | Obejrzany 5477 razy ]



Nazwa hotelu: Novotel Kraków City west

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do executive, voucher na drinka, paczka bez (bezów?), list od zespołu

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? -

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pobyt miał być częścią promocji 6k wiosną, ale nie wyszło, więc realizuję go we wrześniu. Jestem w tym hotelu co roku, więc nic zaskakującego mnie nie spotkało, ale ciekawe, że po lockdownie z pokoju zniknął stojak na walizkę, szklanki do napojów oraz saszetki z kawą rozpuszczalną...

Poza tym typowy Novotel, miejsce na nocny odpoczynek po intensywnym zwiedzaniu, z dobrym dojazdem zarówno do centrum, jak i na lotnisko (autobus 208). Szkoda tylko że restauracja jest czynna zaledwie do 22, więc jeśli człowiek idzie na spektakl\koncert o 20, to niebyt się może wyrobić by skorzystać z vouchera. A przecież wcześniej czas się spędza w mieście na zwiedzaniu a nie w hotelu.

Tutaj dla odmiany jedzenie na śniadaniu się zamawia, ale już napoje się nalewa samemu. Ciekawy pomysł jest na sztućce - każdy zestaw zapakowany jest w kopertę. Łyżeczek i widelczyków to nie dotyczy, leżą obok luzem...


Inne uwagi: Pobyt rezerwowałem na maj, na konferencję, ale z powodu lockdownu musiałem go przekładać, i z tego powodu tego przekładania nastąpiła jakaś nadpłata (nawet nie jakaś, 25% kwoty rezerwacji), co spowodowało popłoch na recepcji. Nie rozumiem, dlaczego ta nadpłata – ale jak dają, to się nie będę kłócił. W końcu panie na recepcji doszły do porozumienia między sobą, i spytały się, czy może chciałbym wydać tą nadpłatę na parking czy też w restauracji - ponieważ osoby, która może mi wypłacić tą nadpłatę nie ma i będzie za dwa dni. Miło, że nadpłata, tylko żeby człowiek miał po drodze z restauracją...
W końcu udało mi się - ledwie - kupić piwo i wykorzystać voucher (piwo, wino, softy) przed zamknięciem restauracji, ale nie na cała kwotę nadpłaty. Przy wymeldowaniu okazało się, że nikt o żadnej nadpłacie nie słyszał. Jako że spieszyłem na lotnisko, to nie chciało mi się wynikać - może to tylko sposób na zwiększenie obrotów w restauracji. (Szkicowałem ten wpis to na lotnisku, po wylądowaniu w Warszawie czekał na mnie mail, że nadpłatę mi przeleją na konto)

Załącznik:
IMG_20200920_155846.jpg
IMG_20200920_155846.jpg [ 379.72 KiB | Obejrzany 5477 razy ]

Załącznik:
IMG_20200920_155812.jpg
IMG_20200920_155812.jpg [ 298.48 KiB | Obejrzany 5477 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#1405 PostWysłany: 23 Wrz 2020 19:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1629
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Hotel Luebeck City Center

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny, list od managera, słoiczek marcepanu, późne wymeldowanie. Brak upgradu pokoju.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -------------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony tuż przy samym starym mieście, w pobliżu dworca głównego i autobusowego. Ma dość skomplikowany układ wewnętrzny, ponieważ składa się z 3 połączonych budynków - wewnątrz są 3 windy, z czego tylko jedna zjeżdża na parking podziemny. Generalnie chwilę zajmuje połapanie się w tym. Pokój raczej niewielki jak na Mercure, urządzony mało ergonomicznie (odsunięcie krzesła od biurka powodowało, że nie dało się przejść koło łóżka). Dość mała łazienka. Widać, że to hotel przerobiony na Mercure niskim kosztem, ale jeżeli ktoś w pokoju hotelowym tylko śpi, to pewnie tego nie odczuje.

Inne uwagi: Mam trzy, praktyczne: 1. Ze względu na epidemię z pokoju usunięte zostały czajnik i kubki. W zamian za to można było zamówić dowolną ilość kawy i herbaty z sali śniadaniowej (24h na dobę). 2. Późne wymeldowanie max. do 14, ponieważ potem nie ma ekipy sprzątającej (hotel ogranicza sprzątanie przez covid). 3. Hotelowy parking jest mikroskopijny, 10 miejsc w podziemiu, 4 przed hotelem. Nie da się zarezerwować miejsca, nie polecam też wjeżdżania dużym autem (SUV, kombi), bo nie będzie jak zawrócić.


