Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1185 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 01 Lut 2012 15:21 

Rejestracja: 27 Gru 2011
Posty: 12
mod- oprócz przejrzenia wątku z aktualizowanymi info
zob. też http://www.fly4free.pl/jak-dojechac-na- ... -modlinie/
i ew. http://fly4free.pl/forum/z-metro-wilano ... m,38,18362

wmi-modlin-obsluga-uslugi-na-lotnisku-aktualna-sytuacja,227,18438


Pozwolę sobie zalozyc nowy temat i przedstawic wszystkie najtansze sposoby dotarcia do Modlina (na dzien dzisiejszy).
Jak wiadomo w planach dopiero jest budowa bocznicy i dworca przy terminalu. Powstanie nie szybciej niz za 2lata.
Najblizsza stacja to Modlin (na trasie Wwa-Gdansk) oddalona od terminala jakies 2km. Stacje w Nowym Dworze Mazowieckim dzieli od lotniska 5km. Wiadomo juz ze z momentem uruchomienia lotniska rozpoczna kursy bezplatne autobusy z lotniska do stacji kolejowej Nowy Dwor. Poczatkowo mialy dojezdzac do stacji Modlin, czyli stacji blizszej, ale ta wersja (raczej) upadla. W godzinach szczytu (8-10 i 15-18) korkuje sie most na Narwi pomiedzy Nowym Dworem a Modline i pokonanie tych 5km moze zajac nawet pol godziny. Z Modlina dojezdzalyby w 5min (a i sam dworzec jest przyjemniejszy, zabytkowy, odrestaurowany, wkrotce z kawiarnia i hostelem no i Twierdza rzut beretem).
Na stacjach Nowy Dwor i Modlin zatrzymuja sie wszystkie pociagi Kolei Mazowieckich z Wwy Gdanskiej (2-3 z Centralnej) w kierunku Nasielsk/Ciechanow/Działdowo. Bilet z Wwy kosztuje ok 10pln.Czas jady to 45min (w 2013 po zakonczeniu remontu czas sie skroci i przybedzie polaczen). Na bilecie ZTM, co najmniej dobowym (jednorazowym NIE) mozna dojechać do Chotomowa (2strefa) - dwie stacje przed Nowym Dworem. Trase obsluguja Elfy.
W Nowym Dworze (w Modlinie nie) zatrzymuje sie kilka posiagow pospieszych (Gdansk, Katowice, Krakow, Zakopane).
Wszystkie rozklady i ceny na http://rozklad-pkp.pl/
Spod Domów Centrum do Nowego Dworu przez Jablonne (zatrzymuja sie przy dworcu kolejowym jak i w Modlinie przy wjezdzie do Twierdzy - 500m od stacji, 1500 od lotniska ) jezdzi firma Translud (wygodne autokary), cena 7,50pln (brak ulg na bilety jednorazowe). Pierwszy z Wwy odjezdza 6:20 ostatni 22.20 a z NDM 5:00 i 21:10. Czas jazdy ok.50min, w godzinach szczytu ok.1,5h. Jezdza srednio co pol godziny.
Trase Wwa- NDM zarowno przez Jablonne jak i Łomianki obsluguje PPKS Warszawa (dawny PKS NDM).Ceny sa takie same, starsze za to autobusy, mniej polaczen i dluzszy czas jazdy.
Z Wwy Gdanskiej jedzi tez kilka prywatnych autobusow (cena porownywalna)
W Nowym Dworze zatrzymuje sie tez kilka razy dziennie pare autobusow linii Wwa-Ciechanow (PKS Ciechanow) oraz Grodzisk Maz - Płock (PKS Grodzisk).
W marcu ZTM uruchomi linie autobusowa NDM - Legionowo, koszt przejazdu to 3pln czas ok.50min, z Legionowa innymi autobusem ZTM lub pociagiem SKM mozna sie dostac do Centrum Wwy.

