Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 320 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następna
Autor Wiadomość
#281 PostWysłany: 01 Maj 2019 20:45 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2196
złoty
To jest odległość, do sprawdzenia np na gcmap.com
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#282 PostWysłany: 01 Maj 2019 20:51 

Rejestracja: 18 Mar 2017
Posty: 8
Faktycznie, ....teraz wszystko jasne
Załącznik:
IMG_9818.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#283 PostWysłany: 22 Lip 2019 13:55 

Rejestracja: 24 Maj 2018
Posty: 1
Czekają mnie cztery loty w przyszłym tygodniu i odnowi mi się kolejny raz FTL.

Nie spodziewam się, żebym na M&M w LH/LO zrobił do końca roku więcej jak jakieś 45000 pkt statutowych. Przyszly rok będzie pewnie podobny.

Czy na jakimś innym programie jestem w stanie zrobić status GOLD w Star? Aegan dalej tak działa?

Przejrzałem na szybko klasy rezerwacyjne... Q, V, H, U Różnie - ale jestem w stanie zwracać na to uwagę przy rezerwacji. Jestem w stanie zrobić gdzieś łatwiej GOLD niż w Miles&More ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#284 PostWysłany: 22 Lip 2019 14:56 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5781
Loty: 829
Kilometry: 785 039
platynowy
Niemal wszędzie jest łatwiej niż w M&M.

M&B Aegeana lub ShebaMiles Ethiopiana dają chyba największe szanse, musisz sobie dokładnie przeanalizować i porównać ze swoimi lotami.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#285 PostWysłany: 15 Sie 2019 21:04 
Moderator forum

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 693
Loty: 63
Kilometry: 202 612
Dzisiaj u Niemców wyczytałem, że w EgyptAir można zbierać na jednym koncie mile STATUSOWE od całej rodziny. Czy to hicior, czy odgrzewany kotlet?
_________________
Moje relacje:
<USA - Roadtrip z namiotem na dachu>; <Seszele Luksusowo? Budżetowo? Panie, a nie można obu? Można!>,
<Islandia - lodowe góry i maskonury.>, <Ej, ale będzie widać góry? - Kirgistan Kazachstan>
<Wuchta problemów - Hong Kong, Filipiny>
Góra
 Relacje PM off  
 
#286 PostWysłany: 15 Sie 2019 21:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 4761
HON fly4free
Było w tym wątku :D

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#287 PostWysłany: 07 Gru 2019 16:42 

Rejestracja: 02 Lis 2019
Posty: 13
A jak jest z korzystaniem z benefitów FTL w M&M jeżeli bilet jest podpięty pod inny program?

Mam FTL w M&M ważny do 2022 więc przyszły rok mógłbym poświęcić na zdobywanie *A Gold w innym programie (Sheba wydaje się najbardziej odpowiedni) tylko większość lotów będzie albo przez WAW albo FRA/MUC więc naturalnie chciałbym móc korzystać z saloników M&M.
W wątku z pytaniami o M&M jeden z użytkowników wspomniał, że nie mógł skorzystać z Gold priority boarding ze względu na brak podpięcia karty więc się zastanawiam czy to nie byłby problem?
Góra
 Relacje PM off  
 
#288 PostWysłany: 07 Gru 2019 16:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 529
Loty: 188
Kilometry: 242 433
niebieski
@Roqq wszystko można. Jeżeli masz status potwierdzony w postaci karty fizycznej lub mobilnej, pokazujesz ją razem z boarding pass i tyle. Muszą to uwzględnić. Żeby uniknąć komplikacji, nie podawaj numeru karty przy check-in'ie, aby nie była zapisana. Mile naliczysz sobie wstecznie po 7 lub 14 dniach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#289 PostWysłany: 07 Gru 2019 17:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2468
srebrny
Nie podając karty na bilecie rozwiązujesz kwestie saloniku (potencjalnie, bo taką pokazana kartę potrafią od razu dopisać do biletu, zwłaszcza w Niemczech w salonikach Lh). Do tego nie masz ewentualnych korzyści typu lepszy wybór miejsc przy check in, czy priority boarding (przy automatycznych bramkach praktyczne zawsze oznacza to interwencje obsługi, czasem odmowną).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#290 PostWysłany: 07 Gru 2019 19:19 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5781
Loty: 829
Kilometry: 785 039
platynowy
@Roqq - pewnie odnosisz się do mojego wpisu:

pytania,1574,5236&start=4334

Przez wiele lat zdarzyło mi się to dopiero po raz drugi (wcześniej kiedyś w Kijowie nie zgodzili się na wpuszczenie do saloniku z FTL i wpisali mi numer złotej karty), więc traktowałbym to jako incydent. Zaniepokoiło mnie jedynie, że koleś z obsługi twierdził, że są to nowe zasady Lufthansy. Ale oczywiście rozwiązaniem i obejściem są podane już porady kolegów.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#291 PostWysłany: 07 Gru 2019 23:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 396
Loty: 379
Kilometry: 457 903
@Roqq zainspirowałeś mnie do nowego celu w roku 2020 = golda w ShebaMiles. Naczytałem się o klasach które się nie liczą do odcinków ale patrzę na ich stronę i chyba nie jest teraz tak źle - wydaje mi się, że trochę się zmieniło? W LOT nie liczą się tylko klasy I,N,X,J. Trochę gorzej w Lufthansie O,I,X,R,K,P. W tym roku mam już 50 odcinków (8 z nich się by nie zaliczało) i chyba to dobra opcja...
_________________
http://www.citybreak.me
Góra
 Relacje PM off  
 
