Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 11 Paź 2019 13:42 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2142
złoty
United wywraca do góry nogami dotychczasowy system zdobywania statusów.
https://mileageplusupdates.com/mileagep ... ion-faq-20

Od teraz liczą się przede wszystkim wydane dolary, mile premiowe zdobyte w liniach star alliance przy biletach nie wystawionych przez UA są przeliczne na dolary (po podzieleniu przez 5 lub 6).

Ale trudność zdobycia statusu na pierwszy rzut oka wygląda podobnie, chyba nawet jest trochę łatwiej, może poza tym że nie da się już dostać statusu wyłącznie za segmenty.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#2 PostWysłany: 12 Paź 2019 21:11 

Rejestracja: 12 Paź 2019
Posty: 35
Witam,
Az miałem wątek założyć pierwszy w historii, ale widzę że temat już jest :)
Wydaje mi się że jednak będzie ciut łatwiej do Golda, bo loty zagraniczne będą zawsze uznawane tylko mile będą dzielone przez współczynnik 5 lub 6

2020: 24 PQF and 8,000 PQP or 10,000 PQP dla Golda i 4 loty trzeba mieć United.

Może ktoś się bardziej oblatany wypowie ? :)
Góra
 Relacje PM off
LLAP lubi ten post.
 
 
#3 PostWysłany: 13 Paź 2019 01:10 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2142
złoty
Dla niektórych będzie łatwiej, dla niektórych trudniej. Na pewno trudniej będzie o status 1K - ale UA przyznał, że zrobił to celowo.

Na forach United odbywa się obecnie wielki lament, że jest dużo trudniej.
Moim zdaniem nie jest to prawda - zyskały osoby latające na drogich biletach short haul - które dawniej nie miały szans na status ze względu na liczbę mil. Najbardziej straciły osoby latające w najtańszych taryfach UA na long haul - obecnie nie mają szans na status, bo przy biletach do Europy czy Azji za 300-400 USD , biorąc pod uwagę , że liczy się goła taryfa musieliby latać co tydzień, aby zdobyć *G.

Osoby robiące kilka lotów w roku w biznesie przez Atlantyk raczej nie odczują tej zmiany - 3-4 RT wystarczą.

Program powinien zmienić nazwę - z MileagePlus , na Kasa+, bo teraz liczy się tyko kasa.

I największym kuriozum obecnej zmiany jest to , że dotychczas członkowie MileagePlus z US byli zmuszani do latania United , aby zdobyć wymagane PQD. Obecnie, loty w liniach *A dają więcej PQP - program lojalnościowy zniechęca do lotów UA. Biorąc pod uwagę, że produkt UA jest jednak dość przeciętny (a nawet poniżej przeciętnej), to strzał w kolano.

Mam wrażenie, że nie wszystkie sprawy dobrze przemyśleli . Tracą sens karty kredytowe UA, które po zmianach zmniejszają liczbę wymaganych PQP tylko o 1000 $, a które były dla UA jednym z głównych źródeł dochodu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#4 PostWysłany: 13 Paź 2019 05:28 

Rejestracja: 10 Sie 2017
Posty: 458
srebrny
Tak na szybko - @SPLDER trafil w sedno - kilka razy lecialem trasa PIT-IAD - doslownie 40 minut lotu, a cena za bilet - kuriozum - zdarzylo mi sie placic 330$ za OW - a mil dostalem 250 do MMsow :-)

Mimo iz obecnie nniemalze w 99% przenioslem sie do Delty to czekam na reakcje DL i AA - jedyna dobra rzecz UA to sztywna stawka za bilety nagrody.

Ps. screen aby nie bylo, ze przesadzam ;-)


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
The Fire, baby. It'll burn us both. It'll kill us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine. Always... and never.
Góra
 Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
 