mod- oprócz przejrzenia wątku z aktualizowanymi info
zob. też http://www.fly4free.pl/jak-dojechac-na- ... -modlinie/
http://fly4free.pl/forum/z-metro-wilano ... m,38,18362

wmi-modlin-obsluga-uslugi-na-lotnisku-aktualna-sytuacja,227,18438


Ostatnio edytowany przez mashacra 14 Gru 2014 17:51, edytowano w sumie 3 razy
aktualizacja tytułu
Góra
 Profil Relacje PM off
Abcn lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#2 PostWysłany: 01 Lut 2012 15:52 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4089
Loty: 377
Kilometry: 787 107
Dzięki za wpis.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#3 PostWysłany: 01 Lut 2012 15:59 

Rejestracja: 19 Sty 2012
Posty: 17
koszt dojazdu niski a możliwości całkiem sporo, ceny pewnie ulegną zmianie jak tylko ruszy lotnisko :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#4 PostWysłany: 01 Lut 2012 16:24 

Rejestracja: 27 Gru 2011
Posty: 12
Ceny nie powinny wzrosnac.Pociagi i tak sa drogie a autobusy walcza z nimi o pasazerow.Przez trwajacy pare lat remont trasy kolejowej (jak i ceny) wiekszosc mieszkancow NDM dojezdza do Wwy Transludem (cena wzrasta o 50gr raz na 2lata). Remont za rok sie skonczy, pociagi maja jezdzic do Wwy Gdanskiej w 30min.To plus dla kolei. Pojawią sie za to pewnie prywatni przewoznicy bezposrednio z Lotniska do Wwy (trasa Gdanska, bez przystankow, pomijajac Nowy Dwor, 30min poza szczytem w Łomiankach), jak i nocne polaczenia (czy to kolejowe czy autobusowe) na ktore Nowy Dwor czeka od dawna..
Jesli ktos ma pytania dotyczace Modlina i okolic chetnie pomoge.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#5 PostWysłany: 01 Lut 2012 16:41 

Rejestracja: 18 Gru 2010
Posty: 452
nie widze sensu opisywania mozliwosci dojazdu w okolice lotniska na kilka miesiecy przed jego startem. wizz dopiero dzis oficjalnie oglosil inauguracje polaczen od drugiej polowy lipca. dajmy czas kolejom i przewoznikom autobusowym na skonstruowanie oferty i przedstawienie cen.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#6 PostWysłany: 01 Lut 2012 16:51 

Rejestracja: 06 Lis 2011
Posty: 370
Wiele osób miało pewnie obawy czy da się dojechać jakoś na lotnisko. Dzięki poszukiwaczowi wiadomo, że już teraz istnieje pewna infrastruktura/możliwości dojazdu z Wawy do Modlina. Jest to pewna dana do dyskusji za/przeciw zakupowi lotów z Modlina. A w lipcu może być tylko lepiej...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#7 PostWysłany: 01 Lut 2012 17:00 

Rejestracja: 18 Lip 2011
Posty: 156
poszukiwacz przygód napisał(a):
Najblizsza stacja to Modlin (na trasie Wwa-Gdansk) oddalona od terminala jakies 2km. Stacje w Nowym Dworze Mazowieckim dzieli od lotniska 5km. Wiadomo juz ze z momentem uruchomienia lotniska rozpoczna kursy bezplatne autobusy z lotniska do stacji kolejowej Nowy Dwor. Poczatkowo mialy dojezdzac do stacji Modlin, czyli stacji blizszej, ale ta wersja (raczej) upadla. W godzinach szczytu (8-10 i 15-18) korkuje sie most na Narwi pomiedzy Nowym Dworem a Modline i pokonanie tych 5km moze zajac nawet pol godziny. Z Modlina dojezdzalyby w 5min (a i sam dworzec jest przyjemniejszy,zabytkowy, odrestaurowany, wkrotce z kawiarnia i hostelem no i Twierdza rzut beretem).


Z ciekawości spytam - skoro stacja Modlin jest bliżej lotniska i jak piszesz jest z niego znacznie lepszy dojazd to dlaczego wersja z autobusami z tej stacji upadła? Wiesz może?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#8 PostWysłany: 01 Lut 2012 18:57 

