Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 16 Lut 2016 12:26 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2687
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
A nie jest czasem tak, że CarTrawler jest właścicielem marki ArgusCarHire?
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 16 Lut 2016 12:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sty 2012
Posty: 108
Dołącze się do dyskusji, może trochę na temat może nie :). Ja również nie polecam AVIS i uważam, że to naciągacze. Po kilku wynajmach byłem zadowolony z ich usług jednak ostatni najem w Avis Grecja ( Korfu ) zniszczył moje zaufanie do tej firmy.
Zawsze wynajmuje samochód z pełnym ubezpieczeniem wypożyczalni ( bez udziału własnego ) tym razem nawet dodatkowo czego nigdy nie robiłem wykupiłem usługę Avis RSN ( bardzo rozbudowane assistance ) za namową pracownika boxu na lotnisku ( dopłata około 50 EUR ). W umowie najmu i szczegółowych warunkach najmu i usługi RSN Avis wyraźnie napisano, że wymiana przebitej opony podlega ubezpieczeniu. Traf chciał, że złapałem gumę na północy wyspy, zadzwoniłem po pomoc drogową, przyjechał Pan miły Grek, wymienił koło na "dojazdówkę" i uścisnął mi rękę mówiąc, że sprawa załatwiona :)) Gdybym wiedział, że na tym będzie polegało assistance pewnie sam bym tą dojazdówkę założył ale mniejsza o większość. Tu UWAGA kazał mi jeździć na tym do końca najmu ( został jakiś tydzień ) brawo za kwestię bezpieczeństwa. Z racji tego że w samochodzie miałem komplet pasażerów, jazda na tym mikro kole nie należała do bezpiecznych, więc zdenerwowany udałem się do biura Avis na lotnisku celem załatwienia sytuacji. Tu mile zaskoczony bardzo szybko dostałem nowy samochód, ale tu też zaczęły się moje problemy. Przy wymianie samochodu dano mi do wypełnienia formularz accident report - uzupełniłem, napisałem, że uszkodzenie polega na przebiciu opony, gwoździk i podpisałem. Tu może być mój mały błąd , nie otrzymałem kopii , nie zabezpieczyłem się też robiąc zdjęcie gwoździka :( Cały zadowolony kontynuowałem wakacje. Ku mojemu zdziwieniu po powrocie do domu zostałem obciążony kosztami assistance i uszkodzonym kołem. Po reklamacji odesłali mi mój podpisany raport wypadku na którym ktoś dopisał ( nie ja ) damaged tyre i dopisał koszt, którego nie było jak podpisywałem dokument.
Reklamacja nie uznana. I tu wrócić należy do początku. Nie dość że podrabiają dokumentację, dopisują co chcą ( tu moja wina bo nie mam kopii ), to zaznaczam, że miałem pełną ochronę ubezpieczeniową + RNS i inne wszystkie możliwe Avisowe rewelacje. Mimo, że jasno opisują w szczegółowych warunkach, że przebita opona jest objęta ubezpieczeniem reklamacji nie uznają. Po długiej bez owocnej batalii dałem sobie na luz. Wniosek: przyłączam się do autorki wątku, nie polecam naciągaczy AVIS . To najzwyczajniej oszuści :) AVIS owi mówimy nie :P

ps. chociaż może tylko w Grecji tacy oszuści ? :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 16 Lut 2016 14:07 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7589
srebrny
Cytuj:
Tu może być mój mały błąd , nie otrzymałem kopii

Nie mały, a ogromny i podstawowy - nie wziąłeś kopii. Nie potrafisz zatem wykazać swojej wersji zdarzeń.
Góra
 Relacje PM off  
 
#44 PostWysłany: 16 Lut 2016 15:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sty 2012
Posty: 108
uważam, że nie dano mi jej celowo, Pani zawinęła papiery dała mi kluczyki do nowego auta i wio

pomijając kopię, tego typu zdarzenie jak i wszelkie inne były objęte wykupionym ubezpieczeniem i assistance
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#45 PostWysłany: 16 Lut 2016 15:38 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7589
srebrny
Cytuj:
reklamacji nie uznają.

Jaki podają powód?
Góra
 Relacje PM off  
 
#46 PostWysłany: 16 Lut 2016 15:43 

Rejestracja: 02 Lut 2012
Posty: 135
boots napisał(a):
Cytuj:
reklamacji nie uznają.

Jaki podają powód?


Mi uznali charge-back w prawie identycznej sytuacji. Tylko że to było w 2012, mbank.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#47 PostWysłany: 08 Mar 2016 12:05 

Rejestracja: 28 Sie 2012
Posty: 31
Uwaga - przełom w sprawie.
Dostałam wczoraj maila od firmy CarTrawel, że mam mieć zwróconą całą pobraną kwotę z karty.Do 10 dni.Czekam.
Bede sie cieszyc, jak pieniadze znajda sie na moim koncie :mrgreen:

Póki co - nauczka na przyszłość, żeby:
1) czytać umowy
2) żądać protokołu przy oddawaniu samochodu
3) nie odpuszczać, tylko upominać sie o swoje.
Odezwę się za 10 dni :D
Góra
 Relacje PM off
yoshi lubi ten post.
 
 
#48 PostWysłany: 21 Mar 2016 11:13 

Rejestracja: 28 Sie 2012
Posty: 31
Kasa wpłynęła. Wyjaśnienia nie dostałam, tylko formalne przeprosiny od CarTrawler.
Nauka mnie kosztowała 319 zl (różnica wynikająca z przewalutowania transakcji).
Na razie nie wypożyczam samochodu.W maju lecę na Maltę, a tam wszędzie autobusem. :P
Góra
 Relacje PM off  
 
#49 PostWysłany: 21 Mar 2016 11:15 

Najważniejsze, że oddali $, lepiej być w plecy 319zł niż ca.390€ :).
Góra
 PM off  
 
 [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group