Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313  Następna
Autor Wiadomość
#6201 PostWysłany: 06 Sie 2025 13:21 

Rejestracja: 07 Wrz 2013
Posty: 131
Hej, jakie macie doświadczenia z reklamacjami w bookingu jeśli chodzi o warunki pobytu? Niestety spotkała mnie taka sytuacja, że budynek, w którym mieścił się apartament był w trakcie remontu i od soboty od godzin porannych (przyjazd w środku nocy..) panował ogromny hałas wiercenia, stukania itp., uniemożliwiający przebywanie tam nie mówiąc o śnie/odpoczynku. Do tego w mieszkaniu panował bardzo nieprzyjemny „zapach”. Już w trakcie napisałam bezpośrednio do firmy „zarządzającej” (tzn. za pośrednictwem bookingu) z prośbą o zmianę i wysłałam też nagrania. Przyjęli zgłoszenie i mieli coś zadziałać, niestety finalnie do końca pobytu (3-dniowego) niczego nie zaproponowali. Próbowałam nawet szukać czegoś innego na własną rękę, jednak w tym okresie z uwagi na festiwal było mega obłożenie. Teraz proponują mi rekompensatę w wysokości niecałych 6% wartości pobytu.. Zastanawiam się nad dalszymi krokami, macie jakieś podobne doświadczenia? Czy da się w ogóle coś „ugrac” w takiej sytuacji? Tak naprawdę zepsuli nam festiwal, bo nie dało się odespać i byliśmy wykończeni;/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐 Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐
Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN
#6202 PostWysłany: 06 Sie 2025 13:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Dobrze,że cokolwiek proponują bo ugranie u nich czegoś po pobycie graniczy z cudem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6203 PostWysłany: 06 Sie 2025 14:30 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 7347
HON fly4free
shoegaze napisał(a):
[...] od godzin porannych (przyjazd w środku nocy..) panował ogromny hałas wiercenia, stukania itp., uniemożliwiający przebywanie tam nie mówiąc o śnie/odpoczynku. Do tego w mieszkaniu panował bardzo nieprzyjemny „zapach”. Już w trakcie napisałam bezpośrednio do firmy „zarządzającej” (tzn. za pośrednictwem bookingu) z prośbą o zmianę i wysłałam też nagrania. Przyjęli zgłoszenie i mieli coś zadziałać, niestety finalnie do końca pobytu (3-dniowego) niczego nie zaproponowali. [...] Teraz proponują mi rekompensatę w wysokości niecałych 6% wartości pobytu.. Zastanawiam się nad dalszymi krokami [...]

co prawda, nie do końca (chyba?) Tabela frankfurcka odnosi się do twojej sytuacji, ale w niej, opisane przez ciebie niedogodności, wycenione są następująco (i się sumują):
I. Nocleg / 8 Niedogodności
a) hałas w dzień: 5 – 25%
b) hałas w nocy: 10 – 40%
c) przykre zapachy: 5 – 15%

jak widać, zaproponowane 6% to nie jest nawet dolna granica, więc możesz się tymi liczbami podeprzeć i próbować walczyć o więcej
Góra
 Profil Relacje PM off
shoegaze lubi ten post.
shoegaze uważa post za pomocny.
 
      
#6204 PostWysłany: 06 Sie 2025 14:37 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Tabela frankfurcka nie dotyczy bezpośrednio booking.com
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#6205 PostWysłany: 06 Sie 2025 14:45 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 7347
HON fly4free
dzięki za doprecyzowanie (dlatego napisałem "chyba")

ale nawet jak nie jest to bezpośrednie odniesienie, to jest jakąś podstawą do "wyceny" niedogodności. innej nie ma i wszelkie rekompensaty to tylko dobra/zła wola obiektu, więc chcąc walczyć o więcej niż te 6%, można się przynajmniej czymś podeprzeć. oczywiście, sukcesu to nie gwarantuje
Góra
 Profil Relacje PM off
shoegaze uważa post za pomocny.
 
