Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 603 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 03 Cze 2013 10:44 

Rejestracja: 10 Sie 2011
Posty: 463
Loty: 12
Kilometry: 12 344
niebieski
Djorkaeff napisał(a):
U kierowcy w gdynskim autobusie lepiej kupic godzinny za 4,60.


faktycznie, jest taki bilet


Cytuj:

Z Gdańska do Gdyni dalekobieżne jadą 40-50 minut.

w zyciu tyle nie jechalam, niecałe 40min to SKM jedzie ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#82 PostWysłany: 03 Cze 2013 11:28 

Rejestracja: 14 Lut 2012
Posty: 1071
Loty: 137
Kilometry: 177 089
dialam napisał(a):
Djorkaeff napisał(a):
U kierowcy w gdynskim autobusie lepiej kupic godzinny za 4,60.


faktycznie, jest taki bilet


Cytuj:

Z Gdańska do Gdyni dalekobieżne jadą 40-50 minut.

w zyciu tyle nie jechalam, niecałe 40min to SKM jedzie ;)

To wychodzi na to, ze malo w zyciu doswiadczyles :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#83 PostWysłany: 03 Cze 2013 11:36 

Rejestracja: 18 Lis 2010
Posty: 313
Szanowna/y,

Jechałem z lotniska kilka razy do Gdyni i wiele razy do Gdańska (Wrzeszcza). Polecam jechać na spokojnie do Gdańska Wrzeszcza niż telepać się do Gdyni (autobusy gdańskie jeżdżą częściej i powinny być bardziej punktualne). Pociąg z Gdańska (Wrzeszcza) do Gdyni(TUTAJ POPRAWIŁEM) (pośpieszny) jedzie ok: 30 min.


P.S. Ktoś mówił, że nie ma co robić we Wrzeszczu.
a) można zjeść dobrego Kebaba
b) są dobre bistra
c) można przyjść przybić mi pionę
d) posiedzieć w parku
e) kupić tanie części komputerowe
Innymi słowy multum możliwości.


Ostatnio edytowany przez boryzo, 03 Cze 2013 12:40, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#84 PostWysłany: 03 Cze 2013 12:27 

Rejestracja: 18 Lut 2011
Posty: 179
boryzo napisał(a):
Szanowna/y,

Jechałem z lotniska kilka razy do Gdyni i wiele razy do Gdańska (Wrzeszcza). Polecam jechać na spokojnie do Gdańska Wrzeszcza niż telepać się do Gdyni (autobusy gdańskie jeżdżą częściej i powinny być bardziej punktualne). Pociąg z Gdańska (Wrzeszcza) do Gdynii (pośpieszny) jedzie ok: 30 min.


P.S. Ktoś mówił, że nie ma co robić we Wrzeszczu.
a) można zjeść dobrego Kebaba
b) są dobre bistra
c) można przyjść przybić mi pionę
d) posiedzieć w parku
e) kupić tanie części komputerowe
Innymi słowy multum możliwości.

Tylko nie "telepać" ;)
Z lotniska do GDYNI (przepraszam za uwage-ale jedno "i" na koncu) autobus jedzie obwodnica Trojmiasta,piekna trasa wsrod wzgorz morenowych,czujesz sie jak w Bieszczadach.
Telepie,to sie obecnie SKM,przez rozkopane perony i tory,miedzy innymi własnie we Wrzeszczu.
Niech Szczecinianin (w koncu tez z Pomorza,wiec prawie "ziomal") nad morzem chwilke posiedzi.Bo z jego miasta,to troszke daleko ma :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#85 PostWysłany: 03 Cze 2013 12:44 

Rejestracja: 18 Lis 2010
Posty: 313
teliszon napisał(a):
boryzo napisał(a):
Szanowna/y,

Jechałem z lotniska kilka razy do Gdyni i wiele razy do Gdańska (Wrzeszcza). Polecam jechać na spokojnie do Gdańska Wrzeszcza niż telepać się do Gdyni (autobusy gdańskie jeżdżą częściej i powinny być bardziej punktualne). Pociąg z Gdańska (Wrzeszcza) do Gdynii (pośpieszny) jedzie ok: 30 min.


