Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#1601 PostWysłany: 06 Wrz 2016 14:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1970
srebrny
ane.wald napisał(a):
Nie chcę rozbijać wątku, żeby nie było za dużo offu ale:
Visa Debit SKOK.


@ane.wald
VISA Debit SKOK - rozliczanie po kursie VISA, ale opłata za przewalutowanie 5%, Czyli 2*5% plus spred stąd taka różnica w pobraniu i zwrocie w PLNach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Weekend w Barcelonie za 689 PLN😍 😎 Loty (sobota-niedziela) i hotel w centrum Weekend w Barcelonie za 689 PLN😍 😎 Loty (sobota-niedziela) i hotel w centrum
Egipt: 5* all inclusive w Hurghadzie 🌴🏊‍♀️ 7 dni nad Morzem Czerwonym za 2564 PLN Egipt: 5* all inclusive w Hurghadzie 🌴🏊‍♀️ 7 dni nad Morzem Czerwonym za 2564 PLN
#1602 PostWysłany: 06 Wrz 2016 14:45 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Racja, ja to rozumiem, tylko że szkoda, że miało być bez pobierania kasy a się skończyło bookingowym zwrotem i 100 pln w plecy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1603 PostWysłany: 06 Wrz 2016 15:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1970
srebrny
Tylko to nie wina bookingu, że do rozliczeń w EUR ktoś podaję kartę w PLN, pobrali 212 euro i zwrócili 212 euro. Błędy się zdarzają, można reklamować w banku, tylko, że chyba ktoś akceptował to, że jak będzie się rozliczał w innej walucie niż waluta karty to zapłaci 5% za przewalutowanie.
Karta walutowa (EUR) kantoru Aliora jest za free.


Ostatnio edytowany przez Zeus, 06 Wrz 2016 15:25, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1604 PostWysłany: 07 Wrz 2016 12:03 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 790
niebieski
Hey, czy dobrze myślę, zamierzam zarezerwować hotel z opcją płatności na miejscu i bezpłatną anulacją do paru dni przed przyjazdem. Podczas rezerwacji nie płacę nic. Czy podaję dane karty? chyba tak bo w jaki sposób mnie inaczej obciążą jak nie pojawię się w hotelu. Jest tak? Pozdr
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1605 PostWysłany: 07 Wrz 2016 12:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Kartę podajesz zawsze, z wyjątkiem hoteli, które mają w opisie "Rezerwacja możliwa bez karty kredytowej".
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
santech lubi ten post.
santech uważa post za pomocny.
 
