Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Easybus- reklamacja
#1 PostWysłany: 20 Sty 2013 20:45 

Rejestracja: 23 Gru 2011
Posty: 6
Witam,

zdarzyła mi się nieciekawa historia z Easybusem. Bez żadnego ostrzeżenia postanowił on nie przyjechać na Earl's Court. Czekałem na niego 30min, ale byłem ze znajomym, który postanowił nas odwieźć na Luton. Czy w związku z tym mogę oczekiwać całkowitego zwrotu pieniędzy? Niestety nie mam żadnego dowodu na to, że on nie przyjechał (nie mam pojęcia co mogłoby być dowodem). Mam jedynie niewykorzystane bilety. Czy ktoś z Was miał podobną przygodę z easybusem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast
Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN Afryka mniej znana: loty z dużym bagażem do Togo, Kamerunu i Liberii z Warszawy od 1494 PLN
 Temat postu: Easybus- reklamacja
#2 PostWysłany: 20 Sty 2013 21:09 

Rejestracja: 25 Lut 2012
Posty: 9
Ja miałem sytuację, że odjechał 10 minut przed czasem. Kurs do Luton o 22.30. Na szczęście byłem w środku :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 20 Sty 2013 21:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 1070
Loty: 71
Kilometry: 81 270
niebieski
Rozmawiałem z kierowcą busika 16-01 i powiedział że ostatnio właśnie takie "kwiatki" się zdarzają, że busy nie przyjeżdżają bez ostrzeżenia, wydaje mi się że należy wysłać normalnie reklamacje mailem, załączyć nie wykorzystane bilety i próbować odzyskać kasę, w końcu jakoś monitorują czy bus był czy nie.
_________________
http://banner.flightdiary.net/skibek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 20 Sty 2013 21:39 

Rejestracja: 10 Gru 2011
Posty: 119
To co robi Easybus z Earl's Court to po prostu skandal. Sam opisywałem już w innym wątku swoją przygodę. To nie jest jakiś lokalny kurs, tylko transfer na lotnisko. A tym czasem zdarza jeździć się im jak chcą. Masz szczęście, że zawiózł Cię znajomy, bo inaczej mógłbyś mieć nieplanowanie wydłużony pobyt w Anglii.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 20 Sty 2013 21:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2172
srebrny
Maris83 napisał(a):
Ja bym odpłacił chamstwu chamstwem - walnij chargebacka w banku bez kontaktu z EasuBus'em.

I jak kupil bilet z promocji to dostanie kilka funtow ("na waciki") i tyle z tego bedzie - way to go.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 20 Sty 2013 22:53 

Rejestracja: 09 Lut 2012
Posty: 5
Loty: 26
Kilometry: 34 214
U mnie 19.01 z Earls Court bus był pół godziny przed czasem (kurs o 10). W sumie do Luton jechaliśmy w 3 osoby :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 20 Sty 2013 23:42 

Rejestracja: 23 Gru 2011
Posty: 6
Dzięki za pomoc. Za 2 bilety zapłaciłem 13 funtów, co trochę mija się z zasadami wyznawanymi przez społeczność fly4free!

W warunkach przewozu znalazłem taki punkt:

5.9 Maksymalna odpowiedzialność:
Nasza maksymalna odpowiedzialność względem pasażera za wszelkie straty, szkody lub koszty poniesione lub spowodowane w wyniku niemożności przewozu pasażera, opóźnienia w przewozie, naruszenia kontraktu odnośnie przewozu lub zaniedbania w odniesieniu do przewozu pasażera lub działania celowe lub zaniedbujące lub pominięcia naszych pracowników, agentów, przedstawicieli lub podwykonawców, będzie ograniczona do 50 £ na osobę za podróż.

Myślę, że ta maksymalna odpowiedzialność podchodzi pod moją sytuację, a i 100 funtów będzie lepsze od 13! Czy jestem w błędzie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 20 Sty 2013 23:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3076
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
Obawiam że jeżeli już to potrzebowałbyś jakiegoś rachunku np za taksówkę. Ale może nie. Próbować warto.
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 19 Sty 2018 11:58 

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 36
Przerabiał ktoś reklamację ostatnio?
W niedzielę o 4 rano raczył nie przyjechać (Chamonix - Genewa) cudem zdążyłem na samolot.
Pisałem w poniedziałek przez ich formularz na stronie, jest piątek i cisza, 3 bilety po 20 Euro chciałbym odzyskać.
Infolinii nie ma, innego kontaktu nie znalazłem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group