Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 266 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#101 PostWysłany: 20 Sty 2016 14:42 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4601
Loty: 512
Kilometry: 1 115 352
srebrny
Próbowałam w Foz do Iguazu i Oslo - bez powodzenia, punktów zero, obsługi ze statusu Diamond czy jaki tam jest zero.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Tulio lubi ten post.
 
      
City break na Sycylii 🌋🍝 Krótki wypad do Katanii za 769 PLN City break na Sycylii 🌋🍝 Krótki wypad do Katanii za 769 PLN
Wietnam w świetnej cenie ✈️🧳 Loty do Hanoi z dużym bagażem od 2240 PLN 🇻🇳 🍛 Wietnam w świetnej cenie ✈️🧳 Loty do Hanoi z dużym bagażem od 2240 PLN 🇻🇳 🍛
Offline
#102 PostWysłany: 20 Sty 2016 14:58 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2913
srebrny
Ale dało radę wprowadzić te rezerwacje na konto?
Żeby coś zostało w historii konta.
Na przywileje nie liczę, ale może by te punkty Miles & More w takiej sytuacji po reklamacji naliczyli.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#103 PostWysłany: 20 Sty 2016 15:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 1224
srebrny
Wszystko zależy od miejsca. Są to przecież samodzielne hotele zrzeszone pod konkretną marką. W kraju dostali ponoć wytyczne, żeby nie uznawać, ale różnie to bywa.
Najlepiej przy check-in'ie od razu pokaż kartę. Oni z reguły je skanują. Jeśli nic nie naliczą, to dopiero po odbytym noclegu zadzwoń, może powołaj się na status. Daj do zrozumienia, że gdybyś wiedział iż punkty nie zostaną naliczone, to byś nocował gdzie indziej itd.
Góra
 Profil Relacje PM off
Tulio lubi ten post.
 
      
Offline
#104 PostWysłany: 20 Sty 2016 15:15 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3758
srebrny
Tulio napisał(a):
Ostatnio piszę tu sam ze sobą :evil:
Potrzebuję informacji tym razem. Czy przerabialiście dodanie swojego nr do rezerwacji dokonanej przez pośrednika?
Przykładowo Hilton czy CC nie robią z tym problemów, a tu mi hotel odmówił twierdząc, że się nie da.
Mają rację?

Recepcjonista w Bolonii dodała numer konta do rezerwacji z Hotel Tonight i dostałem za nią punkty. Więc się da. :D
Góra
 Profil Relacje PM off
Tulio uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#105 PostWysłany: 20 Sty 2016 15:21 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2913
srebrny
Chodziło mi o to czy się da, więc odpowiedź jest twierdząca. Jak hotel chce, to może :)
Będę zatem próbował.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#106 PostWysłany: 20 Sty 2016 15:56 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 3561
platynowy
Pisałem już o tym w tym wątku, miałem 4 rezerwacje przez pośredników i wszystkie dodali do konta i otrzymałem punkty i przywileje.
Natomiast oficjalnie przez BWR żadnego podpinania do konta nie ma możliwości, nawet wkleiłem tu kiedyś korespondencję z kimś z BWR.
Co innego hotele, one jakoś się chyba swoimi prawami kierują :)

Co do samego podpinania ostatnio miałem podpięte dwie rezerwacje przez pośredników do konta CC
i ani śladu na koncie po takim podpięciu nie było ale coś tam przywileje delikatnie liznąłem.
Także sieci/hotele nie są sobie równe i różnie jest z tym uznawaniem rezerwacji przez pośredników oraz dalszych przywilejów, punktów itd.


A w nawiązaniu do tej promocji, czy tu trzeba przepiąć się ze zbierania punktów w BWR na mile M&M?? (jest taka możliwość na koncie w BWR)
Czy wystarczy sama rejestracja i te 1500 bonusowych punktów są niezależne
bez względu na to co mamy zaznaczone na koncie: zbieranie punktów BWR czy mil u partnera??


Tulio napisał(a):
Tym razem już nie ma ograniczenia lokalizacji hoteli odnośnie Miles & More.
Promocja na I kwartał, po 1500 mil Miles & More za pobyt, max za 3 pobyty, czyli 4.500 mil do zdobycia.
https://www.bestwestern.de/seiten/mmi_d ... a=00223395

Plus dodatkowo do 07.02 1.000 pkt. bonusowych za rezerwację przez apkę (to od 23.11 było, ale nikt nie wspominał):
http://www.bestwestern.com/travel-planning/mobile-apps/
http://www.bestwestern.com/travel-plann ... motion.pdf
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#107 PostWysłany: 20 Sty 2016 23:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1697
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Tulio napisał(a):
Ostatnio piszę tu sam ze sobą :evil:
Potrzebuję informacji tym razem. Czy przerabialiście dodanie swojego nr do rezerwacji dokonanej przez pośrednika?
Przykładowo Hilton czy CC nie robią z tym problemów, a tu mi hotel odmówił twierdząc, że się nie da.
Mają rację?