Nazwa hotelu: Mercure Hotel Potsdam City

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: woda mineralna w ramach welcome drinka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): ----------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel to typowy komunistyczny wysoki klocek, wyremontowany póki co wewnątrz. Blisko do dworca i atrakcji turystycznych. Fajny widok z okna na obie strony (z jednej strony rzeka, z drugiej miasto). Pokoje po remoncie są okej, aczkolwiek toaleta i prysznic dzielą jedne przesuwane drzwi. Na pewno nie są to obiecane 4 gwiazdki, max. 3. Ogólnie pokój jest moim zdaniem ok. 10-15 euro za drogi w podstawowej cenie. Plus parking hotelowy aż 18 euro. Ogólnie nie byłam zadowolona z pobytu - patrz uwagi niżej.

Inne uwagi: Jedno z moich większych accorowych rozczarowań pod kątem obsługi. Hotel wyświetla na wielkich ekranach korzyści z programu all dla poszczególnych poziomów, ale chyba ich nie doczytał... Nie ma osobnego stanowiska dla statusowców, brak opcji zameldowania online = ponad 20 minut w kolejce do zameldowania. Późne wymeldowanie zaproponowano nam do 12.30, brak upgrade pokoju, hotel nie raczył zapoznać się z preferencjami w profilu - mam zaznaczone wysokie piętro i daleko od windy, dostałam piętro 3 (pierwsze, na którym są pokoje) i pokój tuż przy windzie. Welcome drink ograniczony do wody mineralnej, którą można pobrać z lodówki (hotelowy bar zamknięty z wiadomego powodu). Ogólnie widać, że mają obłożenie przez gości przyjeżdżających na 1 noc, więc goście statusowi tylko przeszkadzają. W każdym razie pokoje standard są na piętrach 3-9, potem 10-14 są pokoje superior, a na 15 i 16 deluxe oraz apartamenty, więc jak coś, to proście mailem z wyprzedzeniem o coś powyżej 9 piętra.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1406 PostWysłany: 23 Wrz 2020 22:09 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1798
niebieski
Robiłem jakiś czas temu tripa po niemieckich accorach i generalnie podejście do klienta statusowego stało pod znakiem Herr Flicka z Gestapo. Druga sprawa to standardy hotelarskie w dawnym NRD, czyli betonowe klocki z mikroskopijnymi pokojami.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1407 PostWysłany: 23 Wrz 2020 22:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1361
niebieski
@metia
To widzę, ze w Poczdamie w ciągu 5 lat zamiast na lepsze to na gorsze się zmienia...
opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921&p=580800&hilit=potsdam#p580800
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
metia lubi ten post.
 
      
#1408 PostWysłany: 23 Wrz 2020 22:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1629
niebieski
@danziger
M.in. pod wpływem Twojego posta zdecydowaliśmy się te ten hotel. Mogę powiedzieć, że internet poprawili. Reszta - szkoda gadać. Jeszcze żeby te filmy na ekranach nie wyświetlały przywilejów, to może bym się nie wkurzała. Ale widzę wyświetlone przywileje dla golda, osobne stanowisko do zameldowania, upgrade, late check out, a w tym samym czasie recepcja totalnie mnie zlewa :lol:

@digger
Niemieckich accorów zwiedziłam już chyba z 40, bo często jestem w Niemczech, a accora po prostu lubię. Raz jest lepiej, raz gorzej, ale jak napiszę z prośba jakąś przy zameldowaniu online, to jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby nie została spełniona. Ale tu opcji check in online nie było :? No nic, Poczdam mamy zaliczony, więcej tam jechać nie planuję, bo akurat żadnych spraw na poczdamskim uniwerku nie mam.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1409 PostWysłany: 23 Wrz 2020 23:39 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5147
srebrny
Nazwa hotelu: Wroclaw Novotel City Center

Twój status w programie lojalnościowym: srebrny

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink x 2

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): platnosc punktami plus 173 PLN doplaty. aha pobyt byl we wrzesniu z jakas promocja
rozsmakuj sie w Europie Wschodniej (czy jakos tak) w kazdym razie doplata za 2 dni sniadan dla dwoch osob to tylko 79 PLN.


Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

tak.

