Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Temat służy dyskusji na temat możliwości i procedur związanych z odwoływaniem rezerwacji z powodu koronawirusa
O aktualnej sytuacji przeczytać można w tym wątku: koronawirus-epidemia-aktualna-sytuacja,135,148421
O tym jak wrócić do Polski w związku z zawieszeniem lotów międzynarodowych do naszego kraju - w tym wątku powrot-do-polski,0,150044

A w tym podyskutować na wszelkie inne tematy (w tym "lecieć czy nie lecieć, jak myślicie?" oraz "a po co odwoływać?"): koronawirus-dyskusja-ogolna,18,149431

Państwa ograniczające dostęp na terytorium kraju wz. z koronawirusem:
https://www.iatatravelcentre.com/intern ... 226297.htm


 [ 1844 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 89, 90, 91, 92, 93  Następna
Autor Wiadomość
#1821 PostWysłany: 14 Gru 2020 22:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 1545
Loty: 122
Kilometry: 290 393
złoty
Dostał ktoś zwrot za odwołany lot z Cebuli? Mój, skasowany w czerwcu, decyzja "full refund" i info, że dostanę w terminie 3-4 okresów rozliczeniowych. Do tej pory ani widu...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1822 PostWysłany: 21 Gru 2020 19:09 

Rejestracja: 18 Maj 2011
Posty: 130
niebieski
Jeśli ktoś miał problem z rezygnacją z lotów do Hongkongu w lutym, ( loty nie odwołane , brak możliości bezpłatnej zmiany - post ok #228) ,@coralos @kajki2 , to donoszę , iż zgodnie z radą Lufthansy wystąpiłam ze sporem przez niemieckim https://soep-online.de/ i dziś dostałam ich propozycję ugody, w której proponują załatwić spór poprzez zapłatę na moją rzecz kwoty 12500 NOK ( 5 biletów) wobec zapłaconej przez mnie kwoty 15 851 NOK. Strony ( ja i Lufthansa) mają 28 dni na akceptacją propozycji ugody.
Polecam w razie sporów instytucję - mega profesjonalna , samo orzeczenie też warte uwagi ( siła wyższa), gdyby ktoś chciał się zapoznać lub poznać procedurę zapraszam na priv.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1823 PostWysłany: 04 Sty 2021 11:07 

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 197
Loty: 63
Kilometry: 183 326
mam pytanie w związku z ewentualnym anulowaniem lotu z powodu Covid (linia Turkish Airlines), zakup byłby dokonany przez pośrednika gotogate. ktoś miał jakieś doświadczenia z nimi w sensie zwrotu kasy/vouchera z powodu odwołania lotu? dziękuję
Góra
 Relacje PM off  
 
#1824 PostWysłany: 04 Sty 2021 11:21 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1809
niebieski
@vegejazz: odwolywanie-rezerwacji-w-zw-z-koronawirusem,18,148565
Góra
 Relacje PM off  
 
#1825 PostWysłany: 11 Sty 2021 20:06 

Rejestracja: 01 Wrz 2012
Posty: 120
Loty: 121
Kilometry: 257 548
Mam pytanie,bo nie wiem co zrobić.Ryanair odwołał w grudniu lot do Neapolu ,zaproponowano zwrot należności w nieokreślonym terminie lub bon do wykorzystania w ciągu 12 mcy.Dziś wykorzystałem ten bon kupując bilety do Neapolu na połowę kwietnia i jeszcze trochę kasy zostało.(wykorzystam na pierwszeństwo wejścia dla jednej osoby i dodatkowy dla niej bagaż. W listopadzie na Black Friday kupiłem 2 bilety w cenie 1 na początek lutego i w ubiegłym tygodniu też mi odwołali, informując że zwrot dostane w ciągu 7 dni roboczych.Dziś dostałem z Ryanair maila, że na zwrot muszę poczekać dłużej i znów proponują bon.Ponieważ w najbliższych kilku miesiącach do maja nie mam w planie wyjazdów.Nie wiem jak długo może trwać zwrot tych pieniędzy, bo może się zdarzyć ,ze pół roku.Czy ktoś się orientuje,ile mniej więcej się czeka na zwrot kasy ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1826 PostWysłany: 11 Sty 2021 20:58 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3870
platynowy
Odpowiedz wzywając do zwrotu zgodnie z ich wcześniejszą informacją w terminie 7 dni roboczych, inaczej wystąpisz o chargeback

Jak nie będzie zwrotu wtedy wystąpisz do banku wystawcy kk z wnioskiem o chargeback

koronawirus-a-chargeback,1498,151008&p=1404187&hilit=Chargeback#p1404187
Góra
 Relacje PM off  
 
#1827 PostWysłany: 11 Sty 2021 21:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 1644
złoty
https://cdn.livechatinc.com/ryanair?lang=pl

Po ostatnich cięciach rozkładu maja pewnie roboty po szyję.
Wejdź w powyższy link i spróbuj ugadać coś z konsultantem.Przy odrobinie szczęścia nadasz sprawie szybszy bieg.
_________________
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Relacje PM off
szfarcjeger lubi ten post.
szfarcjeger uważa post za pomocny.
 