 
#5 PostWysłany: 06 Kwi 2020 09:44 

Rejestracja: 12 Paź 2019
Posty: 35
-- 13 Paź 2019 21:40 --

Czołem,
SPLDER w sumie wyczerpał temat. Nie latam dużo, ale na silver starczyło w Lufie mimo że tylko ekonomiczna. W Europie tam gdzie latam sumie starcza ale w UA srebrny status *A daje tyle że równie dobrze może go nie być. A jak na ironię jedyne loty long haul mam do stanów (średnio 1-2 rocznie) i przeważnie jest na metalu United i tam akurat gold by się przydał.
Dlatego myślałem do migracji do Milageplus żeby spróbować golda zdobyć, ale moje trasy oprócz tych przez Atlantyk, liczą się de facto tylko w M&M. A jakoś nie mam siły się w Aegan bawić albo Turkish czy inny Ethiopian (nigdy nie leciałem tymi liniami) a z bliższych SAS też jest poza moim zasięgiem.
Po tej zmianie przejście do M+ ma sens to wtedy te wszystkie loty które mi się nie liczyły nagle zaczynają się liczyć mimo że dzielone przez 5 (LH, Swiss, Brussels, Austrian) albo 6 (nasz LOT).
Niby program United taki słaby a M&M lepszy ? Jedyny plus to ze jest na dwa lata i wpuszczają do części saloników tam akurat gdzie się głównie pojawiam (BRU,FRA,MUN,WAW) i akurat można te 30 lotów rocznie wyrobić nawet w krajówce w LOT. Muszę sobie policzyć na spokojnie po symulacji tego roku oraz tego co może dziać się w przyszłym (być może jeden RT będzie na East Coast a drugi RT na West Coast) ale mam być szczery myślałem żeby w Air Canada powalczyć przed tymi zmianami. Teraz ten United jest bardziej osiągalny, mimo że migrują statusy tylko z konkurencji poza *A.
Jakieś komentarze ?

-- 06 Kwi 2020 09:44 --

zmiana z powodu koronawirusa dotyczaca statusu w 2021


------------------------------------------------
I hope this note finds you, your family and your friends safe and healthy during these unprecedented times. Across United®, we continue to support those in need — providing safe air travel, repatriating customers around the world and transporting critically needed supplies and cargo. In every instance, in every possible way, we're committed to the safety and care of every one of our customers and colleagues.

Since you're a member of our MileagePlus program, I'm writing to let you know that we're reducing status qualifications by 50% for 2021, therefore making it easier to achieve status with MileagePlus. This means that travels you already completed this year, as well as any travel you take later this year, can help you reach a higher status for next year. You'll still need a minimum of four flight segments on United or United Express®.

2021 status Earn Premier qualifying flights and PQP or meet a higher PQP goal
Silver 6 2,000 2,500
Gold 12 4,000 5,000
Platinum 18 6,000 7,500
1K® 26 9,000 12,000

We're also doubling PQP for the United Explorer cards and quadrupling PQP for the United Club cards.

• At the same time that we're decreasing the published program's PQP requirements, via a promotion from May 1 through December 31, 2020, we're doubling (for United Explorer cards) or quadrupling (for United Club cards) the maximum number of PQP that Cardmembers can earn by using their card during 2020. More details to come.

As we look for additional ways to provide flexibility during these uncertain times, we are also making the following changes.

All electronic travel certificates now have 24 months to be used.

• If your travel plans have been disrupted, and you have an electronic travel certificate from us for the value of your ticket, you now have two years from the date it was issued to book a new flight, as well as up to an additional 11 months to travel. This includes all currently valid and all new electronic travel certificates issued on or after April 1, 2020.

We're extending all annual membership and subscription benefits by six months.

• We want to make sure your benefits are still there when you're ready to start flying again. That's why we're extending United Club℠ memberships purchased directly from United and purchased subscriptions for Economy Plus®, United Wi‑Fi℠ and checked bags by six months. You will see this reflected in your MileagePlus account soon.

We have removed some redeposit fees for the rest of the year.

• We are currently waiving all award redeposit fees for travel through end of May 2020.

• We are now also waiving all redeposit fees for award ticket cancellations made more than 30 days before departure for the remainder of 2020.

Finally, we'll be making it easier to earn status in 2021 for the 2022 program year. We recognize that getting back to travel will occur at a different pace for different members. Keep an eye out for changes we will make to help you earn status in 2021 for 2022, as we'll share details later this year.

We appreciate your business and look forward to seeing many of you on board when we return to travel.

Until then, stay healthy and be well.

Luc Bondar
Luc Bondar
Vice President, Loyalty and President of MileagePlus
United Airlines


Ostatnio podbity przez columbus, 06 Kwi 2020 09:44
Góra
 Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
 
 [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group