Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 27 Lip 2011 22:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 2465
srebrny
wielu z Was pisalo tu na forum, ze jadac do Marrakeszu nie ma co z gory przejmowac sie noclegiem, bo znajdzie sie sam na miejscu

i teraz pytanie, czy to stwierdzenie ma zastosowanie rowniez w sierpniu ?
pytam, bo to szczyt sezonu, niby cieplo ale nie chcialbym nocowac gdzies na dworcu :)
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 28 Lip 2011 10:24 

Rejestracja: 20 Lut 2010
Posty: 839
Po pierwsze: w tym roku w sierpniu jest ramadan i miasto będzie hmm mniej handlowe. W ciągu dnia może się okazać, że wiele sklepów, stoisk na bazarach będzie zamknięte.

A co do noclegów, nie powinieneś mieć problemów żadnych. W okolicy Jama el Fna są uliczki gdzie co brama to jakiś hotel, hotelik. Nie wiem tylko czy z racji ramadanu będą naganiacze Cię łapać, czy będziesz zdany na siebie. Myślę jednak, że Allach Allachem a kasiorka swoje i bez problemu naganiacze Cię znajdą. To ile poświęcisz czasu na szukanie noclegu będzie zależało jedynie od Twojej wybredności.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 28 Lip 2011 13:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 2465
srebrny
dzieki panie osiek, akurat sprawdzilem i w sumie ramadan zaczyna sie 1. sierpnia a ja 1 sierpnia rano juz wylatuje , tak że mysle ze bedzie spox - bo lece w najblizszy weekend (wylot sobota rano, powrot poniedzialek rano) i myslalem, ze to juz sierpien, a to w sumie jeszcze lipiec ;)
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 28 Lip 2011 14:06 

Rejestracja: 20 Lut 2010
Posty: 839
ee to luzik :) Koniecznie idz wieczorem na Jama el Fna coś zjeść :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 08 Paź 2011 20:17 

Rejestracja: 08 Paź 2011
Posty: 6
juz po wizycie, ale moze ktoś skorzysta.


polecam Riad http://www.booking.com/hotel/ma/riad-da ... _confemail

15 min od placu Dżamaa al-Fina. Sniadanie w cenie na słodko, dzem z daktyli, dzem z truskawek, smazone placuszki, bulki maslane, jajko, kawa, świeżo wyciśniety sok z pomaranczy. Bardzo zadbany obiekt. Na dachu taras. Troche trudno znalezc, warto pytac miejscowych. Spalismy tam pod koniec wrzesnia 2011
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 10 Lis 2011 23:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 2465
srebrny
aniaann napisał(a):
juz po wizycie, ale moze ktoś skorzysta.


polecam Riad http://www.booking.com/hotel/ma/riad-da ... _confemail

15 min od placu Dżamaa al-Fina. Sniadanie w cenie na słodko, dzem z daktyli, dzem z truskawek, smazone placuszki, bulki maslane, jajko, kawa, świeżo wyciśniety sok z pomaranczy. Bardzo zadbany obiekt. Na dachu taras. Troche trudno znalezc, warto pytac miejscowych. Spalismy tam pod koniec wrzesnia 2011


cena ? :mrgreen:
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 09 Wrz 2018 15:20 

Rejestracja: 09 Wrz 2018
Posty: 8
Hej,
I gdzie się w końcu zatrzymałeś?
Ja szukam jakiegoś godnego zaufania noclegu, gdzie będę mogła się kimnąć, a następnie zostawić część rzeczy na czas wspinaczki na Jebel Toubkal.
Ktoś coś poleca?

Dzięki
Ania
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 15 Maj 2019 23:24 

Rejestracja: 20 Lut 2010
Posty: 130
niebieski
Jeśli w ramadanie miasto jest troche bardziej opustoszałe...to nie chce wiedzieć jak jest gdy nie ma Ramadanu bo absolutnie tego nie odczułem.
Co do noclegu to wiem czego nie polecić Hôtel Dar Youssef - jednym zdaniem syf, kiła i... ogólnie masakra, właściciele mili sympatyczni ale żeby ja (1,73cm wzrostu) nie mieścił się w łóżku... które było jedynym meblem w pokoju. Akurat w tym przypadku nie szukałbym oszczędności niską ceną w tym "hotelu"
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group