Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 117 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 26 Gru 2019 10:55 

Rejestracja: 07 Lip 2015
Posty: 7
Loty: 29
Kilometry: 96 807
littleboy1989 napisał(a):
Miesiąc temu lecialem.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


To podobnie, ja 27 listopada.
Góra
 Relacje PM off  
 
#82 PostWysłany: 26 Gru 2019 18:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 1297
srebrny
Oczywiście masz rację. Zastanawiam się teraz tylko jak to udowodnić skoro nie masz żadnego dokumentu na to że pracownik W6 odmówił Ci wejścia na pokład.

Ja kiedyś miałem sytuację że nie chcieli mi dac karty pokładowej na lot z Rangun do Colombo bo nie miałem wizy, a zamierzałem ja nabyc na lotnisku. Wyszukalem w telefonie jakie są przepisy, pokazałem im. Oni jeszcze to gdzieś zweryfikowali i polecialem.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#83 PostWysłany: 26 Gru 2019 18:17 

Rejestracja: 07 Lip 2015
Posty: 7
Loty: 29
Kilometry: 96 807
Mam nagraną rozmowę z obsługą klienta wizzair.
Zresztą ślady powinny być, że doszedłem do gate. Mam też kartę pokładową wydaną przy check-in.
Góra
 Relacje PM off  
 
#84 PostWysłany: 26 Gru 2019 18:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 1297
srebrny
A na infolinii co powiedzieli ?


Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#85 PostWysłany: 26 Gru 2019 18:32 

matys500 napisał(a):
Mam nagraną rozmowę z obsługą klienta wizzair.
Zresztą ślady powinny być, że doszedłem do gate. Mam też kartę pokładową wydaną przy check-in.


Ktoś Ci to musi w końcu napisać: z powodu niezgodności danych z paszportu z danymi z e-wizy jeśli chcesz coś wywalczyć będziesz musiał pójść czy złożyć pozew w sądzie :!:

Generalnie nie ma to jak skomplikować sobie życie wpisując do paszportu litery typu ń,ś
Góra
 PM off  
 
#86 PostWysłany: 26 Gru 2019 18:37 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 2358
platynowy
A to mozna do paszportu podac dane bez polskich znakow?

Tapniete z telefonu
Góra
 Relacje PM off
LLAP lubi ten post.
 
 
#87 PostWysłany: 26 Gru 2019 18:40 

Nawet należy :!:

Ja tam mam zamiast Ó o i dzięki czemu czynię sobie życie podróżnicze bezproblemowym

Przynajmniej w lotach do/z Rosji
Góra
 PM off
brzemia uważa post za pomocny.
 
 
#88 PostWysłany: 23 Sty 2020 19:55 

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 67
Spotkała mnie dzisiaj nieprzyjemna sytuacja. Dotarłem pod check in na Tegel jakieś 50 min przed lotem (na tym lotnisku jest tak, ze każdy gate ma swój własny check-in). I na żadnym ze stanowisk nikogo już nie było. A powinni być przynajmniej 45 minut przed lotem. Wszystkie ekrany na lotnisku wciąż informowały ze check in jest w toku.

Nie mogłem już zrobić check in online, bo ten działa tylko do godziny przed lotem.

Najpierw po cierpliwym oczekiwaniu i rozmowach z kilkoma pracownikami lotniska i później infolinia jedyne co obiecali mi, ze nie skasują mi biletu powrotnego.

Proszę o jakieś pomysły co mogę zrobić, bo jedyny dowód jaki mam to rozmowa telefoniczna z infolinia, która odbyła się już jakieś 30 minut przed lotem.

Jest jakiś sposób żeby dowieść, ze pracownicy linii opuścili check in kilka minut wcześniej niż byli do tego zobowiązani?
Góra
 Relacje PM off  
 
#89 PostWysłany: 23 Sty 2020 19:58 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 2358
platynowy
Zdjęcie desku z widocznym zegarem?
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#90 PostWysłany: 23 Sty 2020 20:18 

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 67
No oczywiście tego nie zrobiłem. Nie miałem żadnych podejrzeń ze mogą być kłopoty, myślałem ze to klasyczne „zaraz wracam”, nie raz odlatywaliśmy z tego lotniska sporo później. I najpierw cierpliwie czekałem, później ustawiłem się do jedynej kolejki która tam była; a okazało się była do kolejnego lotu, innej linii, 15 min później. Kobieta nic nie wie, nigdzie nie może zadzwonić. Inni pracownicy to samo. Kiosku tej linii tez brak na lotnisku.

