Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 89, 90, 91, 92, 93  Następna
Autor Wiadomość
#1821 PostWysłany: 28 Gru 2019 11:34 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 418
niebieski
Nie ma obowiązku, we Włoszech to standard, wynajmowałem przez Booking.com i przez Airbnb i zawsze płaciłem podatek na miejscu i dostawałem potwierdzenie zapłacenia podatku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1822 PostWysłany: 07 Sty 2020 13:54 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 247
Loty: 59
Kilometry: 151 609
niebieski
Wydruk oferty (po rezerwacji) to żaden problem.
Jednak rezerwacja ta drukuje się bez zdjęć wynajmowanego lokalu.
Macie jakiś sposób wydrukowania zdjęć jak w ofercie?

EDIT:
Ręcznie wkleiłem każde zdjęcie do osobnego pliku i wydrukowałem.
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Relacje PM off  
 
#1823 PostWysłany: 09 Sty 2020 12:00 

Rejestracja: 14 Kwi 2016
Posty: 52
Cześć.

Znalazłem fajną ofertę na kwiecień w Grecji, ale host nie ma jeszcze żadnej opinii, a mieszkanie zgłoszone do airbnb dopiero w grudniu' 19. Cenowo nie jest to jakaś super okazja w porównaniu do innych, ale mieszkanie choć małe to ma dwie oddzielne sypialnie (przynajmniej tak wynika z opisu) a na tym nam zależy. Jest dużo zdjęć, dobry opis, sporo rezerwacji założonych na wcześniejsze terminy, a nawet nr licencji wynajmującego (podobno to obowiązkowe w Grecji).

Nie korzystałem jeszcze z airbnb i mam pytanie do doświadczonych - kiedy właściciel dostaje "moje" pieniądze? Od razu jak mi kasa zejdzie z karty czy dopiero po zakończeniu najmu (tak mi się kiedyś obiło o uszy, ale wolę się upewnić)?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1824 PostWysłany: 09 Sty 2020 12:43 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2494
Loty: 154
Kilometry: 151 837
srebrny
Dopiero po zakończeniu pobytu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1825 PostWysłany: 14 Sty 2020 14:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Mar 2016
Posty: 87
Loty: 16
Kilometry: 21 771
Cześć,
pytanie czy coś się zmieniło jeżeli chodzi o walutę? zawsze mi się podpowiadało EURO - a jak nie to mogłem sobie zmienić (w prawym dolnym rogu) i zwykle płaciłem w Euro używając karty z Aliora.
Teraz mam wszystko w PLN a mało tego nie mogę nigdzie namierzyć zmiany waluty - czy można śmiało płacić w PLN czy jednak najkorzystniej wychodzi jakoś ogarnąć w EUR i zapłacić walutową? czy nie ma różnicy?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1826 PostWysłany: 14 Sty 2020 15:09 

Rejestracja: 25 Sie 2019
Posty: 95
Loty: 49
Kilometry: 85 041
niebieski
Teraz jak masz cenę w PLN to z konta ściągają w PLN. Nie ma zdzierstwa 4 PLN = 1 EUR
Góra
 Relacje PM off
Mr.Highlife lubi ten post.
 
 
#1827 PostWysłany: 14 Sty 2020 15:55 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 634
srebrny
Nie miałbym nic przeciwko temu żeby przeliczali mi euro po 4zł :-)
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1828 PostWysłany: 14 Sty 2020 16:23 

Rejestracja: 25 Sie 2019
Posty: 95
Loty: 49
Kilometry: 85 041
niebieski
Tak, tylko to było przeliczenie z ceny w EUR na PLN jako koszt szacunkowy widoczny na airbnb tylko.
A kasę ściągali Ci z karty w EUR i płaciłeś po kursie banku a nie AirBnb.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1829 PostWysłany: 14 Sty 2020 23:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Cze 2016
Posty: 310
Loty: 44
Kilometry: 107 224
niebieski
Mr.Highlife napisał(a):
Cześć,
pytanie czy coś się zmieniło jeżeli chodzi o walutę? zawsze mi się podpowiadało EURO - a jak nie to mogłem sobie zmienić (w prawym dolnym rogu) i zwykle płaciłem w Euro używając karty z Aliora.
Teraz mam wszystko w PLN a mało tego nie mogę nigdzie namierzyć zmiany waluty - czy można śmiało płacić w PLN czy jednak najkorzystniej wychodzi jakoś ogarnąć w EUR i zapłacić walutową? czy nie ma różnicy?