Inne uwagi: uff... uwag dosc duzo, bylismy 2 noce. brak upgradu jakokolwiek, byc moze ze wzgledu na to, ze na 11 pietrze byla druzyna Lecha Poznan w tym samym czasie. pokoj z dostawka dla infanta, daleko od windy, plus dla hotelu. sprzatanie co drugi dzien, pewnie ze wzgledu na covid, ale spoko, nie bylo problemu zeby o cos poprosic. odziwo zamkniety mini bar na kluczyk, poprosilem o otwarcie i oproznienie, nie bylo zadnego problemu. welcome drink x 2, liczylem bardziej na max wino lub piwo, nie bylo problemu zeby cokolwiek zamowic z karty, poprosilem o m.in. caipirihnie, nie bylo akurat limonki, wiec Pan przeprosil i zapytal czy cos innego mozna.
no to poprosilem o white russian - w karcie nie bylo, ale nie bylo problemu, plus dla hotelu za luz. na minus - uff... sniadania. drugiego dnia bylismy o 7 rano ze wzgledu na moja prace, bylo ok, nie bylo kolejki. za to pierwszego dnia bylismy na sniadaniu okolo 9:30 - bardzo dluga kolejka, stalem okolo 25 minut za sniadaniem, no masakra, bardzo slabo zorganizowane. jezeli wiadomo ze przez covid odpada mozliwosc szwedzkiego stolu to mozna zorganizowac to tak, ze jest wiecej stanowisk do wydawania cieplych posilkow. a tak wiedzialem po staniu 25 minut w kolejce, ze szanse mam jedna jedyna na upolowanie posilku dla naszej dwojki, wiec niczym typowy Janusz z wasem i brzuchem wykombinowalem co ma byc na dwoch talerzach zeby moglismy sie najesc :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1410 PostWysłany: 24 Wrz 2020 22:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 843
srebrny
Nazwa hotelu: Rixos Antalya Downtown

Twój status w programie lojalnościowym: Classic

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: POKÓJ KLASYCZNY Z 1 ŁÓŻKIEM KING-SIZE

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Brak. Przedłużono mi o godzinę check-out gdy poprosiłem, ale raczej bez związku ze statusem.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty + dopłata

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? Jest, ale jest raczej nietypowy

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): W hotelu nie ma innej stawki niż All-Inclusive, więc wszyscy mają dostęp do Lounge. Działa on przez całą dobę, przy czym od 15 do 18 można z nim zjeść. Jedzenie słabo przypomina to co w nazwach z menu, większość drinków to tragedia, wino marne

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jest trochę plusów i minusów, ogólnie jednak mam pozytywne odczucia. Cena jak za all-inc., standard i lokalizację jest okej, a trzeba do tego dodać, że w ramach pobytu (za wyjątkiem dnia zameldowania i wymeldowania) gościom przysługuje bezpłatny pobyt w Land of Legends (aquapark+park rozrywki), gdzie bilet kosztuje chyba 60$ za osobę. Do tego hotel zapewnia przejazdy. Co ciekawe, nie dowiemy się tego z apki Accor. Z hotelu łatwo dojść do plaży Konyaalti, najlepszej moim zdaniem w Antalii (na miejscu wydzielona część z leżakami, hamakami, stolikami i barem). Pokoje są przestronne i choć mają trochę lat to design jakoś nie razi, przyjemne. Sam hotel wygląda dość spektakularnie, ma też wystarczającej wielkości basen. Sympatyczna obsługa, w dużej części z Rosji, bo to też główny profil klienta. Mnóstwo kotów, jeśli ktoś lubi :) Przyczepiłbym się głównie o wyżywienie i alkohol. W zasadzie nie lubię pić, ale uważam, że po prostu marnują tam dobry alkohol, bo serwowane drinki to było dno dna. Z wyżywieniem różnie, duży, ale raczej pozorny wybór. W smaku przeciętne. Dużo beznadziejnych produktów rodzaju pseudosok, czyli mocno przesłodzony napój. No ale widać takie są prawa All Inclusive i nawet dobra marka nie jest żadnym gwarantem. Porównując do jakichś innych doświadczeń z tańszych nonejmów np. w Kenii to ten Rixos wypadał wyraźnie gorzej. Być może to przez covidowe realia.

Inne uwagi: brak
Góra
 Profil Relacje PM off
Krzysztof76 lubi ten post.
 
      
#1411 PostWysłany: 03 Paź 2020 21:29 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 765
Loty: 144
Kilometry: 304 210
srebrny
Nazwa hotelu: ibis Styles Lisboa Centro Liberdade NE

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: pokój standardowy z dużym podwójnym łóżkiem

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 2x Welcome drink, o dziwo upgrade pokoju do pokoju z podwójnym i pojedynczym łóżkiem.
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna opłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -------------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Bardzo dobra lokalizacja, blisko metro i dość blisko pieszo do centrum. Pokój bardzo duży, czysty i fajnym widokiem. Za tą cenę pokój - super. Drink powitalny - słaby (tylko wino, piwo i soki). Śniadanie w dobie koronovirusa - bardzo dobre. Obsługa bardzo miła. Późniejsze wymeldowanie bez problemu.
Inne uwagi:
Hotel godny polecenia.
Zdjęć nie załączam, gdyż byłyby takie same, jak w ofercie na stronie hotelu.
Ja jestem bardzo zadowolony z pobytu.
_________________
Relacje: Bali oczami początkujących turystów (2022).
Emeryci w podróży - Singapur i Malezja (2023), Algarve (2023)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1412 PostWysłany: 22 Paź 2020 18:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1488
złoty
Nazwa hotelu: Mercure Toruń