Co ciekawe na miejscu byłem 30 min (!) po lądowaniu „mojego” samolotu. Wydaje mi się, ze pracownicy mieli w systemie, ze nikt już nie będzie nadawał bagażu, wiec sobie poszli. Nie pomyśleli ze może zjawić się ktoś żeby zwyczajnie wydrukować bilet.


E: ewentualnie jutro będę mógł ustrzelić taka fotkę, bo lecę z tego samego miejsca w tym samym czasie. Niestety na nowym bilecie.


Ostatnio edytowany przez jonsoul, 23 Sty 2020 20:27, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#91 PostWysłany: 23 Sty 2020 20:25 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5804
platynowy
Cytuj:
No oczywiście tego nie zrobiłem.

No to nic nie zdziałasz.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#92 PostWysłany: 23 Sty 2020 20:27 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 123
Ostrzeżenia: 1
niebieski
Jaki przewoznik?Moze akurat ta linia wczesniej zamyka checkin.
Góra
 Relacje PM off  
 
#93 PostWysłany: 23 Sty 2020 20:31 

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 67
Iberia. Na tej trasie 45 minut, potwierdzone na infolinii.

E: z informacji GPS flixbusa wynika, ze byłem na lotnisku 56 minut przed planowanym odlotem. Dojście pod najbardziej oddalona bramkę wolnym krokiem to jakieś 2min 30sekund.
Dostanę dokumenty od flixa i z lotniska (ponieważ na wszystkich ekranach wyświetlalo „check-in” do samego boardingu, czyli jeszcze przez jakieś pół godziny od kiedy tam dotarłem.

Dam znać jak się rozwinęła sytuacja.
Góra
 Relacje PM off  
 
#94 PostWysłany: 05 Mar 2020 18:13 

Rejestracja: 02 Gru 2012
Posty: 26
Cześć!
W końcu skończyła się moja walka z Wizz i mogę pochwalić się wynikiem :)
Ad mojego problemu zapraszam tutaj - https://www.fly4free.pl/forum/wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445?start=1540
I do kilku następnych postów.

TLDR: Odmówiono mi wejścia na pokład (lot Rvk - Londyn) i zaproponowano kolejny lot wieczorem. Niestety totalnie mi nie pasował i zażądałem lotu wcześniejszego, inną linią (był np o 8 rano). Wizz twierdził, że należy mi się najbliższy lot, jednak tą samą linią. Ja byłem innego zdania.

Wizz Air po 45 dniach w końcu raczył odpowiedzieć na moją reklamację. Oczywiście olali mnie i moją sprawę.
Za radą z forum zgłosiłem się więc do brytyjskiego AviationADR. Złożyłem papiery 30 września, 25 października Wizz odpowiedział na moje zarzuty, zaś ja musiałem dopisać dodatkowy komentarz w celu obrony swoich racji. Dnia 19 listopada wydano wyrok. Dobry i zły jednocześnie ;)
Otóż przyznano mi rację… ale odmówiono wypłaty bo w toku postępowania nie dodałem potwierdzenia zakupu nowego lotu xD Taki czeski błąd. Dodałem wszystkie paragony itd. Które miałem fizycznie, ale nie pomyślałem że fakturę za lot mam na mailu i też wypada dodać. Jednak co najważniejsze, w “final determination” napisali:
Cytuj:
However, it should be explained that it is apparent that Article 8 of the Regulation establishes that the Airline must offer rerouting under comparable transport conditions to the passenger’s final destination at the earliest opportunity. Accordingly, taking into consideration Article 8 of EC261/2004, I am not satisfied that the Airline fulfilled their obligations entirely and a refund of the alternative flight is due.

Czyli przyznali mi rację.