      
#1606 PostWysłany: 07 Wrz 2016 23:40 

Rejestracja: 07 Wrz 2016
Posty: 4
Witam!
Piszę odnośnie problemu który pojawił się dzisiaj. Wraz z paczką znajomych zaplanowaliśmy podróż do lloret do mar która miałaby się rozpocząć 13 września i trwać do 20 września. Hotel zarezerwowaliśmy przez portal booking.com jakiś czas temu oczywiście otrzymałem mejla z potwierdzeniem rezerwacji. W miedzyczasie kontaktowałem się z hotelem z zapytaniamy na temat pokoi, parkingu hotelowego itd. (ostatnia odpowiedz 2 września). Wszystko było ok, dziś jednak dostaje wiadomość od portalu booking.com ze rezerwacja nie moze byc zrealizowana w hotelu który rezerwowalismy wczesniej, ale w zmian proponują nam inny hotel, hotel który nie posiada opcji allinclusive na której najbardziej nam zależało. Zadzwoniłem więc na infolinie gdzie dostaję informację podobną jak w mejlu tj. ze nasza rezerwacja nie może zostać zrealizowana z powodu niepodpisania umowy hotelu z dostawca energii dlatego tez wszystkie rezerwacje są odwołane. Gdy zapytalem co mi oferują w zamian powiedzieli że prześlą mi inne propozycje na mejla w ciągu 20 minut, czekałem godzine, czekałem dwie i nie wytrzymałem, zadzwoniłem i zapytałem jak ma się sytuacja dowiedziałęm się ze sprawa poszła do menagerów w Barcelonie i czekamy na akceptację innego hotelu który jest droższy. Różnica zostanie mi zwrócona jednakże dopiero po powrocie do polski tzn. musze poczatkowo zaplacić całą kwotę tj. 2300e a po przyjezdzie do Polski i wysłaniu faktury na powyższą kwote booking.com zwróci mi różnice.
Zarezerwowany miałem hotel 4* w samym centrum, w zamian zaoferowali mi hotel 3* oddalony od centrum o jakieś 10 minut.
Stąd moje pytanie, jak to się ma przy zmianie rezerwacji (miałem hotel 4* a w zamian oferują mi 3*) czy booking.com ma obowiązek zaoferowac mi hotel o takiej samej ilości gwiazdek? Oraz jak się ma sprawa z płatnością tzn czy to że ja muszę zapłacić całość za nowy hotel a różnica zostanie mi zwrócona dopiero po powrocie. Szczerze powiedziawszy nie dysponuję większą kwotą niż ta którą wydałem na hotel który miałem już zarezerwowany.
Czy mogę im sam zaproponować hotel który mi odpowiada niezależnie od ceny, a oni musza to i tak zaakceptować.
Wina ewidentnie leży po stronie hotelu który miałem zarezerwowany w pierwotnej wersji i uważam że to oni powinni ponieść konsekwencje i za wszystko zapłacić.
Jeżeli się mylę to prosze mnie poprawić, oraz prosze o przedstawienie swoich sytuacji z bookingiem.
Z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi!
Pozdrawiam!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1607 PostWysłany: 08 Wrz 2016 00:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
Jeśli chodzi o gwiazdki w hotelach w tej części Hiszpanii to nie wiele one mają wspólnego z rzeczywistością. Rok czy 2 lata temu spałem w hotelu Don Juan w Tossie (to rzut beretem) a rok temu w jakimś innym ale też 4* w LLoret i one w sumie wyglądają na 2.5*.

Tak samo AI: jeśli to zawiera alkohole to może i warto. Natomiast jeśli chodzi o normalne jedzenie to daruj sobie. W obu w/w hotelach serwowali syf, którego bym kijem nie tknął. Taka jest specyfika tych hoteli.
Być może są "normalne" 4* ale te najtańsze (typu 30€ za noc AI) to dobre dla brytyjskiej młodzieży/niemieckich emerytów.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1608 PostWysłany: 08 Wrz 2016 00:13 

Rejestracja: 07 Wrz 2016
Posty: 4
Opcja AL obejmowała rownież alkohole
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1609 PostWysłany: 08 Wrz 2016 00:44 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 306
niebieski
a tak na marginesie ciekawy artykuł może o Twoim niedoszłym hotelu ? ........

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Hiszpan ... 82736.html
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1610 PostWysłany: 08 Wrz 2016 01:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 1109
Loty: 14
Kilometry: 31 648
srebrny
Jesteś stroną umowy z booking.com, kwota wpłacona przez Ciebie poszła na konto booking.com i oni odpowiadają choć zawinił hotel

1.proponuję wybrac sobie hotele które Ci pasują 4,5 gwiazdkowe i wysłąć im że akceptujesz te nie gorsze , wybierz 3-4 hotele żeby mieli opcję też dla siebie
2. rozwiązane z dopłatą , a potem zwrotem jest praktykowane , ale możesz się uprzeć że to nie ma sensu niech oni dopłacą bo na czymś też polega ich odpowiedzialność
tutaj źle dobrali partnera , albo partner- hotel okazał się oszustem

masz prawo wybrać sobie dowolny hotel w tej samej klasie :) grzecznie i z klasą rozmawiaj a dużo zyskasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1611 PostWysłany: 08 Wrz 2016 01:18 

Rejestracja: 03 Kwi 2010
Posty: 334
niebieski
@mediolan "Rezerwując pokoje przez system Booking.com wchodzą Państwo w bezpośredni (prawnie wiążący) stosunek umowny z obiektem, w którym dokonują Państwo rezerwacji. Od momentu, w którym dokonają Państwo rezerwacji, my działamy jedynie jako pośrednik pomiędzy Państwem "
Góra
 Profil Relacje PM off
scomin lubi ten post.
 
