Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 19 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 01 Sie 2017 12:31 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3489
złoty
Czy ktoś z Was miał do czynienia w praktyce z ich Gwarancją biletu łączonego? Sprzedają na swojej stronie połączenia różnymi liniami niemającymi umów interline, czyli lowcosty i inne egzotyczne linie. Bilety są wystawiane osobno i w przypadku gdy wszystkie loty są o czasie to problemu nie ma, a w przypadku anulacji albo opóźnień chwalą się że bezpłatnie znajdą alternatywny lot, zapewnią hotel itp.

https://www.kiwi.com/pl/pages/guarantee

Wszystko ładnie pięknie ale w T&C jest kilka punktów na które się mogą powołać w sytuacji gdy np. nowy loty będzie droższy od pierwotnie wykupionego (a wiadomo że tak będzie w 99% przypadków).

https://www.kiwi.com/pl/pages/content/legal

In case We are unable to find a reasonable alternative Flight(s) or other means of transportation due to a disproportionate price difference between the potential alternative transportation and the original price for the unused Flights, we may agree with You on Our proportional contribution to the costs associated with a mutually agreed alternative transportation.

Ich regulamin zawiera wiele takich "kwiatków" dlatego ciekawy jestem czy ktoś w praktyce to przetestował.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
 
#2 PostWysłany: 03 Wrz 2017 09:51 

Rejestracja: 17 Maj 2017
Posty: 640
Loty: 86
Kilometry: 165 130
Zbanowany
Macie doświadczenia z tym pośrednikiem? Można zaufać?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 25 Paź 2017 00:28 

Rejestracja: 15 Lut 2016
Posty: 300
Loty: 111
Kilometry: 133 112
Podbijam...:)
_________________
2018: Anglia, Litwa, Austria, Węgry, Kosowo, Albania, Czarnogóra, Włochy, Rosja, Holandia, Hiszpania
2019: Chorwacja, Niemcy, Czarnogóra, Czechy, Chiny
2020: Hiszpania i...:/
2021: Litwa
2022: Albania...
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 23 Mar 2018 22:28 

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1
I co? nikt nic?
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 16 Cze 2018 09:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 485
Podjęłam wyzwanie w maju i kupiłam bilety z przesiadką na Kiwi.com. Były dwie możliwości: 50min i 1:50h. Wybrałam tą bezpieczniejszą z trochę dłuższym czasem, bo na Flightradar widziałam, że pierwszy samolot ma w ponad 90% przypadków przylot opóźniony o godzinę. Kiwi nie daje numerów rezerwacji w liniach lotniczych, tylko swój wewnętrzny numer - przychodząc na lotnisko trzeba się zgłosić do okienka linii lotniczej, odprawić w automacie, albo zgłosić do odprawy bagażowej, żeby wydrukowali boarding pass.
Na szczęście moje połączenie zostało zrealizowane prawie zgodnie z rozkładem (przylot pierwszego tylko 15 min później) i nie musiałam testować gwarancji Kiwi. A zaryzykowałam tylko dlatego, że mój przyjaciel jest PM tego projektu i zapowiedziałam mu, że jeśli coś pójdzie nie tak, to będę dzwonić. 8-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 19 Cze 2018 22:48 

Rejestracja: 10 Lip 2012
Posty: 179
A jak jest z bagażem? Jeśli kiwi wystawia jeden bilet, lot jest przesiadkowy - dwoma różnymi liniami, co dzieje się z bagażem? Nadawany jest na lotnisku wylotu i odbierany już przy punkcie docelowym czy trzeba się samemu zatroszczyć między przesiadkami?
_________________
Ania


Ostatnio edytowany przez michzak, 20 Cze 2018 08:21, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 20 Cze 2018 06:53 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2672
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
@mufl26 Trzeba się zatroszczyć samemu. Kiwi nie wystawia jednego biletu.


Ostatnio edytowany przez michzak, 20 Cze 2018 08:20, edytowano w sumie 1 raz
//ciach lekki OT
Góra
 Relacje PM off
mufl26 uważa post za pomocny.
 
 
#8 PostWysłany: 10 Lis 2018 15:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Maj 2013
Posty: 187
niebieski
Podbijam, ktoś miał doczynienia z gwarancją Kiwi? Zastanawiam się czy brać lot łączony przez Dublin, jedynie 1 godzina na przesiadkę, ale bez bagażu rejestrowanego.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 18 Mar 2020 04:44 

Rejestracja: 11 Kwi 2012
Posty: 59
Cześć. Mam bilety kupione przez kiwi na lot LAX-OSL i OSL-WAW. Na stronie przewoźnika sprawdziłem, ze lot do Oslo jest odwołany. Na infolinie nie idzie się dodzwonić, mail oczywiście milczy. Lot na 29 marca. Blokować odrazu inne loty u innego pośrednika/linii czy czekać na ich ruch?
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 10 Lis 2020 23:36 

