Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#5021 PostWysłany: 12 Lip 2021 18:46 

Lepiej w takiej sytuacji ostrzec innych. Długi i wyczerpujący opis na bookingu łącznie z oceną ich pomocy i google pomaga odreagować. Sam tak objechałem kiedyś kwaterę w Jordanii. Ma wiele uznań za pomocnych, wiec ktos jednak skorzystał z ostrzeżenia, a właściciel stracił więcej kasy niż mógł oddać. Spór międzynarodowy za cześć kwoty z 300 euro, szkoda czasu i pieniędzy.
Góra
 PM off
sanchopan lubi ten post.
 
      
Niezapomniana wycieczka po Tajlandii 🛺 Bangkok, Phuket i Chiang Mai w jednej podróży z Warszawy za 2716 PLN 🌺 Niezapomniana wycieczka po Tajlandii 🛺 Bangkok, Phuket i Chiang Mai w jednej podróży z Warszawy za 2716 PLN 🌺
Luksusowy 5* hotel z aquaparkiem w Egipcie 🏝️🏊‍♂️🌴 Tydzień z all inclusive za 2390 PLN 🍹😎 Luksusowy 5* hotel z aquaparkiem w Egipcie 🏝️🏊‍♂️🌴 Tydzień z all inclusive za 2390 PLN 🍹😎
#5022 PostWysłany: 12 Lip 2021 21:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2014
Posty: 247
niebieski
Sytuacja na szczęście rozwiązała się pozytywnie.

Facet napisał mi, żebym poszedł na policję, więc poszedłem i napisałem do niego z komendy że tam jestem i że poproszę jego dane, żeby zgłosić. Chyba zmiękła mu rura, bo zgodził się na jeden dzień gratis, czyli tyle, ile proponowałem. Niestety telefonicznie wyżył się na dziewczynie, która dla niego pracuje na miejscu i która przyszła do mnie po pieniądze, więc mam nadzieję, że (cytując Doktora Nauk) ucieszę się jak pijany upadnie i sobie głupi ryj rozwali.

W temacie o Montenegro podam dane miejscówki, a na Bookingu i Google napiszę stosowne komentarze. Dzięki i lecę planować kolejny trip :D
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#5023 PostWysłany: 12 Lip 2021 23:00 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2274
niebieski
Prawda jest taka, że właściciele kwater (a także inni sprzedawcy usług i towarów) lekceważą klientów i ich groźby, bo... 1 na 100 tylko wcieli je w życie.
Bardzo dobrze, że zacząłeś działać :!: :!: :D Bo tacy liczą, że NIC nie zrobisz, więc "leją na to", bo... niestety większość klientów - co widać tutaj po postach typu "żyj z tym" oraz "nic nie można zrobić" - NIC z tym nie robi. A że właściciel WIE o tym, że "nic z tym nikt nie zrobi, to i rzuca teksty typu, że "nic nie może" albo "idź Pan na Policję". :evil:
Ja też zawalczyłem w temacie Bookingu w tym roku i wcale nie przegrałem.

Tym niemniej powtórzę: winni jesteśmy MY, KLIENCI, bo nie reagujemy!
A zmiany się dzieją, dopiero jak jest reakcja. Bo jak nie ma - to po co...? SAMI jesteśmy sobie winni. Ja nie, Ty nie - ale statystyczna (i tutaj również) większość - tak: jest sobie winna. I takie poczynania (czy raczej ich brak) skutkuje... brakiem skutków dla innych.
I potem posty typu "bo mi się nie chce, to Tobie też niech się nie chce" albo "odpuść sobie".

Zawsze się przegrywa nie walcząc o swoje. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#5024 PostWysłany: 12 Lip 2021 23:15 

Rejestracja: 13 Sie 2019
Posty: 2
Mam pytanie, co zrobić.
Znaleźliśmy ze znajomymi apartament w Eginie koło Aten za śmiesznie niską ceną 182 zł za 4 noce, więc od razu klikamy rezerwuje
Po kilku godzinach przyszła prośba o odwołanie rezerwacji z obiektu noclegowego, a po następnych kilku sms od Kostasa z obiektu z info, że został wysłany mail o odwołanie, że to błąd bo apartament jest w cenie 220 EUR za noc i prosi o klikniecie odwołania.
Czytałem rożne opinie na forum fly4free i zastanawiam się co zrobić - czy kliknąć odwołanie, czy może zaczekać i napisać do bookingu?
W sumie rezerwacja przeszła, więc może booking jakoś zrekompensuje nam ten błąd? Co doradzacie?

