Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 25 Lip 2019 15:36 

Rejestracja: 19 Sty 2013
Posty: 20
Hej, lecieliśmy Brussels Airlines z Warszawy do Londynu via Bruksela. Na miejscu okazało się, że zgubili nasze 3 bagaże. Problem był taki, że z Londynu (LHR) polecieliśmy dalej, innymi liniami do Meksyku. Na miejscu byliśmy bez ubrań, kosmetyków itp. Jeszcze w Londynie, gdzie zgłosiliśmy zagubienie bagaży, polecono nam kupić potrzebne rzeczy i zgłosić reklamację do linii lotniczych. Tak zrobiliśmy, w Mexico City były zakupy, zgłosiliśmy problem do Brussels Airlines. Bagaże dotarły po 3 dniach, niestety linie odpowiedziały, że nic nam nie zwrócą, bo problem wynikł nie z ich winy, a z awarii systemu sortowania bagaży na lotnisku (uważają, że to siła wyższa). Co z tym zrobić? Na infolinii ULC jest info, że nie przyjmują wniosków ze skargami, bo na rozpatrzenie starych trzeba czekać 10 m-cy.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group