Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu:[b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym:[b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:[b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:[b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):[b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):[b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:[b].......[/b]

Inne uwagi:[b].......[/b]


 [ 487 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Następna
Autor Wiadomość
#421 PostWysłany: 24 Maj 2020 21:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1402
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Jakby co to Holiday Inn Express. W Rzeszowie nie ma Holiday Inn :) PS. Super doświadczenie :)
Wyjątkowość to to że było na sali restauracyjnej, czy że przygotowywane przez Panią księgową? :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#422 PostWysłany: 08 Cze 2020 15:27 

Rejestracja: 10 Lis 2016
Posty: 76
Loty: 36
Kilometry: 36 300
Nazwa hotelu:Holiday Inn Kraków City Center

Twój status w programie lojalnościowym: Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Deluxe

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Executive, wcześniejsze zameldowanie, drink powitalny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Najniższa ze śniadaniem

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Nie ma

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym? Byłem pierwszym gościem po ponownym otwarciu. Z tej okazji otrzymałem od hotelu bezpłatny lunch z karty. Śniadanie z menu . Cena śniadania podczas rezerwacji to 44 zł, na miejscu 65 zł

Inne uwagi: Hotel przeszedł remont. Odnowione lobby, dodanie kącika z konsolą do gier. Nie wszystko jeszcze działało tak jak powinno bo miałem problemy z funkcjami smart na TV w pokoju ale pewnie już się wszystko ułożyło. Oczekiwania co do hotelu zostały spełnione. Obecnie hotel w cenie 12500 punktów


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#423 PostWysłany: 19 Lip 2020 10:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 480
niebieski
Nazwa hotelu: Holiday Inn Express Malta

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 200 punktów i voucher na drinki - obsługa przypomniała sobie o tym dopiero po czasie i zadzwonili do pokoju, choć voucher był wypisany bez żadnej adnotacji o ilości, to był jednak dla dwóch osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo dobra lokalizacja i świetna cena w sezonie za punkty (15k), raczej wątpię żeby tak było w kolejnych latach biorąc pod uwagę, że stawki nie są już stałe. Hotel jest nowy, ma może rok czy dwa, poza sezonem dostępny jest basen wewnętrzny, latem zewnętrzny w IC obok (w IC jest jeszcze jeden, mniejszy basen na wyższym dachu, żeby z niego korzystać trzeba założyć rachunek w barze na przynajmniej 50€/os.). Pokoje jak to w nowych HIX, niczego ponadstandardowego chyba nie odnotowałem. Hotel ma świetną część restauracyjną z widokiem na pobliską plażę (recepcja i restauracja znajdują się na ostatnim piętrze). Sama plaża znajduje się 100 metrów od hotelu, ale ten nie oferuje tam żadnej swojej infrastruktury - jest część wydzielona dla IC, ale dodatkowo płatna. W dobie koronawirusa personel przestrzegał wszelkich zasad ostrożności, aż do przesady. Śniadanie było przez to niestety dość słabe - wszystko podawał jeden z pracowników, ale nie to było problemem tylko bardzo skromy wybór. Jedyna rzecz na ciepło to kanapki przygotowywane w kuchni, reszta to croissanty, dżemy, owoce, soki, płatki, jogurty i niewiele więcej niż wymieniłem. W ogólnym ujęciu było dobrze i można polecić, tym bardziej gdy sytuacja epidemiologiczna się ustabilizuje. No i ze względu na basen wewnętrzny to może być też dobre miejsce na wypoczynek poza sezonem, bo stawki punktowe są niższe

Inne uwagi: Byliśmy trzecimi gośćmi według tego co powiedział nam menedżer, niestety bez żadnego królewskiego powitania :)
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#424 PostWysłany: 27 Lip 2020 14:57 

Rejestracja: 14 Sty 2012
Posty: 353
Loty: 392
Kilometry: 445 091
niebieski
Nazwa hotelu: Holiday Inn Express Malta

Twój status w programie lojalnościowym: Spire

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 300 punktów i voucher na drinki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Wszystko @ghostwriter wyżej opisał; Warto dodać, że hotel w samym imprezowym centrum Malty; kluby, dyskoteki i wszelakie imprezownie w odległości 50m; co noc bardzo głośno na zewnątrz, ale okna szczelne. Ze względu na COVID i małe obłożenie hotelu tanio (75 EUR)

Inne uwagi: bardzo dobry room service
Góra
 Relacje PM off
ghostwriter lubi ten post.
 