P.S. Ktoś mówił, że nie ma co robić we Wrzeszczu.
a) można zjeść dobrego Kebaba
b) są dobre bistra
c) można przyjść przybić mi pionę
d) posiedzieć w parku
e) kupić tanie części komputerowe
Innymi słowy multum możliwości.

Tylko nie "telepać" ;)
Z lotniska do GDYNI (przepraszam za uwage-ale jedno "i" na koncu) autobus jedzie obwodnica Trojmiasta,piekna trasa wsrod wzgorz morenowych,czujesz sie jak w Bieszczadach.
Telepie,to sie obecnie SKM,przez rozkopane perony i tory,miedzy innymi własnie we Wrzeszczu.
Niech Szczecinianin (w koncu tez z Pomorza,wiec prawie "ziomal") nad morzem chwilke posiedzi.Bo z jego miasta,to troszke daleko ma :)



Oj dobra jedna literówka(poprawiona), wiadomo: Gdyni.
W swoją drogą proponowałem mu: TLK z Gdańska Wrzeszcza do Szczecina, a nie SKM do Gdańsk-Gdynia, a później TLK z Gdyni.
Co do wzgórz morenowych to jadąc Słowackiego też będzie je widział.
Góra
 Relacje PM off  
 
#86 PostWysłany: 03 Cze 2013 13:40 

Rejestracja: 29 Sie 2012
Posty: 89
Osobiście .. wsiadłbym w 510 do Gdyni i pocisnął nad morze. Wypił piwko na "plaży" i zawinął na dworzec główny :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#87 PostWysłany: 03 Cze 2013 13:51 

Rejestracja: 21 Lis 2011
Posty: 174
hej Drodzy forumowicze :)
Jestem pod wrazeniem Waszych niezwykle wyczerpujacych odpowiedzi i pomocy :)
Dzieki wielkie :)
Pociag mam chyba 13:30 TLK do Szczecina i wlasnie mysle cos o tej Gdyni, w Gdyni zatem pociag bedzie pewnie ok 14:00 dopiero.
Uwielbiam morze i tym podobne klimaty, wiec ta opcja z Gdynia i podziwiania pieknych widokow moze byc super, tym bardziej, ze mamy prawie lato:)
Kiedys czesto bywalem w Trojmiescie, ale bedac koszykarzem, zatem jezdzilem glownie na turnieje i mecze, a wiec trasa hotele-hala sportowa i nic wiecej :(
Mozliwe tez, ze z ktoryms z Was tu gralem.. hihi ;)
Latam z Londynu co miesiac do Polski, zawsze do Berlina lub Poznania, zatem mozliwe, ze ta trasa stanie sie moja ulubiona i ze bede odwiedzial (a zarazem zostawial pieniazki) w Waszym zapewne slicznym regionie:) Mam nadzieje, ze kobiety rowniez macie piekne.. ;) hihi ;)
Bilety juz zaklepane zatem na pewno odwiedze Trojmiasto... :) i mam nadzieje, ze na jednej wizycie sie nie skonczy :)

Pozdrawiam wszystkich pomocnych forumowiczow z Trojmiasta :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#88 PostWysłany: 03 Cze 2013 14:04 

Rejestracja: 18 Lis 2010
Posty: 313
romuald napisał(a):
hej Drodzy forumowicze :)
Jestem pod wrazeniem Waszych niezwykle wyczerpujacych odpowiedzi i pomocy :)
Dzieki wielkie :)
Pociag mam chyba 13:30 TLK do Szczecina i wlasnie mysle cos o tej Gdyni, w Gdyni zatem pociag bedzie pewnie ok 14:00 dopiero.
Uwielbiam morze i tym podobne klimaty, wiec ta opcja z Gdynia i podziwiania pieknych widokow moze byc super, tym bardziej, ze mamy prawie lato:)
Kiedys czesto bywalem w Trojmiescie, ale bedac koszykarzem, zatem jezdzilem glownie na turnieje i mecze, a wiec trasa hotele-hala sportowa i nic wiecej :(
Mozliwe tez, ze z ktoryms z Was tu gralem.. hihi ;)
Latam z Londynu co miesiac do Polski, zawsze do Berlina lub Poznania, zatem mozliwe, ze ta trasa stanie sie moja ulubiona i ze bede odwiedzial (a zarazem zostawial pieniazki) w Waszym zapewne slicznym regionie:) Mam nadzieje, ze kobiety rowniez macie piekne.. ;) hihi ;)
Bilety juz zaklepane zatem na pewno odwiedze Trojmiasto... :) i mam nadzieje, ze na jednej wizycie sie nie skonczy :)