Załączniki:
216524193_541821110291142_4708332894395066741_n.jpg
216524193_541821110291142_4708332894395066741_n.jpg [ 15.93 KiB | Obejrzany 4567 razy ]
213907358_236677348289674_7394880662833925788_n.jpg
213907358_236677348289674_7394880662833925788_n.jpg [ 43.38 KiB | Obejrzany 4567 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5025 PostWysłany: 13 Lip 2021 01:19 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Sam nie odwołuj. Apartament powinien zgłosić błąd do booking.com a oni kontaktować się z tobą .Jeśli uznają rację obiektu to i tak odwołają, ew.zaproponują jakąś zniżkę.
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan uważa post za pomocny.
 
      
#5026 PostWysłany: 13 Lip 2021 17:30 

Rejestracja: 31 Mar 2012
Posty: 829
niebieski
Mam rezerwację z ofertą darmowego transferu z lotniska, w momencie jej akceptacji. Nic nie przyszło w potwierdzeniu, nie odpowiadają na wiadomości i nie daje się dodzwonić nawet na linię Genius. Bez tego podzieliłbym to na dwie lokalizacje i wynajął samochód na dzień dłużej. Bezpłatnie mogę odwołać do północy. Jak niżej hotel nie jest w to zamieszany.


Warunki

Te warunki obowiązują w przypadku oferty bezpłatnej taksówki lotniskowej od Booking.com. Korzystając z tej oferty, wyrażasz zgodę na te warunki.

Nie możesz skorzystać z tej oferty, jeśli już masz inną rezerwację w tym samym miejscu lub terminie.

Oferta obowiązuje w wybranych miejscach i w przypadku określonej wartości rezerwacji na Booking.com. Minimalna wartość rezerwacji może się różnić w zależności od lokalizacji. Zwróć uwagę na banery promocyjne, aby zobaczyć wymagany minimalny koszt wartości rezerwacji w wybranej lokalizacji. Aby zobaczyć pełną listę miejsc, w których oferta jest dostępna, przeczytaj informacje poniżej.

Ta oferta obejmuje bezpłatny przejazd taksówką z lotniska do miejsca zakwaterowania w tym samym mieście. Zmiany miejsca odbioru (np. inne lotnisko), dodatkowe przystanki po drodze czy zmiany trasy nie są możliwe.

Informacje o bezpłatnej taksówce oraz link do skorzystania z oferty zostaną przesłane w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji zakwaterowania. Bezpłatną taksówkę należy zarezerwować poprzez podany link nie później niż 48 godzin przed datą i godziną lądowania.

Jeśli zdecydujesz się odwołać lub zmienić rezerwację zakwaterowania, oferta bezpłatnej taksówki również zostanie odwołana i nie będzie można zarezerwować jej ponownie.

Oferta zależy od dostępności i obowiązuje przez ograniczony czas. Booking.com zastrzega sobie prawo do usunięcia oferty w dowolnym momencie (na przykład, ale nie tylko, gdy w miejscu odbioru nałożone zostaną ograniczenia podróżnicze). Jeśli otrzymałeś link do bezpłatnej rezerwacji taksówki, nadal będziesz mógł skorzystać z oferty, nawet jeśli dobiegła ona końca.

Ta oferta jest promowana przez firmę Booking.com B.V. i realizowana przez firmę Booking.com Transport Ltd we współpracy z lokalnymi firmami taksówkarskimi. Oferta taksówki nie jest powiązana z dostawcą zakwaterowania.

Ta oferta jest dostępna w następujących miastach: Adelaide, Agadir, Alicante, Almeria, Amsterdam, Ateny, Baku, Bali, Bari, Belgrad, Berlin, Biarritz, Bilbao, Birmingham, Bogota, Bolonia, Bordeaux, Bratysława, Brindisi, Brisbane, Bristol, Bukareszt, Budapeszt, Cagliari, Cancun, Cardiff, Chania, Chaweng Noi Beach, Chengdu, Chiang Mai, Cusco, Dalaman, Doha, Drezno, Dublin, Dusseldorf, Edynburg, Faro, Florencja, Fort Lauderdale, Frankfurt, Gdańsk, Genua, Girona, Granada, Hanower, Hanoi, Helsinki, Ho Chi Minh (d. Sajgon), Jassy, Izmir, Kair, Katania, Katowice, Kazań, Kolonia, Kraków, Lanzarote, Larnaka, Las Palmas de Gran Canaria, Las Vegas, Leeds, Lima, Lizbona, Liverpool, Lubljana, Lyon, Maastricht, Madera, Madryt, Malaga, Malmo, Manchester, Marrakesz, Meksyk, Mombasa, Montevideo, Monachium, Neapol, Newcastle, Nicea, Oakland, Paderborn, Palermo, Pafos, Piza, Płowdiw, Podgorica, Ponta Delgada, Porto, Poznań, Praga, Pula, Punta Cana, Queenstown, Rayong, Reykjavík, Rhodes, Ryga, Rotterdam, Saint Helier, Sankt Petersburg, San Sebastian, Santander, Santiago de Compostela, Sarajewo, Sewilla, Sharm el-Sheikh, Siem Reap, Singapur, Skopje, Soczi, Sofia, Split, Strasburg, Sydney, Szczecin, Tallin, Tbilisi, Saloniki, Timisoara, Tirana, Tivat, Treviso, Tunis, Turyn, Walencja, Warna, Werona, Wiedeń, Wilno, Wellington, Wrocław, Valletta i Zagrzeb.