 
#425 PostWysłany: 17 Sie 2020 18:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 480
niebieski
Nazwa hotelu: InterContinental Sofia

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Junior Suite (proponowano też pokój z widokiem na sobór), wcześniejsze zameldowanie, dwa welcome drinki do wyboru z menu

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie byłem

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Najbardziej zaskoczyły mnie drinki powitalne - w restauracji dostaliśmy dedykowane menu ze świetnymi koktajlami itp. Więc to nie jest butelka piwa jak to zwykle bywa w IHG. Poza tym świetna lokalizacja, tuż obok słynnego Soboru, blisko do głównych atrakcji miasta. Sam hotel chyba niedawno odnowiony, prezentuje się bardzo ładnie i w swojej cenie jest chyba warty uwagi. Proponowano mi pokój z lepszym widokiem (na Sobór), ale akurat niedaleko hotelu mają miejsce antyrządowe protesty, więc mi to jednocześnie odradzano. Obsługa bardzo miła. Przyjechałem dość wcześnie rano, zostawiłem bagaże a o 10 już próbowali się ze mną skontaktować, że mój pokój jest dostępny. Ceny w restauracji hotelowej bardzo atrakcyjne jak na miejsce i poziom (pokój z dostępem do klubu jest minimalnie droższy niż pokój ze śniadaniem, płaciłem punktami i nie miałem czasu, ale zastanawiałem się nad taką opcją). Zasady higieny związane z epidemią zachowane. Jest jednak pewien minus, dla mnie dość istotny - brak basenu

Inne uwagi: Brak
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#426 PostWysłany: 28 Sie 2020 17:23 

Rejestracja: 14 Sty 2012
Posty: 353
Loty: 392
Kilometry: 445 091
niebieski
Nazwa hotelu: Indigo Larnaca

Twój status w programie lojalnościowym:Spire

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:600 Welcome points, Late checkout o 18.00

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie dotyczy

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel otwarty 01 lipca 2020; pokoje funkcjonalne, dużo punktów oświetleniowych, dużo kontaktów: wtyczki brytyjskie + 4 gniazda USB; ekspres do kawy (kapsułki nespresso). Mały basen (3x10m) na dachu. Niezwykle miła i uprzejma obsługa. Śniadania bardzo dobre; obfite; w dobie Corony nie ma bufetu i trzeba o wszystko prosić paszczowo kelnera, ale w żaden sposób menu nie jest ograniczone; dla mniej zaradnych skomponowano 4 zestawy. Hotel położony w centrum Larnaki, 5 minut wolnym spacerem od plaży Finikoudes; wieczorami do baru i restauracji przychodzi sporo lokalesów; w nocy cisza za oknem, jak ktoś lubi można spać przy otwartym balkonie. Klima w pokoju działa 24/7 (także bez włożonej karty hotelowej).
Idąc na plażę można wziąć ręczniki z basenu.
Szczerze polecam!