Rejestracja: 27 Gru 2011
Posty: 12
Tadex71 napisał(a):
poszukiwacz przygód napisał(a):
Najblizsza stacja to Modlin (na trasie Wwa-Gdansk) oddalona od terminala jakies 2km. Stacje w Nowym Dworze Mazowieckim dzieli od lotniska 5km. Wiadomo juz ze z momentem uruchomienia lotniska rozpoczna kursy bezplatne autobusy z lotniska do stacji kolejowej Nowy Dwor. Poczatkowo mialy dojezdzac do stacji Modlin, czyli stacji blizszej, ale ta wersja (raczej) upadla. W godzinach szczytu (8-10 i 15-18) korkuje sie most na Narwi pomiedzy Nowym Dworem a Modline i pokonanie tych 5km moze zajac nawet pol godziny. Z Modlina dojezdzalyby w 5min (a i sam dworzec jest przyjemniejszy,zabytkowy, odrestaurowany, wkrotce z kawiarnia i hostelem no i Twierdza rzut beretem).


Z ciekawości spytam - skoro stacja Modlin jest bliżej lotniska i jak piszesz jest z niego znacznie lepszy dojazd to dlaczego wersja z autobusami z tej stacji upadła? Wiesz może?


Rozwiązanie takie zapowiedział Burmistrz Nowego Dworu (miasto jest jednym z 4 udziałowcow spółki MPL Warszawa-Modlin), argumentował to brakiem miejsca do postojów i zawracania autobusow przy dworcu w Modlinie. Jest to rzeczywiście waska, brukowana uliczka, przy obecnym układzie, miejsca do zawracania nie ma, jednakze jest gdzie takowe przygotowac niewielkim kosztem, natomiast miejsca postojowe dla 1 czy 2 autobusow mozna wygospodarowac praktycznie zawsze i wszedzie.
Mam nadzieje ze na owa decyzje (byc moze jeszcze nie ostateczna) nie mial wplywu fakt iz przy tej wlasnie uliczce, kilkdzieisat metrow od dworca mieszka.. pan burmistrz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#9 PostWysłany: 01 Lut 2012 19:49 
Moderator forum

Rejestracja: 13 Lis 2010
Posty: 2547
poszukiwacz przygód napisał(a):
Mam nadzieje ze na owa decyzje (byc moze jeszcze nie ostateczna) nie mial wplywu fakt iz przy tej wlasnie uliczce, kilkadziesiat metrow od dworca mieszka.. pan burmistrz.

Być może, miejmy nadzieję :mrgreen:
ale jakoś tak :shock: wybuchnąłem śmiechem :lol:
z drugiej strony ... pewnie żona, rodzina...

DZięki za wprowadzenie tematu ,
jakbyś miał inne sposoby dojazdu, niekoniecznie najtańsze, niekoniecznie do W-wy to też napisz
pewnie faktycznie będą różne zmiany, ale też pewnie będziesz 'trzymał rękę na pulsie' (?)
please please
_________________
pozdrawiam

A.



Wybaczcie brak polskich znakow w niektorych postach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#10 PostWysłany: 02 Lut 2012 11:09 

Rejestracja: 20 Kwi 2011
Posty: 268
Czy jest możliwość wytyczenia tak trasy busa, autobusu, aby omijał korki na trasie do Modlina.

Z tego co pamiętam to największy kłopot jest na modlińskiej a także ten most na narwi. Da sie to jakoś ominąć?

Czy jest jakaś infrastruktura hostelowo hotelowa a także parkingowa?
Z tego co pamiętam Modlin był kiedyś zamkniętym wojskowym osiedlem.
_________________
Rafał
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#11 PostWysłany: 02 Lut 2012 11:34 

Rejestracja: 18 Gru 2010
Posty: 452
bawiac sie we wrozke stawialbym, ze trasa przyszlego transfer busa bedzie przebiegac na trasie lotnisko - wezel s7 - most na wisle - trasa do warszawy przez Łomianki i wysiadka na metro marymont.
na pewno nic nie pojedzie modlinską do metra lub centrum, bo nie ma to zadnego sensu - korki wieksze, oszczednosc czasu zadna, a i potem trzeba by sie jeszcze przebic mostem polnocnym lub grota na lewobrzezna czesc warszawy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#12 PostWysłany: 02 Lut 2012 18:05 

Rejestracja: 27 Gru 2011
Posty: 12
wersatis napisał(a):
Czy jest możliwość wytyczenia tak trasy busa, autobusu, aby omijał korki na trasie do Modlina.