Rejestracja: 10 Lis 2020
Posty: 2
Witam. Mam problem mianowicie kupiłem lot na powrót do Polski na 12.11.2020 przez kiwi.com. Wyszukali mi lot z Bergen do Gdańska z przesiadka w Oslo. Sprawdziłem przed chwilą. Odloty z lotniska i takiego nr samolotu jak na bilecie w ogóle nie ma. Nie dostałem do tej pory żadnej informacji odnośnie tego, że samolot Widerøe z Bergen zamiast startować o 7:40 startuje o 14:30, czyli nie zdarzę na przesiadke o 14:35 w Oslo (Ryanair). Na bilecie z kiwi mam inny numer lotu, wpisując nr rezerwacji na stronie Widerøe pokazuje mi inny samolot, o 14:30. Infolinia nie odbiera, czy ktoś miał podobna sytuację, jak to wyglądało u was? Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 10 Lis 2020 23:57 

Rejestracja: 24 Paź 2020
Posty: 486
niebieski
Kiwi ma bałagan w systemie. Próbuj załatwiać przebookowanie bezpośrednio u przewoźnika, który w sytuacjach gdy do wylotu zostało mniej niż 72 godziny może dokonać zmiany rezerwacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 11 Lis 2020 04:47 

Rejestracja: 10 Lis 2020
Posty: 2
Czyli nie mam raczej co liczyć na pomoc że strony kiwi, i że oni zapewnia mi jakiś inny lot? Dodam że moje moja przesiadka jest objęta gwarancja kiwi.com, taka informacje mam na bilecie. Jutro od rana będę próbował się do nich dodzwonic. Wszystko byłoby ok, gdybym wcześniej otrzymał od nich informacje, że lot jest później i z przesiadki nici, a teraz jestem pod ścianą...
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 07 Lip 2021 09:15 

Rejestracja: 07 Lip 2021
Posty: 2
Witajcie,
Mam pytanie w związku z zakupem podróży za pośrednictwem serwisu kiiwi.
Otóż mam wykupioną podróż z Wawy do Rzymu oraz powrotem z Bergamo do Wawy.
W dniu zakupu nie było bezpośredniego połączenia z Wawy i mam podróż łączną. Wylot Wizzait, powrót Ryanair.
W chwili obecnej jest dostępna opcja lotu do Rzymu bezpośrednio z wylotem 2 godziny później i przylotem prawie 2 godziny wcześniej.

Moje pytanie wiąże się z tym czy jeśli zakup jest dokonany przez kiwi, to czy jest tutaj klauzula "no show"? Na stronie kiwi ani słowa na ten temat, a na odpowiedź czekam już tydzień.
Czy mogę kupić nowy bilet w jedną stronę do Rzymu w Wizzair, a wrócić do kraju zgodnie z zakupioną podróżą w kiwi?
Od razu wyjaśnię, że opcja zmiany w kiwi jest bez sensu bo kosztuje 800 zł, a Nowy bilet 126zl.
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 07 Lip 2021 09:24 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1455
@maximapuch możesz bez obaw kupić nowy bilet. Kiwi nic nie anuluje, gdyż bilety wizz i ryan nie mogą zostać anulowane przez pośrednika.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 07 Lip 2021 09:28 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7249
platynowy
Powrót Ryanairem będzie możliwy.W tanich liniach każdy odcinek traktowany jest osobno i nieskorzystanie z jednego lotu nie kasuje drugiego.
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 07 Lip 2021 10:04 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3592
HON fly4free
Tyle, że rezerwacja przez pośrednika i jakoś się musi odprawić

Do swojego konta na Ryanair jej nie doda

bige napisał(a):
Kiwi to raczej unikać, mimo tego że cena była niższa niż na stronie Ryanair, bo (przynajmniej przy zakupie biletu Ryanair) rezerwują na swój email, co uniemożliwia check-in przez stronę RYR. Ale podają wszystkie dane (też numer karty którą robili zakup), także da się wypytać wsparcie RYR o ten adres email.
W moim przypadku to był imienazwisko@tarmadeworks.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 07 Lip 2021 12:05 

Rejestracja: 07 Lip 2021
Posty: 2
Dziękuję Wam za odpowiedź.
@dg72
Czy mógłbyś lekko mi rozjaśnić co powinienem zrobić żebym został odprawiony na drogę powrotną?
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 07 Lip 2021 12:32 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3592
HON fly4free
"Ale kiwi. com podaje wszystkie dane (też numer karty którą robili zakup), także da się wypytać wsparcie Ryanair o ten adres email.
W moim przypadku to był imienazwisko@tarmadeworks."

Odprawa przez stronę Ryanair, znajdź rezerwację po adresie e-mail
Góra
 Relacje PM off  
 
#19 PostWysłany: 11 Lis 2022 12:23 

Rejestracja: 20 Cze 2018
Posty: 72
Mam pytanie: powiedzmy kupuję przez Kiwi KRK-AUX-SKD, ale po jakimś czasie jeden z odcinków jest skasowany/przesunięty tak, że uniemożliwia dalszą podróż lub ją utrudnia (co jest standardem w W6). Czy wówczas mogę domagać się zwrotu za oba odcinki? Jak zachowuje się pośrednik?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 19 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group