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na małe piwo.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): aktualna 6k punktów

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Wchodząc do pokoju po zameldowaniu miałem flashback z pierwszej wizyty w orbisowskim hotelu (ze dwadzieścia lat temu Magóra w B-B). Tak samo wyglądające meble, ten sam oldschoolowy kolor kafelek. Dobrze utrzymane, ale przydałoby się odświeżenie. Realizując voucher przypomniałem sobie, dlaczego ostatnie kilka pobytów w Toruniu (do którego lubię wracać) spędzałem w Airbnb. Hotel przechodzony, a i niezbyt tutaj zauważają statusowców – więc cenowo lepiej wziąć Airbnb, przeważnie można znaleźć coś taniej i w obrębie starego miasta.
Przedostatnim razem w Mercure Toruń ze względu na status dostałem paczkę Katarzynek i voucher, ostatnio voucher i pseudo-up od pokoju przystosowanego dla inwalidów. Więc przy następnych wizytach w Toruniu będę omijał ten hotel (aż znowu zapomnę dlaczego…)


Inne uwagi: W niedzielę na śniadaniu był jasny podział – jeden pan podaje, drugi sprząta. Jako że ludzie przychodzili grupkami, to często pan z brudnej części musiał dezynfekować ręce i pomagać na części czystej. W poniedziałek więc podział był inny: jeden na brudnej i 3 panie na czystej. Ale gości było dużo mniej i panie się nudziły. Nie polecam omletu – dwa razy dostałem przesolony, z czego raz dość mocno (w dodatku w taki sposób, że spore części były niedosolone, a niektóre kęsy bardzo, bardzo słone).

Załącznik:
IMG_20201017_185602.jpg
IMG_20201017_185602.jpg [ 185.26 KiB | Obejrzany 4922 razy ]


Nazwa hotelu: Novotel Warszawa Airport

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: up do Executive, vourcher (piwo\wino\mocniejsze alkohole), późniejsze wymeldowanie o 14:00, paczka bez(ów)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): wiosenna 6k punktów (pobyt przeniesiony przez lockdown)

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Chyba najczęściej odwiedzam ten hotel w Warszawie – dobry dojazd do centrum, tanio, blisko do lotniska, blisko do oddziału mojej firmy, a w maju miał być dobry dojazd do Expo (gdzie miałem mieć konferencję).

Bardzo solidny pobyt – (prawie)dokładnie to czego można się było spodziewać. Miła obsługa, smaczne śniadanie – chyba najlepiej rozwiązane w moim postcoviodwym doświadczeniu (centralna wyspa z większością asortymentu oraz dodatkowe stanowiska live-cooking i napoje). Szkoda tylko że przez ograniczenia epidemiologiczne przyjechałem do Warszawy niepotrzebnie – spotkania odwołane, spektakle też, a konferencja zrobiła się online.

Inne uwagi: Ofiarą epidemii padł shuttle-bus na lotnisko (z którego często korzystałem, teraz trza płacić 3,4zł) oraz notatnik i ołówek w pokoju. Wywieszka „nie przeszkadzać” również, więc można być obudzonym przez sprzątanie…
Paczka bez(ów) taka sama jaką dostałem w Novotelu City West w Krakowie miesiąc temu - nie spradzałem czy równie mało smaczna, ale pewnie można się takowego prezentu spodziewać w innych Novotelach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1413 PostWysłany: 26 Paź 2020 16:02 

Rejestracja: 05 Sty 2020
Posty: 53
Nazwa hotelu: Novotel Gdańsk Marina

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój typu standard z 1 podwójnym łóżkiem i sofą

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink dla dwóch osób, butelka czerwonego wina, późniejszy check-out

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna w promocji smakuj podróże

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pobyt odbyłem w czerwcu, niedługo po uruchomieniu hoteli po lock down. Bardzo dobra lokalizacja, wyjście z terenu hotelu bezpośrednie na deptak przy plaży. Pokój niewielki, dla dwóch osób optymalny, z noclegiem wraz z dzieckiem byłoby już ciasno. Brak szafy, tylko półki/wieszaki. Łazienka musiała być niedawno remontowana, klasycznie w aktualnych trendach projektowych Novotel. Śniadanie podawane w formie wyporcjowanych porcji na talerzach plus możliwość zamówienia kilku opcji na ciepło. Strefa siłowni, basenu i spa była zamknięta z uwagi na generalnych remont i przebudowę. Przy stawce ok. 200zł za pokój ze śniadaniem serdecznie polecam.