Z tego co pamiętam to największy kłopot jest na modlińskiej a także ten most na narwi. Da sie to jakoś ominąć?

Czy jest jakaś infrastruktura hostelowo hotelowa a także parkingowa?
Z tego co pamiętam Modlin był kiedyś zamkniętym wojskowym osiedlem.


jak juz pisalem najszybsza trasa wiedzie przez Łomianki droga S7 (zjazd 500m od WMI). Newralgiczny odcinek w samych Łomiankach (korki w strone Wwy rano i w kierunku Modlina po poludniu) i dalej do mostu pólnocnego mial byc przebudowany jednak niedawno inwestycja zostala odlozona na pare ladnych lat wiec szybko sie nic nie poprawi. istnieja objazdy co prawda tego odcinka w sytuacjach awaryjnych, nie zawsze i nie kazdemu jednak beda pasowac.

z praskiej strony stolicy, Modlinska (korki w godzinach szczytu), przez Jablonne, w Nowym Dworze prosto obwodnica (omijajac centrum) dojedziemy do owego mostu na Narwi. w najgorszym wypadku (3-4h na dobe) mozemy postac 15-30min (problemem jest.. nowo wybudowane rondo tuz za mostem), w pozostalych godzinach przejezdzamy plynnie.
most mozna ominac skrecajac na koncu obwodnicy w lewo na most na Wisle. 1km za nim wjezdzamy na S7 w kierunku Gdanska, po 5km i kolejnym przekroczeniu Wisly zjezdzamy pierwszym zjazdem w prawo (ten sam jak dla jadacych przez Łomianki) i po 500 m jestesmy na lotnisku.nadkladamy w ten sposob ok.5km

hotele?
ma cos powstac przy lotnisku a z istniejacych (ceny jedynka/dwojka w pln):
Top Hotel - duzy w centrum NDM, 5km od WMI, 120/180
Royal Hotel - w Twierdzy Modlin, 1km od WMI, 4*, w zabytkowej dawnej wojskowej pralni, 240/330
Hotel Bartnik i Elektromex - mniejsze Hotele w centrum NDM, bez gastronomii,tansze niz TopHotel
Hotel Modlin - otwarcie w czerwcu, 1km od WMI, luksusowy kompleks 4*
w zabytkowym budynku dworca Modlin, wlasnie odrestaurowanym, ma powstac hostel, PKP zastanawia sie kto ma nim zarzadzac, podobno jest juz gotowy

parkingi?
istnieje kilka strzezonych w miescie, wiem ze jeden z nich ma oferowac darmowy transfer pod terminal, jak znajde kontakt/ceny to napisze.

a sam Modlin/ Nowy Dwor?
zarowno Modlin jak i Modlin Twierdza sa dzielnicami Nowego Dworu Mazowieckiego. Lotnisko lezy za obwodnica Twierdzy. Byla ona kiedys rzeczywiscie zamknietym osiedlem wojskowym, obecnie ogolnodostepna, z dwiema bramami wjazdowymi stara sie przyciagnac inwestorow i turystow. W obrebie jej murow znajduje sie jeszcze sporo zamknietych obiektow wojskowych (w tym kilkukilometrowa niszczejaca cytadela, najdluzszy budynek w Europie, wystawiona przez AMW na sprzedaz), sporo zieleni, kilka osiedli mieszkaniowych, szkola, sklepy, boiska.. Jest gdzie pospacerowac, duzo fortyfikacji jest ogolnodosteponych, dziala muzeum, klub przewodnikow, restauracja, kilka punktow widokowych..
sam Nowy Dwor za wiele nie ma do zaoferowania poza: kilkukilometrowa promenada wzdluz calego miasta na wale przeciwpowodziowym nad Narwia, kilka parkow, bary, pizzerie, restauracje, miejski basen, bezplatna wypozyczalnia rowerow w sezonie (a po okolicach jest gdzie pojezdzic)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#13 PostWysłany: 03 Lut 2012 19:17 

Rejestracja: 27 Gru 2011
Posty: 12
strzezony parking 3km od lotniska, dowoz na lotnisko, ceny od 15zl/dobe,
kontakt parking24h.modlin@gmail.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#14 PostWysłany: 15 Lut 2012 21:53 

Rejestracja: 20 Kwi 2011
Posty: 268
Witajcie.

