Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2069 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 104  Następna
Autor Wiadomość
#241 PostWysłany: 26 Kwi 2014 23:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Maj 2012
Posty: 909
Loty: 251
Kilometry: 475 688
niebieski
monika0com napisał(a):
odpisalam im na maila w sprawie dezaktywacji konta jakos ponad 8dni temu i dalej nie ma odpowiedzi... ile czekacie mniej wiecej na maile od nich? pierwszego dostalam calkiem szybko(gora 3 dni). myslicie, ze powinnam napisac jeszcze raz czy czekac jeszcze?


Czekać. W końcu powinien ktoś odpisać, ale jeżeli dezaktywowali konto to już raczej nie ma szans na jego ponowną aktywację :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Majówka w hiszpańskim słońcu 🌊🌞 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem od 2589 PLN🍹🌴 Majówka w hiszpańskim słońcu 🌊🌞 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem od 2589 PLN🍹🌴
Sardynia w niskiej cenie❗😍 Bezpośrednie loty i noclegi w Cagliari za 527 PLN 💚🤍❤️ Sardynia w niskiej cenie❗😍 Bezpośrednie loty i noclegi w Cagliari za 527 PLN 💚🤍❤️
#242 PostWysłany: 27 Kwi 2014 00:23 

Rejestracja: 17 Kwi 2014
Posty: 22
ono istnieje i mogę sie tam logowac tylko nie mogę rezerwowac niczego.. poza tym niesprawiedliwie zrobili wedlug mnie i nie zostawie tak tego;d
ale poczekam jeszcze trochę...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#243 PostWysłany: 27 Kwi 2014 01:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Maj 2012
Posty: 909
Loty: 251
Kilometry: 475 688
niebieski
monika0com napisał(a):
i probowales cos z tym zrobic? jakies maile do nich..cokolwiek?


Tak pisałem parę meili :) Niestety napisali, że muszą osunąć moje konto z powodu 'naruszenia regulaminu' dla dobra Airbnb i społeczności. Najbardziej szkoda mi pieniędzy z poleceń, bo nazbierałem ponad 500 zł. :) Nie wspominając już o anulacji wszystkich rezerwacji, w tym tych darmowych.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#244 PostWysłany: 27 Kwi 2014 02:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sty 2012
Posty: 932
Loty: 105
Kilometry: 146 485
niebieski
Tez czekam na rozwiązanie problemu, ale moja wina - 2 konta. Ostatnio wszystko idzie w dobrym kierunku, przywrócenia możliwości dokonywania rezerwacji. Potrzeba na to też czasu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#245 PostWysłany: 27 Kwi 2014 02:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Maj 2012
Posty: 909
Loty: 251
Kilometry: 475 688
niebieski
pawelyop napisał(a):
Tez czekam na rozwiązanie problemu, ale moja wina - 2 konta. Ostatnio wszystko idzie w dobrym kierunku, przywrócenia możliwości dokonywania rezerwacji. Potrzeba na to też czasu.


Miałeś dwa konta na swoje imię i nazwisko? Bo u mnie był ten problem, że pomagałem rezerwować znajomym na wypady noclegi moją kartą kredytową.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#246 PostWysłany: 27 Kwi 2014 06:22 

Rejestracja: 10 Gru 2011
Posty: 171
Ja mam to samo z moim kontem ,mojej zony i szwagra przez to że płaciłem swoją kartą za wszystko.Mam nadzieję że po 30 kwietnia jak będzie zmiana regulaminu to odblokują te konta jak się zatwierdzi zmianę warunków.Pisałem wcześniej do nich ale nic to nie dało .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#247 PostWysłany: 27 Kwi 2014 12:25 

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 9
mam podobny problem z airbnb.com, różnica jest taka, że jedynie użyłam kodu compathy, nie mam paru kont, nikomu nie pomagałam swoją kartą przy rezerwacji, a i tak dostałam wiadomość że usuwają moje konto, bo łamię regulamin. Po wymianie paru wiadomości wyszło na to, że podejrzewają mnie o multikonto (lol).