Inne uwagi: hotel ma spory parking w odległości 100m od wejścia, 60zł doba.


---

Nazwa hotelu: Novotel Kraków Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard z 1 podwójnym łóżkiem

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink dla dwóch osób, ciasteczka, dodatkowe butelki wody i napojów gazowanych, list powitalny, upgrade do pokoju executive

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna w promocji smakuj podróże

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Widać, że hotel ma już swoje lata, ale pokoje dobrze utrzymane, w pokoju ekspres kapsułkowy, czajnik, zestaw herabty i kawy. Strefa SPA z dużymi ograniczeniami z racji covid (pobyt w czerwcu), żeby skorzystać z basenu lub sauny należało zrobić wcześniejszą rezerwację w recepcji. Bardzo profesjonalne masaże w SPA, polecam. Śniadanie w formie bufetu, ale wszystko nakładane przez obsługę. Do rynku ok. 15min piechotą, więc polecam tą lokalizację.

Inne uwagi: brak.

---

Nazwa hotelu: Mercure Kraków Stare Miasto

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój classic z dużym łóżkiem

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink dla dwóch osób, trufle w spersonalizowanym opakowaniu z logo ALL i nazwą hotelu, dodatkowe dwie butelki napojów gazowanych, upgrade do pokoju executive, 15% zniżki na restaruację, 50% rabatu na parking

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna w promocji smakuj podróże

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo profesjonalna obsługa przy zameldowaniu, widać dużą uwagę na lojalnych klientów i budowanie relacji. Hotel ma dopiero kilka lat, bardzo świeży i ciekawie zaprojektowany. Polecam pokoje od strony podwórka, z tych od strony Galerii Krakowskiej dość mocno daje się we znaki hałas z ulicy, szczególnie w nocy przy przejazdach tramwajów. Śniadanie w formie bufetu, ale wszystko nakładane przez obsługę. Wybór dość skromny, podstawowe produkty. Bardzo dobra lokalizacja w samym centrum, parking podziemny ze sporymi miejscami, co nie zawsze jest regułą.

Inne uwagi: brak.
Góra
 Profil Relacje PM off
danziger lubi ten post.
 
      
#1414 PostWysłany: 26 Paź 2020 16:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 1169
Loty: 368
Kilometry: 398 097
niebieski
Nie wiem czy można to zakwalifikować do upgrade, ale od 1 listopada do 31 grudnia zamykają Hotel Rezydent w Sopocie (jako marka MGallery). A że mam pobyt zaplanowany na 1/2 listopada (na cmentarze nie pozwalają jechać, to trzeba było coś ze sobą zrobić), przed momentem dostałem telefon, czy zgodzę się na przeniesienie mojego pobytu do Sofitelu, oczywiście w tej samej cenie i z przywilejami statusowymi (podniesienie standardu w ramach dostępności, welcome drink i... śniadania w cenie - z promki). Dopytałem delikatnie i miła pani powiedziała, że przenoszą gości właśnie do Sofitelu i do hoteli w Gdańsku (Novotel Marina, Mercure w Jelitkowie - blisko Sopotu), w oparciu właśnie o to, kto ma jaki status. Cena noclegu: 226,90zł. / 2 osoby ze śniadaniem i podatkami (klimatycznymi).
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#1415 PostWysłany: 13 Gru 2020 10:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 4568
Loty: 639
Kilometry: 792 498
HON fly4free
Nazwa hotelu: Mercure Gdynia

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 2x Welcome drink, upgrade do pokoju privilege na wysokim piętrze z widokiem na morze, późny checkout (16)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -------------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Widok wymiata: morze, 4 tall ships, dżwiek olinowania na wietrze - po otwarciu okna. Nawet Sky Towers za bardzo nie przeszkadzają. Nad morze kilka kroków.

Covidowo wszystko do pokoju, ale basen - duży czynny, sauny niestety zamknięte.
Góra
 Profil Relacje PM off
pawfazi lubi ten post.
 
      
#1416 PostWysłany: 14 Lut 2021 16:44 

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 1287
Loty: 253
Kilometry: 427 726
srebrny
Nazwa hotelu: Ibis Styles Białystok

Twój status w programie lojalnościowym:

Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:

Standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:

2x welcome drink, do wyboru Tyskie z nalewaka , piwa w butelce m.in. te co są na zdjęciu do tego cola lub soczki. Brak upgradu pokoju ponieważ hotel w 100% zarezerwowany

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata.