Na głośnomówiącym godzina, po angielsku wcześniej zrezygnowałem po kwadransie. Mają wygenerować link na transfer, ale nie wiadomo czy przed północą. Koszt taksówki to ok. 25 EUR, MWZ w Lublanie było 910 PLN. No i miałem print screen.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5027 PostWysłany: 13 Lip 2021 18:34 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3375
złoty
@gmak A jakiej informacji oczekujesz od nich? Bo w twoim poście nie ma żadnego pytania.
Jest info, że będzie czekał kierowca z karteczką i tak pewnie będzie.
Rodzina leciała na Maderę w czerwcu i też się załapali na takie promo. Dopiero o trzeciej nad ranem dnia w którym miał być transfer przyszedł mail z numerem kontaktowym do kierowcy. Wszystko się odbyło zgodnie z planem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5028 PostWysłany: 13 Lip 2021 19:05 

Rejestracja: 31 Mar 2012
Posty: 829
niebieski
W opisie jest:

Informacje o bezpłatnej taksówce oraz link do skorzystania z oferty zostaną przesłane w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji zakwaterowania. Bezpłatną taksówkę należy zarezerwować poprzez podany link nie później niż 48 godzin przed datą i godziną lądowania.

A nic nie było w potwierdzeniu i nawet nie wiedzą skąd i kiedy ląduję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5029 PostWysłany: 13 Lip 2021 19:19 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3375
złoty
@gmak Na samym dole potwierdzenia rezerwacji jest guzik "odbierz teraz". Jak na załączonym obrazku. W to kliknij.

Załączniki:
Screen Shot 2021-07-13 at 19.15.05 copy.jpg
Screen Shot 2021-07-13 at 19.15.05 copy.jpg [ 176.21 KiB | Obejrzany 4309 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
 
      
#5030 PostWysłany: 13 Lip 2021 19:28 

Rejestracja: 31 Mar 2012
Posty: 829
niebieski
Nie ma tego. Zresztą na infolinii to przyznali i dopiero mają wygenerować link jak im wrzuciłem zrzut ekranu.
Być może błąd systemu polega na tym, że kwota rezerwacji była poniżej MWZ bez VAT i wysokiego podatku miejskiego, ale kryterium jest kwota brutto.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5031 PostWysłany: 13 Lip 2021 20:08 

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 489
niebieski
W jaki sposób się z nimi kontaktowales, bo mam podobną sytuację. Rezerwowałem pokój w hotelu w i wyrażnie była informacja o darmowej taksówce z lotniska i o tym, że w potwierdzeniu będzie link. Nic takiego nie dostałem. Zauważyłem, że cena bez podatków jest nizsza niż to ich minimum i odpuściłem sobie, ale skoro to kwota brutto deyduje to się do nich odezwę chętnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5032 PostWysłany: 13 Lip 2021 21:22 

Rejestracja: 31 Mar 2012
Posty: 829
niebieski
Dopisałem do pierwszej wiadomości, że godzina na infolinii PL. Bez bieżącej interakcji byłoby trudno, bo dwustronna korespondencja na bardzoskomplikowaneid@support.booking.com

Miałem informację o free taxi po wybraniu obiektu i wtedy zrobiłem print screen. Dzisiaj zresztą powtarzałem rezerwację z innego użytkownika Genius i z dokładnością do kursu i kilku złotych MWZ było tak samo.

No i mam obiecane, ale na razie nie przyszło.
Góra
 Profil Relacje PM off
hank uważa post za pomocny.
 