Póki co jestem na etapie wymiany maili z nimi i doszło do tego, że mam się cała zweryfikować (co w moim przypadku oznaczało zrobienie filmiku ze sobą, bo resztę weryfikacji przeszłam już dawno). Zobaczymy, czekam teraz na ich odpowiedź po przeprowadzeniu całej weryfikacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#248 PostWysłany: 27 Kwi 2014 12:47 

Rejestracja: 17 Kwi 2014
Posty: 22
no ok.. ale mi dezaktywowali bo uzylam kodu rabatowego [tego samego, co polowa tego forum...]
jedyny powod.. a kasa z polecen tez tam jakas byla dlatego nie odpuszczam jeszcze
kasia_z to podobnie mamy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#249 PostWysłany: 27 Kwi 2014 21:31 

Rejestracja: 02 Sty 2014
Posty: 112
kasia_z napisał(a):
mam się cała zweryfikować (co w moim przypadku oznaczało zrobienie filmiku ze sobą,


:D a co im ten filimik więcej daje niż identyfikacja z dokumentu tożsamości?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#250 PostWysłany: 28 Kwi 2014 06:58 

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 9
Nie wiem,ale dostałam właśnie odpowiedź, że przepraszają, czasem muszą zweryfikować dodatkowo tożsamość nowych użytkowników (konto mam jakieś 1,5 roku, bez komentarza) i w ciągu kilku godzin mi aktywują je z powrotem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#251 PostWysłany: 28 Kwi 2014 13:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1111
niebieski
pawelyop napisał(a):
Póki co czekam na przywrócenie możliwości dokonywania rezerwacji. Dostałem maila:
Kod:
.....I'm sending your inquiry on to our IT department regarding your recent inability to send or receive messages. If we have more information as to what is going on, we'll provide you with an update.....


Dostałem takie same. Uznałem to za jakiś żart ;) Napisałem im to zresztą. Moja "batalia" trwa już 14 dni... Zobaczymy co dalej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#252 PostWysłany: 04 Maj 2014 21:49 

Rejestracja: 29 Kwi 2012
Posty: 148
Pojawił się nowy regulamin w airbnb który należy zaakceptować. Może ktoś przejrzał jakie wystąpiły zmiany i zapisy w nim i co z tego wynika?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#253 PostWysłany: 05 Maj 2014 09:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1344
niebieski
Moja druga próba przebrnięcia przez airbnb - znów nieudana. Napisze dlaczego, może przyda się na przyszłość.
W sobotę 3 maja na szybko podjęta decyzja o wyjeździe do Trójmiasta. Look na oferty airbnb, "coś się znajdzie", zwłaszcza że miałem kupon 50USD przyznany za poprzednie perturbacje przy rezerwacji. Wysyłam zapytanie do trzech gospodarzy, po chwili przychodzi info od pani Moniki, że jest wolna kwatera. W normalnej cenie bym jej nie wziął, ale po uwzględnieniu kuponu jest dobrze. Wstępna akceptacja oferty ok. 11:30. Około 11:40 przygotowany jestem do uiszczenia płatności kk i...Zonk. System airbnb aby wysłać zapytanie o rezerwację (a de facto jej potwierdzenie) musi zweryfikować mój profil. Niby nic nowego, ale już w styczniu 2014 r. bez problemu wysłał takie zapytanie, zablokował na karcie ponad 1800EUR, tyle że gospodarz się rozmyslił.
Robię więc skan dowodu osobistego, weryfikują to, a później każą mi jeszcze nagrać o sobie krótki film. Odkurzam więc kamerę, instaluję ją, odkurzam mikrofon i nagrywam siebie. Otrzymuję informację, że przesłane dane są kompletne, zostaną zweryfikowane i po pozytywnej weryfikacji przesłane zostanie zapytanie o rezerwację do gospodarza.
Informuję gospodarza o zaistniałej sytuacji. Piszę, że trzeba trochę poczekać. Ruszam w dwugodzinną drogę do Gdańska. Po drodze otrzymuję dwie informacje, że zapytanie nie zostało jeszcze wysłane (czyt. dostarczone dane nie zostały zweryfikowane). Po dojechaniu nad morze po godzinie 14:30 podjęlismy decyzję, że szukamy czegoś innego poza airbnb. Do pani Moniki wysłałem informację, że przez serwis nie da się nic dziś załatwić i że do niej nie przyjedziemy. Poprosiłem o anulowanie rezerwacji. Jeszcze o 20:18 dostałem info, że mam 4 godziny na weryfikację dokumentów pomimo, że w systemie airbnb widniała adnotacja, że elementy weryfikacji są kompletne. O godz 21:33 przychodzi...potwierdzenie rezerwacji. :lol: a na karcie blokada 10EUR opłaty serwisowej. Tyle na razie. Napisałem do airbnb, opisałem problem, poprosiłem o zwrot opłaty serwisowej i czekam na odpowiedź. Wciąż nie tracę wiary w serwis.... :evil:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#254 PostWysłany: 05 Maj 2014 09:56 