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -------------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Pokój na 11 pietrze z ładnym widokiem na centrum miasta. Pare programów canal+ w tv. Bezproblemowe rozliczenie sie pkt. a z tym czesto jest spory problem. Ekspres z darmową kawą stoi przed wejsciem do windy. Był to moj 3 pobyt i pierwszy raz sie zdarzylo ze kawa nie nadawała sie do picia. Po mojej interwencji pani zaczeła go czyścic ale chyba i to nie pomogło bo nastepnego dnia była informacja ze ekspres niesprawny.

Śniadanie do pokoju , w trakcie meldowania wypełnia sie karteczkę co chcemy na gorąco dostać, w jakiej ilości i o ktorej godzinie. Śniadanie spoko i w dużej ilości.ImageImageImageImageImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1417 PostWysłany: 15 Lut 2021 08:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lut 2010
Posty: 1551
Loty: 98
Kilometry: 116 206
srebrny
Nazwa hotelu: Novotel Warszawa Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: executive

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny, późne wymeldowanie, walentynkowa wstawka do pokoju (sok,cukierki, płatki kwiatów). Brak upgradu pokoju, pewnie dlatego, że sam już zarejestrowałem pokój w wyższej klasie, gdyż nie było różnicy w cenie.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty +dopłata

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -------------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel jest doskonale znany forumowiczom więc skupię się przede wszystkim na tym jak funkcjonuje po ponownym otwarciu w pandemii. Pierwszego dnia działały tylko piętra od 17 wzwyż, drugiego już cały hotel, co świadczy, że Polacy tłumnie ruszyli do hoteli. W recepcji momentami zdarzała się kolejka. Największym minusem było jednak to, że gdy się zbliżała godzina 12:00 czekanie na windę mogło trwać kilkanaście minut, zaś hotelowi goście często nie ogarniali zasad jej funkcjonowania. Śniadanie (tak samo jak drink powitalny) należało zamówić do hotelu. W tym celu poprzedniego dnia wypełnia się listę i zaznacza się się co się chce zjeść rano. Wybór był spory, choć wiadomo mniejszy niż przy szwedzkim stole.Zamówione w ten sposób śniadanie trafia do nas do pokoju następnego dnia rano w podanym przez nas godzinnym zakresie czasowym. Niestety drugiego drugiego dnia śniadanie miało prawie godzinną obsuwę - liczba gości hotelowych ewidentnie zaskoczyła pracowników hotelu. Niemniej jednak sam pobyt minął bardzo przyjemnie a opisane wszelkie niedogodności wynikały po prostu z pierwszych dni funkcjonowania hotelu

Załączniki:
PXL_20210213_092515109.jpg
PXL_20210213_092515109.jpg [ 215.84 KiB | Obejrzany 1290 razy ]
PXL_20210212_212604562.jpg
PXL_20210212_212604562.jpg [ 207.56 KiB | Obejrzany 1290 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1418 PostWysłany: 16 Lut 2021 17:35 

Rejestracja: 18 Sie 2019
Posty: 24
Nazwa hotelu: Novotel Poznań Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju Executive z dobrym widokiem, standardowo drinki powitalne (wzięliśmy wino, nie jestem pewna jaki był wybór), butelka wina Armeńskiego oraz butelka whisky, list od dyrektora hotelu, wstawka z 4 rodzajami orzeszków ziemnych, późne wymeldowanie, darmowe śniadanie w weekendy

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Ten hotel plasuje się w top moich ulubionych Novoteli w Polsce. Ma najmiększe szlafroki ze wszystkich, w których byłam (a byłam w prawie wszystkich). Poza tym to taki standardowy Novotel z małą salą śniadaniową (w normalnych warunkach oczywiście).
Bardzo fajny widok z 15 piętra. Szkoda, że jak za 2 lata wybuduje się obok budynek (podobno będzie najwyższy w Poznaniu) to zasłoni go częściowo. Na szczęście hotel ma widok na 4 strony więc będzie można jeszcze wybrać inne :)
W hotelu było raczej pusto, raz spotkałam kogoś w windzie.
Restauracja hotelowa czynna 18-22, dostarcza do pokojów całkiem sprawnie. Bardzo polecam grilowanego łososia, ale tatar i stek też były dobre.
Śniadania serwowane do pokoju, przy zameldowaniu dostałam kartki na wszystkie dni pobytu z możliwością wyboru co chcemy dostać. Kartki zawieszamy na drzwiach wieczorem, a o wyznaczonej porze przychodzi śniadanie. Dobra owsianka i sałatka owocowa.
W pokojach Executive darmowy minibarek (łącznie z winem, piwem i przekąskami). Nic się w tej kwestii nie zmieniło od 2019 kiedy byłam ostatnio. Polecam też fotel z podnóżkiem.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona, będę dalej chętnie odwiedzać ten Novotel jak będę potrzebować noclegu w centrum Poznania.
Były minimalne niedociągnięcia, ale byłam tam zaraz po otwarciu hoteli i zakładam, że mogli trochę wyjść z wprawy ;)