Pozdrawiam wszystkich pomocnych forumowiczow z Trojmiasta :)


Pozostaje ostatnie pytanie: Dlaczego nie latasz do Goleniowa ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#89 PostWysłany: 03 Cze 2013 14:17 

Rejestracja: 21 Lis 2011
Posty: 174
Szczecin jak i caly region nasz to zadupie i dziura....., a lotnisko Goleniow to absolutna porazka, w ogole pozostawia wiele do zyczenia, mala siatka lotow, ciezki i daleki dojazd, a i obsluga beznadziejna.
Z racji moich wykonywanych obowiazkow w Wielkiej Brytanii nie moge leciec ani w poniedzialek, ani w srode... musze leciec we wtorek, a akurat we wtorki nie ma lotow do Szczecina z Londynu w okresie letnim.
Wielu moich znajomych robi tak samo, czesto wybieraja Poznan, albo Berlin.
Mi Poznan juz sie znudzil, a w Niemczech za dobrze sie nie czuje, jakos Niemcy sa malo sympatyczni, latam przez Berlin tylko wtedy kiedy naprawde musze.
Za to od dawno cos "korcilo" mnie na Gdansk i tamte rejony :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#90 PostWysłany: 03 Cze 2013 14:47 

Rejestracja: 10 Sie 2011
Posty: 463
Loty: 12
Kilometry: 12 344
niebieski
teliszon napisał(a):
Tylko nie "telepać" ;)
Z lotniska do GDYNI (przepraszam za uwage-ale jedno "i" na koncu) autobus jedzie obwodnica Trojmiasta,piekna trasa wsrod wzgorz morenowych,czujesz sie jak w Bieszczadach.
Telepie,to sie obecnie SKM,przez rozkopane perony i tory,miedzy innymi własnie we Wrzeszczu.
Niech Szczecinianin (w koncu tez z Pomorza,wiec prawie "ziomal") nad morzem chwilke posiedzi.Bo z jego miasta,to troszke daleko ma :)


zgadzam się, bardzo przyjemnie się jedzie, niewiele dłużej niż na dworzec we wrzeszczu, ale znacznie przyjemniej, bo na obwodnicy nie ma przystanków ;)
szkoda, że tak rzadko jeździ ten autobus

romuald napisał(a):

Pociag mam chyba 13:30 TLK do Szczecina i wlasnie mysle cos o tej Gdyni, w Gdyni zatem pociag bedzie pewnie ok 14:00 dopiero.
Uwielbiam morze i tym podobne klimaty, wiec ta opcja z Gdynia i podziwiania pieknych widokow moze byc super, tym bardziej, ze mamy prawie lato:)


pociąg masz o 14.30, to daje ci sporo czasu ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#91 PostWysłany: 03 Cze 2013 14:51 

Rejestracja: 21 Lis 2011
Posty: 174
hmmm juz nie moge zatem sie doczekac... ;)

a propo...... wlasnie.... czy ten autobus do Gdyni tak w godzinach 10-11 rano bedzie jezdzil?
Gdzies na innej stronie wyczytalem, ze kursuje tylko 6 razy dziennie i nie jest wcale skonfigurowany z zadnymi lotami....
Góra
 Relacje PM off  
 
#92 PostWysłany: 03 Cze 2013 15:25 

Rejestracja: 10 Sie 2011
Posty: 463
Loty: 12
Kilometry: 12 344
niebieski
a to nie czytaj na stronie, tylko sprawdz rozklad jazdy ;)
z lotniska jedzie o 10.30 do gdyni, fakt, ze jeździ rzadko, ale jeszcze mi sie nie zdarzylo, zeby nie pojechal, a jeżdże nim tak co tydzien-dwa (nie tym konkretnym o 10.30 ale wogole)
milego pobytu w gdyni :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#93 PostWysłany: 03 Cze 2013 19:37 