      
#1612 PostWysłany: 08 Wrz 2016 01:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 1109
Loty: 14
Kilometry: 31 648
srebrny
pewno masz rację na bazie booking.com, umowy i tego jak oni to widzą - mają to w umowie zapisane

I wariant dokonujesz rezerwacji w hotelu, hotel ją odwołuje - kto odpowiada za powstałe niedogodności
II wariant dokonujesz rezerwacji u pośrednika, hotel ją odwołuje- kto odpowiada - hotel ? pośrednik wziął kasę rozlicza się z hotelem

p.s
kasa do dzisiaj jest na koncie booking.com i zapłacą hotelowi dopiero po realizacji noclegu -kłopot tego co wziął kasę, zapewne potrącą hotelowi z płatności na rzecz hotelu potem z tego co teraz nadpłacą klientowi w tej sytuacji

o łaaaa ,ale się wygimnastykowałem


Ostatnio edytowany przez Zeus, 08 Wrz 2016 09:52, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1613 PostWysłany: 08 Wrz 2016 01:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1062
Loty: 283
Kilometry: 579 248
niebieski
Booking nie pobiera kasy, rezerwujący zawsze rozlicza się bezpośrednio z hotelem.
_________________
Relacje na forum: Izrael | Tajlandia | Korea Południowa | Grecja | Portugalia | Teneryfa i Gran Canaria | Palau
Zapraszam na bloga: olus blog
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1614 PostWysłany: 08 Wrz 2016 01:59 

Rejestracja: 31 Lip 2015
Posty: 10
kiedyś opisywałem jak było w moim przypadku.

Generalnie jeśli masz czas to sam proponuj i OCZEKUJ, nie proś. Masz rezerwację

Ja dostałem zwrot dodatkowej kwoty 950 EUR za rezerwację na 430 EUR.
Jako że byłem za granica w trakcie anulowania, Booking zrócił mi nawet za rozmowy w roamingu.
Niestety musiałem wyłożyć i czekać na zwrot

Proponuje poszukać hotelu u touroperatora, który bedzie miąl ten sam standard jak miał hotel w booking i im to przedstawić jako "oczekiwanie" rekompensaty.

https://www.fly4free.pl/forum/booking-com-opinie-problemy-i-doswiadczenia,20,1154&p=631923#p631923


lama1994 napisał(a):
...Stąd moje pytanie, jak to się ma przy zmianie rezerwacji (miałem hotel 4* a w zamian oferują mi 3*) czy booking.com ma obowiązek zaoferowac mi hotel o takiej samej ilości gwiazdek? Oraz jak się ma sprawa z płatnością tzn czy to że ja muszę zapłacić całość za nowy hotel a różnica zostanie mi zwrócona dopiero po powrocie....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1615 PostWysłany: 08 Wrz 2016 09:49 

Rejestracja: 07 Wrz 2016
Posty: 4
MUC2014 napisał(a):
a tak na marginesie ciekawy artykuł może o Twoim niedoszłym hotelu ? ........

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Hiszpan ... 82736.html



Teraz juz wiem ze nie może ale na pewno to artykuł o moim niedoszłym hotelu
http://www.thinkspain.com/news-spain/27956/endesa-accuses-costa-brava-hotels-of-tapping-into-street-electricity-supply-illegally
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1616 PostWysłany: 09 Wrz 2016 22:38 

Rejestracja: 09 Wrz 2016
Posty: 3
@lama1994 udało się jakoś pozytywnie rozwiązać sprawę? Pytam, bo jesteśmy dokładnie w tej samej sytuacji - ten sam hotel, ten sam problem, z tym że wylot 19stego. Miły pan z bookingu zadzwonił dzisiaj z propozycją innego hotelu(gwiazdka mniej, ale dośc przyjemny) jednak po zapoznaniu się z ofertą okazało się, że w cenie jest sam nocleg, podczas gdy bookowaliśmy z opcją all inclusive. Napisałem maila, jednak póki co cisza z ich strony.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1617 PostWysłany: 10 Wrz 2016 00:17 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 993
niebieski
Moje doświadczenie:
Rezerwacja przez booking.com na Ukrainie:
1) Obiekt odmówił przyjęcia na 2 dni przed wyjazdem,
2) Moja propozycja do booking.com obiektu gdzie ceny 3x większe,
3) booking.com akceptuje pomimo wyższej klasy obiektu,
4) zapłąciłem na miejscu wyższą kwotę,
5) booking.com zwraca różnicę na kartę
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1618 PostWysłany: 10 Wrz 2016 00:26 

