Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 07 Paź 2020 09:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2016
Posty: 492
Loty: 105
Kilometry: 182 332
Ja próbuję już któryś raz dodać rezerwacje z LH i też nie wchodzi automatycznie: "Something went wrong, please try again later."
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 07 Paź 2020 09:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6681
HON fly4free
Rezerwacje z LH nie wchodzą do CMT już od dawna, ale LO - jak dotąd - wchodziły bez problemu. Ciekawe, czy mój dzisiejszy przypadek to tylko jednostkowa sytuacja, czy też LO poszedł tą samą drogą, co LH?
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 07 Paź 2020 09:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 992
Loty: 301
Kilometry: 336 261
niebieski
@tropikey powinno przejść, gdy prześlesz e-mail z potwierdzeniem ze swojego zarejestrowanego na CMT maila na adres trips@checkmytrip.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#44 PostWysłany: 07 Paź 2020 09:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 6681
HON fly4free
Tak, w ten sposób udało się, ale mam wrażenie, że to nie zadziałało, jako "zassanie" danych z systemu rezerwacyjnego (jak dzieje się to w przypadku wpisania samego numeru rezerwacji), tylko jako zwykłe kopiuj-wklej z maila. Ciekawe zatem, czy w razie ewentualnych zmian (mam nadzieję, że ich nie będzie), CMT odzwierciedli je w tej rezerwacji...
Góra
 Relacje PM off  
 
#45 PostWysłany: 07 Paź 2020 10:00 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1802
platynowy
@tropikey

Po zarejestrowaniu biletu w CMT będą Cię informowali później o ewentualnych zmianach rozkładowych.
Góra
 Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
 
#46 PostWysłany: 07 Paź 2020 10:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 992
Loty: 301
Kilometry: 336 261
niebieski
@tropikey zawsze tak dodaję bilety (nigdy nie wpisuję manualnie odkąd LH zablokowali) i masz wszystkie zmiany na bieżąco w CMT. Nawet jak zmodyfikujesz ten bilet (powiedzmy zrobisz rerouting), to od razu po wystawieniu nowego na bieżącym PNR odświeżysz w CMT i masz nowe dane. Na 100%.
Góra
 Relacje PM off  
 
#47 PostWysłany: 07 Paź 2020 10:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2016
Posty: 492
Loty: 105
Kilometry: 182 332
Wysłałem dwa maile z potwierdzeniem rezerwacji z LH, dostałem zwrotki ze juz dodali, ale nadal nic nie ma dodanego. Ile czasu to faktycznie może trwać?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#48 PostWysłany: 07 Paź 2020 11:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 960
Loty: 523
Kilometry: 578 636
srebrny
ta aplikacja CMT działa coraz gorzej, wiele linii nie zaczytuje z automatu (LH, TP, KL) a jeśli wysyłasz maila to często są błędy i źle zaczytuje. Jeśli wysłałeś maila i po 2-3 minutach nic nie ma to nie będzie. Musisz spróbować wysłać innego maila - np. wygenerować potwierdzenie ze strony linii lotniczej.
Od jakiegoś czasu jest też problem z informacjami o zmianach rozkładu - zdarzało mi się że lot zmieniał się w status canceled a na CMT wciąż było confirmed albo unknown.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#49 PostWysłany: 07 Paź 2020 12:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 992
Loty: 301
Kilometry: 336 261
niebieski
U mnie CMT dla LO działa fantastycznie. Wysyłam sobie klasyczne potwierdzenie z Amadeusza i wszystko jest czytane poprawnie. Co więcej, po wielokroć dostaję info szybciej niż gdziekolwiek indziej. Jednak jeśli ktoś bardzo dużo podróżuje, bardzo dobrą apką jest AwardWallet, ale w wersji premium. Zanim zdążyli na lotnisku na tablicy wyświetlić info np o opóźnieniu samolotu, ja już dostawałem notyfikację i wiedziałem, żeby jeszcze kawę spokojnie w saloniku wypić zamiast biec do gate'u.
Góra
 Relacje PM off  
 
#50 PostWysłany: 07 Paź 2020 12:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 960
Loty: 523
Kilometry: 578 636
srebrny
@1955845624 przyznaję że z mojego doświadczenia LO i LG działają na CMT bardzo dobrze. Pozostałe linie - fatalnie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 07 Paź 2020 12:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3613
srebrny
1955845624 napisał(a):
bardzo dobrą apką jest AwardWallet, ale w wersji premium. Zanim zdążyli na lotnisku na tablicy wyświetlić info np o opóźnieniu samolotu, ja już dostawałem notyfikację i wiedziałem, żeby jeszcze kawę spokojnie w saloniku wypić zamiast biec do gate'u.