Rejestracja: 18 Lut 2011
Posty: 179
romuald napisał(a):
hmmm juz nie moge zatem sie doczekac... ;)

a propo...... wlasnie.... czy ten autobus do Gdyni tak w godzinach 10-11 rano bedzie jezdzil?
Gdzies na innej stronie wyczytalem, ze kursuje tylko 6 razy dziennie i nie jest wcale skonfigurowany z zadnymi lotami....

http://www2.zkmgdynia.pl/index_rozklady.php?linia=510
Tu sprawdzisz,
i wysiadz na przystanku-Armii Krajowej- nie dojezdzaj do dworca PKP.
Jest to przystanek na ul Wladyslawa IV,po prawej stronie zobaczysz Dom Towarowy Batory,z tego miejsca na Skwer Kosciuszki (morze) to juz bardzo blisko,10 minut pieszo.
Kierowca jakby co podpowie.
Na Skwer skrecasz w prawo,na dworzec w lewo:) Nie ma jak sie zgubic.
Milych wrazen i slonecznej pogody.
Góra
 Relacje PM off  
 
#94 PostWysłany: 03 Cze 2013 23:32 

Rejestracja: 23 Wrz 2012
Posty: 260
Loty: 152
Kilometry: 188 555
A ja bym pojechał do Wrzeszcza i stamtąd SKM do Sopotu, wpadł na Monciak, molo lub gdziekolwiek indziej i z Sopotu pojechał do Szczecina. Sopot jest milion razy lepszy niż Gdynia i Gdańsk razem wzięte. Gdynianin here.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#95 PostWysłany: 03 Cze 2013 23:55 

Rejestracja: 21 Lis 2011
Posty: 174
hmm no dzieki, dzieki koledzy :)
Na Sopot i takie jazdy to chyba bedzie za malo czasu jednak, w sumie to moja taka pierwsza przeprwa, wiec na poczatek Gdynia bylaby idelna, tym bardziej, ze nie za wiele czasu, ale jak bedzie fajnie to kolejnym razem "wpdne" moze na dluzej i wtedy bede juz pytal tu o jakies hotele i mozliwosc pobytu w Trojmiescie z jedna przynajmniej nocka :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#96 PostWysłany: 06 Cze 2013 22:44 

Rejestracja: 21 Lis 2011
Posty: 174
witam :)

zdecydowalem sie na Gdynie :)
mam jeszcze jedno pytanie odnosnie kupna biletu na autobus lini 510 z Portu Lotniczego w Gdansku w kierunku Gdyni, zatem czy mozna nabyc ten bilet u kierowcy? czy lepiej w jakims automacie? mozna placic karta platnicza???
Góra
 Relacje PM off  
 
#97 PostWysłany: 06 Cze 2013 23:04 

Rejestracja: 04 Cze 2013
Posty: 8
skoro jedziesz 510 (który jest linią obsługiwaną przez gdynię) to nie przysługuje Ci bilet gdański - czyli nici z biletomatów,
bilet bez problemu można kupić u kierowcy

jakbyś jednak zdecydował sie na podróż do Gdańska, przydatna rzecz, rozmieszczenie biletomatów:
http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/automaty/listing
Góra
 Relacje PM off  
 
#98 PostWysłany: 07 Cze 2013 12:31 

Rejestracja: 21 Lis 2011
Posty: 174
ahaa, dzieki za info :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#99 PostWysłany: 11 Cze 2013 19:25 

Rejestracja: 14 Lut 2012
Posty: 1071
Loty: 137
Kilometry: 177 089
No i u kierowcy kupisz cały karnet (5 biletów). Polecam skorzystanie z MoBiletu albo Skycasha czy czegoś takiego.
Góra
 Relacje PM off  
 
#100 PostWysłany: 11 Cze 2013 19:40 

Rejestracja: 31 Sie 2011
Posty: 35
codriver napisał(a):
No i u kierowcy kupisz cały karnet (5 biletów). Polecam skorzystanie z MoBiletu albo Skycasha czy czegoś takiego.


niekoniecznie
na pewno kierowca będzie miał bilety czasowe ( 1-godzinny i dobowy ) - cena odpowiednio 4,60 i 12 złotych
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 603 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group