Dobra wola hotelu - dopisanie takiej rezerwacji...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#108 PostWysłany: 20 Sty 2016 23:42 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2913
srebrny
[quote="kacper451"]
A w nawiązaniu do tej promocji, czy tu trzeba przepiąć się ze zbierania punktów w BWR na mile M&M?? (jest taka możliwość na koncie w BWR)
Czy wystarczy sama rejestracja i te 1500 bonusowych punktów są niezależne
bez względu na to co mamy zaznaczone na koncie: zbieranie punktów BWR czy mil u partnera??
[quote]
Tak, trzeba zmienić Reward Preferences na Airline/Partner Rewards i dopisać nr członkowski.
Góra
 Profil Relacje PM off
kacper451 lubi ten post.
 
      
Offline
#109 PostWysłany: 27 Sty 2016 10:49 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2913
srebrny
Sprawa załatwiona pozytywnie :D
Recepcjonista nie robił żadnych problemów (jak jednorazowo, to nie ma sprawy).
Mile z pobytu weekendowego już na koncie Miles and More (co prawda standardowe 500, a nie 1500 jak w promocji, ale podejrzewam, że tak jak przy poprzedniej, różnica będzie doliczona po zakończeniu promocji - a jak nie to trudno, darowanemu koniowi ...).
Reasumując nie ma sensu pisać do hoteli (bo na 99% będzie odmowa), a temat załatwiać przy meldunku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#110 PostWysłany: 03 Lut 2016 00:22 

Rejestracja: 23 Lis 2012
Posty: 1447
Loty: 8
Kilometry: 7 105
niebieski
Żenujące pytanie - gdzie po zalogowaniu można podejrzeć ważność swojego statusu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#111 PostWysłany: 03 Lut 2016 00:51 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2913
srebrny
Jakie tam żenujące, nie przesadzajmy.
Według mnie nie ma póki co takiej opcji. Do tej pory status był często bezterminowy, mimo nie spełniania wymaganych kryteriów, pozostawał na kolejny rok.
Ale program jest już zmieniony i na 99% będzie na koniec roku / początku przyszłego podsumowanie aktywności, co będzie się wiązało dla większości ze spadkiem niż z awansem na najwyższy poziom Diamond Select.

Przy okazji - mile promocyjne do Miles and More już doliczone (łącznie za 1 noc 1500 mil).
Góra
 Profil Relacje PM off
cekace lubi ten post.
ane.wald uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#112 PostWysłany: 03 Lut 2016 08:58 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 3561
platynowy
Z tym bezterminowym statusem to tak nie do końca prawda:

best-western-rewards,1522,37192?start=40#p536605

W związku z tym koło marca domyślam się, że przyślą kartę GOLD (na razie mam jeszcze platynę)

@Tulio, możesz napisać jak Ci to rozliczyli promocję M&M?? albo screen,
Czy masz już 1,5k na koncie M&M czy na BWR??

a i jeszcze kod za (FT), który obniża kilkanaście procent stawkę:
00322510 (corporate rate)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#113 PostWysłany: 03 Lut 2016 09:26 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2913
srebrny
Ja nie spadłem z Diamonda przez 3 lata, warunków nie spełniałem, żeby go ciągle mieć.
Możliwe, że i u mnie ruch w dół się pojawi w marcu. Na szczęście nie będzie to miało dla mnie wielkiego znaczenia.
Tu pytanie było czy widać datę statusu na koncie BW, ja tego nie widzę. U Ciebie zapewne podobnie.
Odnośnie promo - tak, jest już wszystko naliczone na M&M, bardzo sprawnie.
Poprzednią zeszłoroczną promocję rozliczali inaczej (dodatkowe mile pojawiły się po dacie zakończenia promocji).
Screeny poniżej.

