Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 712 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Następna
Autor Wiadomość
#661 PostWysłany: 28 Mar 2021 23:51 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3250
srebrny
Rzeczywiście znowu zmienili zasady i nie można zmienić za free +- 90 dni ale 30.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#662 PostWysłany: 30 Mar 2021 08:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 1774
platynowy
Moja podróż do SJU z pięknymi kilkudniowymi stopami w MIA i NY zakończyła się niedolotem.
Musiałem anulować bilety przeniesione na kwiecień 2021.
Oferta KLM zmiany na grudzień okazała się lekko niestrawna (4500 euro dopłaty), zaś +30 dni to za mało żeby mieć nadzieję na otwarcie USA na loty z Schengen.
Więc tyle z C klasy z pamiętnego budapesztańskiego dealu...
Góra
 Relacje PM off
Enzym lubi ten post.
Enzym uważa post za pomocny.
 
 
#663 PostWysłany: 30 Mar 2021 08:57 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 2589
platynowy
Zwrot kasy czy jakieś cyrki proponują?
Góra
 Relacje PM off  
 
#664 PostWysłany: 30 Mar 2021 08:58 

Rejestracja: 07 Sty 2016
Posty: 464
niebieski
Nie chciałeś przełożyć o 30 dni i czekać na Ew kolejne anulacje żeby rolowac na później ? Przeciez w razie czego oferta była w całości zwrotna
Góra
 Relacje PM off  
 
#665 PostWysłany: 30 Mar 2021 09:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 1774
platynowy
Dwa wątki: zwrot - tutaj miałem ciekawą sytuację, gdyż oryginalny bilet kupowany był na stronie Delty, zaś czerwcu został przeniesiony na stock KLM (w związku ze zmianami jakie dokonałem na polskiej infolinii).
I teraz: na stronie KLM (i na ich infolinii) kazali mi kontaktować się z OTA (sic!), zaś na stronie Delty z KLM - więc lekka kwadratura koła.
Dzisiaj zadzwoniłem na polską infolinię Delty i po ok. pół godzinie udało się anulować bilet i dostałem potwierdzenie złożenia dyspozycji zwrotu.
Co do dalszych zmian i rolowania: ponieważ bilet był wystawiony na mocno złożonej trasie (na której mi zależało) musiałbym za każdym razem zmieniać bilet szukając tych samych klas i terminów które by mi odpowiadały.
I co miesiąc powtarzać operację w oczekiwaniu na otwarcie USA, które jak na razie nie zapowiada się zbyt szybko.
Góra
 Relacje PM off  
 
#666 PostWysłany: 15 Kwi 2021 20:57 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 2589
platynowy
Dzis dostałem info o anulowaniu CDG-BUD. Przenieśli mi go na następny dzień. Mam teraz 19h przesiadkę w Paryżu. Myslicie ze w związku z tym jest szansa na zamianę na WAW lub KRK? Lub przeniesienie na później(jestem optymistą ale czerwiec juz blisko a odblokowania nie widać)?
Góra
 Relacje PM off  
 
#667 PostWysłany: 15 Kwi 2021 22:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 1774
platynowy
Na jakim stock'u masz bilet?
Jeżeli KLM to wg ostatniej polityki linii możliwe przełożenie lotów to maksymalnie 30 dni.
Góra
 Relacje PM off
Enzym lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#668 PostWysłany: 15 Kwi 2021 22:43 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 4671
platynowy
@brzemia: sztywnych odpowiedzi na Twoje pytania raczej brak - musisz spróbować , bardziej zależy od szczęścia i konkretnego agenta. DL już też zrobiła się niestety mniej elastyczna, jeśli to na jej numerach masz bilet.
Góra
 Relacje PM off
brzemia uważa post za pomocny.
 
 
#669 PostWysłany: 16 Kwi 2021 07:39 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 2589
platynowy
Bilety AF. Chyba jeszcze poczekam i w maju jak nic się nie zmieni z wjazdem do USA to będę próbował coś załatwić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#670 PostWysłany: 16 Kwi 2021 08:12 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 2661
platynowy
Mam podobnie, anulowano mi cały wyot i przesunięto o 1 dzień, tak że mam krótszy pobyt, to już druga zmiana ale czekam na wieści ze Stanów i wtedy będę próbował coś zmienić
Góra
 Relacje PM off  
 
#671 PostWysłany: 20 Kwi 2021 12:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 380
Loty: 118
Kilometry: 370 407
niebieski
Jeżeli miałem loty na 1-11 maja i oczywiście mi je anulowano to do kiedy muszę podjąć decyzję odnośnie zwrotu pieniędzy lub ewentualnego przełożenia o 30 dni?
Niestety ze względu na ogrom pracy w ostatnich dniach nie mamy czasu w domu żeby do tego w spokoju usiąść i przeanalizować a żeby zaraz się nie okazało, że jak im nie dam znać do 1. maja to przepadnie i siano i bilety ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#672 PostWysłany: 20 Kwi 2021 16:14 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 900
srebrny
Raczej, co do zasady, radziłbym ci kontaktować się przed datą wylotu. Skasowali ci cały bilet, czy zmienili termin? - bo to dwie różne sytuacje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#673 PostWysłany: 20 Kwi 2021 20:37 

Rejestracja: 01 Lip 2012
Posty: 218
Loty: 65
Kilometry: 183 102
niebieski
Moj lot czesciowo anulowany - gdzie wylot planowo byl 19 grudnia. Ostateczne zmiany robilem 15 stycznia. Najlepiej potwierdzic na infolinii, zmiany mozliwe do 30 dni po dacie wylotu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#674 PostWysłany: 21 Kwi 2021 08:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 380
Loty: 118
Kilometry: 370 407
niebieski
man4business napisał(a):
Raczej, co do zasady, radziłbym ci kontaktować się przed datą wylotu. Skasowali ci cały bilet, czy zmienili termin? - bo to dwie różne sytuacje.


