Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 24 Lis 2013 13:09 

Rejestracja: 20 Sty 2011
Posty: 352
Loty: 200
Kilometry: 409 881
niebieski
Mam nadzieję, że nie przeoczyłem jeśli ten temat był już omawiany.

Chciałbym zarezerwować bilet nagrodę za mile Miles & More z EWR/JFK do LAX.

System Miles & More nie znajduje lotów krajowych United. Czy jest jakiś inny sposób na zakup tych biletów?

Dzięki za rady!
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 24 Lis 2013 14:14 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3315
niebieski
Tylko telefonicznie.

A dostępność możesz sprawdzić na United.com w opcji Award Travel, powinno się pokrywać z tym co jest w tabelce Saver Award.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 24 Lis 2013 15:16 

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 459
Ja również zadam pytanie dotyczące biletów na United wystawianych przez m&m. Czy m&m dolicza swoje opłaty lotniskowe, czy podaje opłaty United, które są dosyć niskie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 24 Lis 2013 15:19 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3315
niebieski
tomasz.tomczuk napisał(a):
Ja również zadam pytanie dotyczące biletów na United wystawianych przez m&m. Czy m&m dolicza swoje opłaty lotniskowe, czy podaje opłaty United, które są dosyć niskie?

Kwota dopłat zgadza się z tym co jest w programie UA, czyli "grosze" w porównaniu do bajońskich haraczy LH i spółki. O ile całość trasy jest na metalu UA.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 24 Lis 2013 18:17 

Rejestracja: 20 Sty 2011
Posty: 352
Loty: 200
Kilometry: 409 881
niebieski
mucha napisał(a):
tomasz.tomczuk napisał(a):
Ja również zadam pytanie dotyczące biletów na United wystawianych przez m&m. Czy m&m dolicza swoje opłaty lotniskowe, czy podaje opłaty United, które są dosyć niskie?

Kwota dopłat zgadza się z tym co jest w programie UA, czyli "grosze" w porównaniu do bajońskich haraczy LH i spółki. O ile całość trasy jest na metalu UA.

oczywiście liczba mil podana na United odpowiada 1:1 w Miles&More?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 24 Lis 2013 19:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1456
złoty
Nie.
M&M ma swoją tabelkę.
_________________
Moje podróże - piotrwasil.com

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 26 Lis 2013 16:50 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 218
Loty: 180
Kilometry: 424 089
Dzisiaj rezerwowałem telefonicznie wewnętrzny lot w USA (przez polskie biuro). Mile M&M na mile United przeliczali 1:1.
Bilet z zachodniego wybrzeża na wschodnie w klasie ekonomicznej kosztował mnie 12500 mil + 5$ :-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
michcioj lubi ten post.
 
 
#8 PostWysłany: 26 Lis 2013 16:57 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1830
niebieski
Za 17,5k. i 5$ na tej trasie (NYC-LAX) można mieć klasę biznes na nowych fotelach - bardzo dobre wykorzystanie M&M


Ostatnio edytowany przez blasto, 26 Lis 2013 17:25, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 26 Lis 2013 17:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5414
Loty: 149
Kilometry: 290 975
niebieski
Joker napisał(a):
Dzisiaj rezerwowałem telefonicznie wewnętrzny lot w USA (przez polskie biuro). Mile M&M na mile United przeliczali 1:1.
Bilet z zachodniego wybrzeża na wschodnie w klasie ekonomicznej kosztował mnie 12500 mil + 5$ :-)


A skąd dokąd dokładnie lecisz i w jakim terminie? Ja chciałem wyskoczyć z NY do Saint Maarten na końcówkę stycznia i niestety zerowa dostępność...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 26 Lis 2013 17:41 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3315
niebieski
szymonpoznan1 napisał(a):
Ja chciałem wyskoczyć z NY do Saint Maarten na końcówkę stycznia i niestety zerowa dostępność...

Kierunki typu HNL, SXM itp. trzeba rezerwować ze sporym wyprzedzeniem, dostępność jest bardzo kiepska.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 26 Lis 2013 19:45 

Rejestracja: 08 Cze 2010
Posty: 165
Loty: 120
Kilometry: 122 460
mucha napisał(a):
Kierunki typu HNL, SXM itp. trzeba rezerwować ze sporym wyprzedzeniem, dostępność jest bardzo kiepska.


Bez przesady. Patrzę teraz na dostępność biletów w United i zarówno do HNL jak i SXM jest spora dostępność pod koniec stycznia. Z każdego lotniska w NY. Choć wiadomo, że największa jest dostępność z EWR bo United ma tam swoją bazę.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 26 Lis 2013 20:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5414
Loty: 149
Kilometry: 290 975
niebieski
lider napisał(a):
mucha napisał(a):
Kierunki typu HNL, SXM itp. trzeba rezerwować ze sporym wyprzedzeniem, dostępność jest bardzo kiepska.


Bez przesady. Patrzę teraz na dostępność biletów w United i zarówno do HNL jak i SXM jest spora dostępność pod koniec stycznia. Z każdego lotniska w NY. Choć wiadomo, że największa jest dostępność z EWR bo United ma tam swoją bazę.