      
#5033 PostWysłany: 14 Lip 2021 14:21 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12379
Loty: 562
Kilometry: 858 234
Taka sytuacja - nocleg w sierpniu, darmowe odwołanie do końca lipca, w potwierdzeniu rezerwacji "Zapłacisz podczas pobytu w obiekcie", rezerwacja potwierdzona kartą kredytową. Tymczasem dzisiaj dostaję info "Twoja karta została odrzucona" - obiektowi nie udało się przetworzyć danych twojej karty. Prosimy o podanie danych innej karty w ciągu 24h w celu zagwarantowania pobytu.
Co ciekawe, karta (revolut) podawana przy większości moich rezerwacji, nawet sprawdziłem na wszelki wypadek - środki były wystarczające, żeby rezerwację w razie czego opłacić. Czy coś tu jest nie tak? Może obiekt chce mnie wysiudać z rezerwacji, bo np. za krótka - mam na jedną noc, a to szczyt sezonu. Czy też podchodzę zbyt podejrzliwie i po prostu zmienić kartę lub potwierdzić ponownie dane obecnej?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5034 PostWysłany: 14 Lip 2021 14:24 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2082
złoty
Szukają pretekstu aby cię wyrzucić z rezerwacji. Miałem kiedyś podobną sytuację.
Góra
 Profil Relacje PM off
le_szek lubi ten post.
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#5035 PostWysłany: 14 Lip 2021 14:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1394
A czy cena nie jest jakaś "super promo"?
Miałem kiedyś taką sytuację przy cenie super niskiej.Podawalem ponownie dane tej samej karty.Po chyba 4 nieudanej próbie pobrania środków zadzwoniłem do bookinga i okazało się że obiekt próbował pobrać wielokrotnie wyższą kwotę niż w rezerwacji bo podobno nie zorientował się, że cena w mojej rezerwacji była błędem i pobierał pełną stawkę.A na karcie miałem tyle co w rezerwacji +zapas.Zaproponowali 90% ceny,ale podziękowałem.Dowiedzialem się przy okazji ,że w przypadku gdybym nie podał nowych danych karty(może być ta sama) w ciągu 24 h to obiekt może anulować rezerwację.Więc jeśli Ci zależy na rezerwacji to pilnuj tych 24 h.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5036 PostWysłany: 14 Lip 2021 15:01 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12379
Loty: 562
Kilometry: 858 234
Cena wydaje się normalna, więc bardziej obstawiam, że być może ta jedna noc ich uwiera, bo nie mogą przez to sprzedać pokoju na dłuższy okres.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5037 PostWysłany: 14 Lip 2021 15:34 

Rejestracja: 20 Gru 2011
Posty: 3189
złoty
@Kashpir, jak CI zależy dzwoń do bookingu. Na 99% chcą Cię wydymać, a booking po 24h powie, że nic nie może zrobić bo termin minął. Miałem tak 2x ( a noclegi wracały z wiele wyższą ceną).
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#5038 PostWysłany: 14 Lip 2021 16:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2013
Posty: 992
Loty: 39
Kilometry: 47 644
niebieski
Kashpir napisał(a):
Cena wydaje się normalna, więc bardziej obstawiam, że być może ta jedna noc ich uwiera, bo nie mogą przez to sprzedać pokoju na dłuższy okres.


Miałem podobną sytuację 2 lata temu w Rzymie, ostatecznie się poddałem i zarezerwowałem inne miejsce, ale ewidentnie kilka razy pre-autoryzowali kartę w taki sposób, żeby zwróciło błąd.
Jak chcesz się użerać - to tak jak napisali poprzednicy, jak nie to po prostu zmień nocleg.
_________________
Pytania o Gdańsk/trójmiasto? Śmiało, spróbuję pomóc.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#5039 PostWysłany: 14 Lip 2021 20:40 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12379
Loty: 562
Kilometry: 858 234
Na razie napisałem pytanie przez wiadomości booking o co chodzi, bo zgodnie z warunkami powinno być płacone na miejscu? Jeśli do rana się nie odezwą, to dzwonię do bookingu. Kartę na wszelki wypadek podam inną - zobaczymy co z tego wyjdzie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5040 PostWysłany: 15 Lip 2021 19:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3163
Loty: 505
Kilometry: 971 885
złoty
jasiub napisał(a):
@Kashpir, jak CI zależy dzwoń do bookingu. Na 99% chcą Cię wydymać, a booking po 24h powie, że nic nie może zrobić bo termin minął.


Booking w przypadkach błędów cenowych nigdy mi nie pomógł. Właściciel obiektu najpierw prosił mnie bym sama odwołała bezzwrotną rezerwację. Jeżeli tego nie chciałam zrobić, to specjalnie wpisywał błędne dane karty i dostawałam informację, że płatność odrzucona. Przez 7 dni dostawałam kolejne maile, że moich 7 różnych kart zostało odrzuconych. A limity na nich mam duże. Skarga do bookingu nic nie dała. Stają po stronie wynajmującego. Moja wina, bo środków nie da się pobrać.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group