Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 01 Cze 2015 17:25 

Rejestracja: 09 Cze 2014
Posty: 59
Loty: 25
Kilometry: 41 063
Witam,

Podczas płatności za bilety wystąpił jakiś błąd.
Pieniądze na karcie zablokowane, a nie mam żadnej wiadomości o ewentualnej rezerwacji.
Czy ktoś przerabiał podobny temat?


PS. Wiem, wiem...powinienem do nich zadzwonić...ale mój angielski nie pozwala na swobodne rozmowy telefoniczne...niestety :(

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto
Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami
#2 PostWysłany: 01 Cze 2015 17:33 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
Przy pomocy Google Translate skontaktuj się z nimi przez media społecznościowe, tłumacząc, że nie czujesz się swobodnie w rozmowie po angielsku.

Więcej szczegółów na tej stronie: http://www.nationalexpress.com/Help-and ... ct-us.aspx.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 01 Cze 2015 17:36 

Rejestracja: 09 Cze 2014
Posty: 59
Loty: 25
Kilometry: 41 063
Kara napisał(a):
Przy pomocy Google Translate skontaktuj się z nimi przez media społecznościowe, tłumacząc, że nie czujesz się swobodnie w rozmowie po angielsku.

Więcej szczegółów na tej stronie: http://www.nationalexpress.com/Help-and ... ct-us.aspx.



Wysłałem im maila...mają 5 dni na odpowiedź.

PS. Nie mam konta ani na Fejsie, ani na Twitterze :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 01 Cze 2015 17:39 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
Zdjęcie blokady potrwa pewnie ok. 2-3 dni. Re konto na FB czy TT - zawsze możesz założyć. W tym wypadku chyba Ci się opłaci.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 01 Cze 2015 17:53 

Rejestracja: 09 Cze 2014
Posty: 59
Loty: 25
Kilometry: 41 063
Kara napisał(a):
Zdjęcie blokady potrwa pewnie ok. 2-3 dni. Re konto na FB czy TT - zawsze możesz założyć. W tym wypadku chyba Ci się opłaci.


Blokada to nie problem, zastanawiam się czy dokonać następnej rezerwacji...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 06 Paź 2015 11:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2014
Posty: 139
@umberto - mam ten sam problem. Błąd podczas próby rezerwacji a kasa na koncie zablokowana. Napisałem do nich tweeta na @nxcare, ale jak na razie nie mam odpowiedzi. Jeśli nic nie odpiszą, będę próbował się dodzwonić.

EDIT: Jestem właśnie po rozmowię z biurem obsługi klienta (tel. +44 371 781 8181). Podając swoje nazwisko oraz ostatnie cztery cyfry z karty, którą próbowałem zapłacić odnaleźli moją rezerwację. Następnie telefonicznie wystawili mi bilet na kwotę 0.00 GBP, mówiąc jednocześnie, że ściągną z karty kwotę za bilet.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 05 Sty 2017 22:24 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1703
Loty: 630
Kilometry: 1 040 894
srebrny
Jutro mam transfer z LTN National Express (rezerwowany przez strone Wizz). Powrot Easybus, ale na bilecie jest tez logo NE, wiec rozumiem,ze tez autokar. Jak to jest z tymi fotelikami/podkładkami dla dzieci? Mam dwójkę 7-latków i wolałbym nie brać swoich :?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 05 Sty 2017 22:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lis 2015
Posty: 1626
niebieski
Z taką dozą nieśmiałości zaproponuję Google i "national express child seat". Pierwszy wynik.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 06 Sty 2017 06:39 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1703
Loty: 630
Kilometry: 1 040 894
srebrny
Widzisz, większe zaufanie mam do Ciebie i innych userów niż strony NE. A Ty zawiodłaś....
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 06 Sty 2017 10:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lis 2015
Posty: 1626
niebieski
Kurczę, nie wiem, jak będę z tym dalej żyć... ;-) Ale bazując na informacji z linku, intuicji czy - po prostu - zdrowym rozsądku, wzięłabym własny fotelik/ podkładkę. Chyba że bezpieczeństwo małego pasażera byłoby jakimś cudem mniej istotne niż moja wygoda.

Tyle z mojej strony.
Góra
 Profil Relacje PM off
Japonka76 lubi ten post.
 
      
#11 PostWysłany: 09 Sty 2017 11:58 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1703
Loty: 630
Kilometry: 1 040 894
srebrny
Dla zainteresowanych - w autokarach NE są dostępne za darmo booster seats, więc nie trzeba brać swoich. Cieszę się,że nie wziąłem swoich bo odszedł jeden bagaż. Dużo zależy też od kierowcy. Na trasie z lotniska kierowca nie sprawdzał czy dzieciaki siedzą na fotelikach, a ja z kolei się o nie nie upominałem, bo w zupełności wystarczyło zapiąć je w pasy, które są na odpowiedniej wysokości dla dziecka 6+. Na trasie powrotnej z kolei, kierowca sam podał foteliki i pozapinał w nie dzieciaki.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group