Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 12 Kwi 2016 12:45 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2969
srebrny
Wielokrotnie miałem różne zmiany rozkładu i anulacje w biletach od Gotogate i zawsze w mailu była propozycja przebukowania. Kontakt mailowy w miarę sprawny, również zazwyczaj dało się zmianę przeprowadzić bezpośrednio u przewoźnika, czasami tylko przez Gotogate ale zawsze na takie loty jakie chciałem.

Anulacji nigdy nie zgłaszałem ale nie chce mi się wierzyć że chcieli pobrać kilkaset złotych i ponad połowę ceny za bilet, w przypadku zmian rozkładu albo anulacji rejsu. Być może doszło do jakiegoś nieporozumienia. Nie rozumiem tylko dlaczego nie chciałeś przebukować się na rejsy Tobie odpowiadające.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 12 Kwi 2016 12:54 

Rejestracja: 25 Kwi 2012
Posty: 24
@mucha

a) nie mieli (moze nie chcieli dac) nic innego niz lot, ktory mi zaproponowali (26h przed moim planowanym wylotem)

b) ponad 24h czekalem na odpowiedz o nastepujacej tresci:

"Witaj ,

Przepraszamy – obecnie czas udzielania przez nas odpowiedzi jest dłuższy niż zwykle.
Wkrótce odezwiemy się do Ciebie.

Serdeczne pozdrowienia,
Gotogate"
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 12 Kwi 2016 13:07 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2969
srebrny
Próbowałeś dzwonić do przewoźnika który wystawił bilet?
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#24 PostWysłany: 19 Sie 2019 18:23 

Rejestracja: 11 Maj 2011
Posty: 57
GoTOgate i nam anulował.
3 bilety, zakupione wczoraj do Ekwadoru z Berlina. Anulacja "z przyczyn technicznych".
Co ciekawe to tylko email z tą informacją, na stronie rezerwacji bilet wciąż widnieje. Jak to rozumieć?


Ostatnio edytowany przez Abcn, 19 Sie 2019 21:29, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź z błędami językowymi lub niezrozumiała – błędy ortograficzne/stylistyczne/interpunkcyjne.
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 19 Sie 2019 18:41 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1429
Loty: 79
Kilometry: 114 133
złoty
Skoro przyszedł mail to anuluja. W rezerwacji będzie widoczny.
_________________
www.ineedatrip.pl


Ostatnio edytowany przez jekyll, 19 Sie 2019 18:56, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group