Klikasz na Swój avatar i szukasz wiersza z walutą, klikasz na nią i masz do wyboru walutę.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1830 PostWysłany: 16 Sty 2020 15:56 

Rejestracja: 16 Sty 2020
Posty: 1
Słuchajcie mam pytanko,
Dostałem kupon znizkowy na airbnb za to ze poleciłem znajomego. własnie zrobilem rezerwacje i wykorzystalem ten kupon. ale jednak chce zmienić datę tej rezerwacji a moze i nawet miejsce noclegu.
Czy jak anuluję rezerwacje to bede mogl wykorzystac jeszcze raz ten kupon?
jak to jest w przypadku zmiany daty a jak to jest w przypadku anulacji rezerwacji i zrobienie nowej.
Wydaje mi sie ze skoro wykorzystalem kupon a rezerwacja zostala anulowana to kupon powinien wrocic i powinna byc mozliwosc kolejnego uzycia go. ale to tylko moje zdanie, wolalbym zeby ktos powiedzial wg wlasnego doswiadczenia. W pomocy airbnb nie ma tego watku wiec prosze was o pomoc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1831 PostWysłany: 16 Sty 2020 16:30 

Rejestracja: 16 Sty 2020
Posty: 2
Macie działający polski numer kontaktowy z airbnb?
Ten numer +48 22 30 72 000 nie działa, chyba ze działa on tylko w wybranych godzinach
Góra
 Relacje PM off  
 
#1832 PostWysłany: 16 Sty 2020 19:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Gru 2013
Posty: 654
Loty: 133
Kilometry: 155 164
niebieski
Przed chwilą spróbowałem i numer jak najbardziej działa.
_________________
Lecebochce.pl - blog podróżniczy
Góra
 Relacje PM off  
 
#1833 PostWysłany: 05 Lut 2020 17:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011
Posty: 687
Loty: 76
Kilometry: 156 874
niebieski
Próbuje pierwszy raz zarezerwować spania przez ten serwis i zaraz mnie trafi. Przechodzę do płatności. podałem nr karty i system wola że muszę podać jeszcze nr telefonu. Podaje i dostaje taki komunikat "Osiągnięto maksymalną liczbę prób potwierdzenia. Spróbuj ponownie później." OK, wiem, wczoraj źle wpisałem przesłany pin ale ile to jest "pozniej" wg airbnb??
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1834 PostWysłany: 26 Lut 2020 10:09 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 33
Loty: 48
Kilometry: 70 122
Hej, nie korzystałam dużo z Airbnb, a mam teraz takie 2 pytania - moze ktoś pomoze :)

1. Mam zarezerwowane mieszkanie w Warszawie na maj, po kilku tyg. od rezerwacji właścicielka napisała mi wiadomosc, że w maju mieszkanie nie bedzie funkcjonowało już jako airbnb i musi scancelowac moją rezerwację. Do dziś nic nie zrobiła. Domyślam się, że liczy na to, że ja kliknę "odwołaj", a ona uniknie kosztów. Czy jeśli to zrobię, sama coś stracę? Jeśli chodzi o terminy, to wciąz mam bezkosztową opcję anulacji.

2. Jeszcze w grudniu szukając ofert miałam b.wiele takich, że był dośc długi okres 100% bezkosztowej anulacji. Teraz znajduję tylko takie, że mogę anulować przez dośc długi okres, ale opłata "serwisowa" nie bedzie zwrócona. Czy coś się zmieniło od 2020 i takich ofert (100% bezkosztowe odwołanie) juz nie ma? A może to "moja wina" - w listopadzie sama odwołałam jedną rezerwację (też dlatego, że host napisał, że jednak nie bedzie mogł mnie przyjąć - wtedy nie wiedziałam, że "robię sobie gorzej" sama klikając "anuluj")?

Z góry dzięki za pomoc :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1835 PostWysłany: 26 Lut 2020 19:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 593
Loty: 70
Kilometry: 113 574
niebieski
1. scancelowac :shock: ?
2. naciskałbym, żeby host anulował rezerwację, łącznie z poinformowaniem Airbnb jak by się ociągał. Nic finansowo nie stracisz, ale dlaczego Ty masz to robić?
3. pewnie od grudnia te oferty z bezkosztowym odwołaniem się po prostu wyprzedały.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1836 PostWysłany: 26 Lut 2020 20:00 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 33
Loty: 48
Kilometry: 70 122
@dworkam dzięki :)

1. "scancelować" - anulować znaczy, korpomowa mi weszła, koszmar, sorry ;)
2. na pewno nic nie tracę? bo tak mi się właśnie wydaje, że tracę prawo do ofert z opcją totalnie bezkosztowej anulacji.

