Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 13 Kwi 2012 23:01 

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1
Cześć.

Opisuję co mi się przytrafiło bo wiem że nieraz się to zdarza i niejedna osoba straciła z tego powodu sporo nerwów i pieniędzy.

Problem: podczas rezerwacji biletów na lot w EasyJet nie zauważyłem błędnej daty powrotu. Chciałem wracać 10 sierpnia a w formularzu wylądował 21 sierpnia. Nie ważne dlaczego. Ważne że zorientowałem się zaraz po otrzymaniu mailem potwierdzenia o przyjęciu rezerwacji co było wczoraj późnym wieczorem.

Dzisiaj rano zadzwoniłem na infolinię z zamiarem anulowania rezerwacji (było to tańsze niż przebookowanie). Dla potrzebujących podaję numer:
ze stacjonarnych 703103988
z komórki 703203988

Pan na info przedstawił się po angielsku jako Maciej więc przeszliśmy z miejsca na polski. Przedstawiłem mu na czym polega problem i pytam ile mnie to będzie kosztować na co on, że "w ramach naszej uprzejmości ze względu na to że była to pomyłka przebookujemy panu lot bezpłatnie". Ale to było jeszcze mało! Okazało się, że lot który mnie interesował był tańszy niż ten za który zapłaciłem więc jeszcze dostałem zwrot różnicy w cenie w formie bonu ważnego przez pół roku! :D :O

Więc jeżeli przez pomyłkę zarezerwowaliście lot na inną datę niż was interesowało, dzwońcie jak najszybciej (przed upływem 24h!) na infolinię (zlokalizowaną w Poznaniu notabene) i próbujcie się zwyczajnie dogadać. Regulamin przewoźnika nic o tym nie wspomina więc sporo osób decyduje się na koszty przebookowania bądź anulacji a tu taka niespodzianka.

Polecam EasyJet ;D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎 Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎
Wyspa jak z raju w supercenie 🌴🔥 Loty na Mauritius od 2092 PLN😎 Wyspa jak z raju w supercenie 🌴🔥 Loty na Mauritius od 2092 PLN😎
#2 PostWysłany: 13 Kwi 2012 23:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6460
Loty: 171
Kilometry: 188 843
złoty
kindle napisał(a):
Cześć.

Opisuję co mi się przytrafiło bo wiem że nieraz się to zdarza i niejedna osoba straciła z tego powodu sporo nerwów i pieniędzy.

Problem: podczas rezerwacji biletów na lot w EasyJet nie zauważyłem błędnej daty powrotu. Chciałem wracać 10 sierpnia a w formularzu wylądował 21 sierpnia. Nie ważne dlaczego. Ważne że zorientowałem się zaraz po otrzymaniu mailem potwierdzenia o przyjęciu rezerwacji co było wczoraj późnym wieczorem.

Dzisiaj rano zadzwoniłem na infolinię z zamiarem anulowania rezerwacji (było to tańsze niż przebookowanie). Dla potrzebujących podaję numer:
ze stacjonarnych 703103988
z komórki 703203988

Pan na info przedstawił się po angielsku jako Maciej więc przeszliśmy z miejsca na polski. Przedstawiłem mu na czym polega problem i pytam ile mnie to będzie kosztować na co on, że "w ramach naszej uprzejmości ze względu na to że była to pomyłka przebookujemy panu lot bezpłatnie". Ale to było jeszcze mało! Okazało się, że lot który mnie interesował był tańszy niż ten za który zapłaciłem więc jeszcze dostałem zwrot różnicy w cenie w formie bonu ważnego przez pół roku! :D :O

Więc jeżeli przez pomyłkę zarezerwowaliście lot na inną datę niż was interesowało, dzwońcie jak najszybciej (przed upływem 24h!) na infolinię (zlokalizowaną w Poznaniu notabene) i próbujcie się zwyczajnie dogadać. Regulamin przewoźnika nic o tym nie wspomina więc sporo osób decyduje się na koszty przebookowania bądź anulacji a tu taka niespodzianka.

Polecam EasyJet ;D


Bardzo podobnie jest w WIZZ AIR jeżeli szybko po otrzymaniu rezerwacji zauważy się błędy to po narzekaniach pracowników infolinii zmieniają rezerwację daty i dane pasażerów. Ale trzeba zrobić to niezwłocznie po otrzymaniu maila z rezerwacją!!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 13 Kwi 2012 23:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
Gaszpar napisał(a):

Bardzo podobnie jest w WIZZ AIR jeżeli szybko po otrzymaniu rezerwacji zauważy się błędy to po narzekaniach pracowników infolinii zmieniają rezerwację daty i dane pasażerów. Ale trzeba zrobić to niezwłocznie po otrzymaniu maila z rezerwacją!!

Tylko ze zwrotami roznicy nie jest tak rozowo ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 14 Kwi 2012 00:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6460
Loty: 171
Kilometry: 188 843
złoty
Na ten temat nie pisałem, bo choć doświadczeń nie ma ze zwrotami to domyślam się , że na pewno tak nie jest.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group