#292 PostWysłany: 08 Gru 2019 00:03 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 3370
Loty: 209
Kilometry: 501 757
Klasy I,N,X w LO to bilety za mile, dlatego się nie liczą :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#293 PostWysłany: 08 Gru 2019 00:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 828
Loty: 351
Kilometry: 332 084
srebrny
Osobiście polecam zacząć rok od Sheba do 40 a potem przejść na M&M.
W LOcie chyba każda taryfa zalicza się do ET,
w Lufie zdecydowana większość
trzeba uważać na SAS. tam naprawdę mało zalicza się do Sheba.
Ja w tym roku Gold w ET i FTF w LO.
W przyszłym już tylko M&M a saloniku na patencie Gold *A :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#294 PostWysłany: 08 Gru 2019 01:47 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2196
złoty
Po zdobyciu *G nie ma sensu szarpać się z wachlowaniem kartami i zbieraniem FTL. FTL dla posiadaczy *G jest bezwartościowy.
Przez lata tak robiłem, 2 lata temu dałem sobie spokój i żałuję że tak późno - nie mam problemu z priority boardingiem, nie tracę czasu na zmianę FFP.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#295 PostWysłany: 08 Gru 2019 02:22 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3892
złoty
Wszystko zależy kto, czym i gdzie lata - z ET problemem jest relatywnie niska wartość zdobytych tam mil dla osób nie mieszkających / nie latających regularnie ET. Więc ich nadmiar lepiej lokować w innych programach, aczkolwiek M&M jest raczej też kiepskim pomysłem, zwłaszcza jak ktoś lata głównie LH/OS/SN i raczej w niskich klasach rezerwacyjnych, bo naliczane z nich mile premiowe są groteskowe (liczą się od wydanej $). Z LO jest póki co ciut lepiej, ale za tanie klasy rezerwacyjne po kraju i Europie też kokosów się nie uzbiera.

Sytuacja ulegnie zmianie od 2021 - nowe zasady kwalifikacji M&M otworzą ludziom bardzo często latającym LH/LO, ale właśnie raczej w niskich klasach rezerwacyjnych po Europie zdobycie SEN, co dotychczas pozostaje kompletnie poza ich zasięgiem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#296 PostWysłany: 08 Gru 2019 13:42 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5781
Loty: 829
Kilometry: 785 039
platynowy
Pamiętajmy także o odchodzeniu Mbanku od kart M&M i wprowadzeniu opłat dla wszystkich użytkowników tychże.

W związku z tym FTL może być przydatny do utrzymywania ważności już zdobytych mil.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#297 PostWysłany: 19 Gru 2019 10:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lis 2014
Posty: 350
Loty: 231
Kilometry: 645 883
marek2011 napisał(a):

Sytuacja ulegnie zmianie od 2021 - nowe zasady kwalifikacji M&M otworzą ludziom bardzo często latającym LH/LO, ale właśnie raczej w niskich klasach rezerwacyjnych po Europie zdobycie SEN, co dotychczas pozostaje kompletnie poza ich zasięgiem.


Tak przekładajac na mój 2019 rok,
44 odcinki w Miles More, to teoretycznie po nowych zasadach przy takiej ilosci na co uzbieram?
Góra
 Relacje PM off  
 
#298 PostWysłany: 19 Gru 2019 10:36 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 3892
złoty
Uzbierasz FTL, tak jak i teraz - w praktyce będzie potrzebne max 32 segmenty (teraz 30) - liczba może być mniejsza, jeśli w tym będą jakieś dalsze loty niż po Europie / krajówki, połowa musi być w liniach zintegrowanych (grupa LH, LO itp).

To co się zmienia, to ważność statusu - teraz po uzbieraniu 30 segmentów FTL jest przyznawany na 2 lata. Od 2021 status będzie ważny tylko rok, czyli co roku trzeba będzie spełnić warunki kwalifikacji, a nie jak teraz raz w okresie dwuletnim (w pierwszym lub drugim roku trwania statusu). W praktyce więc, aby utrzymać ciągłość statusu, przy FTL, trzeba będzie przeciętnie latać dwa razy więcej niż dotychczas.
Góra
 Relacje PM off  
 
#299 PostWysłany: 27 Gru 2019 23:41 

Rejestracja: 02 Lis 2019
Posty: 13
marek2011 napisał(a):
Wszystko zależy kto, czym i gdzie lata - z ET problemem jest relatywnie niska wartość zdobytych tam mil dla osób nie mieszkających / nie latających regularnie ET. Więc ich nadmiar lepiej lokować w innych programach, aczkolwiek M&M jest raczej też kiepskim pomysłem, zwłaszcza jak ktoś lata głównie LH/OS/SN i raczej w niskich klasach rezerwacyjnych, bo naliczane z nich mile premiowe są groteskowe (liczą się od wydanej $). Z LO jest póki co ciut lepiej, ale za tanie klasy rezerwacyjne po kraju i Europie też kokosów się nie uzbiera.

Sytuacja ulegnie zmianie od 2021 - nowe zasady kwalifikacji M&M otworzą ludziom bardzo często latającym LH/LO, ale właśnie raczej w niskich klasach rezerwacyjnych po Europie zdobycie SEN, co dotychczas pozostaje kompletnie poza ich zasięgiem.


Niestety liczba potrzebnych lotów będzie w dalszym ciągu trudna do osiągnięcia, bez lotów międzykontynentalnych 96 odcinków podróży
Góra
 Relacje PM off  
 
#300 PostWysłany: 28 Gru 2019 00:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1910
Loty: 61
Kilometry: 53 439
srebrny
96? tydzień i po sprawie :D
_________________
vivere militare est
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 320 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group