 
#1828 PostWysłany: 11 Sty 2021 21:05 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3870
platynowy
Tylko zwroty kasy są wstrzymane czy jest problem, voucher działa od razu

Czat według mnie nic nie pomoże, to już lepiej formularz zwrotu
Góra
 Relacje PM off  
 
#1829 PostWysłany: 17 Sty 2021 23:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2013
Posty: 252
Loty: 23
Kilometry: 27 962
niebieski
Jeżeli chodzi o zwroty, to ja czekałem od maja generalnie do 4 stycznia tego roku na zwrot za wakacje, które miały odbyć się z Rainbow do Czarnogóry. ponad 180 dni. :roll:
_________________
Zmiany! tuż tuż...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1830 PostWysłany: 22 Sty 2021 00:26 

Rejestracja: 03 Maj 2017
Posty: 6
Zbyszko napisał(a):
Jeżeli chodzi o zwroty, to ja czekałem od maja generalnie do 4 stycznia tego roku na zwrot za wakacje, które miały odbyć się z Rainbow do Czarnogóry. ponad 180 dni. :roll:


Dlatego ja wzięłam voucher za moją odwołaną wiosenną wycieczkę na Teneryfę i zdążyłam go już wykorzystać na Egipt, więc w sumie jestem zadowolona :) Z tego co słyszałam to na zwrot było przewidziane 194 dni, ale w obliczu biurokracji związanej z Funduszem Gwarancyjnym wszystko się przeciąga.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1831 PostWysłany: 23 Sty 2021 19:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2013
Posty: 252
Loty: 23
Kilometry: 27 962
niebieski
Daska napisał(a):
Zbyszko napisał(a):
Jeżeli chodzi o zwroty, to ja czekałem od maja generalnie do 4 stycznia tego roku na zwrot za wakacje, które miały odbyć się z Rainbow do Czarnogóry. ponad 180 dni. :roll:


Dlatego ja wzięłam voucher za moją odwołaną wiosenną wycieczkę na Teneryfę i zdążyłam go już wykorzystać na Egipt, więc w sumie jestem zadowolona :) Z tego co słyszałam to na zwrot było przewidziane 194 dni, ale w obliczu biurokracji związanej z Funduszem Gwarancyjnym wszystko się przeciąga.

Wystarczy źle wypełniony wniosek i już jest kłopot. Trwa to wszystko do około 200 dni. :shock:
_________________
Zmiany! tuż tuż...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1832 PostWysłany: 07 Cze 2021 21:45 

Rejestracja: 07 Cze 2021
Posty: 0
katiosza napisał(a):
[AIR ARABIA]
Hej, linia Air Arabia odwołała nam loty na kwiecień, mieli zwrócić pieniądze w postaci vouchera do wykorzystania, ale do tej pory nic nie przesłali.
Czy ktoś z was miał podobną sytuację?

Też mieliśmy lecieć, voucher działa ale strasznie obcinają kasę, jak Ty sobie z tym poradziłeś? Mieliśmy lecieć do Nepalu ale chcemy przebookować na Pakistan.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Linia Flylevel-voucher
#1833 PostWysłany: 07 Paź 2021 09:05 

Rejestracja: 09 Lip 2013
Posty: 14
Cześć. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia związane z kupnem biletów, realizacją vouchera w linii Flylevel? Pytam w kontekście decyzji UE, która zobligowała 16 linii lotniczych do zwrotu pieniędzy klientom, którzy nie mogli wyruszyć w podróż z powodu covid i nie chcą vouchera. Powyższa linia nie chce mi zwrócić pieniędzy argumentując, iż posiadam długoterminowy voucher, mimo iż na dzisiaj nie można go zrealizować ze względu na zamknięcie granic lub wyśrubowane wymogi wjazdu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1834 PostWysłany: 15 Mar 2022 21:03 

Rejestracja: 23 Maj 2020
Posty: 36
Hej!
Bank prosi mnie o warunki taryfy biletu kupowanego daawno temu (rok). Potrzebne do chargebacku. Bilet kupowany przez pośrednika (tak, wiem, głupio), pośrednik nic takiego nie przysłał. Głównie chodzi o zasadę, jaką Turkish miał w czasie pandemii (czy ma do teraz?), czyli bezpłatnej zmiany lotu. Napisałem do warszawskiego biura THY, ale nie wiem czy to coś da. Na Okęciu może mogą coś więcej pomóc?
Góra
 Relacje PM off
1955845624 lubi ten post.
 
