Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 726 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna
Autor Wiadomość
#661 PostWysłany: 06 Maj 2019 01:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5299
Loty: 23
Kilometry: 32 110
HON fly4free
Widziałem gdzieś informację, że zginął jeden członek personelu pokładowego, który cały czas pomagał w ewakuacji pasażerom.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#662 PostWysłany: 06 Maj 2019 03:10 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2281
platynowy
kamo375 napisał(a):
"radio Echo Moskwy poinformowało, że ewakuacja pasażerów i załogi z płonącej maszyny trwała około 55 sekund, przy przewidywanych instrukcją bezpieczeństwa 90 sekundach". Więc tak naprawdę nie wiemy jak to było z tymi bagażami, na filmie widziałem 1-2 debili ciągnących ze sobą bagaż, reszta była jednak bez.


trudno powiedziec, trzeba poczekac na oficjalne ustalenia, o ile beda wiarygodne, ale rownie mozliwe ze reszta ludzi sie zaczadzila lub spalila w tyle samolotu, bo debile z walizkami na przodzie blokowali/opozniali wyjscie. wowczas rzeczywiscie oproznili samolot szybciej jak polowa pasazerow zostala w srodku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#663 PostWysłany: 06 Maj 2019 03:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2382
Loty: 430
Kilometry: 1 026 350
złoty
Pare lat temu, jak zapalil sie silnik w B777 British Airways i byla ewakuacja, to ludzie tez wysiadali z podręcznymi. Bylo to widac na filmikach nakręconych przez swiadkow. Tylko tam obylo sie bez ofiar, a samolot zostal naprawiony i lata.

Nawet jak zamknie sie schowki, to ludzie maja rzeczy pod siedzeniami. Jak wiadomo, Rosjanie nie przejmuja sie zbytnio zasadami i przepisami i robia rzeczy po swojemu.

Ja tez mam ze soba dokumenty w kieszeni, na wypadek ewakuacji. A jutro dwa loty...
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#664 PostWysłany: 06 Maj 2019 04:25 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 2666
Loty: 158
Kilometry: 413 017
Dziwne standardy bezpieczeństwa. W waw lądowanie awaryjne jest zawsze z asystą straży/karetek w pełnym pogotowiu.. Ale to Rosja.

Jedyne czego nie wiemy jaka jest procedura gaszenia samolotów. Może nie można gasić na ostro jeśli pasażerowie są dookoła.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#665 PostWysłany: 06 Maj 2019 06:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 585
Loty: 125
Kilometry: 288 984
srebrny
neverstopexploring napisał(a):
To jest ciężkie do wytłumaczenia, ale sądzę, że 90% pasażerów jednak w momencie ewakuacji sięga po swój podręczny. Skoro tak jest i będzie co wśród linii lotniczych a właściwie firm produkujących samoloty stoi na przeszkodzie aby zamontować system automatycznego blokowania schowków w momencie sytuacji awaryjnej?


Blokowanie schowków by nic nie dało, bo te 90% pasażerów o których piszesz, silowalo by się z tymi schowkami i blokowało przejście zamiast się ewakuować...
_________________
Image
Relacja z Malawi
Góra
 Profil Relacje PM off
ponchek lubi ten post.
 
      
#666 PostWysłany: 06 Maj 2019 10:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 642
złoty
Film nagrany z wnętrza samolotu - oddaje co się działo podczas lądowania:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/ ... =BoxOpImg3
Góra
 Profil Relacje PM off
maciek lubi ten post.
 
      
#667 PostWysłany: 06 Maj 2019 10:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2014
Posty: 441
złoty
W takich sytuacjach wśród pasażerów działa panika + ogromna adrenalina, więc wydaje mi się, że nawet gdyby ktoś próbował wyciągać bagaż to powinien zostać stratowany przez osoby z tyłu, które za wszelką cenę chciałyby uniknąć płomieni. Moim zdaniem większość spośród 41 ofiar mogła zginąć po uderzeniu samolotu o pas, ale jeszcze przed rozpoczęciem ewakuacji.
Niemniej podpisuję się pod Waszymi rozważaniami. Gdyby nie ludzka głupota, ofiar mogłoby być mniej.
Pomysł z systemem zamykania schowków uważam za bardzo dobry.

Odrębną kwestią jest dla mnie sposób lądowania awaryjnego. Piloci zdawali sobie sprawę, że masa samolotu tuż po starcie będzie większa niż przy planowym lądowaniu, więc ścieżka podejścia powinna być bardziej płaska przy jednocześnie większej prędkości. Może wówczas w ogóle udałoby się uniknąć zerwania podwozia, wycieku paliwa i w efekcie rozprzestrzenienia ognia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#668 PostWysłany: 06 Maj 2019 10:58 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 1138
złoty
Lądowanie było awaryjne więc coś musiało nie działać, pytanie czy piloci mieli pełną kontrolę nad maszyną podczas lądowania,
pamiętam jeszcze naszego iła 62, który się palił i piloci rozważali lądowanie w Modlinie, zdecydowali się na Okęcie i nie dolecieli,
być może w tym przypadku piloci też chcili jak najszybciej wylądować aby całkowicie nie stracić kontroli nad samolotem i stąd ten kangur
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#669 PostWysłany: 06 Maj 2019 12:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1456
Loty: 277
Kilometry: 416 859
złoty
@meczko chyba miales racje “Telewizja Rossija24 powiadomiła, że jedną z ofiar śmiertelnych jest osoba z personelu pokładowego, która do końca starała się ratować pasażerów.”
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#670 PostWysłany: 06 Maj 2019 13:36 