Rejestracja: 07 Wrz 2016
Posty: 4
stupin10 napisał(a):
@lama1994 udało się jakoś pozytywnie rozwiązać sprawę? Pytam, bo jesteśmy dokładnie w tej samej sytuacji - ten sam hotel, ten sam problem, z tym że wylot 19stego. Miły pan z bookingu zadzwonił dzisiaj z propozycją innego hotelu(gwiazdka mniej, ale dośc przyjemny) jednak po zapoznaniu się z ofertą okazało się, że w cenie jest sam nocleg, podczas gdy bookowaliśmy z opcją all inclusive. Napisałem maila, jednak póki co cisza z ich strony.



Na chwile obecna cisza wczoraj główna kierowniczka z siedzimy w amsterdamie zadzwoniła do mnie osobiście i poinformowała ze został znaleziony juz dla nas hotel zastępczy o tym samym standardzie tj 4* i z opcja all inclusive, cytując: "jednak z uwagi na pozna porę wyślę panu jutro konkretna ofertę na mejla" godzina była przed 22 wiec pomyślałem Ok wyślę kobieta jutro ofertę z rana ja ja zaakceptuje i będzie wszystko Ok, przynajmniej tak myślałem gdy pani która do mnie dzwoniła przedstawiła sie jako główna kierowniczka na cała Polskę. Czekałem dziś cały dzień jednak zero odzewu postanowiłem do nich zadzwonić i dowiedziałem sie ze hotel jest ale jaki dowiem jest dopiero w poniedziałek 12.09, chciałbym jednak nadmienić ze wyjeżdżamy 11.09 i co pojedziemy w ciemno?! Teraz od godziny próbuje sie do nich dodzwonić ale niestety nikt nie odbiera. Jutro bede ich mordował od rana, jak tylko sie cos dowiem to od razu dam znać, proszę Cie o to samo jeżeli cos sie zmieni w Twojej kwestii,
Ps. Dowiedziałem sie ze jest 52 rezerwacje które musza gdzies ulokować
Góra
 Profil Relacje PM off
stupin10 uważa post za pomocny.
 
      
#1619 PostWysłany: 10 Wrz 2016 05:12 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 993
niebieski
Wszystkie sprawy(reklamacje) załatwiałem tylko i wyłącznie telefonicznie! Nikt nie raczył oddzwaniać - nie wspominając o odpowiedzi na mail. Wydaje się że skutecznie da się załatwić tylko tel. nękając ich. Przy czym każda z rozmów trwałą ok 20-30 min.
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Profil Relacje PM off
stupin10 uważa post za pomocny.
 
      
#1620 PostWysłany: 10 Wrz 2016 21:17 

Rejestracja: 09 Wrz 2016
Posty: 3
@lama1994, nadal nic nie udało się załatwić?
Z mojej strony póki co przeglądnąłem dostępne hotele ale bez szału. Większość już pełna, udało mi się znaleźć 2 akceptowalne z all inclusive, chociaż nie powiem, żebym był nimi w 100% usatysfakcjonowany... Jest też jeden całkiem fajny ale z samym wyżywieniem FB. W poniedziałek od rana będę ich szturmował telefonami, na maila faktycznie nie odpisują. A przy okazji - na jaki nr kontaktowałeś się w tej sprawie? Do biura w Polsce czy bezpośrednio z Holandią? Bo nie ukrywam, że bardziej komfortowo czuł bym się załatwiając tą sprawę w języku polskim :)

A czy orientuje się ktoś czy istnieje możliwość uzyskania jakiejś zniżki na inny hotel w związku z anulowaniem zabookowanej oferty? Tak jak wspomniałem wpadł mi w oko hotel nieco tańszy od mojej rezerwacji, jednak z samym wyżywieniem FB(wykupiony miałem all inclusive), jednak jak na brak bezpłatnych napojów w ofercie cena raczej przekroczy nas budżet, stąd takie 10-15% zniżki ze strony booking'a mogło by być satysfakcjonujące :) Ktoś spotkał się z takim przypadkiem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group