Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 09 Kwi 2013 10:09 

Rejestracja: 09 Kwi 2013
Posty: 3
Hej!
Nie mam doświadczenia w bookowaniu hoteli dlatego zwracam się do Was z prośbą. Otóż na ile pośrednicy przedstawiani na stronie hotel4free są wiarygodni? Chciałabym zabookować hotel na stronie onhotels.com, ale nic o niej nie wiem. Czy możecie coś na ten temat powiedzieć? Warto klikać w ofertę dlatego że jest najtańsza czy lepiej kierować się renomą pośrednika? jeśli tak to jacy są najbardziej wiarygodni?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Lato w Kampanii za 1298 PLN. Loty do Neapolu z Gdańska + 7 noclegów blisko plaży Lato w Kampanii za 1298 PLN. Loty do Neapolu z Gdańska + 7 noclegów blisko plaży
Urlop w Turcji: 7 dni w 5* hotelu z ultra all inclusive od 2219 PLN. Wyloty z 5 miast Urlop w Turcji: 7 dni w 5* hotelu z ultra all inclusive od 2219 PLN. Wyloty z 5 miast
#2 PostWysłany: 20 Maj 2013 18:52 

Rejestracja: 20 Maj 2013
Posty: 1
WItam!
tez mam poodbny problem - na stonie onhotels.com sa bardzo niskie ceny - nizsze niz na stronach hoteli ktore sa tam wymienione. Czy to mozliwe?! Czy sa jakies ukryte oplaty? Jak przyjade do hotelu to moge oczekiwac ze cena wzrosnie? Ze każą doplacać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 21 Maj 2013 07:31 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3920
platynowy