Inne uwagi: W hotelu działa siłownia dla gości. Nie skorzystaliśmy z niej, bo była ładna pogoda i lepiej było wyjść na zewnątrz.
Cena obecnie bardzo niska, więc polecam odwiedzić Poznań i zobaczyć coś innego niż Międzyzdroje i Zakopane, bo przynajmniej jest niewiele turystów ;)
Większość obsługi bardzo miła, ale akurat przy zameldowaniu i wymeldowaniu nie trafiłam najlepiej (prawdopodobnie pracownicy z małym doświadczeniem).
Nie polecam zupy pomidorowej jeżeli ktoś oczekuje, że zupa krem to będzie gładka zupa. Gęsta jest, ale spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Identyczną jadłam 2 lata temu w Winestone w Gdańsku i po prostu zapomniałam, że to tak wygląda.
Trochę brakuje deserów w menu restauracji, ale w sumie lepiej dbać o linię :D
Jak ktoś koniecznie chce zjeść w restauracji to w Starym Browarze 2 normalnie obsługują przy stolikach oraz jedna przy Półwiejskiej (kilka razy widziałam tam kolejkę).
Gdyby po kilku dniach znudziły się Wam śniadania do pokoju to polecam podejść do Petit Paris w Starym Browarze.
Góra
 Profil Relacje PM off
Piesio_Wiesio uważa post za pomocny.
 
      
#1419 PostWysłany: 01 Mar 2021 12:00 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 3304
HON fly4free
Nazwa hotelu: Novotel Wroclaw Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: SUPERIOR Z 1 PODWÓJNYM ŁÓ ŻKIEM I ROZKŁADANĄ SOFĄ

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink x 2, upgrade do Apartamentu VIP (wcześniejsza moja prośba przy wcześniejszym check-ine mailowym), wstawka dwa lizaki czekoladowe i zestawy antybakteryjne:)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Idealny poranek z ALL: darmowe śniadanie + punkty

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: tak

Inne uwagi: To największy pokój w Novotelu 63m2, no i największy pokój w Novotelu w jakim kiedykolwiek do tej pory nocowałem. 11 piętro, apartament pociągnięty przez całą szerokość budynku. Apartament wielki jak na możliwości Novotelu, część dzienna część sypialna , dwie łazienki (większa z wanną, mniejsza z prysznicem) większa jednocześnie łącząca sypialnie z pokojem dziennym/konferencyjnym. Zastanawiałem się czy dostane ten upgrade (wcześniejsza prośba mailowa) w dniu przyjazdu sprawdzalem czy jest jeszcze dostępny, już go nie było, myślę albo go sprzedali albo zablokowali, bede atakował najwyżej na recepcji, a tu sympatyczna Pani mówi ze ugrade do Apartamentu VIP:) Ludzi niewiele, restauracja zamknięta, barek otwarty. Także śniadanie tylko w pokoju, trzeba do 21 zostawić wypełnione formularze na recepcji cos się tam na śniadanie chce zjeść, może być do pokoju albo na wynos. Wiadomo jaki to wybór w obecnych czasach ale wystarczająco. Ponieważ byłem nad wyraz zadowolony z upgrade-u rano bomboniera w podziękowaniu od mnie za dobry apartament:)

Załącznik:
IMG_20210226_172952.jpg
IMG_20210226_172952.jpg [ 215.39 KiB | Obejrzany 943 razy ]

Załącznik:
IMG_20210226_172959.jpg
IMG_20210226_172959.jpg [ 378.51 KiB | Obejrzany 943 razy ]

Załącznik:
IMG_20210226_173034.jpg
IMG_20210226_173034.jpg [ 232.14 KiB | Obejrzany 943 razy ]

Załącznik:
IMG_20210226_173048.jpg
IMG_20210226_173048.jpg [ 224.54 KiB | Obejrzany 943 razy ]

Załącznik:
IMG_20210226_173108.jpg
IMG_20210226_173108.jpg [ 186.7 KiB | Obejrzany 943 razy ]

Załącznik:
IMG_20210226_173123a.jpg
IMG_20210226_173123a.jpg [ 192.37 KiB | Obejrzany 943 razy ]