Jakby zmienili termin to bym się cieszył :D
Przed sekundą sprawdzałem i obecnie mi poodwoływali tyle lotów, że na stronie Delty w ogóle mi nie znajduje rezerwacji, na stronie KLM mi znajduje tylko jeden odcinek z sześciu (ostatni odcinek z AMS do BUD) i na stronie Saudia także tylko ostatni odcinek i co ciekawe status: "NOT PAID" (gdzie zawsze miałem status "PAID").
Bilety mam na stocku KLM - ma ktoś do nich na infolinię sprawdzony numer telefonu pod który można się dodzwonić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#675 PostWysłany: 21 Kwi 2021 08:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 1774
platynowy
Polski numer: 225123947.
Góra
 Relacje PM off
Enzym lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#676 PostWysłany: 23 Kwi 2021 14:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 380
Loty: 118
Kilometry: 370 407
niebieski
Rozmawiałem właśnie z polską infolinią i powiedziano mi, że jeżeli bilety kupiłem w połowie marca 2020 roku to jedyne co teraz mogę zrobić to tylko zawnioskować o zwrot siana, ponieważ bilety były ważne tylko rok. Innych opcji mówił, że nie ma - nawet możliwości rollowania co 30 dni...
I bądź tu mądry kto ma rację i co można zrobić z tym biletami :?
Góra
 Relacje PM off  
 
#677 PostWysłany: 23 Kwi 2021 14:47 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 2589
platynowy
Rok od wydania czy lotu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#678 PostWysłany: 23 Kwi 2021 15:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 380
Loty: 118
Kilometry: 370 407
niebieski
Powiedział mi, że rok od momentu zakupu biletów (kupiłem w marcu 2020 roku).
Góra
 Relacje PM off  
 
#679 PostWysłany: 23 Kwi 2021 15:27 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 900
srebrny
Mogę wam napisać jak wygląda sytuacja, po analogicznych moich przejściach z LOT-em (które skończyły się zwrotem kasy). Oto kilka warunków, które muszą być spełnione, żeby móc przesunąć bilet. Na początku mamy dwie daty: (A) dzień zakupu biletu, (B) data wylotu, (C) graniczna data ważności danego biletu - o ile spełnione są warunki (A) i (B) patrz poniżej. U mnie (C) jest obecnie: Ticket Expiration: December 31, 2022

1) Zmianę, na przykład z powodu skasowania biletu lub innych powodów, można ZLECIĆ nie później niż ROK od daty (A)
2) Bilet, ten w terminie PIERWSZYM zakupionym, jest ważny i można go przesunąć do przodu o nie więcej niż ROK od daty (B), w praktyce jest to około 330 dni, bo nie ma taryf na dalej
3) Jeśli przesuniemy datę biletu na jakąś nową (B2) i okaże się, że też została skasowana, to technicznie można wnioskować o kolejną nową datę (B3) w zakresie nie dalej niż rok od daty (B2), w praktyce obecnie jest to chyba +-30 dni tylko

Q: Czego nie wiem (albo nie jestem pewny) - i może ktoś wie albo z doświadczenia może napisać.

Jeśli skasowano (B2) i stało się to w terminie ponad rok od daty zakupu (A), to czy nadal można wyznaczyć (B3)? Wydaje mi się, że tak, ale pewności nie mam. Jeśli tak, to rekurencyjnie powinno się dać, jeśli zostanie skasowane lub istotnie zmienione również (B3), móc wyznaczyć kolejny termin (B4) zgodnie z bieżącą, niestety dość ograniczaną, polityką zmian, np. +-30 dni. Aż nie przekroczy się terminu ostatecznego (C).

Reasumując, możliwości zmian stają się obecnie bardzo już zawężone. A jeśli by prawdą było, że można w ogóle zmieniać tylko do roku (A) od dnia zakupu, to już w ogóle nic nie da się, poza zwrotem floty. Ale może ktoś zmieniał i potwierdzi.
Góra
 Relacje PM off
DMW uważa post za pomocny.
 
 
#680 PostWysłany: 10 Cze 2021 21:45 

Rejestracja: 01 Lip 2012
Posty: 218
Loty: 65
Kilometry: 183 102
niebieski
Odświeżam temat, czy bilet AF da się w jakikolwiek sposób zmienić na termin dalszy niż 30 dni? Aktualnie nie mam anulacji, a termin lotu - za tydzień. 
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 712 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group