      
#6206 PostWysłany: 06 Sie 2025 14:47 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Oczywiście, że można.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6207 PostWysłany: 06 Sie 2025 21:46 

Rejestracja: 07 Wrz 2013
Posty: 131
Ok dzięki za info, no zawsze jeszcze chyba zostaje droga sądowa za nienależycie wykonaną usługę;/ wiadomo, że abstrakcja pewnie, ale jestem mocno zmotywowana, żeby tak tego nie zostawiać, nawet nie chodzi o kasę, ale naprawdę zepsuli nam festiwal:<
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6208 PostWysłany: 12 Sie 2025 09:59 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1242
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Rekompensaty od Booking.com decyzja UOKiK

"....Urząd wskazał, że poszkodowani użytkownicy mogą liczyć na różne formy przysporzenia w zależności od posiadanego poziomu programu lojalnościowego platformy. Osoby na poziomie pierwszym i drugim zyskają awans o jeden stopień, co automatycznie może się przełożyć na wysokość zniżki w obiektach przyznających upusty w ramach tego programu. Użytkownicy z poziomu trzeciego otrzymają 40 zł do wykorzystania na platformie Booking.com. O zasadach przyznania rekompensaty spółka poinformuje zarówno obecnych, jak i byłych klientów."

https://stooq.pl/n/?f=1701229
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#6209 PostWysłany: 13 Sie 2025 20:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2342
Loty: 258
Kilometry: 487 529
srebrny
Booking com stosował praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów i został ukarany przez UOKiK
Jeśli po 23 stycznia 2023 robiłeś na bookingu jakąś rezerwację, to możesz otrzymać 40 złotych albo dodatkowe benefity "genius".

Wystarczy złożyc reklamację -- do czego mocno Was zachęcamy. Poniżej dajemy tekst do przeklejania.

1. Wejdź na stronę Centrum Pomocy Booking, zaloguj się i wybierz "wyślij wiadomość"
2. W wiadomości wklej: "składam reklamację dotyczącą nieinformowania przez Booking konsumentów o tym czy dostawca zakwaterowania jest przedsiębiorcą czy osobą prywatną, i w związku z decyzją UOKiK nr RKR- 3/2025 oczekuje przyznania przysporzenia konsumenckiego"

Tyle. Dodatkowe info na stronie @UOKiKgovPL pod linkiem
https://uokik.gov.pl/bookingcom-decyzja-prezesa-uokik

Podajcie dalej żeby dotarło do wszystkich zainteresowanych. 🫡

Źródło niebezpiecznik :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#6210 PostWysłany: 13 Sie 2025 21:01 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 565
Loty: 16
Kilometry: 26 175
Post wyżej masz to samo :)
A poza tym kwestia podstawowa, jak ktoś już pisał wcześniej jak się nie ma aktywnych rezerwacji to nie da się wysłać wiadomości nawet a co dopiero reklamacji.
A jak się ma rezerwację to też trochę podpinać pod jakiś obiekt coś takiego.

EDIT: poszperałem jeszcze chwilę i jednak da się wysłać wiadomość: Centrum pomocy -> Nie mogę znaleźć mojej rezerwacji -> Pobyty -> Napisz do obsługi klienta.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez marrak, 13 Sie 2025 21:21, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6211 PostWysłany: 13 Sie 2025 21:20 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4059
platynowy
To założ z bezpłatnym odwołaniem, wyślij reklamację i odwołaj rezerwację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6212 PostWysłany: 13 Sie 2025 21:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2342
Loty: 258
Kilometry: 487 529
srebrny
marrak napisał(a):
Post wyżej masz to samo :)
A poza tym kwestia podstawowa, jak ktoś już pisał wcześniej jak się nie ma aktywnych rezerwacji to nie da się wysłać wiadomości nawet a co dopiero reklamacji.
A jak się ma rezerwację to też trochę podpinać pod jakiś obiekt coś takiego.

EDIT: poszperałem jeszcze chwilę i jednak da się wysłać wiadomość: Centrum pomocy -> Nie mogę znaleźć mojej rezerwacji -> Pobyty -> Napisz do obsługi klienta.
Ja nie mam i złożyłem reklamację.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6213 PostWysłany: 14 Sie 2025 10:12 

Rejestracja: 29 Lip 2021
Posty: 873
złoty
Zadzwoniłem na infolinię i od ręki dostałem 40 zł do portfela.