Załącznik:
IMG_20210226_173304a.jpg
IMG_20210226_173304a.jpg [ 213.06 KiB | Obejrzany 943 razy ]

Załącznik:
IMG_20210226_173344.jpg
IMG_20210226_173344.jpg [ 156.16 KiB | Obejrzany 943 razy ]

Załącznik:
IMG_20210226_173438.jpg
IMG_20210226_173438.jpg [ 194.7 KiB | Obejrzany 943 razy ]

Załącznik:
IMG_20210226_173520.jpg
IMG_20210226_173520.jpg [ 157.1 KiB | Obejrzany 943 razy ]

Załącznik:
IMG_20210226_173511.jpg
IMG_20210226_173511.jpg [ 180.38 KiB | Obejrzany 943 razy ]

Załącznik:
IMG_20210226_173555.jpg
IMG_20210226_173555.jpg [ 193.9 KiB | Obejrzany 943 razy ]

Załącznik:
IMG_20210227_081704.jpg
IMG_20210227_081704.jpg [ 316.33 KiB | Obejrzany 943 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
metia uważa post za pomocny.
 
      
#1420 PostWysłany: 01 Mar 2021 19:07 

Rejestracja: 18 Sie 2019
Posty: 24
@kacper451 nocowałam w tym samym apartamencie w sierpniu, jak jeszcze działały restauracje i miło go wspominam, chociaż trochę za dużo miejsca na 1 osobę :lol:
Natomiast największy pokój Novotelu w jakim nocowałam był w Petersburgu. Zajmował prawie całe piętro, miał 2 sypialnie z łazienkami (chociaż jedną uboższą), salon, taras z niezłymi widokami. Nawet rowerek stacjonarny zmieścili do salonu :)


Nazwa hotelu: The Bridge Wrocław MGallery

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Klasyczny (najniższa kategoria)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade o 2 kategorie do De Luxe, darmowe śniadania w weekend, 2 drinki, zmiana kosmetyków na Jo Malone (wg. opisu powinny być White Company), zestaw kosmetyków White Company (krem do twarzy, oczu, spray do poduszki), wstawka powitalna (małe wino, owoce, warzywne chipsy), hotelowy notes moleskine, kolczyki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: To był mój ostatni hotel do zaliczenia z sieci Accor we Wrocławiu więc mam już pełne porównanie :lol: (pomijam Ibis Budget Wrocław Południe, bo leży koło Novotelu więc nigdy tam nie przenocuję).
Na romantyczne wyjazdy będzie moim ulubionym. Spokojna okolica, klimatyczne wnętrza, dobry bar, uprzejma obsługa.

Ogólna opinia jest pozytywna. Niestety część obsługi jest jeszcze niedoświadczona i były drobne rozbieżności w opiniach co do oferowanego zakresu usług to jednak wszyscy pracownicy reprezentują bardzo wysoki poziom obsługi klienta.
Jako przykład - na liście wręczonym na początku była informacja o wieczornej ofercie grab&go w ogródku, której ostatecznie nie było. Kiedy zadzwoniliśmy o to zapytać hotel po chwili zaoferował bezpłatne desery w ogrodzie (z oferty nie skorzystaliśmy, bo zupełnie nie o to nam chodziło).

Restauracja ma bardzo przystępne ceny jedzenia i dobrej jakości składniki. Obecne menu nadaje się dla osób lubiących wołowinę :D
Pierogi z kozim serem, makaron z grzybami - były bardzo dobre. Dość nietypowa pozycja - frytki wieprzowe - składa się w sumie z 2 kawałków mięsa w kształcie prostych frytek + zestawu sosów.
Drinki też przepyszne, chociaż obecnie okrojona oferta. Obsługa do pokoju całkiem sprawna.

Pokój z klimatycznym wystrojem i specyficzną łazienką (ja takie lubię, ale nie każdemu muszą przypaść do gustu). Łóżko i fotele bardzo wygodne.
Do sterowania oświetleniem trzeba się przyzwyczaić :)

Śniadanie niby o ograniczonym zakresie (wg. zawieszki), ale wszystko co wpisaliśmy w uwagach zostało spełnione. Jak chcieliśmy rano przyśpieszyć godzinę serwowania to bez problemu się udało.

Dla członków Platinum/Diamond bezpłatne bezalkoholowe napoje z minibaru jak to w sieci MGallery. Nie korzystaliśmy z tej opcji, ale potwierdziłam informację na recepcji.

Na pewno wrócę jak będzie cieplej i otworzą restauracje.


Inne uwagi: Liczyłam na to, że uda nam się obejrzeć zapalanie latarni na Ostrowie Tumskim, ale odbyło się tak wcześnie, że się nie załapaliśmy.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1750 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 88  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group