Rozmawiałem z pracownikiem jednej warszawskich korporacji przewozu osób. Planuje ona mieć też kierowców z licencją na taxi nowy dwór mazowiecki. Będzie ona realizowała połączenie z pod domu w Warszawie. Przewidywany, orientacyjny koszt transferu z centrum Warszawy na lotnisko to ok. 150 zł. W cenie tej będzie możliwość zamówienia busik 9 os. dzięki temu koszt na os. będzie niższy. Będzie też możliwość zabrania z pod domu.

Jeżeli uda mi się więcej dowiedzieć to przekaże informacje.
_________________
Rafał
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#15 PostWysłany: 28 Lut 2012 12:38 

Rejestracja: 02 Wrz 2011
Posty: 6
http://www.rynekinfrastruktury.pl/artyk ... udowe.html

Będzie problem z dojazdem przez ekoterrorystów:/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#16 PostWysłany: 29 Lut 2012 01:57 

Rejestracja: 27 Gru 2011
Posty: 12
z protestami ekologów przy wydawaniu decyzji środowiskowej pozwalającej na budowę samego lotniska uporano się (samorządowcy) w miarę sprawnie tak więc myślę że w przypadku tej trzykilometrowej bocznicy i dworca nie powinno być większych problemów (jest to wszak zdecydowanie mniejsza inwestycja). Tak czy inaczej pod terminal pociągiem nie dojedziemy przed końcem 2014 na pewno.

Jest za to już ostateczna decyzja odnośnie komunikacji zastępczej do tego czasu. Ze względu na krótszy czas dojazdu (przeprowadzone próby mówią o 8 minutach) autobusy zabierać będą pasażerów jednak ze stacji Modlin a nie Nowy Dwór jak zakładały ostatnie ustalenia. Także jedynym utrudnieniem będzie kładka na którą trzeba wejść z peronu i później z niej zejść przy dworcu.wyposażona jest jedynie w jednoosobową windę dla niepełnosprawnych.

Również na tą chwilę nie rozwiązana jest kwestia pociągów Intercity których obecnie kilka na dobę zatrzymuje się w Nowym Dworze a nie Modlinie. Jak powiedziała kilka dni temu pani rzecznik IC - nie planują zmian.
Góra
 Profil Relacje PM off
Abcn lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#17 PostWysłany: 05 Mar 2012 11:48 

Rejestracja: 20 Kwi 2011
Posty: 268
Dziś czytałem informacje, że budowa bocznicy kolejowej do Modlina została oddalona w czasie. Ze wzgledu na ciecia budżetowe Urząd Marszałkowski czeka ona na lepsze czasy. Niestety
_________________
Rafał
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#18 PostWysłany: 11 Mar 2012 15:32 

Rejestracja: 20 Kwi 2011
Posty: 268
Dziś widziałem reklama na mieście GlobCabtaxi. Reklama jest na rogu Grójeckiej i Grzymały Sokołowskiego.W ramach reklamy była informacje o możliwości skorzystania z transferu z centrum Warszawy na lotnisko w Modlinie za 99 zł. Napisałem już zapytanie do firmy o szczegóły oferty. Szczegóły przekaże w miarę możliwości.
_________________
Rafał
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#19 PostWysłany: 11 Mar 2012 18:30 

Rejestracja: 20 Sty 2012
Posty: 256
Cena nieco z kosmosu. Tyle to za lot mozna zapłacić ale nie za dojazd na lotnisko pod Warszawą. Szybko albo skoryguja ceny albo upadna z braku klientów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Warszawa Modlin
#20 PostWysłany: 11 Mar 2012 19:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 1605
srebrny
Ok, popatrz tylko, że w samochodzie masz 4 miejsca do wykorzystania. W 4 os. może i rzadko się lata, ale myślę że opłacalne może być już nawet dla dwóch osób. Niektórzy muszą dojechać pół Warszawy do dworca, pociągiem do NDM czy Modlina i potem jeszcze autobusem na lotnisko. Tutaj taksówka zabiera Cię spod domu od razu pod sam terminal.
No i zawsze można założyć odpowiedni temat na naszym forum i zbierać ludzi do jednej taksówki. ;)

Z pozdrowieniami!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1185 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group