Rejestracja: 16 Sty 2017
Posty: 349
złoty
“Seating chart from @kpru shows that all but one of the 41 passengers and crew who died during passenger jet fire were sitting behind row 10 and were likely trapped in the tail section of the plane... https://www.krsk.kp.ru/daily/26973.5/4031355/
Załącznik:
5A8AF7E3-89D0-495B-AEF8-BF03E25F138A.png
5A8AF7E3-89D0-495B-AEF8-BF03E25F138A.png [ 276.34 KiB | Obejrzany 1246 razy ]

Via: https://twitter.com/andrew__roth/status ... 80226?s=21


Ostatnio edytowany przez xkr, 06 Maj 2019 15:59, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
 
      
#671 PostWysłany: 06 Maj 2019 15:53 

Rejestracja: 21 Mar 2018
Posty: 289
niebieski
kamo375 napisał(a):
@meczko chyba miales racje “Telewizja Rossija24 powiadomiła, że jedną z ofiar śmiertelnych jest osoba z personelu pokładowego, która do końca starała się ratować pasażerów.”


Jeżeli to ten sam człowiek, to już był na zewnątrz, z własnej woli wrócił do płonącego samolotu i uratował życie co najmniej dwóm osobom. Niesamowite bohaterstwo.
Góra
 Profil Relacje PM off
kamo375 lubi ten post.
 
      
#672 PostWysłany: 06 Maj 2019 16:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1314
Loty: 461
Kilometry: 1 028 867
srebrny
Niesamowita głupota. Wśród bardziej kumatego personelu pokładowego istnieje niepisana, przekazywana szeptem zasada: w razie ewakuacji skacz pierwszy a potem zeznaj, że napierający pasażerowie cię wypchnęli, nie warto ginąć za ludzi, którzy będą szukać swoich walizek".
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#673 PostWysłany: 06 Maj 2019 16:38 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 653
niebieski
Trudno nawet skomentować powyższy komentarz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#674 PostWysłany: 06 Maj 2019 16:44 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1549
złoty
Bardzo rozsądny. Ja ludziom, którzy ewakuowali się z tego samolotu z walizkami, postawiłbym zarzuty spowodowania nieumyślnej śmierci. Głupoty nie wyplewisz edukacją.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#675 PostWysłany: 06 Maj 2019 16:55 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 310
srebrny
ewaolivka napisał(a):
Trudno nawet skomentować powyższy komentarz.


Chyba tu gdzieś kiedyś czytałem na forum, że autor powyższego wpisu był stewardem. więc skoro napisał , że istnieje taka podawana sobie szeptem wśród personelu zasada postępowania, to może i tak jest ? Napisał tylko , że coś takiego istnieje, a nie że to pochwala czy coś w tym stylu. Dobrze wiedzieć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#676 PostWysłany: 06 Maj 2019 21:39 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 1138
złoty
Mam inną zasadę, nigdy nie latać liniami z tego kraju, jak ktoś ma wątpliwości to polecam lekurę statystyk wypadków z podziałem na regiony
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#677 PostWysłany: 07 Maj 2019 00:09 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1731
złoty
To zobacz jeszcze statystyki ze względu na typ samolotu.

SSJ100 miał dotychczas wskaźnik katastrof na milion lotów na poziomie 3 - porównywalny z Boeingiem 737 Max8.
Dla porównania - Airbusy A319-A321 to 0.08.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#678 PostWysłany: 07 Maj 2019 06:48 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 5402
Loty: 228
Kilometry: 534 135
BREAKING A Bombardier Challenger 600 has crashed between Las Vegas and Mexico killing 14 on board

https://www.airlive.net/breaking-a-a-bo ... -on-board/

:(
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/ | Serduszka i piwo :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#679 PostWysłany: 07 Maj 2019 07:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 642
złoty
Ciekawy artykuł o przemyśle lotniczym w Rosji (w nawiązaniu do wczorajszych wydarzeń) :
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,247 ... =BoxOpLink

Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#680 PostWysłany: 07 Maj 2019 09:03 

Rejestracja: 14 Wrz 2016
Posty: 84
BusinessClass napisał(a):
Niesamowita głupota. Wśród bardziej kumatego personelu pokładowego istnieje niepisana, przekazywana szeptem zasada: w razie ewakuacji skacz pierwszy a potem zeznaj, że napierający pasażerowie cię wypchnęli, nie warto ginąć za ludzi, którzy będą szukać swoich walizek".


Bohaterstwo. Niesamowitą głupotę przedstawiła za to część pasażerów.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 726 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group