EDIT: ok, sprawdziłam regulamin: jeśli anulujesz (jako gość) rezerwację 3 razy, to na rok tracisz opcję 100% bezkosztowych anulacji (opłata serwisowa nie bedzie zwracana). Tak więc na pewno nie odwołam wspomnianej rezerwacji zamiast hosta, bo byłoby to moje trzecie odwołanie i tylko sobie robię w tej sytuacji gorzej.

Cytat (żródło: https://www.airbnb.pl/help/article/1345 ... a-zwrotowi):
Cytuj:
Opłata serwisowa zawsze podlega zwrotowi, jeśli:

Anulujesz rezerwację w ciągu 48 godzin od jej dokonania.
Masz na koncie mniej niż 3 anulowania rezerwacji w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Anulowana rezerwacja nie nakłada się z inną rezerwacją na Twoim koncie.
Łączna stawka za noc podlega pełnemu zwrotowi zgodnie z zasadami anulowania gospodarza.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1837 PostWysłany: 05 Mar 2020 13:39 

Rejestracja: 17 Lut 2020
Posty: 1
Witam,

Mam pewien problem.

Wynająłem apartament w budapeszcie dlamnie, mojej dziewczyny jej koleżanki z chłopakiem.
Niestety pobyt wymknął się z pod kontroli, chłopak koleżanki po alkoholu zaczał robić awantury, w efekcie czego wybił dziure w ścianie (scianka karton gips, dziura o wymiara jakies 30cmx30cm). Dodatkowo podczas otwierania okna, odpadła z niego moskitiera i spadła z 4 piętra na chodnik (zabrałem ją i założyłem tak ajk była wcześniej, okna juz nie otwieraliśmy)

po Wyjezdzie napisałem do właściciela przeprosiny co do ściany, i poprosiłem o podanie kwoty za naprawę, którą mu przeleję.
Właściciel przesłał do airbnb wycenę za zniszczoną ścianę, dodatkowo napisał że moskitiera spadła na samochód i go uszkodziła, w związku z tym żąda 4200zł odszkodowania ode mnie.
Szczerze mówiąc nie widziałem tej wiadomości, ponieważ nie loguje się codziennie do airbnb a na poczcie wiadomośc wpadła do spamu.

Dopiero dzisiaj zauwazyłem, że 25 lutego airbnb napisało:
Zamykamy naszą korespondencję z tobą dotyczącą roszczenia twojego gospodarza. Jeśli będziemy potrzebować czegoś więcej, skontaktujemy się z Tobą w przyszłości.
Jeśli chcesz zapłacić część lub całość kwoty, o którą poprosił Twój host, możesz skorzystać z Centrum rozstrzygania, aby sfinalizować transakcję:

Jak mam to rozumieć? pomijając fakt że to nie ja dokonałem zniszczeń, (bo rozumiem że odpowiadam za osoby które ze sobą zabieram) to kwota 4200zł za dziurę w ścianie karton-gips jest mocno przesadzona.

Dodatkowo wypadająca mkoskitiera, która podobno uszkodziła jakieś auto sąsiada (właściciel załączył zdjęcia zarysowanego dachu)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1838 PostWysłany: 05 Mar 2020 18:17 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 679
srebrny
W sumie myślę, że to i tak niewiele za uszkodzony samochód i ścianę. Przecież musi naprawić całą ścianę, a nie tylko dziurkę
Lepiej dobieraj znajomych do podróży
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
#1839 PostWysłany: 07 Mar 2020 13:10 

Rejestracja: 21 Mar 2018
Posty: 541
srebrny
Ciekawy artykuł o tym, jak AirBnb zostawia na lodzie klientów kasując noclegi nawet już po zameldowaniu:
https://www.wired.co.uk/article/airbnb-scam-london-suspended
Góra
 Relacje PM off  
 
#1840 PostWysłany: 10 Mar 2020 10:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 593
Loty: 70
Kilometry: 113 574
niebieski
Mi nigdy nic nie skasowali, a jak skasował host to pomogli.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 89, 90, 91, 92, 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group