 
#1835 PostWysłany: 15 Mar 2022 21:11 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 288
niebieski
od poczatku pandemii bezplatna zmiana w turkish dotyczyla na zmiane biletu w tej samej trayfie, w przypadku nieanulowanego biletu

https://www.turkishairlines.com/en-us/a ... le-change/
Góra
 Relacje PM off  
 
#1836 PostWysłany: 16 Mar 2022 00:54 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 987
srebrny
Taryfy historyczne da się wydobyć w serwisie https://www.expertflyer.com/ (rejestrujesz się na 5 dni próbnych a potem ustawiasz w wyszukiwarce taryf daty tak, żeby odpowiadały twoim realiom - trasie, dacie i miejscu zakupu). Co do "warszawskiego biura TK" to hmm... zadzwoń na ten warszawski numer i się przekonasz, co to za "biuro" - przełącza na międzynarodową linię w j. angielskim. Na Chopina stanowisko / biuro TK jest czynne tylko w godzinach przed ich wylotami (WAW-IST), zdecydowanie nie spodziewałbym się tam jakiegokolwiek kompetentnego załatwienia sprawy...
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#1837 PostWysłany: 18 Maj 2022 00:32 

Rejestracja: 12 Lut 2021
Posty: 117
malawita napisał(a):
Adventure95 napisał(a):

Opodo to straszne gów.. nigdy więcej nic tam nie zarezerwuje.




Czekam na zwrot po anulacji przez linie juz 2 lata i po wielu kontaktach z infolinią Opodo nadal nie ma widoków, że pieniądze odzyskam. Ta firma zupełnie nie dba o klientów i oszukuje.


Niestety to firma krzak - wygląda na to, że miałem sporo szczęścia, że odzyskałem pieniądze ale stres był bo to były bilety do USA za prawie 3000 dla 2 osób. Jedyna możliwość to nękać ich telefonami i przypominać się i.....pozostaje tylko czekać a na przyszłość trzymać sie od takich gó..ianych pośredników z daleka - zaoszczędzisz kilka stówek ale w razie jakichkolwiek problemów jest po prostu DRAMAT
Góra
 Relacje PM off
malawita lubi ten post.
malawita uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#1838 PostWysłany: 18 Maj 2022 12:08 

Rejestracja: 03 Maj 2014
Posty: 489
Loty: 190
Kilometry: 267 279
niebieski
malawita napisał(a):
Adventure95 napisał(a):

Opodo to straszne gów.. nigdy więcej nic tam nie zarezerwuje.


Tak, a Opodo, eDreams i Travellink to jedna i ta sama firma i też nigdy więcej u nich nie zarezerwuję!

Czekam na zwrot po anulacji przez linie juz 2 lata i po wielu kontaktach z infolinią Opodo nadal nie ma widoków, że pieniądze odzyskam. Ta firma zupełnie nie dba o klientów i oszukuje.

Zdecyduj się od kogo kupiłas te bilety. Bezposrednio od linii lotniczej czy od posrednika jakim jest Opodo. Jak od linii lotniczej to szanse na odzyskanie z czasem spadają do zera. Jak od Opodo to kasę zwrócą. Mnie w czasie pandemii zwrócili za nie odbyte loty pieniadze w ciaagu 3 miesiecy. Linie lotnicze nie oddały nic. AirHelp to gówno. Nie pomogł w zadnej sprawie. Na 14 lotów tylko 1 linia oddała mi 10% wartości biletu, Opodo 100%. I jeszcze jedna linia oddała mi 500% + 2 vouchery :) Ale to zaden lowost. Lowcosty to maja do siebie, ze nie zwracaja pieniedzy.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#1839 PostWysłany: 18 Maj 2022 12:14 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7595
srebrny
Od jakich to przewoźników nie dostałeś zwrotu pieniędzy za odwołane przez nich loty?
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Opodo [opinie]
#1840 PostWysłany: 18 Maj 2022 12:24 

Rejestracja: 21 Cze 2016
Posty: 344
niebieski
mathew77 napisał(a):

Jak od linii lotniczej to szanse na odzyskanie z czasem spadają do zera. Jak od Opodo to kasę zwrócą. Mnie w czasie pandemii zwrócili za nie odbyte loty pieniadze w ciaagu 3 miesiecy. Linie lotnicze nie oddały nic.


Ja mam akurat odwrotnie, tam gdzie zamawiałam bilety bezpośrednio w tradycyjnych liniach lotniczych, wszystkie zwroty były bezproblemowe, a mam tylko problemy z pośrednikami, jak np. Opodo i eDreams (jedna buda). Zresztą nie jestem wyjątkiem, wystarczy poczytać opinie w internecie o tych pośrednikach.
_________________
Zamiast dziękuję klikamy „Lubię” / „Pomocny post”, jeśli tak jest.

Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1844 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 89, 90, 91, 92, 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group