Zadzwoniłem tam, czy mogę jeszcze dodać potwierdzenie. Skierowali mnie od razu do jakiejś kierownik, przepraszała mnie z 10 minut, mówiąc że nie ma opcji. Generalnie mega uprzejmi ludzie. Polecili UK Small Court, czytał “mały sąd”, z niewielką opłatą.

Zamiast tego uderzyłem jednak do… islandzkiego urzędu. Tym razem z wszystkimi paragonami i dokumentami + wynikiem z UK. Moją sprawę przyjęto 29 listopada. Następnie Wizz 6 grudnia poprosił o… dodatkowe potwierdzenia zakupu lotu. To już im wszystko od faktury po boarding pass wysłałem. Ostatecznie 10 grudnia przyznali mi rację i poprosili o dane do przelewu :)
Przelew dostałem dopiero w tym tyg… Najpierw nie mogli wysłać na moje islandzkie konto, następnie na Revoluta. Myślałem, że się nie doczekam. Ale finalnie wszystko się udało i zachęcam do walki o swoje!

P.S.
Załatwianie sprawy poszło szybciej niż ogarnięcie przelewu >.<
Oznaczam też @ansbach1 @manyaky, może Was ciekawi jak to się skończyło. Dzięki za pomoc!
Góra
 Relacje PM off
14 ludzi lubi ten post.
 
 
#95 PostWysłany: 05 Mar 2020 23:30 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1720
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
To ja też podzielę się informacją. Pozwałem Wizzair, po doręczeniu pozwu odezwali się z prośbą o wskazanie numeru rachunku.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
MaPS lubi ten post.
 
 
#96 PostWysłany: 06 Mar 2020 00:08 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 2916
złoty
Nie dostałeś nakazu zapłaty?
Góra
 Relacje PM off  
 
#97 PostWysłany: 06 Mar 2020 00:25 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1720
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
-- 05 Mar 2020 23:25 --

Nie, z nieznanych mi przyczyn sąd stwierdza brak podstaw, choć nie zawsze. Poza Warszawą wydają nakazy. W gruncie jest to korzystne, bo trudniej napisac odpowiedź na pozew niż sprzeciw, koszty w górę, a efekt taki sam.

-- 05 Mar 2020 23:25 --
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#98 PostWysłany: 25 Mar 2020 20:45 

Rejestracja: 30 Sty 2020
Posty: 24
Mam pytanie czy jest możliwość uzyskać jakieś odszkodowanie z Ryanair za nie wpuszczenie na pokład samolotu z Girony do Wrocławia . Sprawa wyglądała tak że wracalem z Hiszpanii, i na lotnisku w Gironie zgubiłem przed wylotem portfel z dowodem osobistym , udałem się do tamtego posterunku policji z panią która znała hiszpański język i mi pomogła tam że wszystkim ,tak się wydawało bo miałem zdjęcie dowodu w tel i bilet lotniczy , i policja po pół godzinnym przesłuchaniu i wykonaniu kilku tel powiedzieli że dostałem zgodę na opuszczenie Katalonii i dostałem 3 pisma że zgodą na wylot z departamentu policji i miałem to okazać przy wejściu na pokład również że zdjęciem dowodu w tel i przed wejściem na pokład stewardesa Ryanair nie wpuściła mnie tłumacząc że bez fizycznego dowodu nie wpuści mnie mimo biletu i dokumentow wydanych przez policję i cała noc spędziłem na lotnisku i następnego dnia znalazłem w internecie kierowcę busa który wracał do Polski i mnie zabrał za opłatą na którą musiałem pożyczyć pieniądze ponieważ zostałem bez kasy , wszystkie dokumenty z policji i bilety mam w domu w razie czego , pozdrawiam i czekam na odp
Góra
 Relacje PM off  
 
#99 PostWysłany: 25 Mar 2020 20:54 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 1046
platynowy
Ryanair jasno to okreslił w swym regulaminie, że podczas boardingu należy okazać ważny dowód osobisty lub paszport

Dlatego według mnie nie masz szans
Góra
 Relacje PM off  
 
#100 PostWysłany: 25 Mar 2020 21:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 1243
złoty
"Sprawa wyglądała tak..." - najdłuższe zdanie ever...
Góra
 Relacje PM off
Abcn lubi ten post.
 
 
 [ 117 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group