Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Less & Less
#1 PostWysłany: 22 Lut 2013 00:16 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1149
niebieski
Hej,

patrząc na aktualną sytuację z M&M chyba trzeba się pożegnać z tym programem w końcu. FTL ograniczony, ceny podatków duże no i teraz krajówek nie będzie.

Powiedzmy sobie szczerze - jak ktoś nie lata dużo/biznesowo to się nie opłaca. Ja akurat trochę latałem biznesowo, ale co z tego jak krajowo i teraz nawet to mi się nie opłaca.

Szczerze mówiąc - nawet ciężko FTLa będzie uzyskać/utrzymać. Ba, mam wrażenie że wszystkim on jak i SEN poznika (i nie mówię o f4f, a o ludziach którzy płacili srogo za bilety). W końcu podejrzewam, że 80-90% biznesowego ruchu to loty krajowe, a nie międzynarodowe.


Do czego zmierzam? Ano do pytania, co teraz? Jedye co zostało w M&M to karty kredytowe, ale one dają mile premiowe. Coś to daje, ale do tego akurat można statusowe zbierać gdzie indziej.


Czy ktoś doświadczony zatem mógłby coś skrobnąć? Chętnie zrobiłbym totalne rozeznanie, ale pewnie mógłbym się za to zabrać za rok, więc szkoda ;)
Skoro jednak główny argument posiadania M&M właściwie dla większości odpadł to myślę, że sporo osób będzie zainteredowana innymi programami w *A.

Co zatem mamy? M&M, M+, M&S i wiele wiele innych.

Listę można zobaczyć na końcu tego artykułu http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Alliance



Czym się kierujemy?

- Łatwość zdobycia statusów
- Bilety-nagrody - dostępność terminów/miejsc - opłaty dodatkowe
- Dostęp do saloników

Czyli chyba najważniejsze rzeczy, bo priority boarding to raczej standard ;)

Aha, i nei ma sensu argumentować, że w M&M jest fajnie bo TripAdvisor da nam 100 pkt. Przepraszam, ale te 100pkt nigdy nie zamieni się, ani na whiskey w saloniku, ani na bilet nagrodę. Więc mówmy o realnych korzyściach :)

Pozdrawiam i mam nadzieję, że będzie ciekawa dyskusja!
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎 Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎
Wyspa jak z raju w supercenie 🌴🔥 Loty na Mauritius od 2092 PLN😎 Wyspa jak z raju w supercenie 🌴🔥 Loty na Mauritius od 2092 PLN😎
 Temat postu: Re: Less & Less
#2 PostWysłany: 22 Lut 2013 01:00 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4247
platynowy
Na innym forum (lotnictwo.net.pl) toczyła się na ten temat burzliwa dyskusja. Program United wydaje się najlepszy, ewentualnie Aegan (gdyż tam łatwo o Golda).

Oczywiście mowa o osobach które latają w wysokich taryfach. Podróżując w O/U mile zbierzemy tylko w M&M a w L (Szalona Środa) United i inne dadzą tylko 25%.

Ja zostanę w M&M, najwięcej mil nie mam za loty ale z karty mBanku. Dopłaty do nagród są oczywiście chore ale można wykorzystać mile np. na lot krajowy w USA (Hawaje) gdzie podatków zapłacimy 40zł.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Less & Less
#3 PostWysłany: 22 Lut 2013 01:37 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1149
niebieski
Fajnie, że właśnie kupiłem loty Hawaje za $425 ;)


Zostać w M&M oczywiście warto, bo jest karta mBanku/Wizza. Więc mile PREMIOWE można zbierać.

Ale status to chyba jednak trzeba zbierać gdzie indziej.
Ale rozumiem, że nawet będąc w M+ (United) to lecąc krajówką eurolot/lot po tych zmianach będzie zero mil? Często latam w taryfie E.


Możesz podać link do konkretnego tematu? Tamto forum jest nie takie małe..
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Less & Less
#4 PostWysłany: 22 Lut 2013 02:42 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
Maris83 napisał(a):
Kiedyś jakiś program oferował przeniesienie do nich wraz z zachowaniem statusu i punktami. Kojarzy ktoś coś z tej sytuacji? FTLa mam do 28.02.2017, mil też już troszkę jest - byłoby warto :)


Raczej "status match" do programu innego przewoźnika w ramach tego samego sojuszu nie wchodzi w grę, choć gdzieś czytałem, że komuś się udało US lub UA zmatchować w TK. O przeniesieniu mil zapomnij.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group