No właśnie wyczaiłem sobie loty za mile na United.com i zadzwoniłem do naszego M&M i oni mi tych lotów nie znajdują. A były tam fajne loty bezpośrednie, na czym mi zależy. A na infolinii zaproponowali mi tylko lot z przesiadką trwający 2x dłużej niż bezpośredni co mnie nie urządza, bo chcę tam lecieć na 1-2dni na słynną plażę i 8godzin w jedną stronę to trochę za długo, a poza tym to był tylko jeden bilet, a potrzebowałbym dwa...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 26 Lis 2013 21:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Gru 2012
Posty: 158
Dzwon do M&M niemieckiego, tam zwykle obsługa stoi na wyższym poziomie niż u nas


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 26 Lis 2013 21:37 

Rejestracja: 20 Sty 2011
Posty: 352
Loty: 200
Kilometry: 409 881
niebieski
blasto napisał(a):
Za 17,5k. i 5$ na tej trasie (NYC-LAX) można mieć klasę biznes na nowych fotelach - bardzo dobre wykorzystanie M&M

jak znajdujesz business za 17.5k? ja widzę jedynie za 25k na trasie NYC-LAX.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 26 Lis 2013 22:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1456
złoty
szymonpoznan1 napisał(a):
No właśnie wyczaiłem sobie loty za mile na United.com i zadzwoniłem do naszego M&M i oni mi tych lotów nie znajdują. A były tam fajne loty bezpośrednie, na czym mi zależy. A na infolinii zaproponowali mi tylko lot z przesiadką trwający 2x dłużej niż bezpośredni co mnie nie urządza, bo chcę tam lecieć na 1-2dni na słynną plażę i 8godzin w jedną stronę to trochę za długo, a poza tym to był tylko jeden bilet, a potrzebowałbym dwa...


Musi być dostępność w Economy Saver by były miejsca dla M&M.
_________________
Moje podróże - piotrwasil.com

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 28 Lis 2013 17:11 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1830
niebieski
so-fly napisał(a):
blasto napisał(a):
Za 17,5k. i 5$ na tej trasie (NYC-LAX) można mieć klasę biznes na nowych fotelach - bardzo dobre wykorzystanie M&M

jak znajdujesz business za 17.5k? ja widzę jedynie za 25k na trasie NYC-LAX.


Ale płacisz M&M, a nie milami United. Na stronie UA szukasz jedynie dostępności oraz sprawdzasz czy konkretny lot jest na samolocie z w pełni rozkładanymi fotelami, bo nie wszystkie mają (widać to podczas wyboru miejsc na stronie UA). W M&M lot domestic w klasie biznes kosztuje 17.5k, a w UA 25k. To jedna z niewielu przewag programu M&M nad UA.
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 28 Mar 2014 16:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2012
Posty: 252
niebieski
Czyli jak na united.com lot RT WAW-LAX kosztuje $77,80 i 150000 mil to rezerwując go za mile M&M będzie kotował tyle samo $, ale tylko 105000 mil?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 28 Mar 2014 17:15 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1830
niebieski
grodek napisał(a):
Czyli jak na united.com lot RT WAW-LAX kosztuje $77,80 i 150000 mil to rezerwując go za mile M&M będzie kotował tyle samo $, ale tylko 105000 mil?


Nie, na stronie UA sprawdzasz tylko dostępność, a nie wysokość dopłat. Akurat w przypadku lotów USA strona UA się słabo sprawdza, bo nie pokazuje dostępności LO, który ma najniższe dopłaty, więc warto sprawdzać odcinki WAW-NYC/ORD na stronie M&M, a loty wewnętrzne po USA np. NYC-LAX na stronie UA.
Góra
 Relacje PM off  
 
#19 PostWysłany: 28 Mar 2014 17:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2012
Posty: 252
niebieski
blasto napisał(a):
Nie, na stronie UA sprawdzasz tylko dostępność, a nie wysokość dopłat. Akurat w przypadku lotów USA strona UA się słabo sprawdza, bo nie pokazuje dostępności LO, który ma najniższe dopłaty, więc warto sprawdzać odcinki WAW-NYC/ORD na stronie M&M, a loty wewnętrzne po USA np. NYC-LAX na stronie UA.

Czyli np. za lot RT NYC-LAX zapłacę tyle ile pokazuje strona UA ($2,50) i dopłacę tyle ile pokazuje kalkulator lufy (35000mil)?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 28 Mar 2014 17:35 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1830
niebieski
grodek napisał(a):
blasto napisał(a):
Nie, na stronie UA sprawdzasz tylko dostępność, a nie wysokość dopłat. Akurat w przypadku lotów USA strona UA się słabo sprawdza, bo nie pokazuje dostępności LO, który ma najniższe dopłaty, więc warto sprawdzać odcinki WAW-NYC/ORD na stronie M&M, a loty wewnętrzne po USA np. NYC-LAX na stronie UA.

Czyli np. za lot RT NYC-LAX zapłacę tyle ile pokazuje strona UA ($2,50) i dopłacę tyle ile pokazuje kalkulator lufy (35000mil)?


w biznesie tak
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group