kayak ma to od dawna i za free, dodatkowo info o gate czy karuzeli do odbioru bagażu itp. kiedyś nawet smsy wysyłali
viewtopic.php?p=929797#p929797
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#52 PostWysłany: 07 Paź 2020 12:47 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1537
Loty: 530
Kilometry: 859 285
złoty
A jak ktoś nie lubi wiosłować to Momondo ma to samo. Aczkolwiek też przyzwyczajony i zadowolony jestem z Kayaka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#53 PostWysłany: 07 Paź 2020 14:20 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 10359
Loty: 394
Kilometry: 653 690
1955845624 napisał(a):
U mnie CMT dla LO działa fantastycznie.

Dla normalnej rezerwacji tak. Ale np. jak przesuwałem z powodu covid-19 rezerwację na 2021, to w CMT widniała w sierpniu 2020, bo wtedy była zmiana. Zakładam jednak, że to nie jest wina CMT, tylko sposobu zapisu danych zmienianej rezerwacji.
Przy innych liniach z kolei takie problemy:
- Ryanair - dwa razy się zdarzyło, że CMT pokazywał, że lot skasowany, choć nic takiego nie miało miejsca :?
- Wizzair - aktualizacje czasem pojawiały się z dużym opóźnieniem
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#54 PostWysłany: 07 Paź 2020 15:41 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2964
srebrny
@tropikey

Sporadycznie zdarzało się że rezerwacja LOTu była w Sabre . Zobacz czy nie widzisz jej przez Tripcase.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#55 PostWysłany: 07 Paź 2020 16:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2016
Posty: 492
Loty: 105
Kilometry: 182 332
Widzę, że rezerwacje wysłane z maila pojawiły się w aplikacji, ale nadal nie widać ich na stronie www. Czemu?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#56 PostWysłany: 07 Paź 2020 17:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3086
Loty: 323
Kilometry: 560 904
platynowy
Mi od jakiegoś czasu LO łaczy w jedną podróz i mam rezerwacje "merged".
Natomiast jak Wam nie znjaduje rezerwacji to poprobujcie dodac MR przed/po imieniu albo nazwisku bez spacji
Góra
 Relacje PM off
1955845624 uważa post za pomocny.
 
 
#57 PostWysłany: 07 Paź 2020 21:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Maj 2017
Posty: 992
Loty: 301
Kilometry: 336 261
niebieski
@cypel @OSK Kayaka też używam od lat jako głównej apki do zarządzania podróżami. Głównie za sprawą czytelności i tego, że wszystkie przekierowane maile można odtworzyć bez przeszukiwania skrzynek pocztowych. Aczkolwiek mam takie wrażenie, że AwardWallet działa znacznie szybciej. Ja akurat premium nie posiadam, ale kiedyś przez 3 miesiące testowałem i było wręcz fenomenalnie. Miałem bardzo dużo podróży, średnio co drugi dzień na lotnisku i było zdecydowanie szybciej niż w Kayaku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#58 PostWysłany: 07 Paź 2020 21:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3613
srebrny
@1955845624 wspaniale, gratuluję
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Relacje PM off
1955845624 lubi ten post.
 
 
#59 PostWysłany: 15 Paź 2020 19:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2016
Posty: 492
Loty: 105
Kilometry: 182 332
Mam dodaną rezerwację mailem do Check my trip, i przy odwołanym odcinku kilka dni temu pojawiło się, że lot anulowany... po wprowadzeniu zmian do rezerwacji na infolinii, nadal widnieje stara wersja z lotem, który jest anulowany.

Czy to nie powinno samo się jakoś uaktualnić?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#60 PostWysłany: 15 Paź 2020 19:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Cze 2017
Posty: 320
Loty: 240
Kilometry: 362 306
srebrny
marcin.krakow napisał(a):
Mi od jakiegoś czasu LO łaczy w jedną podróz i mam rezerwacje "merged".

Jak wejdziesz w rezerwacje to pod trzema kropkami masz unmerge trip. Sam to niedawno odkryłem, bo też miałem z tym problem :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
marcin.krakow lubi ten post.
marcin.krakow uważa post za pomocny.
 
 
 [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group