Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 291 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Autor Wiadomość
#281 PostWysłany: 20 Cze 2022 09:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2011
Posty: 312
niebieski
Myślę, że każdy w mojej sytuacji dokonałby kolejnej próby zakupu skoro pojawił się komunikat "błąd autoryzacji, transakcja niezrealizowana" i jedyną opcją było zacząć rezerwację od nowa. A i tak odczekałem około 25 minut. Znam regulamin MyTrip, no ale w tym wypadku ewidentnie zawiódł ich system pobierania płatności. Konsultantka na infolinii przyznała, że widzi to w szczegółach rezerwacji, że transakcja zostala odrzucona, a po 30 minutach system podjął samodzielną ponowną próbę pobrania środków (bez mojej autoryzacji). Niestety jakiekolwiek próby kontaktu (mail, tel) kończą się informacją, że sprawa zostanie przekazana do działu płatności, a po 24h przychodzi mail, że wszystko jest ok, bo ta opłata za anulowanie jest zgodna z regulaminem. Chyba faktycznie jedyne co zostaje, to próbować z chargebackiem w banku...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#282 PostWysłany: 21 Cze 2022 14:45 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3377
srebrny
@ranek tylko chargeback, nie ma się co z nimi kopać bo to jest dno i kilometry mułu jeśli chodzi o poziom customer care. Miałem kiedyś z nimi identyczną sytuację. Trzy próby, dopiero trzecia się udała. A po jakimś czasie wystawili rezerwacje i bilety do poprzednich prób no i obciążyli kartę. Chargeback pomógł do jednej rezerwacji (chyba mBank), drugi odrzucony ale przez błędy proceduralne w BNP Paribas (to dopiero dno jeśli chodzi o obsługę klienta). Jako że to była kwestia ok. 100zł to odpuściłem walkę w sądzie.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#283 PostWysłany: 26 Cze 2022 01:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 384
niebieski
Dostałem e-mail, że mogę miesiąc przed podróżą odprawić się na lot, za darmo - w aplikacji mytrip. Chodzi o lot, na który darmowa odprawa rusza 24h przed wylotem. Źle rozumiem ofertę czy oferują wczesne zameldowanie w zamian za instalację ich aplikacji na telefon?

Cytuj:
Mytrip App: Nun können Sie kostenlos einchecken!
Checken Sie jetzt für Ihren Flug ein, selbst wenn es bis zu Ihrem Flug noch Monate sind
Falls Sie es noch nicht getan haben, können Sie heute für Ihren Flug einchecken, auch wenn Ihr Abflug Monate entfernt liegt!

Góra
 Relacje PM off  
 
#284 PostWysłany: 30 Cze 2022 00:57 

Rejestracja: 21 Cze 2016
Posty: 240
niebieski
@rdw

Czy udało Ci się zrobić tą odprawę np. miesiąc przed odlotem ?
_________________
Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień.


Ostatnio edytowany przez malawita, 30 Cze 2022 01:02, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#285 PostWysłany: 30 Cze 2022 01:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 384
niebieski
Nie, ponieważ wbrew zachętom nie instalowałem aplikacji :ugeek:
Góra
 Relacje PM off  
 
#286 PostWysłany: 06 Sie 2022 20:15 

Rejestracja: 12 Cze 2022
Posty: 15
Czy ktoś z Was miał problem podobny do mojego? Jakiś czas temu kupiłem bilet przez mytrip.com. Dodałem rezerwację w LOT i dodanie przebiegło bez problemu. Wchodzę ostatnio na konto w LOT i okazuje się, że moja rezerwacja zniknęła i każda próba ponownego dodania kończy się błędem. Oczywiście napisałem do mytrip, ale wciąż czekam na odpowiedź.
Góra
 Relacje PM off  
 
#287 PostWysłany: 06 Sie 2022 20:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 616
srebrny
@Erkaesowiec cały czas masz lotowski numer rezerwacji? To dzwoń najpierw na infolinię Lotu. Z nimi szybciej się dogadasz, a całkiem możliwe że to błąd ich sytemu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#288 PostWysłany: 06 Sie 2022 21:15 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1752
Można też po numerze biletu (zaczyna się od 080) sprawdzić jego status na stronie Saudii
Góra
 Relacje PM off  
 
#289 PostWysłany: 08 Sie 2022 12:51 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 206
niebieski
Czy w wypadku zakupu Ryanair przez mytrip bez problemu dostanę od nich email użyty do rezerwacji? Kiwi podaje takie dane bezproblemowo - dzięki czemu można się łatwo zalogować do rezerwacji na Ryanair.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#290 PostWysłany: 08 Sie 2022 14:32 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3377
srebrny
@bawarka tak, mytrip poda w Ryanair Twój adres e-mail i też od Ryanair dostaniesz potwierdzenie biletu w momencie rezerwacji.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#291 PostWysłany: 08 Sie 2022 15:48 

Rejestracja: 20 Sie 2018
Posty: 206
niebieski
Dzięki. Kiwi robi rezerwację na swój adres, więc "nasz" nie działa. Ale bezproblemowo wysyłają dane logowania.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 291 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], eukaliptus oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group