Inne uwagi: menu hotelowe http://b.link/indigo
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
 
#427 PostWysłany: 01 Paź 2020 11:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 480
niebieski
Nazwa hotelu: Holiday Inn Antalya - Lara

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na drinki (dwa, ale poniekąd dlatego, że dwie oddzielne rezerwacje), upgrade do apartamentu z widokiem na morze

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel jest godny polecenia, tym bardziej, że kosztuje czasem 7,5k punktów. Jest chyba dosyć nowy, apartament który dostałem był bardzo przestronny, z dużym balkonem, leżakami i dobrym widokiem na morze i góry. Z hotelu niedaleko jest do plaży Lara. W hotelu jest otwarty basen, niezbyt pojemny, ale jeszcze umożliwiający jakieś pływanie. W realiach covidowych dostęp do tarasu był ograniczony do 10 osób, natomiast w wodzie mogło przebywać do 2 osób. Wszystko teoretycznie, ale liczby te raczej nie były znacząco przekraczane. Basen ciekawy, bo jedna ze ścian jest przeszklona. Przyczepiłbym się jedynie do poziomu obsługi na recepcji - niezbyt sympatycznie, powolnie, żeby coś załatwić za każdym razem musiałem długo czekać, bo albo mieli inne zajęcia, albo obsługiwała jedna osoba.

Nazwa hotelu: Crowne Plaza Cappadocia - Nevsehir

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Dość nietypowe podejście hotelu - zaoferowali mi darmowe śniadanie (co w IHG raczej jest rzadkie) oraz z góry wydłużono mi wymeldowanie o godzinę (co prawda po 12 obsługa dzwoniła do mojego pokoju z życzliwym komunikatem "wymeldowanie jest o 12", ale gdy powiedziałem o wcześniejszych ustaleniach to zapytali nawet czy nie życzę sobie zostać do 14) - to też mi się chyba nigdy nie zdarzyło, po prostu zazwyczaj trzeba było poprosić

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel ma ładny, elegancki design i albo był niedawno remontowany albo jest dosyć nowy. Budynek jest jednym z wyższych w mieście i pokoje mają dobry widok na miasto i okolice. Hotel jest połączony z centrum handlowym i można bezpośrednio do niego przejść. Pokój dobrze urządzony i zorganizowany. Śniadanie było takie sobie - gotowy zestaw wędlin, serów i owoców, pieczywo, jakieś jajka do wyboru. W hotelu jest kryty basen i sauna, na basenie obowiązuje czepek kąpielowy, który można kupić w recepcji strefy SPA za 50 lir (25 zł). Trochę słabo, że nikt o tym wcześniej nie informuje, nawet pracownik z recepcji nic o tym nie wspomniał gdy wpadłem wcześniej zobaczyć jak to wygląda i na jakich zasadach działa. Być może to taka ukryta opłata wstępu, z drugiej strony tam w regionie używanie czepka w basenie jest dość powszechne i zapewne oczywiste. Dość zabawne realia covidowe - w pokoju miałem jednorazowe ręczniki w łazience... A obok tego zwykły hotelowy szlafrok. Pomijając, że proces prania raczej skutecznie eliminuje wirusy, to absolutnie nie miało to sensu. Może jednorazówki wychodzą taniej niż pranie? Ogólnie rzecz biorąc hotel jest całkiem dobry i tani - też zdarzają się stawki 7,5k. Śniadanie za Golda zasługuje na wyróżnienie .
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#428 PostWysłany: 01 Paź 2020 15:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1956
Loty: 69
Kilometry: 61 105
niebieski
Nazwa hotelu: Holiday Inn Express Dublin City Centre

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 200 punktów

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel jak hotel - standardowy HIX. Lokalizacja idealna - centrum miasta, przystanek autobusu z lotniska tuż obok, wszystko w zasięgu spaceru. Obłożenie bliskie zera - COVID :D Śniadanie słabe - COVID :D Trzeba powiedzieć jaki zestaw się chce i pani przynosi do stolika, mimo że poprosiłem "english" to dostałem to co na zdjęciu... Punktowo gorzej niż CP Airport no ale Dublin to drogie miasto :(

Załącznik:
hix sniadanie.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
vivere militare est
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#429 PostWysłany: 02 Paź 2020 19:14 

Rejestracja: 19 Kwi 2014
Posty: 460
niebieski
Powiedzcie mi proszę, czy robiąc rezerwację przez booking lub travelist (gdzie stawka za upatrzony hotel w Gdańsku jest znacznie lepsza niż na oficjalnej stronie IHG) mogę liczyć na statusowe przywileje pokazując kartę podczas check in?
Góra
 Relacje PM off  
 