Otrzymałem również poniższego maila. Mam wrażenie, że "Januszu" to z przekąsem a nie z przypadku, bo nie mam na imię Janusz :D
Załącznik:
Januszu.PNG
Januszu.PNG [ 53.62 KiB | Obejrzany 1041 razy ]


EDIT: jednak dostałem zwrot na konto bankowe.
_________________
Image

Z tych ciekawszych zaliczone: Mikronezja, Syria, Liban, Izrael, Kosowo, Laponia, Hawaje, Kazachstan, Guam, Wietnam, Filipiny
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#6214 PostWysłany: 14 Sie 2025 12:33 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4059
platynowy
A to ciekawe, bo mi dopisali do konta booking. Widocznie sami jeszcze nie mają ustalonej wewnętrznej procedury, jak to w korpo. Image
Góra
 Profil Relacje PM off
pemat uważa post za pomocny.
 
      
#6215 PostWysłany: 14 Sie 2025 13:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2016
Posty: 1388
złoty
@Kothson: wygląda, że jest to bonus za rezerwację hotelu a nie rekompensata, choć kwota jest taka sama
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6216 PostWysłany: 14 Sie 2025 14:04 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4059
platynowy
@Yaneck nie. Dodali do tej rezerwacji, ponieważ jej numerem się zidentyfikowałem na infolinii.

Z resztą przydział środków jest losowy i zależy od konsultanta. Do mojego konta dodali, a mojej narzeczonej nie. Jako powód podali fakt, że to jeszcze musi się przeprocesować, mają czas i takie tam.

Pewnie gdyby zadzwoniła drugi i trzeci raz to by jej przyznali, ale nie chcę jej utylizować całego popołudnia dla 40 zł.
Góra
 Profil Relacje PM off
Yaneck lubi ten post.
 
      
#6217 PostWysłany: 14 Sie 2025 16:08 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1610
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Czy ktoś ma doświadczenie z "ukradzionymi" środkami z portfela? Chciałem sprawdzić czy u mnie już wpadło te 40zł i zorientowałem się, że nie dość, że nie ma 40, to brakuje też nagrody, która wpadła na początku lipca, w historii jest wydana na "rezerwację lotu" - nie dość że nigdy nie rezerwowałem lotu na booking, to nie widać też nic w historii, ani na mailu.
Napisałem do nich wiadomość, ale... no właśnie, jak wiadomość nie jest powiązana z żadną rezerwacją to można je w ogóle jakoś śledzić? Wczoraj napisałem o tych 40zł, dzisiaj o tym problemie, ale nigdzie nie ma śladu po moich wiadomościach
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6218 PostWysłany: 14 Sie 2025 18:00 

Rejestracja: 14 Maj 2017
Posty: 429
srebrny
@trocha zerknij #6182 & #6186
Ta sama historia co u Ciebie.
Góra
 Profil Relacje PM off
trocha lubi ten post.
trocha uważa post za pomocny.
 
      
#6219 PostWysłany: 14 Sie 2025 18:17 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1610
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Podobne, u mnie nie ma żadnego śladu po jakiejkolwiek rezerwacji, nawet gdyby to był włam na konto to chyba dostałbym jakiegoś maila, że coś zarezerwowałem (?) Bardziej wygląda mi to na jakiś błąd/dziurę w systemie Boooking
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6220 PostWysłany: 19 Sie 2025 21:56 

Rejestracja: 31 Paź 2017
Posty: 922
niebieski
Taka ciekawostka, mój poziom to Genius 3 (pewnie bez znaczenia).
Dostałem mejla z booking.com: "Zdobądź 10% zwrotu w postaci środków na podróże! (...) Kliknij przycisk poniżej, aby aktywować swój kod. Możesz go również wpisać podczas płacenia za rezerwację."
Wszedłem normalnie na stronę, wyszukałem nocleg, cena 96 EUR. Już chciałem zarezerwować, ale pomyślałem, że może będzie problem, że okienko do wpisania kodu się nie pojawi, więc klikam na przycisk w mejlu. Wyszukuję ten sam obiekt - cena 133 EUR. :o
Wracam do poprzedniego okna (nie zamknąłem go) i robię rezerwację. Cena się nie zmienia, jest 96 EUR, a na dodatek w ostatnim kroku kod na 10% pojawia się automatycznie :D
Także jak dostaniecie takiego mejla, to klikać ostrożnie :)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group