Od kiedy przy wysłaniu zapytania o rezerwacje wymagają pełnej weryfikacji i na cholerę, nie wprowadzą OBOWIĄZKOWEJ WERYFIKACJI przy zakładaniu konta, tylko potem robią takie cyrki?
Pytam bo na ostatnim kodzie, tym dla japońców, składałem zapytania i nie żądali nagrywania filmu ani skanowania dowodów. Czy to jest jakaś procedura tylko na nowych klientów, albo pierwszych rezerwacji, albo rezerwacji za 0 PLN?
Góra
 PM off  
      
#255 PostWysłany: 05 Maj 2014 09:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1344
niebieski
Anonymous napisał(a):
Czy to jest jakaś procedura tylko na nowych klientów, albo pierwszych rezerwacji, albo rezerwacji za 0 PLN?

W zasadzie nie łapałem się na żadne z kryteriów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#256 PostWysłany: 05 Maj 2014 10:07 

tycik napisał(a):
Anonymous napisał(a):
Czy to jest jakaś procedura tylko na nowych klientów, albo pierwszych rezerwacji, albo rezerwacji za 0 PLN?

W zasadzie nie łapałem się na żadne z kryteriów.

W takim razie muszę skorzystać z tych rezerwacji, które już mam i nie ryzykować zakładania nowych.
Góra
 PM off  
      
#257 PostWysłany: 05 Maj 2014 15:55 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 5
Witam,

Mam pewien mały problem. Otóż zarezerwowałem nocleg w Airbnb w Rio, zapłaciłem za nią kredytówka i wszystko było ok. Dzień później odezwał się do mnie host, z informacją że ma w tej samej cenie pokój z ładniejszym widokiem i z pytaniem czy nie chciałbym zamiany w ramach tej samej ceny. Zgodziłem się, potwierdziłem zmianę rezerwacji. Dzisiaj wchodzę na swoje konto kredytowe i widzę, że w ramach zamiany zostałem kolejny raz obciążony opłatą za rezerwacją. Stąd moje pytanie - jak długo trzeba czekać aż Airbnb zwróci pieniądze za pierwszą rezerwacją i czy opłata serwisowa zostanie zwrócona za pierwszą transakcję czy nie? A czy depozyt, który był związany z pierwszą transakcją zostanie zwrócony w momencie zwrotu opłaty za nią?

Pzdr
Tomek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#258 PostWysłany: 05 Maj 2014 16:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Zrobiłeś się w jajo, bo pewnie host wysłał tobie nową rezerwację. Host ze swojego panelu powinien wejść w "Reservation" przycisk "alter or cancel" a potem "Alter Reservation".

Jeżeli jest w tej samej cenie pokój to nic z twoje karty nie powinno pobrać się.Nawet jakaś nowa opłata serwisowa. Raz już tak zmieniałem i nic mi nie pobierało nowego


Ostatnio edytowany przez lukas63, 05 Maj 2014 16:24, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#259 PostWysłany: 05 Maj 2014 16:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
kojakkr napisał(a):
... Stąd moje pytanie - jak długo trzeba czekać aż Airbnb zwróci pieniądze za pierwszą rezerwacją i czy opłata serwisowa zostanie zwrócona za pierwszą transakcję czy nie? A czy depozyt, który był związany z pierwszą transakcją zostanie zwrócony w momencie zwrotu opłaty za nią?

Pzdr
Tomek

- zwrot to max parę dni
- opłaty na 90% nie zwracają
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#260 PostWysłany: 05 Maj 2014 16:30 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 5
lukas63 napisał(a):
Zrobiłeś się w jajo, bo pewnie host wysłał tobie nową rezerwację. Host ze swojego panelu powinien wejść w "Reservation" przycisk "alter or cancel" a potem "Alter Reservation".

Jeżeli jest w tej samej cenie pokój to nic z twoje karty nie powinno pobrać się.Nawet jakaś nowa opłata serwisowa. Raz już tak zmieniałem i nic mi nie pobierało nowego


Przecież napisałem wyraźnie, że wysłał zmianę rezerwacji a nie nową rezerwacją i takie coś zaakceptowałem. Dlatego też dziwi mnie dlaczego blokują jeszcze raz środki w sytuacji gdy cena jest taka sama. Miał ktoś może taką sytuacji i może potwierdzić na 100%, że środki zostaną zwrócone?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2069 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 104  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group