#430 PostWysłany: 02 Paź 2020 19:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1334
srebrny
Czasami tak, a czasami nie. Nikt Ci nie zagwarantuje tego na 100%. Generalnie przy rezerwacji przez pośrednika, często krzywo patrzą na przyznawanie profitów statusowych. Dużo jednak zależy od Twojej inwencji/nawijki oraz pracowników recepcji na jakich trafisz. :D
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#431 PostWysłany: 02 Paź 2020 21:22 

Rejestracja: 30 Maj 2017
Posty: 89
niebieski
rqs napisał(a):
Powiedzcie mi proszę, czy robiąc rezerwację przez booking lub travelist (gdzie stawka za upatrzony hotel w Gdańsku jest znacznie lepsza niż na oficjalnej stronie IHG) mogę liczyć na statusowe przywileje pokazując kartę podczas check in?


Przy rezerwacji przez pośrednika nie przysługują przywileje, więc licz, że tak właśnie będzie.

Skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z działem rezerwacji hotelu, pokaż im na jaką ofertę liczysz i poproś o to, żeby zrobili Ci u siebie, bezpośrednio rezerwację. Będziesz miał spokój z przywilejami, a i hotel powinien być zadowolony, że nie musi płacić pośrednikowi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#432 PostWysłany: 02 Paź 2020 22:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2437
platynowy
Powiedz że żartujesz :lol:
Nie potrafię zrozumieć dlaczego ludzie korzystają z sieciówek...
vivere napisał(a):
Nazwa hotelu: Holiday Inn Express Dublin City Centre

Twój status w programie lojalnościowym: Gold



Załącznik:
hix sniadanie.jpg
Góra
 Relacje PM off  
 
#433 PostWysłany: 02 Paź 2020 23:34 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 5116
Loty: 371
Kilometry: 744 551
Bo kosztowało go to 0 pln :)
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
vivere lubi ten post.
 
 
#434 PostWysłany: 03 Paź 2020 08:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 3096
HON fly4free
OT: @nick A tak z ciekawosci, napisz prosze co jest takiego zlego lub niezrozumialego w korzystaniu z sieciowek?
nick napisał(a):
Nie potrafię zrozumieć dlaczego ludzie korzystają z sieciówek...
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#435 PostWysłany: 03 Paź 2020 08:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2437
platynowy
@jaco027 Stosunek jakość/cena - jak jest zupełnie za darmo (ale tak naprawdę np. jak było w Travali przez ponad pół roku) i nie ma w okolicy nic ciekawszego to ok, ale z jakąkolwiek dopłatą zazwyczaj znajdzie się coś ciekawszego, a profity z lojalek budzą jedynie uśmiech politowania.
Góra
 Relacje PM off  
 
#436 PostWysłany: 03 Paź 2020 09:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 3096
HON fly4free
@nick Rozwin prosze ten "usmiech politowania". Naprawde zaciekawila mnie ta opinia, bo mamy calkowicie odmienne postrzeganie korzysci. Abstrahuje tutaj od IHG, ktore ma slaby program i o ile kojarze glowna korzysc to byly (sa?) latwo 'uzyskiwalne' darmowe noce. Ale u konkurencji MB, HH, RR czesto i gesto sieciowka vs. independent hotel wychodzi na plus.
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#437 PostWysłany: 03 Paź 2020 10:20 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3238
srebrny
Jak zwykle trzeba sprawdzić co w jakiej lokalizacji opłaca się najbardziej, czasem droga sieciówka ma się nijak do cen w danym miejscu. Czesto jednak gdy weźmiemy pod uwagę np dopłaty za dziecko gdzie w sieciówkach jest za darmo w każdym hotelu starsze dzieci trzeba dopłacać po 120-150 złotych za noc to już wyjdzie in plus. Dla mnie to jest już wartość. Jak kupisz w weekend hiltona za 150 złotych w Krakowie dostaniesz upgrade i śniadanie za darmo to w tej cenie niestety nie będziesz miał tego poziomu i ceny w innych hotelach za 3 osoby. Nie ma zatem co uogólniać. Na pytanie co lepsze, odpowiedź najlepsza - "to zależy" :-)
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#438 PostWysłany: 02 Lis 2020 20:47 