Załączniki:
Rozliczenie Promo BW M&M 201601 konto M&M.png
Rozliczenie Promo BW M&M 201601 konto M&M.png [ 5.67 KiB | Obejrzany 3761 razy ]
Rozliczenie Promo BW M&M 201601 konto BW.png
Rozliczenie Promo BW M&M 201601 konto BW.png [ 8.09 KiB | Obejrzany 3761 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
kacper451 lubi ten post.
kacper451 uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#114 PostWysłany: 03 Lut 2016 11:07 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 3561
platynowy
Czyli z tego wynika, że jakiegoś klucza utrzymania/spadku statusu nie ma:)
Fakt daty status nie widać, ani na stronie ani na apce, na karcie też jej nie ma.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#115 PostWysłany: 10 Lut 2016 14:07 

Rejestracja: 02 Lis 2012
Posty: 415
Loty: 145
Kilometry: 309 536
niebieski
Rezerwowalem nocleg przez BW . Mam numer rezerwacji niby wszystko ok . Po paru dniach dostałem maila z Hotelu , ze maja problem z karta i zebym im wyslal jeszcze raz numer karty ( warunek do utrzymania rezerwacji inaczej po 48h kasuja ) . Miał ktoś u nich cos takiego ? Szczerze mowiac nie mam zamiaru wysylac numeru karty - najwyżej zrobie nowa rezerwacje , ale czy to normalna praktyka w BW ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#116 PostWysłany: 10 Lut 2016 22:51 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 738
srebrny
Kilka razy u nich spałem i nigdy mi się nie przytrafiło coś takiego. Ja bym nie wysyłał, zawsze jest to ryzyko fraudu. Zadzwoń może na infolinie?
POLAND
Telephone: 00800 441 1669 (Toll Free)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
silazak lubi ten post.
silazak uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#117 PostWysłany: 02 Mar 2016 14:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1362
niebieski
Długo już nie korzystałem z BW ( pomimo statusu Diamond :lol: ). Teraz potrzebowałem 2 noce w Norwegii i zacząłem grzebać trochę na ich stronach. Dziwne jakieś mają taryfy: 24-hour sale, 48-hour sale, Best save - wszystkie nieodwoływalne, natomiast różną się znacznie ceną. Wziąłem 24-hour sale bo była najkorzystniejsza cenowo. Czym się różnią te taryfy poza ceną bo nie mogę tego rozkminić? Ktoś siedzi lepiej w temacie BW?
PS. Na polskiej stronie BW nie jest dostępna wcale stawka 24-hour sale...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#118 PostWysłany: 06 Mar 2016 15:05 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 239
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
Czy ich Love Rate Guaranteed działa w hotelach na cały świecie czy tylko w Ameryce Północnej , bo w terms and conditions znalazłem taki zapis

Best Western Low Rate, Guaranteed! Program (“Program”): If a consumer finds a lower published
rate on the internet, excluding taxes and fees, at any Best Western branded hotel in North America
than the rate published on bestwestern.com or a participating affiliate organization website, Best
Western International, Inc. (“Best Western”) will honor the competing rate and provide a $100
(USD) Best Western Travel Card®
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#119 PostWysłany: 06 Mar 2016 23:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 1987
Loty: 116
Kilometry: 149 975
srebrny
Zobacz, a ja znalazłem na polskiej stronie BW taki zapis:
Cytuj:
Best Western Low Rate, Guaranteed! Programme (“Programme”): If a consumer finds a lower published
rate on the internet, excluding taxes and fees, at any Best Western branded hotel in Finland, Baltic
States and Poland, than the rate published on bestwestern.fi, bestwestern.pl or bestwestern.com or any
global Best Western website, Best Western

Czy to oznacza, że można tylko w Finlandii, krajach bałtyckich i Polsce?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#120 PostWysłany: 17 Mar 2016 23:05 

Rejestracja: 02 Lis 2012
Posty: 415
Loty: 145
Kilometry: 309 536
niebieski
silazak napisał(a):
Rezerwowalem nocleg przez BW . Mam numer rezerwacji niby wszystko ok . Po paru dniach dostałem maila z Hotelu , ze maja problem z karta i zebym im wyslal jeszcze raz numer karty ( warunek do utrzymania rezerwacji inaczej po 48h kasuja ) . Miał ktoś u nich cos takiego ? Szczerze mowiac nie mam zamiaru wysylac numeru karty - najwyżej zrobie nowa rezerwacje , ale czy to normalna praktyka w BW ?

No to sam sobie odpowiem :)
Przyjezdzam do hotelu a tam recepcjonistka mowi , ze nie ma takiej rezerwacji !!!( czyli wykasowali ) . Problem taki , że na moim koncie BW rezerwacja wciąż widoczna i nie ma żadnej anulacji . Na szczęście miałem wydrukowana rezerwacje z mojego konta i ją pokazuję w hotelu . Pani dopiero teraz odnalazła ją w komputerze i mówi , ze spoko możemy zostać tylko cena z 60e skacze do 130e !!!! Po kilku minutach przepychania się zostało przy 60e ;)
I teraz pytanie czy dostanę punkty za ten pobyt skoro w hotelu rezerwacja była anulowana pomimo iż , żadnej takiej informacji nie miałem na swoim koncie ?
Ktoś się już spotkał z takim przypadkiem ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 266 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group