Rejestracja: 14 Sty 2012
Posty: 353
Loty: 392
Kilometry: 445 091
niebieski
nick napisał(a):
@jaco027 Stosunek jakość/cena - jak jest zupełnie za darmo (ale tak naprawdę np. jak było w Travali przez ponad pół roku) i nie ma w okolicy nic ciekawszego to ok, ale z jakąkolwiek dopłatą zazwyczaj znajdzie się coś ciekawszego, a profity z lojalek budzą jedynie uśmiech politowania.

Sieciówki, programy lojalnościowe i profity ze statusów są głównie dla ludzi podróżujących dużo służbowo, żeby mogli za małe pieniądze lub za darmo podróżować prywatnie. A przy wysokim statusie + promocji punktowej można uzyskać współczynnik nawet 5-6 noclegów płatnych na 1 nocleg darmowy.
Jak robisz w roku (jak ja) 80 noclegów służbowych - to żal nie zbierać punktów.
Góra
 Relacje PM off
Aron lubi ten post.
 
 
#439 PostWysłany: 13 Gru 2020 09:27 

Rejestracja: 04 Lut 2017
Posty: 249
Loty: 138
Kilometry: 139 715
srebrny
Nazwa hotelu: Holiday Inn Express Warszawa The HUB

Twój status w programie lojalnościowym: Club (nie wiem, jak nazywa się najniższy poziom, to mój pierwszy raz)

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: brak

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Był to mój pierwszy pobyt w hotelach IHG i mam jak najbardziej pozytywne wrażenia (by nie powiedzieć, że jestem zachwycony). Hotel oddany został do użytku 30 listopada 2020r., a nasz pobyt miał miejsce kilka dni później. Na dzień dobry dostałem upgrade do pokoju standard z widokiem (trafiło nam się 10 piętro). Podejrzewam, że wraz z dziewczyną byliśmy jedynymi gośćmi w hotelu. Mała rzecz, a cieszy - winda "zauważa" człowieka i obsługuje się jej wezwanie panelem dotykowym, który mówi, która winda podjedzie (jest ich kilka). W pokoju wszystko na tip-top, nie muszę dodawać, że praktycznie nieużywane. Telewizor pierwsza klasa. Mankamentem była klimatyzacja, która wskazywała trzy poziomy grzania i trzy poziomy chłodzenia, bez wskazywania konkretnej temperatury (chyba że ja nie umiałem prawidłowo obsługiwać panelu).
Śniadanie było serwowane do pokoju, można było wybrać dokładną godzinę dostarczenia. Porcja solidna jak na dwie osoby, pełen zakres smakołyków. W hotelu można było pozostać drugiego dnia do godziny 14.00 (standardowo do godziny 12.00). I to wszystko za promocyjne 134 zł - szok.
Mała podpowiedź: w podziemiach sąsiedniego budynku biurowego The Hub rozkręca się galeria handlowa m.in. z Biedronką, McDonald's i specjalistycznym sklepem z winem. W pobliżu stacja metra, leniwi mogą dojechać do centrum w bardzo wygodny sposób (chociaż to blisko).
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#440 PostWysłany: 12 Lut 2021 01:49 

Rejestracja: 17 Sie 2012
Posty: 109
Mam pytanie czy mając status np. Spire - teoretycznie uprawdopodabniający upgrade - przy otrzymaniu takowego widać tę zmianę w aplikacji IHG? (tak jak np. ma to miejsce w przypadku upgrade w Hiltonie czy Marriott Bonvoy)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 487 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group